ویدئوی جدیدی از گیمپلی Doom Eternal منتشر شد
همانطور که میدانید، تنها کمتر از دو ماه به انتشار بازی مورد انتظار Doom Eternal باقی مانده و تاکنون اطلاعات مختلفی از این عنوان منتشر گردیده است. حال بهتازگی وبسایت Game Informer ویدئویی از گیمپلی این بازی را به اشتراک گذاشته و در آن به بررسی طراحی محیطها، مبارزات و پلتفرمینگ Doom Eternal میپردازد.
اگر شما عنوان Doom 2016 را تجربه کرده باشید، میدانید که چه انتظاراتی از Doom Eternal دارید. در Doom Eternal بسیاری از موارد بهبود یافتهاند. میتوانید از بازوبند جدید کشنده برای Glory Killها استفاده و همچنین با استفاده از اره برقی و تکهتکه کردن دشمنان میتوانید مهمات و سرعتی چشمگیر را دریافت نمایید. بخش پلتفرمینگ بازی نیز بسیار جالب بوده و در عین حال، بخشهایی از حرکات سریع و مبارزات Doom Slayer با دشمنان در این ویدئو نمایش داده شده است.
در ادامه میتوانید ویدئوی جدید گیمپلی بازی Doom Eternal را در قسمت زیر مشاهده و یا دریافت بفرمایید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
بازی Doom Eternal در تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، سرویس گوگل استدیا و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضهی نسخهی نینتندو سوییچ این بازی هنوز مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
لعنتی ترکونده…تبریک به همه دوم فن های دوست داشتنی. 😉
چی بگم، چی میتونم بگم از این بازی؟؟ در یک کلام بی نظیر :inlove: :inlove:
بازی قراره بیشتر از ۲۲ ساعت گیم پلی داشته باشه این یعنی محتوای بازی انقدر زیاده این همه زمان صرف گیم پلی ناب و سرعتی بازی میشه، طراحی دشمنان بازی و سلاح های موجود و قابلیت های مختلف برای هر کدوم اجازه احساس یکنواختی به گیمر رو نمیده :yes: :yes:
خیلی خوشحالم الان که بازی تاخیر خورد اینطوری خیالمون از بابت بهینه بودن بازی راحته :yes: :yes:
id software :heart: :heart:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
۱۲ دقیقه اکشن ناب و خالص
عجب چیزی بود لعنتی!! شاهکار
اگه دقت کرده باشین همه نمایش های ایترنال روی پی سی بوده احتمالا مثل نسخه قبل فروش خیلی بالایی روی پی سی میکنه