در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 تعیین نشده است، اما انتظار میرود این عنوان در بهترین حالت در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شود.
بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده خواهد کرد
استودیوی جیاسسی گیم ورلد (GSC Game World)، سازندهی سری بازیهای .S.T.A.L.K.E.R، رسما اعلام کرد که برای ساخت بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده خواهد شد. این اطلاعات ابتدا توسط اپیک گیمز (Epic Games) ارائه شده بود و حال استودیوی جیاسسی گیم ورلد آن را به طور رسمی تایید کرد.
استودیوی جیاسسی گیم ورلد در توییتر رسمی خود این موضوع را تایید کرد. در بیانیهی این استودیو آمده است:
ما میخواستیم این موضوع (تایید استفاده از موتور Unreal Engine 4) را به صورت رسمی تایید کنیم، اما همکاران ما در شرکت اپیک گیمز یک سورپرایز جدید را برای همه و از جمله تیم ما داشتهاند. استودیوی ما به طور مداوم به دنبال استفاده از بهترین تکنولوژیها به منظور کار کردن با آنهاست و موتور گرافیکی Unreal Engine مناسبترین انتخاب برای ما بود.
استفاده از این موتور گرافیکی به ما این امکان را میدهد تا عنوانی را بسازیم که اتمسفر مرموز و خشن دنیای S.T.A.L.K.E.R را به شما ارائه بدهیم. علاوه بر این، Unreal Engine 4 به خوبی با اهداف ما برای ساخت مادهای بیشتر و دسترسی آسان هماهنگ است. این موضوع مطمئنا در هنگام ساخت بازی به ما کمک میکند.
ما میدانیم که شما به چه چیزی فکر میکنید، اما این معرفی ارتباطی به پلتفرمها فروشگاههای دیجیتالی ندارد. ما در آینده در خصوص این مورد صحبت خواهیم کرد.
هر سه بازی قبلی سری S.T.A.L.K.E.R از موتور گرافیکی داخلی استودیوی جیاسسی گیم ورلد، با نام X-Ray Engine استفاده میکردند و حال نسخهی جدید این مجموعه از موتور Unreal Engine 4 استفاده میکند.
بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 همچنان مراحل توسعهی خود را طی میکند. به گفتهی سازندگان، ویژگیها و اتمسفر منحصر به فرد نسخههای قبلی این مجموعه در نسخهی جدید نیز وجود دارند. این بازی دارای حالت بتل رویال نخواهد بود و تیم سازنده در حال کار برروی ابزارهای ماد هستند تا سازندگان ماد نیز در زمان عرضهی بازی بتوانند محتوای جدیدی برای آن بسازند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
جز برترین موتور های بازیسازی دنیاس
از همین حالا باید یه گرافیک فوق العاده رو پیشبینی کرد با یه اتمسفر بسیار سنگین
آنریل ۴
یعنی برا این نسل
خوبه
یک شاهکار.
سری استالکر یکی از بهترین گرافیک هارو در زمان خودش داشت و امیدوارم تا از نهایت قدرت انریل انجین۴ بهره ببرند تا شاهد یکی از برترین گرافیک ها در نسل بعد باشیم
چه شود استالکر اونم با موتور آنریل
به به
X RAY زمان خودش عالی بود و تونست یکی از بهترین گرافیکها رو به ارمغان بیاره و نور پردازی قدرتمندش هنوزم میتونه شاخ و شونه بکشه برای خیلیها اما بلاخره دورانش بسر رسید و باید باهاش خداحافظی کنیم
انریال هم خوبه و میتونه گرافیک قدرتمندی رو در پیسی رقم بزنه و نمونه بارزش چرنوبیلیته بود
باز خدا رو شکر که انویدیا بهشون کمک کرد تا بازیشونو بسازن تا یکی از بهترینهای پیسی و از نظر بنده بهترین شوتر تاریخ بازم برگرده به جمعمون :inlove:
اگه کسی هست که استالکر رو بازی نکرده باشه دست بجنبونه
دروغ چرا اصلن با این سری حال نمیکنم.هرآدمی یک سلیقه ای داره 😀
حالا من بهت یه مثبت میدم چون حرف دلتو زدی :laugh: و این چیزیه که من براش خیلی احترام قائلم