مرگ حق است | باسفایتهایی که مُقدر شده در آنها شکست بخورید
در بازیهای ویدئویی اغلب اوقات با باسهایی مواجه میشویم که رُس ما را کشیده و نهایت مهارتمان را به چالش میکشند. اگرچه مقابله با آنها و نابود کردنشان احساس غرور و لذت زیادی برایمان به همراه دارد.
اما گاهی طراحان مراحل برای ایجاد چالش پا را فراتر گذشته و با گرفتن رندهای در دست، به جان اعصابِ نهچندان آراممان میافتند! در چنین مواقعی با باسهایی روبهرو میشویم که پیشبینی حرکاتِ آنها برای بار اول کاملاً غیرممکن است و برای نابود کردنشان ناچاریم برای دفعاتِ زیادی باخته یا به اصطلاح Game Over شویم! در کنار تمام این موارد، وقتی بازی را یک بار تا آخر رفته یا زمانی که سری به اینترنت زده و دربارهی باسِ مورد نظر مطالعه میکنیم متوجه میشویم که سازندگان طوری آنها را طراحی کردهاند تا حتماً حتماً شکستمان دهند و مرگ ما جزئی از سرنوشت از پیش مقدر شدهای باشد که برایمان در نظر گرفتهاند. در این مقاله نگاهی به ۱۵ عدد از ناامیدکنندهترین باسفایتها در تمامی ادوار بازیهای ویدئویی میاندازیم. با ما همراه باشید.
۱۵- Genichiro Ashina
بازی: Sekiro: shadows Die Twice
درواقع بسته به اینکه سبک بازی شما چگونه است، هر باسفایتی در Sekiro: Shadows Die Twice میتواند ناامیدکننده باشد اما مبارزهی آموزشی با Genichiro Ashina در دقایق نخستینِ بازی به معنای واقعی کلمه ناامیدکننده است. حرکات وی بهقدری سریع طراحی شده است که اکثر بازیبازان حتماً از او شکست خورده و به تماشای کاتسین بریده شدن بازوی Wolf بنشینند. البته شکست دادن Genichiro Ashina غیرممکن نیست و اگر موفق به انجام چنین کاری شدید، تنها تفاوتی که بازی با سایر بازیبازان برای شما قائل خواهد شد نمایش یک کاتسین جایگزین است که در آن باز هم شاهد بریده شدن بازوی Wlof هستید.
۱۴-Final Boss
بازی: Tactics Orge: The Knight of Lodis
باس نهایی Tactics Orge: The Knight of Lodis از راهی بسیار مخصوص و تنها توسط اسلحهای ویژه آسیب میبیند ولی حتی اگر هم موفق به صدمه زدن به او شوید باز هم مبارزهی بهشدت سختی را درپیش خواهید داشت. همزمان با این باس باید با دشمنان معمولی که وی احضار میکند نیز مبارزه کنید و تمام اینها در حالی است که توانایی زدن هیچگونه آسیبی به وی ندارید مگر اینکه از اسلحهی مخصوصِ خود استفاده کنید. جالب اینجاست که در صورت باختن از این باس، به پایانِ اصلی و واقعی بازی میرسید.
۱۳-Fortune
بازی: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Raiden در طول بازی با دشمنان بسیار قدرتمندی روبهرو میشود اما مبارزهی او با Fortune یکی از چالشبرانگیزترین تجربههای Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty بهشمار میآید. هرگلولهای که به Fortune شلیک میکنید منحرف میشود و حتی نارنجکهایی که به سوی وی پرتاب کنید نیز منفجر نخواهند شد. تنها کاری که از دستتان برمیآید زندهماندن تا زمانی است که داستانِ بازی مداخله کرده و مبارزهی شما با Fortune را تمام کند.
۱۲-Nadine
بازی: Uncharted 4: A Thief’s End
اینکه مبارزهی تنبهتن نیتن دریک با Nadine را باسفایت بنامیم شاید کمی اغراق آمیز بهنظر بیاید اما هرگز نمیتوان منکر دستنیافتنی بودن وی برای برادران دریک شد. در طول دوباره مبارزهای که نیتن با Nadine انجام میدهد، برای بار اول بدون حتی یک ضربه آسیب وارد کردن به او شکست میخورد و بار دوم هم به همراه برادرش به سراغ وی میرود اما به جز وارد آوردن چند آسیب، هر گز موفق به شکست دادنش نمیشوند.
۱۱-Ridley
بازی: Super Metroid
Ridley یکی از آنتاگونیستهای همیشگی مجموعه بوده است اما اولین برخورد با او در Super Metroid هیچگاه فراموش نمیشود. Samus میتواند به او آسیب برساند اما ضرباتش تاثیری روی Ridley ندارند. حتی اگر شما به مقدار کافی به او صدمه بزنید هم Ridley بدون اینکه از بین برود، تنها پرواز کرده و از شما دور خواهد شد.
۱۰-Anubis
بازی: Zone of The Enders
مبارزهی نهایی با Anubis در Zone of The Enders شما را درگیر یکی از نیرومندترین دشمنانِ تمام بازی میکند. او بهقدری نیرومند است که بهمعنی واقعی کلمه ممکن نیست بتوانید شکستش دهید. تنها کاری که در مقابل Anubis از دستتان برمیآید فرار کردن از او تا زمانی است که یکی دیگر از شخصیتهای بازی به کمکتان بیاید و جان شما را نجات دهد.
۹-Last Stand
بازی: Halo: Reach
اگرچه مقاومتِ Noble 6 دربرابر نیروهای Covenant را نمیتوان بهصورت فنی “باسفایت” نامید اما این مرحله به دقیقترین شکل ممکن کلمهی “ناامیدی” را معنی میکند. ماموریت شما مقابله کردن با دشمنان توقف ناپذیری است که آنقدر به شما هجوم میآورند تا شکست خورده و با مرگ اجتنابناپذیر خود روبهرو شوید.
۸-Lisa Trevor
بازی: Resident Evil Remake
یکی از بزرگترین محتویاتی که در Resident Evil Remake به بازیِ اصلی اضافه شد Lisa Trevor بود که جُدا از اینکه یک باس باشد یکی از ترسناکترین موجودات دنیای Resident Evil نیز محسوب میشود. اگر زمانی با او مواجه شدید تنها کاری که از دستتان برمیآید این است که سعی کنید سرعت او را پائین آورده و به دنبال فرصتی بگردید تا از Lisa فرار کنید؛ چراکه هر ضربهای که از او دریافت کنید مستقیماً شما را به کام مرگ میفرستد.
۷-Tyrant
بازی: Resident Evil 2
Tyrant یا Mr. X نیز مانند Lisa Trevor به عنوان یک تهدید دائمی از اول تا آخرِ بازی همراه شماست. آسیب زدن با اسلحههای قدرتمند میتواند او را برای مدتی به زمین بیاندازد تا بتوانید خودتان را جمع و جور کنید اما بعد از چند ثانیه دوباره بازمیگردد تا به کار ناتمامتان خاتمه دهد! قایم باشک بازی دائمی با Tyrant در Resident Evil 2 یکی از بهترین مواردی است که دربارهی بازی وجود دارد.
۶-T-Rex
بازی: Dino Crisis
از میان تمام بازیهای ترسناک ساخته شده توسط کپکام (Capcom) شاید Dino Crisis متفاوتترین باشد. این بازی که با المانهای آشنای Resident Evil پا به عرصهی وجود گذاشت بازیبازان را نه در مقابل زامبیها بلکه در برابر دایناسورهایی قرار میدهد که از نظر سرعت، قدرت و درندگی بسیار چالشبرانگیزترند. در میان دایناسورهای موجود در این مجموعه، سرسختترین دشمن شما T-Rex بود که اگر به دام او میافتادید بهراحتی شما را میبلعید و راهی برای کشتنش وجود نداشت.
۵-Kusabi
بازی: Fatal Frame 2
البته Kusabi در مبارزهی نهایی در پایانِ بازی شکستناپذیر نیست اما تا قبل از مرحلهی آخر شما هربار که به او برخورد کنید هرگز قادر به شکست دادنش نخواهید بود. دوربین مخصوصی که در اختیار داشتید تاثیری برروی Kusabi نداشت و اگر بهصورت اتفاقی بدنش را لمس میکردید قبض روح میشدید! تنها گزینه برای رهایی از دست او فرار کردن بود.
۴-Charon
بازی: God of War: Chains of Olympus
کریتوس دوبار با قایقران و هدایتکنندهی مردگان در دنیای اساطیری یونان مواجه میشود. Charon که در مبارزهی اول هرگز شکست نمیخورد، کریتوس را به کام مرگ میفرستد اما خدای بالقوهی جنگ بارِ بعدی با دستکش افسانهای زئوس که تنها نقطه ظعف وی محسوب میشود، Charon را به مبارزه میطلبد و طعم شکست را به او میچشاند.
۳-Dou Niu
بازی: Shenmue 2
موارد قابلتوجهی وجود دارد که ریو در Shenmue 2 نتواند در مبارزهای پیروز شود اما موضوع فعلی صحبت ما Dou Niu و افرادش هستند! تنها یک راه برای اتمام این مبارزه وجود دارد و آن هم زنده ماندن تا زمانی است که بازی با نشان دادن یک کاتسین به نبرد شما پایان میدهد؛ کاتسینی که در آن از Dou Niu شکست میخورید.
۲-C’thun
بازی: World of Warcraft
اگرچه C’thun امروزه یکی از آسانترین باسهای دنیای World of Warcraft محسوب میشود اما اگر به سالهای قبل بازگردیم و او را در شکل و شمایل اصلی خود ببینیم قطعاً نظرمان عوض میشود. البته C’thun آن زمان هم قابل شکست بود اما بهواسطهی نوار سلامتی بسیار زیاد و حملههای مرگبارش برای خیلی از بازیبازها یک باس شکستناپذیر ناامیدکننده بود که فقط در صورتی که چند بازیباز بهصورت همزمان دور هم جمع میشدند قادر به شکستش میبودند.
۱-Ultron Sigma
بازی: Marvel Vs Capcom Infinite
Ultron Sigma همیشه به عنوان یکی از سختترین باسها در سری بازیهای Mega Man محسوب میشود اما برخوردتان با او در Marvel Vs Capcom Infinite تنها از یک طریق پایان مییابد: مرگ شما. او که Infinity Stone را در اختیار دارد و اکثر حملات دشمنش را مهار میکند، بهسادگی و در عرض چند ثانیه به کار بازیباز بختبرگشته خاتمه میدهد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
من فقط از باس هایی که لازمه چند نفری بریزن سرش بدم میاد
یه سری بازی ها کشتن باس هاشون یه نفری تقریبا غیر ممکنه یا به شدت سخته
شرکت هاشون می خوان رو بخش آنلاین تمرکز کنن ولی حق بخش افلاین خورده میشه و فقط به ظاهر افلاین هستند
قابلیت ویرایش چرا چند وقته نیس؟
چون یه عده اکانت جعلی زیاد دارن و اگه اشتباهی مثل مسعود گند زدن راه برگشت نداشته باشن :rotfl:
بهتره کامنت خودتونو قبل از ثبت یبار دیگه مرور کنید چون این یه ترفند باحاله برای رسوا کردن اونها که ارامش سایتو بهم میریزن
اره دقیقا مثل خودت که الان امینی :rotfl: :rotfl: :rotfl:
منم اولین بار از گنجیرو شکست خوردم اما وقتی که داشتم بازیرو برای بار دوم میرفتم و اولین مبارزم شروع شد…بعد از نیم ساعت بی وقفه مبارزه کردن…زمانی که پیروز شدم..با تمام هیجان میخواستم ببینم که کلا مسیر بازی عوض شده که اون تریلر مثل آب سردی بود روی من…
مقاله جالبی بود . در مورد انچارتد واقعا اعصابم حورد شد . سیاه پوست ها ژنتیک برترن و تواناییش تو ورزش ها و خیلی چیز ها بیشتره درست . همه هم میدونن .
اخه حد اقل نزارین تو بازی یک خانم سیاه بزرگترین و تواناترین دزد تاریخ رو بزنه . ادم بهش بر میخوره
مرد های سیاه پوست از مردهای سفید پوست ی مقدار توانایی بدنیشون بیشتره نه اینکه ی زن سیاه بخواد حریف ی مرد بشه چقد مسخره من انچارد و بازی نردکم ولی اصلا با دیدن این مقاله نا امید شدم از انچارد نیتن ی زنو دیگه نمیتونه بزنه ؟؟
وقتی کارگردان فمنیست افراطی باشه همین میشه
از دلایلی که دیگه از دراکمن خوشم نیومد همین بود
تو بازی میکنی که بعد بیای در مورد این چیزا نظر بدی یه سوال دیگه از بازی کردن لذتم میبری
هرچی لیست به اول نزدیک شد تخیلی تر شد 😀
مقاله خوبی بود.تشکر
با تشکر از مقاله :heart:
انتظار داشتم باس فایت هایی مثل سیگران از gow هم توی لیست بودن
که انصافا زدنش جزو محالات هست
باس فایت jack از resident evil 7 هم که نامیرا بودش و بلاخره تو dlc ترتیبش رو میدادی
اشتباه برداشت کردی
سیگرون که بستگی به بازی طرف داره بمیری یا بزنیش
این مقاله در مورد باسهاییه که از قبل توسط سازنده تو شکست بخوری
مقالتون محتواش متفاوت بود با بقیه سایتا و همین قشنگش کرده بود
باس دراگون اسلایر از دارک۳ هم خیلی سخته و منی که تا الان بدون مردن حتی یه بار سر باس های دارک سه به این باس رسیدم الان دو شبه نمیتونم شکستش بدم
دراگون اسلایر ارمور باس سختی نبود واسه من . دفه اول داشتم میزدمش که غفلت کردم و مردم بار دوم زدمش . پیش پرنس لوتریک هیچی نیستش واقعا اشک منو در اورد .
به پرنس نرسیدم هنوز ولی فک کنم از دراگون اسلایر به بعد درجه سختی بازیم بیشتر شده
فکز کنم باس بعد از دراگون اسلایر ارمور پرنس لوتریک باشه . شاید تو راحت بزنیش ولی منو رسما روانی کرد . کلا سه باس پرنس لوتریک سول اف سیندر و نیملس کینگ ماجرای سختیشون با بقیه باسها فرق داره .
باس DragonSlayer که فقط یه بار شکست خوردم ولی سخت ترین باسی که داخل دارک سولز ۳ هست همین nameless king که از همه باس ها سخت تره.
نیملس خیلی هم سخت نیست به موقع داج کنی و طمع تو ضربه زدن نکنی خیلی سخت نیست سول اف سیندر به نظر من سختتر بود . اولد دیمن هم باس فرعی سختی بود و چامپیون گاندیر .
در طول عمرم فقط یه باس فایت رو نتونستم رو بالاترین حالت سختی بزنم و اونم ارخام از دویل می کرای ۳ بود و همیشه یه حس عجیبی نسبت به این موضوع دارم
اقا باس فایتهای گاد هند چرا نیستن خوب
اونها که رو easy هم دهن ادمو سرویس میکردن
من الان دارم سکیرو بازی میکنم و فهمیدم بدون چیت نمیتونم بازیش کنم :no:
اخه این حجم از سختی برای چیه که اعصاب ادم اینهمه داغون بشه :no:
چطوری با چیت بازی میکنی . خیلی بیمزه میشه بازی . اصلا گند میزنه به بازی ترینر .
جاخالی رو ول کن بچسب به اگرسیو و حملهای بازی کردن سعی کن تایم حمله های دشمن رو انالیز کنی بعدش بازی خیلی آسون تر میشه. اما بازی ای نیست که بار اول بخوای باس فایت هاشو شکست بدی. اما new game های بعدی اگر دقت کرده باشی به حملات حتی بدون مردن میشه بازی رو تموم کرد. با وجود این که سخت تر میشه بازی از نظر حملات قوی تر دلیلشم اینه که sekiro از نظر مبارزات با استراتژی عکس dark Souls طراحی شده و این نبوغ میازاکی رو میرسونه شما باید اگرسیو بازی کنی جاخالی دادن جواب نمیده بلکه deflect و بار posture عامل موفقیته. بازی از چیزی که فکر می کنید اسون تره اما چون راهشو هنوز نفهمیدی فکر می کنی سخته وقتی راهشو بفهمی دیگه بازی لذت بخش تر میشه برات.
درسته کاملا . راه بازی اگرسیو بازی کردن دیفلکت به موقع ضربه و منتظر حمله حریف موندن هست . بخوای با ضربه و جاخالی و یا فرار عمل کنی مبارزه طولانی میشه و امکان از دست رفتن تمرکز و اشتباه پیش میاد چون استرس مبارزه اعصاب رو خسته میکنه .
باید روی بازی وقت بزاری.اینقدر بازی کنی تا کم کم یاد بگیری.کار نشد نداره وبه نظر من کسی که به بازی علاقه داشته باشه به هر قیمتی شده تمامش میکنه.
مبارزه اول گرالت با دتلاف هم محکوم به شکست بود.دشمن خیلی سختی هم بود
باس اولdmc5 رو هممیشه گفت.اونم مقدر به شکست بودیم. 🙂
مقاله ی خیلی خوبی اقای نصرتی خسته نباشید یادم میاد سره باسه cthun حتی اگه تک تک پلیر های riad کارشونو به بهترین نحو هم انجام میدادن باز هم نمیشد بکشیش بعد کلی نرف کردن باس تازه با هزار بدبختی میشد بکشیش
عالی بود . مرسی .
مرسی امیر جان
یادم به گاداف وار چینز المپوس افتاد چقدر خوش ساخت بود این بازی اونم سال ۲۰۰۸ رو کنسول پی اس پی با اون سخت افزار کم همچین شاهکاری ساختن با متای ۹۱
خواستم بگم گاداف وار دو هم هست جایی که کریتوس با زئوس میجنگه که کریتوس قدرتاشو از دست داده و شکست خورد
Dmc پنج هم هست ورجیل
ممنون امیر جان :yes:
خواهش میکنم علیرضای عزیز
بله Chains of Olympus واقعاً روی PSP قشنگ ساخته شده بود و Ghost of Sparta هم بهتر از اون بود
یه سری مبارزات توی نسخه ی PSP فراموش نشدنیه، مثل اون شیر بزرگ توی Ghost of Sparta و دکمهی L که باعث میشد شمشیرها آتشی بشن
برای God of War II هم اتفاقاً فکر میکردم این قسمت باید توی مقاله باشه، چون خودم این قسمت همیشه با تمام توان O رو فشار میدادم ولی همیشه میباختم و اون کات سین زیبا و جملهی : You will pay for this Zeus, Be certain of that
اما مقاله ترجمه بود نمیشد دستی توش برد
بازم ممنونم از وقتی که گذاشتی
مخلصم
اخ گفتی گوست اسپارتا واقعا از بهترین تجربه هام بود بعد از سه گانه بهترین گاد واسه منه
منم عین خودت تو گاد دو تند تند دایره میزدم :laugh:
یادش واقعا بخیر دیگه تکرار نمیشن :sweat:
amir_hossein_nosrati@
دقیقا ، یادش بخیر، عالی بود اون کات سینش
آخ گفتی…اون صحنه گاد۲ واقعا عالی بود.فقط سانتامونیکا میتونه همچین شاهکاری بسازه. :inlove:
درود بر همه بچه های گیمفا به جز سه مورد با بقیه لیست کاملا مخالفم مثلا اومدن سخت ترین باس رو از مجموعه سکیرو genichiro انتخاب کردن در حالی که پدرش ishin به مراتب سخت تر از اینه این دیگه چه لیستیه
گنیچیرو در حالت اول منظورشون هست در اول بازی .
داداش باز هم به نظرم پدرش سخت تره چون الگوی پسره خیلی راحت تره باید مدام بهش حمله کنی بعد دو تا دفاع بعد حرکت قرمزه رو میزنه میپری هوا از بالا میزنی رو سرش نفسش تموم میشه دخلش میاد ولی قضیه ishin فرق میکنه البته برای من حداقل اینجوریه
صد البته که پدرش سختتره . ولی دقت کن اول بازی رو میگم جایی که لرد کورو رو میدزدن و بازوی سکیرو رو هم قطع میکنن . اونجا اتک پاور شما یک هست و خط جونت هم حداقل . ولی روبروی ایشین اتک ۱۲ هست با خط جون طولانی . بهرحال اول بازی زدن گنیجیرو واسه من یکی غیر ممکن به نظر میاد .
آره داداش درست میگی من خیلی برام سخت بود ولی اینقد اومدم تا بالاخره زدمش
شرط میبندم به جز اون سه مورد هیچکدوم از بازی های لیست رو بازی نکردی که مخالفشون هم هستی مثلا :rotfl: :rotfl:
داداش من البته که بازی نکردم من این بازی های مسخره رو بازی نمیکنم البته توهین نشه از نظر من مسخره هستن
تایرانت تو رزیدنت ۲ که باس محسوب نمیشه . باس یعنی باید باهاش مواجه بشی و شکستش بدی . اینو که اصلا نمیشه زدش .
اسم Halo Reach اومد…بخاطر اندینگش اشکم در اومد 🙁
شاهکار بود بازیش…
اینا سختن مثلا گنیجیرو رو برید سمت در وایسید موقع مباره همون در که دود داره پشت یکی از در ها وایسید گینیرو اومد به سمت دیوار ضربه بزنید هیچ یه ضربه هم نمیخورید
Head Box در سایلنت هیل .
ممنونم اقای نصرتی عزیز مقاله به شدت جالبی بود
تو ساخت باس فایت به نظرم بازی های میازاکی حرف اول رو میزنن
ولی به کنار
تایرنت های رزیدنت ایول همون دوتایی که نام بردید به شدت ترسناک بودن ولی در عین حال بسیار هیجان انگیز موقعی که مثلا تو رزیدنت دو داشتی میرفتی و برای اولین بار با مستر ایکس روبه رو میشی حسابی دسپاچه میشی یه هر وقت که بهش بر میخوردی اوج ترس و هیجان هم جایی بود که توی راهرو هایی بودی که لیکر ها توش بودن و نمیتونسی بدوی چون با صدای پات بهت حمله میکردن و یباره صدای پای mr.x رو میشنویدی و مجبور میشیدی فرار کنی و…
سکیرو که واویلا وقتی هر کدوم از باس هاشو شکست میدادی حس راحتی بهت دست میداد بازی رو که تموم میکردی حس فتح یه قله
سرنوشت نوبل ۶ توی هیلو بسیار غم انگیزه درست موقعی که فک نمیکردیم روزی سری هیلو برای pc منتشر بشه پایان هیلو ریچ برام لو رفت توی مقاله ای به اسم بدترین و غم انگیز ترین پایان های بازی ها ولی اینو نوشته بود که مهم نیست چندبار بازیش کرده باشید بازم هم پایانی براتون رقم میزنه که به شدت درگیر کننده ناراحت کننده و بسیار جذاب هستش و هر بار به اندازه بار اولتون شما رو درگیر میکنه خیلی جذابه وقتی تمام گروهت همه مردن و تو تنها در برابر موج های بی پایان از دشمنان مقابله میکنی تا بقیه فرار کنن بی صبرانه منتظر تجربه کردنش هستم و خدا بخواد چهار شنبه شروع میکنم ولی چون امتحانات بعدیم راحت هستن به احتمال ۵۰ درصد امروز یا فردا نصبش کنم
خواهش میکنم، خوشحالم مورد توجهتون واقع شده
شما که فرصتش رو دارید حتما Halo Reach رو بازی کنید
تو نینجا گیدن ۱ بعد از زدن غول مرحله ۲، ریو هایابوسا هم با ۱حرکت شمشیر سامورایی کشته میشه که البته چند مرحله بعدش میتونه باهاش مبارزه کنه.
مقاله خوبی بود ولی واقعا جای Urizen از DMC 5 واقعا خالیه هر دفعه که میرفتیم برای مبارزه شکست میخوردیم. یادمه دوتا باس داخل بازی Tekken 6 بودن که اخر سر باید باهاشون مبارزه میکردیم از اینکه خیلی سخت بود زدنشون بگذریم سایز خیلی بزرگی هم داشتن که خودمون رو به زور توی صفحه پیدا میکردیم.
مقاله خوبی بود ولی ناقص بود .
مثلا باس فایت knight artorias یا Darkeater midir حتما باید میومدن.یا از Evil باس فایت کرازور
این ها باس فایت هایی هستن که بازیساز با هدف باختن بازیکن طراحی کرده و در صورت باختن کات سینی اصولا پلی میشه. باس فایت هایی که به احتمال زیاد مییمیرد یا سخت هستن نیست. knight artorias حتی اونقدرا سخت هم نیست. میشه دفعه اول شکستش داد و معروف بودنش بخاطر lore هست.
مبارزه اول با زئوس در اوایل گاد آف وار ۲ رو یادتون رفت
میتونستید فایت آخر هل بلید هم مثال بزنید واقعا عالی بود
چرا یوریزن نیست؟
میدونم تو حالت hell or heaven شکست دادنش راحته ولی در حالت عادی و قبل از سه چهار بار تموم کردن بازی شکست دادنش تقریبا غیر ممکنه 😕 😕
کتک خوردن نیتن از اون زنه واقعا شرم آور بود حتی منم خجالت کشیده بودم
چجوری Nadine از انچارتد تو لیست هست واقعا؟ باس فایتی که اصلا باس فایت نیست و مبارزه باهاش فقط با چند تا QTE انجام میشه
اصلا وجود این شخصیت تو انچارتد و اون جوری که نیتن و سم رو گرفته بود به کتک و ناتی داگ سعی داشت این دو رو انقدر ضعیف نشون بده در مقابله Nadine که حتی اخر هم نتونستن شکستش بدن فقط نشانه ی اثراته SJW رو بازیه و فراتر از مضحک بود و فقط فمنیست بودن دراکمن رو نشون میده
مسیری که ناتی داگ در پیش گرفته SJW feminists رو تو بازی هاش تحمیل کنه به مخاطب
دمت گرم با این نظرت حتی دونفری هم حریف زنه نشدن دیگه از این تخیلی تر و مسخره تر و البته فمنیستی تر ندیده بودم همون نیتن باید راحت مبزد دخلشو میاورد
با یه تیر دو نشون زده بودن هم زن و هم سیاهپوست . هم فمینیسم و هم نژادپرستی مدرن .