تعداد بازیبازان Dota Underlords افتی ۹۰ درصدی داشته است
از زمان عرضه برروی استیم، بتای Early Access بازی Dota Underlords اکثر بازیبازان خود را از دست داده است. ساختهی ولو (Valve) در تابستان توانست رکورد ۲۰۰۰۰۰ بازیباز را ثبت کند، با این حال وضع فعلی این بازی در نمودارهای استیم چندان خوب نیست.
این بازی در حالی کار خود را برروی Early Access با بیش ۲۰۰۰۰۰ بازیباز شروع کرد که در حال حاضر به میانگین بازیباز ۱۱۰۰۰ رسیده است. زمانی که Underlords منتشر شد، به نظر میرسید بازیهای auto battler موضوع داغی بودند، اما به نظر میرسد از آن زمان این ژانر با افت شدیدی در محبوبیت روبهرو شده باشد.
تعداد بازیبازان از زمان عرضه به طرز مداومی کاهش داشته است. پس به نظر میرسد بهروزرسانیهای متعدد بازی تاثیر چندانی برروی محبوبیت آن نداشتهاند. نقدهای بازیبازان در استیم مجموعا مثبت است و به نظر نمیرسد نارضایتی بازیبازان دلیل کاهش تعدادشان باشد.
سقوط آزاد این بازی، ممکن است شما را به یاد بازی Artifact بیاندازد. آن بازی هم با عدم پشتیبانی از ولو همراه شد و در حال حاضر میانگین فقط و فقط ۱۰۰ بازیباز را ثبت کرده است. البته، سقوط آن بازی به شدت سریعتر و ناگهانیتر بود و Underlords هنوز به آن نقطه نرسیده است.
ساختهی استودیو رایوت گیمز (Riot Games) در ژانر auto battler که Teamfight Tactics نام دارد، ظاهرا بسیار بهتر از Underlords عمل کرده است. در ماه سپتامبر، ارقام منتشر شده حاکی از مجموع ۳۳ میلیون بازیباز در ماه بود. به نظر میرسد این بازی قرار است در میان بازیبازان ماندگار شود، اما این خود ژانر است که آیندهی نامعلومی دارد.
اگر اخیرا اخبار را دنبال کرده باشید، میدانید که Dota 2 هم با افت بازیباز مواجه شده است. Dota 2 هم در حال حاضر با کمترین میزان بازیباز از سال ۲۰۱۴ مواجه شده است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
۹۰ درصد خیلیه
باید یه فکر اساسی به حالش کنن
الان ولو فقط داره از سی اس سود میبره که برعکس سری دوتا پیشرفت وحشتناکی داشته این چند وقته
و همچنین هایپ زیادی برای HALF LIFE ALYX داره
ولی خیلی دوست دارم باز ولو واقعا به بازیسازی برگرده اونهمه مجموعه دوست داشتنی Team fortress portal left4dead half life garrys mod و.. فقط چسبیده به سی اس و دوتا لعنتی