تصاویر جدیدی از بازی Fast & Furious Crossroads منتشر شد

محسن رضوی فر
۱۹:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸

شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا تصاویر جدیدی را از بازی Fast & Furious Crossroads منتشر کرده است. در این تصاویر، برخی از اتومبیل‌ها و محیط‌های بازی نمایش داده شده‌اند.

بازی Fast & Furious Crossroads ابتدا در جریان رویداد The Game Awards 2019 با نمایش تریلری معرفی گردید. استودیوی اسلایتی مد (Slighty Mad) وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده دارد. سازندگان این بازی وعده‌ی یک گیم‌پلی منحصر به فرد را در هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره ارائه داده‌اند. در این بازی، اتومبیل‌های مختلف، بازیگران مشهور این مجموعه و انواع گوناگونی از صحنه‌های سینمایی قرار دارد. در بخش داستانی این بازی، بازیگران مشهوری همچون وین دیزل (Vin Diesel)، میشله رودیگز (Michelle Rodriguez) و تایرس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش‌های دام، لتی و رومن حضور دارند. بازی‌بازان در این عنوان می‌توانند در خیابان‌ها و محله‌های مختلف در سراسر جهان با انواع مختلفی از اتومبیل‌ها مسابقه دهند. در عین حال، با تجهیز برخی سلاح‌ها به اتومبیل خود  می‌توانند به درگیری و مبارزه با اتومبیل‌های دیگر بپردازند.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید بازی Fast & Furious Crossroads را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

بازی Fast & Furious Crossroads در ماه می سال جاری میلادی (میان اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق نشانی قرار گرفته مشاهده بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید