آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا

آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند

پست گیمفا
۲۱:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا

هند سرزمینی پهناور می باشد که زیبایی های بی نظیری در قلب خود نهفته است که زبان در بیان آنها قاصر می شود. این سرزمین در میان کوه های بلند، مناطق سرسبز گرمسیری، دریاچه ها و رودهای پهناور و معابد باشکوه قرار گرفته است که فقط می توان این زیبایی ها را با تور هند مشاهده کرد و سری به گوشه و کنار این کشور زیبا زد. در اینجا با تور هند همراه شوید تا سری به چند شهر بسیار زیبا و دوست داشتنی هند بزنیم و با جذابیت های شهرهای هند آشنا شویم.

دهلی نو باستانی

همانطور که می دانید دهلی نو پایتخت هند است که از سبک معماری باشکوه و ویژه ای برخوردار می باشد. این شهر ۵ هزار ساله شهرسازی به سبک بریتانیایی دارد و گنجینه های زیادی را در طی سال های مختلف جمع آوری کرده است. اماکن تاریخی و توریستی این شهر حرف های زیادی برای گفتن دارند و نشان دهنده فرهنگ غنی مردم این شهر هستند. در این شهر زیبا می توان از آرامگاه همایون، بنای یادبود گاندنی، معبد آکشاردام، قلعه های باستانی و باشکوه، معبد لاکسی، قلعه سرخ، مساجد اسلامی و … بازدید کرد. قطب منار یکی از جاذبه های گردشگری باشکوه این شهر است که مناره ای ۵٫۷۲ متری دارد و در قرن یازدهم ساخته شده است. البته فراموش نکنید که از مراکز خرید دهلی نو نیز بازدید کنید و هر چیزی که می خواهید را از آنها بخرید. در سفر خود با تور دهلی نو به تمامی این مکان ها بروید و با تاریخ این شهر قدیمی جهان آشنا شوید. البته رستوران های جذاب این شهررا با غذاهای عالی آنها از دست ندهید.

جیپور رویایی

در شمال غربی هند شهری به نام جیپور قرار دارد که شهرت بسیار زیادی در میان توریستان و گردشگران دارد. باید گفت که این شهر با قدمت ۳۰۰ ساله ای که دارد دارای معماری بسیار منظم و زیبایی می باشد که تعجب همگان را برانگیخته است. در هر گوشه شهر چیزی برای بازدید وجود دارد و می توان روزها را به تفریح و گردش گذراند. برای گشت و گذار می توانید از اتوبوس ها و گاری های مخصوص هندی استفاده کنید که به تمامی شهر رفت و آمد دارند. جاذبه هایی مانند سالن آلبرت، کاخ ماهاراجه، قلعه اکبر، هاوا و … در میان بهترین جاذبه های شهر هستند که افراد زیادی هر ساله از آن بازدید می کنند. هوا محل از جمله بهترین آثار است که قدمت آن به قرن هیجدهم باز می گردد. این بنا چیزی بیش از ۹۰ پنجره دارد که تمامی بنا از ماسه های صورتی رنگ ساخته شده است.

گوا توریستی

این شهر زیباترین و تمیزترین مناطق را در قلب خود دارد که محبوبیت بسیار زیادی در میان توریستان و گردشگران دارد. هر ساله افراد زیادی با تور گوا از این شهر بازدید می کنند و در کنار تپه های سرسبز، رودخانه های خروشان، نخل های بلندش و .. ساعاتی را برای تفریح می گذرانند و از طبیعت بکر و زیبای آنها استفاده می کنند. جالب است بدانید که در این شهر ساحل بسیار وسیعی قرار دارد که امکانات تفریحی بسیار زیادی را برای توریستان فراهم می کند. این ساحل به نام آگوندا می باشد که ویلاهای بی نظیری در اطراف آن ساخته شده است. توریستان این شهر را به خاطر شهرت آن در طبخ غذاهای منحصر به فرد نیز دوست دارند و حتما از بهترین غذاهای آن مصرف می کنند.

البته آبشاری که در این شهر وجود دارد بر روی رودخانه ماندوی قرار گرفته است که ارتفاع بسیار زیادی دارد.

آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا

بمبئی باشکوه

بمبئی از جمله شهرهایی است که در جهان به نام شهری که هرگز نمی خوابد شهرت یافته است. این شهر با رستوران ها، باشگاه های بدن سازی، معابد تاریخی، مقبره ها و از همه مهم تر خانه بالیوود مجلل شده است و از جمله شهرهای توریستی هند به شمار می آید. بمبئی پایتخت تجاری هند نیز محسوب می شود و در میان ثروتمندترین شهرهای هند است. این سفر ارزش بازدید در تور هند را دارد و حتما در این سفر سری به غارهای الفنتا بزنید. در این غارها مجموعه ای از مجسمه های سنگی قرار دارد که ارزش ساعت ها گشت و گذار را دارند. بعد از بازدید از این غارها می توانید سری به دروازه هند بزنید و بنای تاریخی شهر بمبئی رو به رو شوید. این دروازه را می توان در زمان ورود به شهر با قایق مشاهده کرد و از اسلکه زیبایش دیدن کرد.

کلکته دوست داشتنی

این شهر معروف در گذشته های دور پایتخت هند بوده است و دیدنی های جذاب زیادی دارد. آب و هوای خوب در کنار مردم مهربان آن زیبایی های این شهر را چند برابر کرده است. کاخ ویکتوریا از جمله جاذبه های این شهر است که معماری ایتالیایی دارد. دیدن این کاخ از بهترین لذت های تور است و نباید آن را از دست داد. البته این شهر از جمله مراکز صنعتی هند است که لوازم مختلفی از جنس چرم و چوب را در اختیار کاربران و توریستان با قیمت هایی مناسب قرار می دهد. هر چیزی که در این شهر وجود دارد ارزش دیدن و لمس کردن را دارد.

آگرای جذاب

شاهکار معماری هند به نام تاج محل در شهر آگرا قرار دارد که در تمام جهان شناحته شده است. این شهر دارای جنگل، مساجد و معابد بسیار زیبایی می باشد که باید فرصتی بیش از یک روز برای بازدید از آنها با تور آگرا داشته باشید. آرامگاه اعتمادالدوله، مسجد جامع بزرگ آگرا، باغ مریم و … از چشم اندازهای باشکوه این شهر هستند که خاطرات سفر به این شهر را بیادماندنی و ماندگار می کنند. باغ مریم دارای ساختمان و استخر زینتی است که در نزدیکی مقبره مریم همسر شاه جهان قرار دارد. در این شهر باید سری به رستوران های سنتی آن نیز بزنید و از انواع خوراکی های مشهور هندی که زبانزد دنیا هستند نوش جان کنید.

بنارس مذهبی

بنارس از جمله شهرهای مقدس در میمان هندوها و بودائی ها است. این شهر مذهبی محلی برای حضور مسلمانان، بودئی ها، هندی ها و .. می باشد. رودخانه گنگ از میان شهر عبود می کند و سرسبزی خاصی به آن داده است. اعمال مذهبی بسیار زیادی در این شهر برگزار می شود که می توانید در آنها شرکت کنید.

آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا

اودایپور تاریخی

اگر ایالت راجستان هند را می شناسید، بهتر است با اودایپور نیز آشنا شوید، چرا این که این شهر در این ایالت قرار دارد. هر ساله افراد زیادی به علت برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف به آن سفر می کنند و در کنار شرکت در مراسم به دریاچه های زیبا و باغ های باشکوه آن می روند. طبیعت زیبای این مکان ها حیرت انگیز و فوق العاده است. دریاچه فاتح سگرا در این شهر قرار دارد و جذابیت زیادی دارد. اقامتگاه ها، زیارتگاه ها، کاخ، موزه های هنری و .. بسیار زیادی در این شهر و در کنار دریاچه ساخته شده است که بسیار باشکوه و حیرت انگیز هستند. این اقامتگاه ها چشم اندازهایی عالی از اطراف دارند.

آمادای یکی از برجسته ترین آژانس های مسافرتی است که سابقه زیادی در برگزاری تورهای تفریحی و گردشی به کشورهای مختلف جهان دارد. با آمادای می توانید سفری ارزان و بیادماندنی داشته باشید. و همچنین بهترین قیمت تور هند نوروز را در کنار  تخفیفات شگفت انگیز، ارائه می ‌دهند و می‌توانید جهت تهیه سایر تورهای مسافرتی ، تور مالزی، تور استانبول و …. به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۶۸۸۱ تماس حاصل فرمایید.

 

𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا
آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آشنایی با چند شهر زیبا و دوست داشتنی هند - گیمفا