تیم سازندهی Lost Soul Aside نسبت به اعلام تاریخ انتشار این بازی واکنش نشان داد
بازی Lost Soul Aside یکی از پروژههای جذابی است که مسیر پرپیچ و خمی را طی کرده است و به نظر میرسد راه درازی تا انتشار نهایی این اثر در پیش داریم. این بازی اکشن نقش آفرینی پر زرق و برق که در ابتدا چیزی جز یک پروژهی تک نفره نبود، پس از نمایشهای جذاب خود توجه خیلیها از جمله شرکت سونی را به خود جلب کرد.
بازی اکشن Lost Soul Aside که ابتدا تنها توسط آقای ینگ بینگ در حال توسعه بود، اولین بار در سال ۲۰۱۶ نمایش داده شد. با توجه به بازخوردهای بسیار خوب این عنوان، شرکت سونی آن را به برنامهی China Hero Project خود اضافه کرد و یک تیم تقریباً ۱۴ نفره را در اختیار بنگ قرار داد.
چندی پیش خبری مبنی بر اعلام زمان انتشار این عنوان منتشر شد که گویا چندان هم موثق نبوده و آقای بینگ قصد دارد به نوعی صحبت قبلی خود را پس بگیرد. ایشان در مصاحبهی گذشتهی خود اعلام کردند که تمایل دارند تا توسعهی Lost Soul Aside را تا پایان سال ۲۰۲۰ به پایان برسانند. صحبت ایشان در واقع اظهار امیدواری برای اتمام ساخت بازی بود نه اعلام رسمی یک تاریخ انتشار نسبی. پس از انتشار صحتهای آقای بینگ، بسیاری از بازیبازان تصور کردند که این بازی به طور قطعی تا پیش از پایان سال جاری عرضه خواهد شد، به همین دلیل ایشان صلاح دیدند که ابهام مذکور را رفع کنند. توییتی که صفحهی رسمی تیم سازنده جهت ابهامزدایی منتشر کرده است به شرح زیر میباشد:
ما از انتظارات مخاطبین در رابطه با پروژهمان آگاه و قدردان همهی شما هستیم! با این حال، لطفا از انتشار اخبار نادرست در رابطه با “اعلام تاریخ انتشار” خودداری کنید. اخبار بیشتر بهزودی منتشر خواهند شد!
بازی Lost Soul Aside یک عنوان اکشن است که به شدت تحت تاثیر سیستم مبارزات عنوان Final Fantasy 15 قرار دارد. اگرچه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مشخص نشده است اما امیدواریم که تیم سازنده بتواند ساخت این بازی را تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به اتمام برساند. این بازی طی تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری زمانی در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۴ قرار میگیرد. همچنین این اثر طی تاریخ نامشخصی (احتمالا پس از گذشت ۱۲ ماه از انتشار نسخهی پلیاستیشن ۴ بازی) نیز برای پلتفرم رایانهی شخصی عرضه میگردد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
چه اتفاق عجیبی ?:-)