شایعه: بازی Elden Ring در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد
در چند ماه گذشته، شایعات بسیاری در خصوص زمان عرضهی بازی Elden Ring منتشر شده است، با این حال هیچکدام از آنها به صورت رسمی توسط استودیوی فرام سافتور (From Software) تایید نگردید. حال بهتازگی، وبسایت این استودیو اشاراتی به بازهی زمانی انتشار Elden Ring کرده است.
فرام سافتور اخیرا در وبسایت خود کارت جدیدی را به مناسبت سال نوی میلادی به اشتراک گذاشته است که در آن بازیبازان با ثبت نام در آن میتوانند تصویر پیشزمینهی گوشی خود را انتخاب نمایند. در این میان، سه گزینه که شامل بازیهای Sekiro: Shadows Die Twice، Metal Wolf Chaos XD و Elden Ring است، در اختیار کاربران قرار میگیرد. نکتهی جالب اینجاست که این وبسایت به تاریخ عرضهی بازی Elden Ring در ماه ژوئن ۲۰۲۰ میلادی اشاره دارد.
در حالی که بازهی زمانی انتشار بازی Elden Ring در وبسایت فرام سافتور اشاره شده، اما این استودیو هنوز به صورت رسمی آن را تایید نکرده است. بازی Elden اولین بار در جریان رویداد E3 2019 معرفی گردید. این بازی با همکاری جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) ساخته شده است. پیشتر آقای هیدتا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، مدیر استودیوی فرام سافتور، اعلام کرده بود که بازی Elden Ring بزرگترین عنوان این استودیو خواهد بود. حدود چند ماه پیش نیز اطلاعات تایید نشدهای در مکانیزمهای گیمپلی این بازی منتشر گردید. شما میتوانید با مراجعه به این نشانی، اطلاعات ارائه شده در مورد گیمپلی عنوان Elden Ring را مطالعه بفرمایید.
بازی Elden Ring برای عرضه برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
خدا کنه یه حرفی چیزی بزنن یه گیم پلی نشون بدن که دیگه صبر ندارم
یکمی درست به نظر میاد
اگه اینطور باشه دیگه باید شروع بشه تبلیغاتش
البته امیدواریم اینطور باشه و تو این نسل یبار دیگه دستپخت میازاکی رو بچشیم یه بازیه متفاوت تر از قبلی ها
من دیگه واقعا نمی تونم منتظر باشم میازاکی جان یه تریلر نشون بده ترو خدا
مردم میازاکی کشتی مارو یه چیزی بگو حرفی بزن وگر نه میمیره دلم :rotfl: :rotfl:
تنها آرزوم اینه این بازی هم بتونم روی سیستم اجرا کنم.بازی های قبلی رو با کیفیت کم و افت فریم بازی کردم ولی لذت بردم.
داداشم منم دقیقا ارزوم همینه که لپ تاپم این بازی رو هم مثل سکیرو نسبتا خوب اجرا کنه و منو تو خماریه این بازی نزاره .
یک بازی سخت دگر از میازاکی…خودش رو مسخره کرده…گیم باید سرگرمکننده باشه نکه عذاب آور. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
سختی بازی بی منطق نیست بلکه جایزه دهنده هستش. بازی آسون و ابتدایی زیاده، این که یک اثر متفاوت به بازیکن ها ارائه بشه چالش برانگیز هستش. کسانی که دنبال داستان و گیمپلی ساده هستن کلی اثر جلوشون هست بالاخره باید اثری برای کسانی خلق بشه که دنبال چالش هستن یا نه؟ گیمپلی بازی هم به هیچ وجه عذاب آور نیست بلکه منطقی هستش زمانی که از اشتباهت تجربه گرفتی اونوقت بازی لذت بخش میشه و حس فتح کردن رو بهت میده. dark souls نمود واقعی زندگی هستش یک اثر ساده و سطحی نیست که راحت از کنارش رد شی و فقط با چالش برانگیز بودنش بسنجی. می تونم ۲۴ ساعت به صورت مداوم در مورد تاثیرگذاری و مفهوم بازی و تاثیرات گیمپلی در بازی های بعد از خودش رو برات سخنرانی کنم.
میدونم به نظر شما دارک۱ بهترین بازیست.ونظرتون قابل احترام.کلن هرکی سلیقه ای داره وبه سلیقه همه باید احترام گذاشت.حرفاتون هم درسته سختی بازی واقعا حساب کتاب داره. :yes:
اگر بازی های میازاکی سرگرم کننده نبودن مردم این همه رنج و سختی رو تحمل نمیکردن تا تمومشون کنن. بازی های میازاکی بسیار سختن و این هیچ شکی درش نیست ولی سختیش جوری نیست که بازی انبالانس باشه. با تکرار و تمرین و آنالیز محیط و ضربات دشمنا و باس ها میشه بازی رو راحت جلو برد. ناگفته نماند لحظه شکست دادن باس ها تو بازی های میازاکی یه حس غرور و افتخاری داره که شاید تو هیچ بازی نشه تجربه کرد 😀 البته اینها همش سلیقه ای هست و شاید شما از اینجور بازی ها خوشتون نیاد که این یه چیز منطقیه
حالا تو چرا اعصابت خورد شد :rotfl: :rotfl: :rotfl:
بهت پیشنهاد میکنم که dark souls1رو اول با ترینر بری
بعد خودبه خود dark souls2 وdark souls3رو میتونی تمام کنی
دقیقا کاری که من کردم دارک۱ رو با ترینر رفتم ولی دارک۲ رو خودم تموم کردم
حالا هم دارم sekiro رو میرم و این باسgenchiroلعنتی خیلی سخته کسی راه حلی داره که بتونم این باس رو بکشم(فاز دومش خیلی سخت میشه برام)
عزیز بنظر من کسای که سکیرو براشون سخته اینه که با سبک دارک سولز پلی میدن یعنی فقط از رول یا داج استفاده میکنن که در سکیرو زیاد بدرد نمیخوره مگر بعضی جاهاش پس فقط از دیفلکت استفاده کن که اونم فقط باید کمبوی باس رو یاد بگیری زیاد سخت نیس فاز اخرشم که از برق استفاد میکنه بپر تو هوا دیفلکت کن برقش رو بزن به خودش . امیدوارم کمک کرده باشم بزرگوار
سکیرو اساسش رو دیفلکته همونطور که گفتی . اما داج هم میشه کرد من ویدیو دیدم طرف تمام ضربات اوول رو داج میکرد . میشه مانور هم داد و وقتی کنبوی دشمن تموم شد ضربه زد ولی هیت باکس حریفا خیلی بزرگه و باید خیلی مواظب بود فاصله درست حفظ بشه . ولی بالاخره باید دیفلکت رو مستر بشی راهی نداره .
اره ترینر واردی که :rotfl: :rotfl:
اتفاقا باس ساده ایه
شما اگه روی دفاع دقیق و به موقع ضربات تمرکز کنی به راحتی نوار پاسچر رو پر میکنی.و میتونی بزنی.حملات سنگینش هم باید داج کنی یا بپری
والا من عاشق همین سبکم و سرگرم میشم
مطمئنم یه اثر بی نظیر،متفاوت و جاهطلبانه دیگه از سوی میازاکی در دست ساخته. هر فرنچایزی که خلق کرد شامل مکانیکهای تازه و نوآورانه میشد. lore تک تک فرنچایزها هم که عمیق و جذابه. از یک آیتم درون بازی چقدر تئوری و داستان استخراج میشه و چطور تخیل فکری بازیکنان رو ارضا می کنه.
خودش گفته بازی حال و هوای دارک سولز زو داره . هر ایتمی کلی فلسفه خوابیده پشتش .
میازاکی در برابر استاد کوجیما واستاد میکامی حرفی برای گفتن ندارد.فقط بلده بازی سخت بسازه :rotfl: :rotfl: :rotfl:تا الان بیش از صدتا بازی تمومکردم ولی بازیای میازاکی تو لیستم نیست.چرا چون افراطی سخته وبعضی افراد اعصاب وتوان وحوصلش رو ندارند.واین که یک بازی همه پسند نباشه یک نقطه ضعف بزرگه براش.
جالبه دیگه فکر نکنم هیچ بازی ای اندازه Death Stranding خاص و “همه نپسندتر” باشه. پارادوکس قشنگی بود که اسم کوجیما رو این وسط اوردی. Dark Souls هم که داخل لیست ۴مین بازی اثرگذار تاریخ بود. و نامی از آثار استاد کوجیما یا میکامی در لیست دیده نمیشد. اساتیدی که ذکر کردید در اواخر دوره کاری خود چندان اثر گذار مثل اینکه ظاهر نشدند و برعکس میازاکی هر روز داره پیشرفت می کنه و بازیهای بی نظیر عرضه می کنه که آخرین اثرش هم بازی سال شد. این که شما انسان ضعیفی هستید و زود تسلیم میشید دلیل نمیشه اون اثر بد باشه.
فکر میکردم آدم منطقی باشی ولی نه اصلن اینطور نیست.انسان ضعیف.مگه انسان قوی هم داریم :rotfl: :rotfl: :rotfl: این بحث قوی ضعیف مال دوران کودکی بود..کی از همه قویتره من من من من :rotfl: :rotfl: :rotfl: نخوری مارو قدرتمند
بله انسان قوی و ضعیف داریم. هیچ ربطی هم به زور و ماهیچه نداره بلکه به روح و روان بستگی داره. انسانهایی که در مقابل مشکلات سر خم می کنن روح ضعیفی دارن و کسانی که تسلیم نمیشن و عاشق چالش در زندگی هستند روان قوی ای دارن. عجیبه که درک نکردی منظورم از قوی و ضعیف چیه. قصدم توهین نبود چرا که انسانها روان و روحیات متفاوتی دارن و لزوما همه قوی نیستن و کسانی هم که قوی هستن در سایر موارد ضعف دارن. مثلا ممکنه شما روحیه ضعیفی داشته باشی اما از نظر هوش قوی تر باشی. در کل قصد توهین نداشتم.
اگر قصد توهین نداشتی پس منمعذرت میخوام.بله حرف شما درسته :yes:
این نظر شماست عزیز . و نمیگم که میازاکی از اوناه بهتره فقط میتونم بگم انچه عیانست چه حاجت به بیانست . بعدم . همه بسند نبودن بازی دلیلی بر ضعف بازی نیست بر ضعف پلیر هست واسه ما هم سخت هست بازی همینطور که واسه شما هست ولی ما با صبر میریم وقتی همبازیای میازاکی رو تموم میکنی و داستان رو متوجه میشی تازه میفهمی چقد بازی نابه . دیشب یکی دوستام که مثل شما از این بازیا خوشش نمیاد پیشم بود سکیرو رو از اول رفتم و اون نگاه میکرد و من توضیح میدادم وستای بازی میگف این کیه عجب بازی یا خدا تا حالا بازی اینطور ندیدم کسی هست رو دست این بازی بزنه حالا میفهمم گوتی حلالش یعنی از منی که با بازیای میازاکی زندگی کردم بیشتر تعریف میکرد سر داستانشم ایقد براش جالب بود که وقتی بازی رو تموم کردم میگفت حرف نزن میخوام داستان رو هضم کنم و همینطور میگفت این کارگردان خداست . عزیز این دوست من کسیه که از این بازیا بدش میومد . هیچ مشکلی نیست ولی ادم نباید وقتی بازی رو بازی نکرده یا درک نکرده بگه بازی بده
میازاکی هنرش میدونی تو چیه ؟؟ یه اتمسفر و دنیای عجیب غریب و اعجاب اور میزاره جلوت بطوری که تو نتونی ازش صرف نظر کنی و هر چقدر هم بازی رو سخت کنه ادم میگه باید بفهمم اینجا چه خبره . از طرف دیگه گیم پلی سخت بازیهاش مجهز به مکانیزمهای بی نقص و فوق العاده و لذت بخشه که ادم سختی بازی رو به جون میخره و سخت الکی نیستش .
اصلا همین عکس پست رو هم میبینم خود به خود هایپ میشم، نابغه یعنی میازاکی، مطمئنم یکی از نامزد های گوتی سال بعد خواهد بود این بازی، از کجا معلوم شاید اونقدری بزرگ بود گه گوتی هم شد 😎 😎
چی میشه یه روزیم بیاد بلاد۲ معرفی بشه دیگه سر از پا نمیشناسم :inlove: :inlove:
زدیم به معدنش، یعنی واقعن روی چه حسابی این برداشت رو کردید؟؟!
میگه released و نه will release.
اشاره به تریلر بازی که در jun 2019 در E3 منتشر شده بود دارد.
گیمفا هم فقط شایعه میزاره