ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا

ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا

سلام و درود خدمت شما دوستان و همراهان گیمفا که همواره حامی وبسایت خودتان بوده و هستید. امیدوارم که سلامت و خوب و خوش باشید و تا به این جای سال که در حال گذراندن روزهای زمستانی هستیم، از زندگی رضایت داشته باشید و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که قبلا و در زمان عرضه نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم که اتفاقا بازی جدید آن نیز در راه است و زمان زیادی تا انتشارش باقی نمانده است. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم، مشاهده نمایید. ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن هیجان انگیز و بی نظیر نسل هشتم است که DOOM نام دارد که قطعا می دانید به عنوان برترین بازی اکشن سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا

ویدئو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدئویی بازی DOOM

اگر به عناوین اکشن و شوتر الد اسکول و آرکید علاقه دارید، کاملا راه را درست آمده اید زیرا DOOM بازی شماست. عنوانی که واقعا با کیفیت و خوش ساخت خلق شده است و یکی از جذاب ترین ها و هیجان انگیزترین اکشن های این نسل است که موفق شده تا یکی از محبوب ترین فرنچایزهای تاریخ را با حفظ کیفیت به نسل بیاورد. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا DOOM یک عنوان عالی است. DOOM یک عنوان اکشن و شوتر اول شخص الد اسکول است که توسط بتزدا برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی و سپس نینتندو سوییچ  در اختیار علاقمندان قرار گرفت و بازخوردهای خوبی را نیز از منتقدان دریافت نمود. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به سراغ یکی از برترین بازی های اکشن نسل هشتم خواهیم رفت. سعی کرده ایم در این ویدئو و به مناسبت این که بازی جدید این سری به نام Doom Eternal در راه است، به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با DOOM آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی DOOM جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۷۲۰ / دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا
ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مرسی آقا سعید . باز کردی این جعبه پاندورای خاطرات نوستالژی ما را.
    من که به DOOM اترنال خیلی امید دارم . مخصوصا با این تریلر جدیدش که بی نظیره.

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی ممنون از لطف و محبتتون که وقت گذاشتید و تماشا فرمودید ویدئو رو.
      به تازگی بازی رو یه بار دیگه تموم کردم و این بار به صورتی رفتم که کل بازی ۱۰۰ درصد بشه با تمام ارتقاهای ممکن و سلاح ها و ایتم های مخفی و.. باید بگم واقعا واقعا واقعا لذتبخشه این بازی مخصوصا وقتی که به دنبال رازهاش هم باشی و قصد کنی که سلاح ها رو ارتقا بدی و در اون حالت مجبوری که فعالیت های خاصی که ازت خواسته شده رو انجام بدی با هر سلاح که این بازی رو خیلی خیلی جذاب تر هم میکنه. به این میگن یک بازی شوتر فوق العاده در نسل هشتم. اگر کسی بازی نکرده واقعا بهتره که به فرصت به این بازی بده چون ارزش داره.
      قطعا من هم با نظر شما موافقم در مورد Doom Eternal و مطمئنم که از قبلی هم بازی بهتری میشه.
      باز هم ممنونم از نظرتون.
      https://t.me/Gametal

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقا سعید،بسیار عالی و متشکر از شما.
    آقا سعید برترین عناوین کمپانی راکستار هم بذارید.ویدئو مربوط به آن. :yes: :yes:

  • خسته نباشی سعید جان ویدیوی بسیار خوبی بود
    Doom واقعا بازی معرکه ای هست اصلا لذت تیکه تیکه کردن دشمنان عجیب و غریب فضایی اونم با شاتگان و اره برقی قابل توصیف نیست (راستش رو بگم اره برقی رو به این دلیل دوست دارم که تو رزیدنت اویل همش با اره برقی نصفم میکردن اینجا تلافی میکردم)
    به امید موفقیت doom enternal

  • HEISENBERG گفت:

    سلام خدمت آقای آقابابایی.من یه اکانت داشتم به اسمocelat که الکی بن شد.میخواستم ببینم بن شدت بر چه معیارهایی صورت میگیره

  • گیم پلی “مبارزات” بازی حرف نداشت ولی از نظر داستان و محتوا خیلی منو جذب نکرد. آخه مگه میشه بازی جهان به این عظمت داره ولی حتی ذره ای رو داستانش کار نشده!
    در هر صورت ممنون از سعید آقابابایی بابت این ویدئو و تمام نقد های فوق‌العاده اش که شاید این مدت وقت نکردم بابتش تشکر کنم. :yes: :heart: :rose:

    • aliboostani گفت:

      حرفتو قبول دارم ولی خدایی نباید از doom انتظار یک داستان عالی داشت این بازی باید یه گیم پلی سرعتی و با خشونت بالا و اکشن ناب و با مقدار زیادی اجساد تکه تکه شده شیاطین باشه و قطعا در این امر doom کاملا موفق بوده و همین هم کافیه به نظرم

      • این گذشتن از خطاها بخاطر علاقه کار درستی نیست. منم انتظار یه داستان مث عناوین AAA ازین بازی ندارم ولی لامصب بازی هیچ داستانی نداشت، هیچی! این جهان به این خاصی، دیگه یه داستان نسبتا خوب که میتونست داشته باشه. گیم پلی به این نابی، خب چی میشد اگه یکم انگیزه داستانی هم بهش اضافه بشه!؟
        مثلا titanfall 2 هم حالا یه داستان سرایی شاهکار و بی نظیر نداشت ولی انقدر داستانش گیرا و روایتش شیرین بود که آدم لذت کامل رو از بخش داستانی بازی ببره و توش غرق بشه.
        بهرحال بنظر من doom در ادامه اگه بخواد بازم بدون داستان ساخته بشه، نمرات خیلی کمتری از نسخه قبل میاره، حتی اگه گیم پلیش عالی باشه! ولی اگه یه داستان خوب بزنن تنگ گیم پلی، حتی میتونه مث آب خوردن یه متای شاهکار بالای ۹۰ بیاره. بهرحال doom یکی از فسیل های سبک شوتره و پتانسیل بالایی داره.

        • aliboostani گفت:

          حرفتو قبول دارم کاملا به جز یه تیکه آخر چون خدایی کاری کردن کسی doom برای داستان بازی نمیکنه ولی همونطوری که گفتی یک داستان زیبا میتونه دلچسب ترش کنه و همین هم باعث شده در نقد ها زیاد داستان فاکتور مهمی برای این بازی به خصوص جلوه نکنه
          من فکر میکنم doom eternal نمرات بهتری دریافت میکنه در صورتی کاملا باهات موافقم چون به شخصه برای من داستان فاکتور مهمی هست و باعث میشه من رغبت کنم بازی رو ادامه بدم

          • منم نمیتونم حرفت رو رد کنم، شاید خیلیام doom رو به هیچ وجه بخاطر داستانش بازی نمیکردن. ولی کلا صنعت گیم رو به پیشرفت هست و تاریخ مصرف یسری حرفهای نادرست تموم میشه.
            مثلا یزمان میگفتن بازی نقش آفرینی لازم نیست گیم پلی مبارزاتش خیلی قوی و بی نقص باشه! ولی امثال دارک سولز اومدن کلا این قضیه رو منتفی کردن. میگفتن گرافیک تو بازیهای نقش آفرینی اصن مهم نیست، ولی امثال ویچر ۳ اومدن نشون دادن که نقش آفرینی طولانی با گرافیک دلچسب هم میشه ساخت. مرسوم بود که تو بازیهای جهان باز ماموریت های تکراری یچیر طبیعیه ولی هرچی رو به جلو رفتیم، این مسئله کمتر شده و اومدن بازیهایی مث رد دد ۲ که تنوع تو مراحلش حرف اول رو میزنه.
            اینجام قصدم اصلا لجبازی با شما دوست عزیز یا اینکه بگم حرفتون اشتباهه نیست. فقط اعتقاد دارم کاملا شدنی و دوست داشتنی هست که doom یه داستان در حد خوب داشته باشه و جذاب تر بشه.

            • aliboostani گفت:

              نه این چه حرفیه دوست عزیز لجبازی چیه نظرت کاملا برام قابل احترامه و تا حدی هم نظر هم هستیم ولی طرز بیانمون کمی متفاوته من کاملا با حرفات موافقم و تک تک مثال هایی که زدی قبول دارم و اتفاقا مخالف وجود یک داستان خوب در doom هم نیستم و در صورت وجود استقبال هم میکنم چون بالاتر هم گفتم داستان برام فاکتور بسیار مهمیه بعضی مواقع مهمتر از گیم پلی مثلا مافیا ۳ گیم پلیش کاملا تکراری میشه بعد از مدتی ولی داستان خوب و روایت خیلی خوبش باعث شد من بازی رو تا انتها ببرم ولی در مقابل جاست کاز

  • دستتون طلا اقای اقابابایی عزیز عجب ویدیویی رفتید
    برای فهمیدن بزرگی این بازی نیازی به انجام هیچ کاری نیست فقط و فقط عکس بازی رو ببینید همونی که روی پست هستش

  • ST.ranger گفت:

    تشکر بابت ویدیو جالبی که گذاشتین تقریبا به تمام نکته های مهم بازی اشاره کردین. در مورد داستان که باید بگم نداشتن داستان خاص برای این بازی ضعف حساب نمیشه چون این بازی کاملا گیم پلی محور هستش و موقعی که بازیش میکنی میدونی که تا اخر باید از بازی چه انتظاراتی رو داشته باشی بازی با ریتم سرعتی شروع میشه و با قرار دادن اپگرید و ارتقا در بین مراحل به این سرعت اضافه میشه که ای مورد در مراحل پایانی به اوج خودش میرسه و هیجان غیر قابل وصفی رو به مخاطب القا میکنه فلسفه بازی DOOM همینه خوب درست هر کسی دید خودش رو به بازی های ویدیویی داره و با توجه به مقاله های که از شما خوندم داستان برای شما در الویت قرار داره ولی نمیدونم چرا از این بازی انتظار داستان داشتین چنانچه احتمالا خودتون هم میدونین که doom eternal هم یه داستان سطحی خواهد داشت

  • ممنونم بابت نقد خوبتون جناب آقابابائی
    فقط اگه ممکنه اسم موزیک هایی که توی ویدیو استفاده میکنید رو اخر ویدیو ذکر کنید تا اونایی که علاقه دارن ازشون لذت ببرن… :rose:

  • Max.level گفت:

    به به چی بهتر از این؟ نقد ویدئویی یکی از بهترین شوتر های تاریخ :inlove: :inlove:
    دمتون گرم آقای آقابابایی واقعا خسته نباشید خیلی لذت بردم :heart: :rose:
    بی صبرانه منتظر دووم ایترنال هستم و مطمئنم به مراتب میتونه بهتر از نسخه ۲۰۱۶ هر چند که همون نسخه هم به قدری گیم پلی بی نقصی داشت که اصلا فکرشم نمتونستم بکنم بهترش هم میتونه باشه ولی بعد از دیدن گیم پلی تریلر هایی که تا الان از ایترنال منتشر شده کاملا متوجه شدم که بازی از هر نظر نسبت به نسخه قبلی خودش پیشرفت زیادی کرده :yes: :yes:
    بازم ممنون از شما بابت زحماتتون :heart: :rose:

  • درود بر شما سعیدجان
    خیلی عالیه که به آرشیو گیمفا اضافه شد. برای بنده، کم‌تر بازی میتونه مثل دووم ذهنم رو ارضا کنه. با طراحی‌های جهنمی جهنم! ، دنیای بی رحم، خشونت بی پرده و موسیقی‌های سنگینش، دووم جدید یک اتمسفر واقعا شیطانی رو بوجود آورد و یه داستان نسبتا خوب رو هم ارائه کرد (ای کاش فقط کمی سیاه‌تر و تاریک‌تر بود داستان و روایت شایسته‌ی خودش رو داشت). یکی از بازی‌هایی که موسیقی متال خیلی خوب روش میشینه و بدون اون بازی لوس میشه همین عنوان بی نظیر هست. Eternal یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای منه و فکر می‌کنم بسیار حماسی‌تر از نسخه قبل هم ظاهر بشه.
    تشکر مجدد، باشه که دووم اینترنال رو هم بخوبی نقد کنی و ما هم استفاده کنیم

  • SLλYER #2077 گفت:

    اینکه از این بازی ایراد داستان گرفته بشه مثل اینه از دارک سولز ایراد داستانی گرفته شه، چون جفتشون اجازه میدن که پلیر دنبال داستان بره یا نره
    در واقع نقطه درخشندگی دووم مثل دارک سولز Lore گسترده و عمیقشه و بک استوری ای که دونستنش حس عالی ای رو به مخاطب میده و جفت گیما هم از Environmental Storytelling و اتمسفر برای داستان سرایی استفاده میکنن، جفتشونم گیمپلی محورن
    نکته اینه جفتشون هم به پلیر اجازه میدن که خودش پیگیر داستان باشه، یا فقط به گیمپلی اهمیت بده
    توی حلق گیمر فرو نمیکنه دیالوگ ها و داستانشو

    • دارک سولز عنوانیه با تعداد بسیار زیاد شخصیت‌های درگیر کننده و همراه روایت. به نسخه سوم نگاه کن. اما؛ دووم اولا که به هیچ عنوان هیچ شخصیت خاص و با کیفیتی نداره. و در وهله بعد اینکه همین بک استوری بازی به معنی واقعی کلمه برای تقریبا تمام گیمرها خسته کننده بوده، فقط به همین نظرات روی سایت نگاه کن. شیوه داستان سرایی دارک سولز و دووم «هیچ ربطی بهم ندارن» و به هیچ عنوان نمیشه گفت چون دووم روایت محیطی داره پس نمیشه بهش ایراد گرفت. متاسفانه داستان این عنوان فوق‌العاده ضعیف بود
      ببخشید دیگه وقت نکردم بخونم ببینم چی نوشتم

      • اضافه کنم، داستان زیبایی داشت بخصوص اگه پی فهمیدن کامل اون میرفتی؛ اما روایت جذاب با شخصیت‌های خوب و در واقع چیزی که تورو به بازی علاقه مند نگه داره وجود نداشت. مثلا من بعد بار اول و تموم شدن بازی‌ ماه‌ها طول کشید که به واسطه بخش آنلاین دوباره به بازی برگردم و حالت تک نفره رو برای دومین بار تجربه کنم

  • DanialG گفت:

    سلام آقا سعید.ببخشید این نظر ربطی به این مقاله و ویدیو نداره.
    ولی مشکلی داشتم در رابطه با اینکه با خوندن مقاله های شما در رابطه با ساخته های آقای میازاکی خیلی علاقه مند شدم که تجربشون کنم ولی نمیدونم چرا یک ترس خفیفی دارم در رابطه با اینکه نتونم بازی کنم و نتونم مثل بقیه اونقدر خوب بازی کنم . واینکه شما برای شروع کدام یک از بازی های آقای میازاکی رو پیشنهاد میکنید اول بازی کنم نسبت به درجه سختی که اول توی آسون ترا تجربه کسب کنم و شما خودتون ترتیب بازی ها رو برام بنویسید

ویدیو گیمفا: محصول جهنم و مریخ! | بررسی ویدیویی بازی DOOM - گیمفا