بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا

بازی هایی گرم در زمستانی سرد

پست گیمفا
۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا

دی ماه در اذهان همه ی ما به عنوان ماه امتحانات شناخته می شود ، چه زمانی که در مدرسه بودیم و امتحانات ترم بود و چه زمانی که دانشگاه رفتیم و استرس های امتحانات سبب افزایش گرمای ما در این فصل سرد و دلگیر شد ! اما خوشترین زمان برای تمام ما در طول سال مابین اتمام امتحانات تا عید بود که نه درست حسابی دانشگاه می رفتیم و نه درست حسابی مدرسه !

یکی از بهترین تفریح ها بخصوص برای جوانان و نوجوانان امروزی انجام بازی های بسیار جذاب دیجیتالی و موبایلی می باشد که می تواند ساعت ها انها را مشغول کرده و از هیجانات بالای این بازی های بهره مند سازد .

در این مقاله قصد معرفی چند بازی جذاب و منبعی برای دانلود بازی های اندروید را داریم تا به راحتی به این بازی ها دسترسی داشته باشید …

کالاف دیوتی ، نوستالژی آشنا در فضایی جدید

سالهاست که بازی جذاب کال اف دیوتی و یا همان ندای وظیفه مهمان کامپیوترها و کنسولهای جوانان و نوجوان در تمام جهان است و به دلیل جذابیت بسیار بالا روز بروز نیز بر طرفداران این بازی جذاب افزوده میشود .

سال ۲۰۱۹ نقطه ی عطفی برای کمپانی اکتیویژن بود که توانست با معرفی بازی کال اف دیوتی موبایل تحولی عظیم در بازی های اول شخص ایجاد کرده و برای اولین بار یک بازی نوستالژی را وارد دنیای بتل رویال کند .

کاربران با دانلود کالاف دیوتی موبایل وارد دنیای جذابی از هیجان می شوند و هر مرحله که پیش می روند از جذابیتهای بیشتر این بازی لذت خواهند برد . بازی در این نسخه دارای سبکی به نام بتل رویال است که پیشتر در بازی هایی همچون پابجی ، فورتنایت و … شاهد آن بودیم .

در این نوع از بازی شما قادر خواهید بود که همراه با دوستان خود به صورت شبکه ای بازی را انجام داده و از طریق صوت نیز با یکدیگر در ارتباط باشید و هیجان بازی را دوچندان احساس کنید.

در نسخه ی جدید کال اف دیوتی موبایل همچنین بخش زامبی نیز اضافه شده است که یاد اور زامبی های بک اوپس ۲ و ۳ می باشد . هر چند که در دید یک بازی خور حرفه ای این بخش نیاز به تغییرات بسیاری دارد .

فوتبال و دیگر هیچ ، نسخه جدید دریم لیگ

بازی های اکشن را که کنار بگذاریم بدون شک بازی های فوتبالی از محبوبترین بازی های دهه های اخیر می باشند که در این بین کونامی و فیفا همواره سردمدار تولید بهترین و محبوبترین بازی های این سبک بوده اند .

اما در این میان کمپانی First Touch Games موفق به تولید بازی دریم لیگ یا همان “لیگ آرزوها” شده است که به دلیل جذابیت های فراوان خود را به عنوان یکی از برترین بازی های فوتبالی اندرویدی معرفی کرده است .

جالب است بدانید که دریم لیگ بیش از ۱۰۰ میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود شده است که همین امر نشان از جذابیت های بسیار بالای این بازی جذاب می باشد.

نسخه ی جدید این بازی با عنوان دریم لیگ ۲۰۲۰ شاهد تحول بسیاری بخصوص در طراحی و گیم پلی بوده است که سبب افزایش مخاطبان این بازی جذاب خواهد شد .

از دیگر ویژگی های جذاب این بازی می توان به قابلیت بازی به صورت انلاین و همینطور شبکه ای اشاره کرد که می تواند شما و دوستانتان را ساعت ها سرگرم خود کند .

بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا

آسفالت | انتهای هیجان در کف خیابان ها !

سری بازی های آسفالت از اولین بازی های اندرویدی بودند که به سرعت طرفداران بسیاری در بین جوانان پیدا کرده و پای ثابت گوشی های موبایل شدند اسفالت ۷ برای چندین سال یدک کش بهترین بازی گرافیکی گوشی های موبایلی بود و چنین افتخاری را به صورت موروثی به نسخه ی ۸ آسفالت و بالاخره به آسفالت ۹ نیز منتقل کرد .

آسفالت ۹ که بدون شک جذابترین بازی اتومبیل رانی هیجانی برای گوشی های موبایلی است که در نسخه ی جدید با اتومبیل های بیشتر و مراحل جذابتر همراه بوده و می تواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم خود کند . بهره مندی از موتور گرافیکی بسیار قدرتمند سبب افزایش هرچه بیشتر گرافیک بازی شده است و گرافیکی کم نظیر را در بین بازی های گوشی های موبایلی رقم زده است .

علاوه بر نسخه ی ۹ ، نسخه ی ۸ این بازی همچنان آپدیت می شود و با هر آپدیت مراحل جدیدی به بازی اضافه می شود که در مرور زمان سبب باقی ماندن جذابیت های این گیم زیبا می شود .

از کجا دانلود کنیم ؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما ایرانی ها بخصوص با آن مواجه هستیم عدم امکان برخی از بازی ها به صورت مستقیم از گوگل پلی می باشد . این مسائل بیشتر در مورد بازی هایی می باشد که امکان پرداخت درون برنامه ای دارند و به دلایلی مشخص از دسترس ما ایرانی ها خارج شده اند .

هر چند با طرفندهای می توان این بازی ها را نیز دانلود کرد ولی در این بین وجود منبعی کامل و داخلی برای دانلود بازی های محبوب بسیار احساس می شود . سایت تخصصی دانلود بازی و برنامه اندروید کافه اپس که از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است، سعی در عرضه هر چه سریعتر و بهتر بازی ها و برنامه ها اندرویدی به صورتی کاملا رایگان به هموطنان عزیزمان کرده است تا کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی و حتی با مصرف اینترنتی کمتر -به جهت استفاده از پهنای باند ملی در این وبسایت- به مقصود خود رسیده و بازی های محبوب خود را به راحتی دانلود کنند .

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا
بازی هایی گرم در زمستانی سرد - گیمفا