آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا

آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید

احسان دهشیری
۱۶:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا

مدتی است که بازی Control، ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) منتشر شده و توانسته است تا حدود زیادی مورد تحسین و استقبال منتقدان قرار بگیرد. به جرات می‌توان گفت که بازی Control یکی از بهترین عناوین استودیوی رمدی شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از تم‌ها و آیتم‌های مختلف این تیم سازنده را در خود گنجانده است. در همین راستا به تازگی یکی از اعضای این استودیو از ریشه‌ی نمایش‌های Threshold Kids درون بازی می‌گوید.

بازی Control مجموعه‌ای از تمامی تم‌ها و ویژگی‌هایی که استودیوی رمدی در بازی‌های خود به کار می‌برد را در معرض نمایش قرار داد. این بازی با جلوه‌های خیره کننده و طراحی‌های بی‌نظیر برروی موجودات و محیط خود، توجه‌ کاربران زیادی را تا به الان جلب کرده است. یکی از قسمت‌هایی که Control را نسبت به دیگر بازی‌های موجود خاص می‌کند دنیای آن است که با داستان‌ها و جلوه‌های منحصر به فردی به استقبال بازی‌بازان و کاربران آمد.

یکی از این بخش‌‌های دنیای بازی، The Threshold Kids شناخته می‌شود که نمایش‌هایی از یک عروسک است که جنبه‌های مختلفی از دنیای Control را به نمایش می‌گذارند. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی از منبع و ریشه‌ی آن در دسترس قرار گرفته که برای طرفداران و هواداران این بازی جذاب به نظر می‌رسند.

طی مصاحبه‌ای که اخیرا با آنا مگیل (Anna Megill)، سرپرست بخش داستانی، انجام شد ایشان اعلام کرد که این نوع از سری ویدئوهای بازی، به واسطه‌ی تعدادی از ویدئوهای موجود در یوتیوب در ذهن ما آمدند که استایلی مشابه یک عروسک را داشتند. مگیل به صورت اختصاصی بیان کرد که سری ویدئوهای عروسکی Don’t Hug Me I’m Scared نیز در این راستا بسیار تاثیرگذار بوده است. او در نهایت اینگونه اعلام کرد که با همه‌ی این اتفاقات، در آخر ممکن بود شاهد اضافه شدن آن‌ها به پروژه نهایی نباشیم چراکه بسیاری از افراد فکر می‌کردند که این بخش یک موضوع احمقانه است اما با اهتمام و تلاش او و یکی از همکارانش، آن‌ها بیان کردند که می‌دانند چگونه این عروسک را طراحی کنند که به هنر مربوط باشد و این نوع از اتفاقات در ذهن کاربران به وجود نیایند.

شایان ذکر است که آنا مگیل همچنین چندین بخش‌ کوچک دیگری نیز نوشته بود که مکن نشد تا آن‌‌ها در بازی اعمال شوند. بازی Control در حال حاضر برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های‌شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین اگر داستان بازی برای شما نامفهوم بود یا این‌ که قصد دارید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، ما مطالعه‌ی مقاله‌ی ‌آقای آریا مقدم تحت عنوان «هیس!» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نقد و بررسی ویدئویی بازی Control نیز از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت قابل مشاهده است.

در ضمن اگر جزو کسانی هستید که در خرید این بازی مردد هستند و هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی هایلایت وب‌سایت گیمفا را مشاهده کرده و با نکاتی که باید پیش از خرید بازی Control بدانید آشنا شوید. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و با عنوان «فرای واقعیت | نقد و بررسی بازی Control» به قلم امیرمهدی نامجو نیز مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا
آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آنا مگیل از ریشه‌ی ویدئوهای Threshold Kids بازی Control می‌گوید - گیمفا