نینتندو فعلا اعتقادی به سرویسهای ابری بازی ندارد
این طور که به نظر میرسد، نینتندو در آیندهی نزدیک علاقهای به سرویسهای ابری بازی ندارد. به گفتهی آقای شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، رئیس بخش بینالمللی نینتندو، این سرویسها قرار نیست در این دهه جایگزین کنسولهای بازی شوند.
در حالی که رئیس بخش آمریکای شمالی نینتندو، آقای رجی فیلزیم (Reggie Fils-Aime) پیش از این پیشبینی کرده بود که بازی برروی سرویسهای ابری، با اختلاف پرکاربرترین روش بازی در طول این دهه خواهد شد، فوروکاوا نظر دیگری دارد. در مصاحبهای با یک نشریهی ژاپنی، او اعلام کرد که ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد تا این سرویسها جایگزین کنسولهای بازی به صورت سنتی شوند. رئیس بخش بینالمللی نینتندو در مصاحبه با مجلهی Nikkei گفت:
احتمال این وجود دارد که بازی برروی سرویسهای ابری یک دهه بعد توجه عموم مردم را جلب کند. با این حال، در حال حاضر بعید میدانم این سختافزار اختصاصی جایی برود.
نینتندو در حال حاضر چند بازی براساس سرویسهای ابری برای کنسول سوئیچ عرضه کرده است. از جمله یک نسخهی ابری از بازی Assassin’s Creed Odyssey که تنها در ژاپن قابل دسترس است. فوروکاوا ادامه میدهد:
تا دانستن واقعی نتیجه، زمان زیادی مانده است. البته باید بگویم که تمرکز برروی روشهایی از بازی که تنها مختص به یک سختافزار هستند، بیفایده خواهد بود. زمانی که مخاطب شما بگوید که میتواند به جای این کنسول، برروی کنسولها یا تلفنهای همراه دیگری بازی کند، کار شما تمام است.
فوروکاوا در این مصاحبه همچنین از لازمهی توجه به تکنولوژیهای جدید و واقعیت افزوده صحبت کرد. میتوانید این بخش از مصاحبهی او را در این لینک مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
مرسی نینتندو :kissed:
نینتندو عددی نیست
باشه بای
قبل کامنت فکر میکنی یا بعدش…. ?:-)
بستگی داره تو کجاش بسوزی
یکی از دلایل استفاده از سرویس های استریم قابل حمل بودن و استفاده در همه جاست.
که نینتندو خودش ی کنسول قابل حمله پس نیازی به اینکار نداره فقط ی سخت افزار قوی میخواد که امیدوارم نینتندو در کنسول بعدیش از سخت افزار قوی استفاده کنه.
نینتندو به یک کنسول خانگی نیاز داره برا نسل بعد تا مکمل سوئیچ باشه چون فروش سوئیچ رو به کاهشه و با عرضه ps5 کمتر هم میشه.