طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا

طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست

آرش بوالحسنی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا

اندرو واتکینز (Andrew Watkins)، طراح محیطی کارکشته‌ی ناتی داگ (Naughty Dog)، پس از ۹ سال این استودیو را ترک کرد تا به تیم نینجا تئوری (Ninja Theory) بپیوندد.

این طور که به نظر می‌رسد مایکروسافت (Microsoft) سعی دارد پس از راه‌اندازی استودیوی The Initiative، توسعه‌دهنده‌های قدیمی و کارکشته سایر استودیوها را به تمامی استودیوهای انحصاری خود اضافه کند. به تازگی مشخص شده است که اندرو واتکینز، طراح محیطی بازی‌های چون Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us، استودیوی ناتی داگ را پس از ۹ سال ترک کرده است تا به نینجا تئوری، یکی از استودیوهای انحصاری مایکروسافت که در حال حاضر مشغول توسعه‌ی بازی Hellblade: Senua’s Saga است، بپیوندد.

باید منتظر ماند و دید نینجا تئوری پس از موفقیت نسبی Hellblade: Senua’s Sacrifice، با اضافه شدن یک طراح کارکشته به استودیوی خود، موفق به خلق چه تجربه‌ای برای هواداران اکس‌باکس خواهد شد. Hellblade: Senua’s Saga در تاریخی مشخصی برای کنسول اکس‌باکس سری اکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈ

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cole Train گفت:

    البته ایشون طراح ارشد محیط ناتی داگ بودن که رو پروژه های لست اف آس یک و دو و انچارتد ۴ لید دیزاینر بوده.واقعا امیدوارکننده هست این روند و به موفقیت استودیوهای ایکس باکس بشدت امیدوار و خوشبینم

    • Phos گفت:

      بله فرشید جان استودیوهای مایکروسافت افراد خلاقی رو جذب کردن و معلومه که از اشتباهات این نسل درس گرفتن و میخوان نسل بعد با قدرت ظاهر بشن که تا الان هم اخبار فوق العاده امیدوارکننده ای از سوی مایکروسافت میاد و معلومه که نسل بعد میخوان ماهارو سورپرایر کنن که این کار با وجود استودیوهایی نظیر پلی گرند و ابسدین و نینجا تئوری و…دور از انتظار نیست.
      به امید موفقیت مایکروسافت در نسل نهم :yes:

    • یک نکته ای رو من خیلی وقت پیش دیدم توی این قضیه خروج عوامل از ناتی داگ که خیلی حرف ها برای گفتن داره. از رفتن ناگهانی بروس استرالی و امی هنینگ و این اواخر در این چندسال که بازهم خبرهای مختلف از خروج عوامل «بزرگ» از ناتی داگ می شنویم. اون هم زمانی هستش که با حضور دراکمن، میشه تغییرات مهمی رو توی شیوه روایت و شخصیت پردازی جدید ناتی داگ دید و مشخصه که روندی که دراکمن پیش گرفته، کاملاً مخالف روند و فکر امی هنینگ و استرالی و باقی قدیمی های ناتی داگه، حالا هرچقدر هم بخوان پیام های خوشگل منتشر کنند بعد از رفتنشون. درست از زمان معرفی و انتشار Uncharted: The Lost Legacy دیگه این فکر جدید توی ناتی داگ خیلی بیشتر باز شد. معلومه که خیلی ها نمی تونن کنار بیان و درواقع یک حصارِ نمادین داره می بنده ناتی داگ به دور خودش و محدود کردن کارکنانش رو داره.

      Hitasep
      • Ozhan گفت:

        دوست من هرکسی بره به خودش مربوطه استرلی خواست استراحت کنه بارها اینو تکرار کرد
        اگ رفتنش دلیل میداشت الان تو یه استدیو دیگ مشغول میشد
        کارکنان دیگ هم همینطور قرارداد دارن تا وقتی قراردادشون پابرجاست میمونن ولی تصمیم با خودشونه که تمدیدش کنن یا نه
        #نه_به_توهم_توطئه

  • lastofus2 گفت:

    چه میکنه بهترین استودیو بازی سازی دنیا که وقتی یکی از اعضاش به یک جای دیگه میره خبرش مثل بمب صدا میکنه. مهم نیست کی میره کی میاد مهم اینه ریر هم قبل از پیوستن به ماکروسافت ریر بود بعدش که به اون ها ملحق شد شاهد شاهکار دزدان نارگیل چین بودیم

    • Xbox is my heart گفت:

      این خنده هاتون نسل بعد تبدیل به گریه خواهد شد.
      #بکشید مایکروسافتی ها را فن هایش بیدار تر میشوند.

      𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈHitasep
      • Phos گفت:

        دوست عزیز بهتر بود که به جای کوری خوندن برای سونی فنها میومدی و شیک و مجلسی نظرت رو در مورد مایکروسافت و بازیهاش میگفتی نه که بیای و سونی فنهای گل سایت رو از خودت برنجونی دیگه باید این ترول هارو از یک جایی ریشه کن کنیم خیلی از کاربرای خوب سایت به خاطر همین اتفافات کمتر به سایت سر میزنن یا براشون رفتن به نظرم شما کوتاه بیا و به سونی و سونی فن کاری نداشته باش و مطمئن باش که جو سایت از این ترول ها پاک میشه :yes:
        کدوم مایکروسافتی مرده قاتلش مگه سونی فن بوده در هر حال تسلیت :rotfl: :rotfl: :rotfl: :no:

      • فعلا بشین گریه هات رو بکن هنوز حلبی فن، نسل بعدی شروع نشده.

      • bushwhack گفت:

        تو بشین با زااارت باکست کله فنجونی بزن تو کار بزرگان دخالت نکن…
        هر وقت یه دونه… فقط یه دونه از انحصاری نماهاتون گوتی یا برنده یکی از بخش های گیم آواردز شد بعد بیا بلبل زبونی بکن و چهچه بزن… زااارت باکس و انحصاری نماهاتون تو نامزدی هم موندن.
        یه چند مدتی نبودم سایت از اونی هم که بود جعلی و فیکش بیشتر شده… و صد البته دوباره نصف بیشتر نظراتم پاک(شیلتر) بشه…
        امیدوارم این یکی تایید بشه.

    • Phos گفت:

      علی پاورلس تا کی می خوای به این کارات ادامه بدی تو با گفتن کلمات جعبه و دزدان نارگیلی و باگ اف زامبی فقط و فقط کاربران سایت چه مایکروفن و چه سونی فن رو ناراحت میکنی اصلا تو رو چه به مایکرو بزار هر چی میخوان بسازن تو فقط از بازی هایی که دوست داری لذت ببر و لطفا به بازی های مایکرو تیکه ننداز چون مایکروفن ها واقعا از این کار ناراحت میشن :no:

  • Advent Sorrow گفت:

    کلا بین پروژه های NINJA THEORY فقط تا الان ریبوت DmC رو دوست داشتم اونم از نظر گیمپلی و موسیقی نه داستان. کسایی که تجربه نکردن پیشنهاد می کنم این اثر رو تجربه کنن که گیمنپلی و موسیقی بی نظیره و combchrist وظیفه compose را بر عهده داشته.
    اما از بین استودیوهای مایکروسافت فقط دوست دارم ببینم The Initiative چیکار می کنه و چه پروژه ای در دست ساخت داره. تمامی اعضای این تیم بزرگان صنعت گیم هستن از ناتی داگ و سانتا مونیکا و راکستار و کریستال داینامیک و ریسپاول و … . رئالی هست برا خودش برای صنعت گیم. از طرفی تمامی اعضای اضافه شده برنامه نویس یا اعضای معمولی نبودن همگی طراح های ارشد بازی هایی مثل uncharted و god of war و last of us بودن … خیلی برام جالبه بدونم چه پروژه در دست ساخت دارن مخصوصا که رئیس استودیو فقط در مورد پروژه بعدی اعلام کرده که تحولی در صنعت گیم خواهد بود.

    Hitasep
  • یکی یکی دارن عضو مایکروسافت میشن
    مایکروسافت برنامه ها چیده

  • ManHunt گفت:

    بیشتر دارم به مایکرو امید وار میشم امیدوارم بتونن از این استعداد ها نهایت استفاده روببرن

  • rezaretki1 گفت:

    به نظرم مایکروسافت دیگ داره زیادی داره از سونی کارمند میگیره ک اگ بخوان این روندو ادامه بدن غیر منصفانه هستش.

  • Xbox is my heart گفت:

    وای خدایا از همین الان دیگه داره موفقیت مایکرو برام تضمین میشه فقط ی چیز دیگه میمونه اونم موفقیت سونیه.
    چون هوس کردم نسل بعد اگه جیبم اجازه داد هر دو کنسول را بخرم

  • djma گفت:

    Hellblade رو جدیدا از طریق گیم پس بازی کردم ،متاسفانه بازی مورد علاقه من نبود ،هیچ تعادلی بین معما و مبارزات بازی وجود نداشت ،معماها بیش از حد و خسته کننده بود ،گیم پلی بسیار ساده بود ،الان که طرف مایکروسافت اومده باید بیشتر تلاش کنه اگر در همین سطح بسازه متاسفانه متا بالایی نخواهد گرفت

  • Hala madrid گفت:

    Hellblade 2 خوار مادر تریلر بود.اگه گرافیک کات‌سینای بازی به همین اندازه باشه واقعا باید شاهد یه جهش گرافیکی عظیم باشیم
    مطمئنم نسخه دوم هل‌بلید شاهکار میشه :yes:
    مایکرو خود جواهری رو به دست آورد

  • Vahid333 گفت:

    ناتی داگ بد جور به فنا داره میره بعد از uncharted 4

    • PS4EVER گفت:

      سر رفتن امی هنینگ و خیلی چهره های دیگه هم خیلی از امثال این نظرات شما بود که ناتی داگ فلان و بهمان ولی تهش چی شد ؟ دیگه ناتی داگ باید چیکار کنه که امثال شما از این نظرات کورکورانه دست بردارین . حالا صبر کن تلو دو که اومد میفهمی کی داره به فنا که چه عرض کنم به … میره 😀

  • اگر ناتی داگو دنبال کرده باشید میدونید که افراد جدیدو دارن جایگزین افراد قدیمی تر استودیو میکنن
    چیز جدیدی نیست

  • Phos گفت:

    خبر فوری: شوهی یوشیدا و تعدادی از مدیران شرکت سونی در سانفرانسیسکو به سر میبرند ایا اماده سازی مراسم برای رونمایی ازps5؟؟؟

  • majidam گفت:

    خبرهارو دیر میگذارید اونم خیلی من چند ماه پیش این خبرو دیدم در یک سایت دیگر

    𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈ
طراح محیطی ناتی داگ به نینجا تئوری پیوست - گیمفا