ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا

ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا

سلام و درود به شما دوستان عزیز و گرانقدر گیمفایی. امیدوار هستم که چرخ های زندگی بر وفق مرادتان بچرخد (هر چند می دانم کار خیلی سختی است و تازه اینجا دو برابر سختی کار هم به آن تعلق می گیرد!) و فرصت برای لذت بردن از دنیای بازی ها که دلخوشی همه ما هستند را نیز داشته باشید. امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی دیگر در خدمت شما باشیم و امید داریم که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم، زیرا همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب ویدئویی گیمفا نیز لذت ببرید. ویدئوی امروز از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفاست که به موضوعی جذاب اختصاص دارد که بارها و بارها شما درخواست ساخت آن را داشته اید و بیشترین درخواست ها برای ویدئوهای ۱۰ برتر مربوط به برترین های سونی بوده اند که خب طبیعی هم هست زیرا قشر اصلی گیمر در ایران و دنیا کاربران پلی استیشن هستند. امروز به بررسی بزرگترین بازی های کمپانی عظیم سونی که به نوعی پرچمدار اصلی صنعت گیم از ۴ نسل پیش تا به امروز بوده است می پردازیم.  کمپانی که با وجود این که همیشه یک شرکت صاحب کنسول بوده است ولی گذشته از آن یکی از بهترین بازیسازهای دنیا نیز هست و برترین استودیوهای بازیسازی دنیا مانند ناتی داگ متعلق به سونی هستند. کمپانی که از سال های دور تا امروز با ساخت و عرضه برترین و متنوع ترین عناوین انحصاری دنیا برخی از برترین خاطرات کلی از بازیبازهای دنیا را برای آنها خلق کرده است و هنوز هم دارد با عناوینی مثل God of War و Uncharted و Horizon و Days Gone به این کار با قدرت ادامه می دهد. کمپانی سونی در ۴ نسلی که در این صنعت حاضر بوده است همواره چه از نظر کنسول و چه بازی، در مسیر صحیحی قرار داشته و توانسته تا به اینجا انتظارات طرفدارانش را از فرنچایزهای شاهکاری که در اختیار دارد، برآورده کند. امروز می خواهیم به بررسی بازی هایی بپردازیم که نقطه اوج در کارنامه عناوین سونی محسوب می شوند. البته توجه کنید که فقط بازی هایی که ساخت استودیوهای داخلی سونی هستند و بنابراین عناوینی مثل Bloodborne و Journey و بسیاری از عناوین دیگر در این لیست نخواهند بود زیرا خودشان برای یک لیست کامل مناسب هستند! در واقع در این ویدئو قصد داریم تا به ۱۰ عدد از برترین بازی های ساخته و منتشر شده توسط کمپانی سونی در تاریخ بازی های رایانه ای اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. عناوینی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که در این لیست از هر فرنچایز فقط یک نسخه که برترین آن هست قرار داده شده است.

همچنین یک بار دیگر تکرار می کنم که فقط بازی هایی که ساخت استودیوهای داخلی سونی هستند در ویدئوی امروز حاضرند و بنابراین عناوینی مثل Bloodborne و Journey و بسیاری از عناوین دیگر در این لیست نخواهند بود زیرا خودشان برای یک لیست کامل مناسب هستند. همچنین عناوین استودیو اینسامنیاک مثل Ratchet and Clank ,Resistance و Spider-Man که همگی زمانی ساخته شده اند که این استودیو متعلق به سونی نبوده است نیز در لیست ما قرار ندارند وگرنه اتفاقا هر ۳ این فرنچایزها و بازی ها در لیست حاضر بودند! به زودی ویدئو و مطلبی دیگر را در مورد عناوین انحصاری که خود سونی نساخته و فقط آنها را منتشر کرده است نیز برای شما قرار خواهیم داد. به مانند همیشه در ویدئوهای ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این ویدئو حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و بنده، انتخاب هایی را که از نظرم برتر بوده اند در لیست جای داده ام. پس دقت کنید که این ویدئو، “برترین عناوین کمپانی “Sony” از نگاه ما است، زیرا که اساس چنین ویدئوهایی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد. رتبه بندی و ترتیبی که در این ویدئو برای بازی های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی. به هر حال چه خوشمان بیاید و چه خیر، سلیقه شخصی نیز در چنین ویدئوهایی در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این بازی ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر بازی که بیشتر از آن خاطره داشته باشد و به آن علاقمند باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این ویدئو سعی کرده ایم تا بازی هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد این که جزو برترین های تاریخ Sony هستند برقرار است. بدون شک عناوین قرار گرفته در این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین عناوین کمپانی Sony، با ویدئوی ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید عنوانی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که آن بازی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین بازی برتر Sony است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات بنده گرد آوری شده اند و در این ویدئو قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا عنوان دیگری می تواند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم های مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این ویدئو را به عنوان یک ویدئوی سرگرم کننده که به همراه آن برخی از شیرین ترین خاطراتتان را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها نیز خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “برترین عناوین کمپانی Sony” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اووف دستتون درد نکنه اقای اقابابایی عزیز همینکه سایت رو ریلود کردم این اومد بالا
    بی شک سونی رو میشه بین سه کمپانی برتر تاریخ دونست شکی درش نیست و تو نسل هشتم واقعا پادشایی کرد واسه خودش
    اونم با عرضه عناوینی مثل god of war.days gone.uncharted.blodborne.horizon.spider man.last of us remastred.death stranding که همگی عناوین فوق العاده ای بودن با عملکردی عالی در تمامی زمینه ها بازی هایی که تقریبا همشون متای بالای ۹۰ داشتن و تا جایی که دیدیم gow گوتی رو برد و بقیه عناوین هم همگی تو لیست برترین های گوتی بودن
    و در ادامه هم قراره شاهد عرضه بازی های بزرگ دیگری مثل last of us 2 و ghost of tsushima باشیم
    راستی دوستان من این نظرو بی طرف دادم و لطفا بد قضاوت نکنید به شخصه خودم pc گیمر هستم و طرفدار هر دو کمپانی مایکروسافت و سونی هستم کلا همشون و بیشتر از همه خودم طرفدار مایکروسافت هستم دیگه خودتون باید بدونید چرا

    • Arash.last of us گفت:

      کهکشان سونی با ستاره هاش :inlove:
      تلو :inlove:
      گاد آف وار :inlove:
      اسپایدی :inlove:
      هورایزن :inlove:
      بلادبورن :inlove:
      گرند توریسمو :inlove:
      دث :inlove:
      دیزگان :inlove:
      گوست آف تسوشیما :inlove:
      سکند سان :inlove:
      ریجنت اند کلنت :inlove:
      آنچارتد :inlove:
      واقعا سونی پادشاه بی چون و چرای دنیای گیمه هر کیم با کهکشان سونی درگیر بشه له میشه :inlove:

      • Kenji-ehsan گفت:

        داداش رچت و کلنک همون آچار جق جقه خودمونه

      • MASOUD.PS4 گفت:

        داداش ارش این لیستت خودش نشون دهنده ی اینه که سلطان وپادشاه گیم فقط و فقط سونی است.
        وکسی که بخواد لذت گیم رو ببره باید کنسول سونی داشته باشد.
        تا دنیا دنیاس سونی سلطان صنعت گیم است.
        تادنیا دنیاس بازی های انحصاری سونی گوتی هرسال هستن.

        تادنیا دنیاست گیمفا سرور تمام سایت های بازی توایران است.
        تادنیا دنیاست بهترین کنسول جهان که دست سونی ساخته شد همون ps2 است.
        تادنیا دنیاست اعصاب خیلی ها خورده . :rotfl:
        تا دنیا دنیاس سعید اقا بابایی یک خط نوشتش می ارزه به هزاران صفحه اراجیف زومجی :laugh:
        .
        .هیچ وقت امروز رو تاریخ یادش نمیره بااینکه اوضاع ماگیمرهای ایرانی که کنسول سونی داریم سخته اما باز هم به قدری بازی های این شرکت محشرن که تمامشونو اورجینال میخریم تا سرپا بمونن حتی اگه شده باهمین ۶۰ دلارما. واصلا مثل بقیه کرک نمیکنیم.
        .به این میگن بازی که تو قلبت بهت اجازه نده هکی بخری چرا چون زحمت سازنده رو میتونی احساس کنی.
        .
        خیلی دل میخواد کنارت سایت هکی بازی رو بده ۴۰ هزار اماتو یک ماه کار کنی و گاد اف وار رو بخری دقیقا قضیه ای که برای همگی پیش امده.
        .خداروشکر میکنم که یک سونی فنم وافتخار میکنم که به جایی رسیدم که ۶۰ نفر فقط درحال هک کردن اکانت منن .
        .سونی از بچگی تا الان اگر هرچی لذت بردم از صنعت گیم همه رو مدیونتم تا ابد تو قلبمی :heart: :heart: :heart: :heart:

        • خیلی خیلی خیلی عالی !
          تمام حرف هاتون قشنگ و بامفهوم بود!
          نشون میده که چقدر طرفدار سونی هستید!
          و حق هم دارید واقعا سونی پادشاهه

        • گل گفتی واقعا لایق اینهمه :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
          هستی

        • سلام خدمت شما مسعود جان. واقعا از این همه بزرگواری و محبتی که دارید نسبت به گیمفا و بنده، شرمنده میشم. درسته گیمفا همیشه بهترینه ولی فقط و فقط این به خاطر وجود شماست که ۱۰۰ تا نظر می نویسید در یک مطلب که حتی خیلی از سایت های بزرگ دنیا ارزوشونه یه مطلبشون ۱۰۰ تا ۲۰۰ تا ۴۰۰ و.. نظر بخوره ولی گیمفا به لطف حضور مخاطبینش مثل شما، همیشه زنده و سرحال می مونه و خاریه در چشم هر کس که دشمنشه. دشمنانی که جالبه ۲۴ ساعت خودشون هم توی گیمفان!! شما هستید که به مطالب من و بقیه ارزش میدین و نظر می ذارین و ما رو تشویق می کنید. بدون شما انگیزه برای یک خط نوشتن هم نیست چه برسه به یک ساعت ویدئو. بسیار بسیار از محبت و لطف شما ممنونم و باعث افتخار من هست که اینطور فکر می کنید. واقعا افتخار میکنیم به مخاطبین وفادار و با معرفتی مثل شما. امیدوارم ارزش این لطف و محبت شما رو داشته باشیم.
          https://t.me/Gametal

          • Sina5124 گفت:

            هر چقدر خواستم از کنار این نظر بدون دخالت بگذرم نشد
            جو محیط و مخاطبانتون رو بشناسید
            نمیدونم چقدر وقت میذارید یا اصلا وقت میذارید اخبار گیمفا رو ببینید، نمیدونم چه فکری درباره ما میکنید، و نمیدونم های دیگه
            ولی میدونم دیگه کافیه و بعد از یک سال “کاربر” گیمفا بودن باید نظرم رو به “نویسنده” ها اعلام کنم
            گیمفا یکی از سایت های بزرگ خبری در حوضه گیم هست که از هر نظر خوب باشه، در زمینه “نظرات” اصلا اوضاع جالبی نداره
            نمونش هم همینجا که مسعود ملکه در حالی که قربون صدقه گیمفا میره، قصدش چیز دیگه ایه، شما نمیدونید که ایشون از هر ۱۰۰ تا نظرش ۹۰ تاش تروله
            نکته جالبی که توی نظرتون دیدم اینه که
            “خیلی از سایت های بزرگ دنیا ارزوشونه یه مطلبشون ۱۰۰ تا ۲۰۰ تا ۴۰۰ و.. نظر بخوره”
            درسته که تو گیمفا نظرات زیاده ولی نمیدونید یک نظر ترول به راحتی ۱۰ نظر یا حتی بیشتر جذب میکنه؟ احتمالا میدونید وگرنه با این موضوع مقابله میکردید، یادمه یه بار علی پاور تو سایت همسایه نظر فنبویانه داد بهش گفتن برو همونجایی که بودی، اینجا رو به هم نریز. همیشه از دید نویسنده به موضوع نگاه نکنید و خودتون رو بذارید جای کاربر، وقتی سایتی به بزرگی گیمفا معروف میشه به نظرات خنده دار و بی فایده، باید عمق فاجعه رو درک کرد
            از اون طرف داریم کسانی رو که بین کاربرا معروف هستن به ترول کردن و بعضی از اینا بدون هر گونه اطلاعات حرف میزنن و شعور ساکت موندن هم ندارن، احساس میکنم مسئولین عمدا نظرات اینارو تایید میکنن تا بازدید و نظرات بالا تر بره..‌. طرف اومده به تمام پلیر ها و پلتفرم اون شخص توهین کرده بعد در کمال تعجب نظرش تایید میشه، اینجا پایان کار نیست و وقتی نوبت ما میرسه جوابشو بدیم تازه یادشون میفته نظرات رو چک کنن و جوابای ما تایید نمیشه 😐
            به جرات میتونم بگم سیاست بخش نظرات گیمفا، حالا نگیم مسخره، عجیب ترین سیاستیه که دیدم، سیاستی که در اون نظرات ترول تایید، و توهین ها مشاهده میشن و هیچ کس حق اعتراض نداره چون به اونا مربوط نیست، نویسنده کار درست رو به علت نپذیرفتن محدودیت ها اخراج میکنن و انتقادات نه تنها تایید نمیشن، بلکه در صورت ثبت شدن پاک میشوند…
            حالا نمیخوام بگم سایت توجه ویژه ای به سونی داره و مقالات اختصاصی خیلی بیشتری نسبت به دیگر پلتفرم ها داره، و سونی فن بودن مهر اعتبار داره و آزادی سخن دو برابر…
            حرف من تموم شد
            حالا نوبت شماست که برداشته هاتون رو بگید
            از قدیم گفتن هیچ نظری قابل احترام نیست بلکه باید نظر مخالف رو تحمل کنیم
            مهم نیست مسعود بگه حالا چرا اعصابت خورده
            مهم نیست یکی بیاد بهم بگه جعبه فن
            مهم نیست کسی بهم توهین کنه
            مهم نیست بگید چرا اینارو به مایکروفنا نمیگی (خودتون کم دو پلتفرم رو همزمان مورد عنایت قرار میدید، معترض هم هستید؟)
            مهم چیزیه که گفتم
            و خوشحال میشم اگه بهش توجه کنید (بعید میدونم)
            نکردید هم مهم نیست میتونید تایید نکنید و خوش باشید
            من گفتنی هارو گفتم و برام هم فایده ای نداره، ولی احساسم میگه ارزششو داشت
            دوست میگه گفتم، دشمن میگه میخواستم بگم
            گیمفا لیاقتش بیشتر از این حرفاست…

            • MASOUD.PS4 گفت:

              اگه به ترول باشه اولین نفر داخل سایت خودتی .
              توی تمام پست ها توی هر بحثی دخالت میکنی.
              درضمن نمیدونم چی بهت زور داده که چون دیدی اقای بابایی باهام حرف زده داغ کردی اومدی وسط.
              اقا سعید خودش هم منو میبینه هم تورو میدونه که توی سایت بین خیلی ها مشکل هست و تاروزی که افرادی مثل تو اون باشید منم از سونی دفاع میکنم الانم برو برو خداروزی تو جای دیگه بده :rotfl:

            • اقا سعید بنده زیاد نظر نمیدم اما حرفه ای بودن شمارو قشنگ میشناسم!
              گول افرادی مثل سینا وغیره که توی بحث ها دخالت میکنن رو نخورید!
              ایشون خودشون بزرگترین پست های سایت رو با اراجیف گفتن با اون دوستش پرشین استالکر فکر کنم اسمش امینه خراب میکنن .
              بنده پست رو میخونم وخوشحال میام که ببینم دوستانم چه نظری درمورد پست دارند که ناگهان این سینا وامین میبینی میان وبحث رو به جاهایی میکشونن که مسعود و سونی فن ها مجبور شن جواب این هارو بدن!
              .
              بنده خودم استریمر هستم وگیمفا رو بهترین سایت میدونم و باور کنید از خیلی سایت های خارجی هم سایت شما بهتره!
              نمیخوام پشت کسی باشم اما همین red dead بعضی پست ها اگه سربه سرش نزارن یه حرف های قشنگی میزنه که بارها منو به خیلی بازی ها تشویق کرده

            • چیییییی تو اومدی و خودتو ادم خوبه نشون بدی؟
              خندم میگیره تو خودت معروف ترین ترولر سایتی فکر نکن با این صفحه صفحه نوشتن کسی باورش میشه،
              اقای سعید خودش مدیره و قشنگ همه رو میشناسه پس لطفا برو و ۴تا اکانت دیگه توهم بهشون اعلام کن ،
              به قول معروف تا ما ادم خوبه شدیم همه دم‌دراوردن

          • MASOUD.PS4 گفت:

            قربان شما اقا علی .
            ماهم میبالیم به گیمفایی بودنمون

        • Dovahkiin گفت:

          تا دنیا دنیاس انحصاری های سونی گوتی هرسالن
          والا تا اونجا که من میدونم سونی غیر از گاد ۲۰۱۸ تو هیچ سال دیگه ای گوتی نداشته

      • درود بر شما. ممنون از نظرتون و لیست قدرتمندی که از انحصاری ها نوشتید.
        https://t.me/Gametal

    • ShadoWWolf2 گفت:

      به به حمید رضا عزیز نظرت از همه لحاظ جامع و عالی بود :inlove: :inlove:

    • bushwhack گفت:

      به نام پادشاه نه…
      به نام خداااا… 😉

      • خدای هنر گیم که یه خدا کش برای اساطیر پوشالی خلق کرد :laugh: :laugh: :yes:
        خدا در زبان واحد به معنای مالک و صاحب معنی میشه و بحثش از افریدگار کاملا جداست
        داشتم کم کم نگران میشدم چون چند روزی نیستی
        شاید بهم بخندی اما سل هم نیست و داشتم کم کم درکش میکردم

    • درود بر حمیدرضای عزیز و گل. خوشحالم که نظرتون رو می بینم در مطالبم مثل همیشه. حضور افرادی با شخصیت و با منطق مثل شما برای گیمفا نعمته. واقعا واقعا وقعا از صمیم قلبم می گم مهم نیست که کی با چی بازی میکنه. مهم اینه که همگی گیمریم. اگر در تیتر می بینید که از سونی به عنوان پادشاه این حوزه نام برده شده به این خاطره که خب فقط کافیه یه نگاهی به فروش کنسول ها و بازی هاش داشته باشیم. یعنی یک حقیقت واضحه و در همه دنیا هم مشخصه و همه هم میگن. اگر مایکروسافت این نسل مثلا صد میلیون کنسول می فروخت و دو نسل قبل هم کنسولی مثل پلی استیشن ۲ داشت و از نسل پنجم با کنسولش تحول عظیمی در زمینه کیفیت گیم و کنسول ایجاد می کرد، در تیتر برترین های مایکروسافت که اتفاقا هفته بعد میریم ویدئوش رو، تیتر میزدم به نام پادشاه. من حقیقت رو میگم. قطعا یه عده طرفدارهای بی منظق هستن که ناراحت بشن حتی از حقیقت، چه در ایران و چه در دنیا، ولی ولی، حقیقت چیزیه که نه من و نه شما و نه هیچ کس نمیتونه عوض کنه. حالا چه من تیتر بزنم به نام پادشاه برای سونی یا ازش بدم بیاد و تیتر بزنم کمپانی ضعیف. مهم اینه حقیقت در جهان و در آمار واضحه و با حرف کسی عوض نمیشه. یکی منطقی مثل شما خیلی راحت می پذیره و از دنیای گیم لذت میبره با هر پلتفرمی که داره، یکی هم مثل یه دوستی که فکر کرده بود مثلا به سونی فحش بده اتفاقی می افته و نظری نوشته بود از فحش دادن به سونی که قابل تایید نبود به خاطر فحش! به هر حال بسیار بسیار از شما ممنونم حمیدرضای عزیز مثل همیشه. وجود گیمرهایی مثل شما برای یک سایت و برای سالم نگه داشتن فضای گیم غنیمته. سپاس از شما.
      https://t.me/Gametal

  • واقعا اینقدر عناوین خوب ساخته که خیلی خیلی سخته رتبه بندیشون کرد هر چند میدونیم همیشه اولیش last of us هستش
    اما سونی از همه طرف بازی های شاهکار ساخته که باعث شده یه ویدیو دیگه هم برید از برترین بازی های انحصاری سونی که خودش نساخته

    • Clara گفت:

      انصافا لست رو تجربه کن کلا من بخوام به یه فردی که هیچی از گیم ندونه بگم فقط اینا رو بازی کن بقیه ش مهم نیس یکیش بایوشاک ( نسخه اول و اینفینیت) و اون یکی ش لست ه
      یعنی تمام چیزایی که باعث خلق یک شاهکار میشن تو لست وجود داره اونقدر که برا من یه معیار در اومده مثلا میگم گاد ۲۰۱۸ خیلی لست آو آس بود! !!
      انگار امولیتر ps3 برای لست بهتر شده و فریم پایدار تری میده حتما تجربه ش کن اگه تونستی

    • اتفاقا دارم مقاله اش رو می نویسم برای برترین انحصاری هایی که خود سونی نساخته و ویدئوش رو هم میریم حمیدرضا جان. هفته بعد هم ویدئوی برترین های مایکروسافت رو قرار خواهیم داد.
      https://t.me/Gametal

  • به نام پادشاه! :shy:الحق که این نسل سونی پادشاه بوده

  • Mr Hill93 گفت:

    به به اقا سعید مثل همیشه بسیار زیبا خسته نباشید

    ……………………

    الانه ک ی عده بسوزن :rotfl:

  • دمتون گرم آقای آقابابایی :heart:
    سونی برای من سلطان گیمینگ محسوب میشه
    چه خاطراتی که برام رقم نزده سونی با عناوین نابش
    یادمه اون دوران ps2 در به در دنبال نسخه کامل گاد ۲ میگشتم چون هر نسخه ای که میگرفتم ازش کامل نبود
    تا زمانی که سونی تو صنعت گیم حضور داشته باشه هر گز گیم رو کنار نمیزارم چون میدونم توی هر نسل جدیدی سونی دوباره منو شگفت زده میکنه

  • mehrdadPS گفت:

    ایول سعید جان مرسی البته ویدیو رو ندیدم و زدم دانلود ولی حتما باحاله مرسی :yes: :heart:

    • mehrdadPS گفت:

      ویدیو رو دیدم سعید جان عالی بود
      Horizon واقعا یه ایده عالی و جالب داشت خصوصا نسل آیند تو عصر هَجَر
      demon souls هم که واقعا پدر سری سولزه و واقعا اون زمان به شدت نظر منو جلب کرد و خدایش اگه این بازی نبود شاهکار های دیه آقای میازاکی رو نداشتیم.
      Killzone هم که عالیه
      سری Uncharted هم به نظر من امضا سونی تو ۲ نسل ۷و ۸ هست
      TLOU هم که خدایش من تو عمرم هیچ بازی رو به اندازه این بازی تموم نکردم و دوست نداشتم.
      GOW هم که واقعا سونی سنگ تموم گذاشت توش خصوصا این آخری GOW 2018.

    • درود بر مهرداد عزیز و گل. خیلی ممنون مثل همیشه مهرداد جان. انشالله که وقتی دیدین رضایت داشته باشید.
      https://t.me/Gametal

  • Vagabond گفت:

    چه لذتی که نبردیم از این بازی ها و چه خاطراتی برامون ساختن :inlove: از نظر خودم ده بازی برتر پلی استیشن که تا حالا بازی کردم اینا هستند:
    ۱:Shadow of the Colossus
    ۲:Bloodborne
    ۳:God of War 2018
    ۴:Demon’s Souls
    ۵:Last of Us
    ۶:ICO
    ۷:Metal Gear Solid 4
    ۸:Horizon Zero Dawn
    ۹:Uncharted 2
    ۱۰:Last Guardian
    البته از بین این ده تا سه تاشون رو با شبیه ساز بازی کردم demons souls و MGS 4 چون برای ps4 منتشر نشدند و من هم ps3 نداشتم و ICO رو با شبیه ساز ps2 بقیه رو با ps4 بازی کردم
    خسته نباشید آقای آقابابایی عزیز این ویدئو گیمفاها از بهترین بخش های سایت هستند.

  • با دیدن توئیستد متال یاد دورانی افتادم که یا دستگاه کرایه میکردیم و یا تو کلوپ شرطی بازی میکردیم سر بستنی یا فلافل
    عشقی بود اسوید توث دلقک و مینیون قاتل و مستر کین راننده تاکسی
    دیدن گرن توریسمو هم خالی از لطف نبود و عشق خودم همون کروت ابیه بود که نمیشد رنگشو عوض کرد یه اهنگ خیلی معروفم داشت اگه کسی اسمشو میدونه بهم بگه دانلودش کنم
    ولی از نظر من کیلزون ۱ بید میبود تو لیست نه شماره ۲ چون نسخه اول ابتکار عملش و محیطش خیلی خیلی بهتر بود و خداوکیلی گرافیکش زمان خودش فک بر انداز بود اما خوب دوم بود چون اون روزها بلک برترین گرافیک رو داشت و کیلزون کلا یه مشکلی داشت که هرگز برطرف نشد و اونم ضعف افتضاح موسیقیش بود که بازی رو کاملا خشک و بی روح میکرد
    درباره هورایزون بگم که تو گیم اسپات نظر سنجی کردن که کدام بازی رو به هیچ عنوان از تو کنسولتون پاک نمیکنید حتی اگه تا اخر عمر بازیش نکنید و جوابش از سوی سونی فنها هورایزون بود . بشخصه با مدل رنگ بندی بازی مشکل داشتم اما ایده ناب و بکر رو به بهترین وضع ممکن پیاده کرده بودن
    ندیده و نشناخته از هرکی بپرسی جوابت مشخصه = گاد اف وار و باید هم همین باشه چون سمبل سونی همینه و خشنترین و با ابهتترین کرکتر تاریخه و قراره خدایان پوشالی رو به زیر بکشه و المپ رو داغون کرد و حالا نوبت به ازگارد رسیده
    اما برام یه نکته قابل بحث بود که چرا بلاد بورن تو لیست نبود
    در کل خیلی ممنون از بابت مقاله

  • Be_haan گفت:

    عالی مقاله بسیار خوب مفید بود وبرای سونی همیشه آرزو میکنم که موفق باشه :-* :-* :inlove: :evilgrin:

  • Xbox is my heart گفت:

    سه چهارم موفقیت سونی ببه خاطر ناتی داگ هست.
    که افراد را به خرید کنسول مجاب میکند.
    با این که از بازیهای سونی خوشم نمیاد اما همیشه بازی های ناتی داگ را دوست داشتم.
    درود بر ناتی داگ.

    • M4HD1 گفت:

      میشه تیترو برام بخونی…. عینکم همراهم نیست….

    • Clara گفت:

      هرچند هدفتون یه چی دیگه بود و اصلا نام پروفایلتون ربطی نه به تیتر داره نه مقاله ولی آره راست میگید
      ناتی داگ به تنهایی اندازه جمع تمام استدیو های دیگه جوایز گوتی سال رو درو کرده، متا های بالا ی ۹۰ همگی براش خاطره شده، مهمتر از همه این القاب و عناوین اون تاثیری که روی ذهن گیمر میزارن، شما وقتی لست رو بازی کنی دیگه اون آدم سابق نیستی اصلا خودت میفهمی چقدر پخته تر فکر میکنی چقدر عمیق تر به جزییات بازی ها دقت میکنی دیگه هر چیزی رو شاهکار خطاب نمیکنی و…
      حیف که نمیتونم یه بار فقط یه بار از این استودیو دوس داشتنی دیدن کنم دست تک تک عوامل شون رو ببوسم و تشکر کنم که بهترین خاطرات بچگی ( کرش) و حال حاضر رو برام ساختن….

    • Advent Sorrow گفت:

      ناتی داگ ۴۵۰ نفر نیرو داره! مساوی با ۳ تا استودیو مایکروسافت. 😀 الان هم مطمئنن دو تیمه دارن کار می کنن.

    • ممنون از این که نظرتون رو نوشتید در مورد ناتی داگ در این مطلب.
      https://t.me/Gametal

  • برای من the last of us و uncharted 4 یه چیز دیگه بودن :rose:

  • Advent Sorrow گفت:

    بهترین بازی این نسل برای من Bloodborne بود و امیدوارم ریمیک demon’s Souls و bloodborne 2 توی برنامه sony برای نسل بعد باشه. اگرچه چندان بازی های ناتی داگ برام لذتبخش نیستن اما در هر صورت رابطه فرام سافتویر با سونی باعث میشه نسل بعد هم به سمت کنسول سونی برم. یکی از بی نقص ترین بازی‌های این نسل Bloodborne بود. باید بیشتر به چشم بازیکنا بیاد:
    طراحی محیط متفاوت بازی شامل چندین طراحی کاملا مختلف میشه/ تنوع دشمن بی نظیر / فلسفه داستانی و روایتی جذاب و متفاوت از همه بازی‌ها / سلاح‌های متنوع و بالانس / باس فایت‌های جذاب و متفاوت / تکرارپذیری بالا با chalice های مختلف / سیستم مبارزه روون و جذاب / گرافیک هنری و فنی در اوج / طراحی المان‌های تازه و بالانس بودن blood gemها و آپگرید سلاح‌ها در بهترین حالت قرار داشتن نمیشد سریع اوپی شد و هم از بازی عقب نمیوفتادی / بخش آنلاین و PvPیی که هنوز پر از پلیره بعد از ۵ سال. و در آخر حتی DLC بازی ها از بس پر محتوا و جامع بود به نظرم بهترین دی ال سی نسل میشه انتخابش کرد.

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقای آقابابایی و دوستان گیمفایی،متشکر از ویدئو بنده بیشترین عناوین رو با این کنسول تجربه کردم و راضی هستم. :yes: :yes:

  • Samfisher007 گفت:

    این نسل رو قاطع ps از xbox برد این همه عنوان خوب در مقابل فقط هیلو و گیرز و فورزا. ببینیم نسل ۹ چه میشه :yes:

  • AXEL STONE گفت:

    سلام و درود بر اقای اقابابایی بزرگوار زحمت کشیدین:-) :rose: :heart:مرسی خیلی ممنون و اقعا ویدیوی خیلی خوب و زیبایی بود که هم خاطرات مارو زنده کرد و هم مارو خوشحال کردین با شنیدن صدای شما باز هم ممنون بابت زحماتتون :rose: :heart:

  • با اینکه ps رو دوست دارم ولی ایکس باکسم بزارید نمیشه همه چی در موزد سونی باشه

  • وای وای وای دل من شده اسیر تو سونی …
    مرسی آقای بابایی….

  • یا تشکر از آقای آقابابایی بابت ویدیو :rose: :heart:
    واقعا باید به سونی تبریک گفت که تونست این نسل رو با تنها کلمه (انحصاری) ببره
    به نام پادشاه….

  • kaneki Ken گفت:

    بچه ها درسته فقط نت مشهد قطعه؟اگه اینطوریه که خداییش باید گفت ما مشهدیا شانسمون از بیخ و بن قطعه

    • وضعت شهر های دیگه بهتر نیست. اینترنت به شدت کند شده. اصلا نمی تونی دیتا بازی دانلود کنی .مگر چند ساعت اولیه صبح.
      واقعا این وضع قابل تحمل نیست امیدوارم زودتر رفع بشه .
      قرار بود اینترنت ما مثل همه جای دنیا بشه سرعت واقعی مگابایتو به ما بدهند . که جزء بدیهی ترین اصول اولیه سیستم های نت است در تمام جوامع بشری. الان باید ذوق مرگ بشیم که همینم داریم.

  • ocelat گفت:

    تشکر از اقای اقابابایی.انحصاری های سونی واقعا جذاب هستند و تجربه بعضی از ان ها واجب هست.خودم دوست دارم بتونم یک روزی عناوینی مثل سری انچارتدو گاد۴ رو بتونم بازی کنم. 🙂

  • Farzad07 گفت:

    به به روز جمعه با یکی دیگه از کارای اقا سعید شروع میکنیم
    خسته نباشید مقاله عالی بود فقط به نظرم جای Crash Bandicoot اینجا خالی بود

    • درود بر شما فرزاد جان. خیلی ممنون از لطف و محبتتون. باعث افتخاره که وقت روز جمعه تون رو با دیدن ویدئوهای ما می گذرونید.
      بله کرش هم می شد به نوعی باشه ولی خب به خاطر این که اکتیویوژن وسطه و …. قرار ندادم وگرنه از نظر کیفیت که قطعا باید باشه.
      https://t.me/Gametal

  • Se7enBoy گفت:

    دمتون گرم آقای آقا بابایی!من خودم تو اینا(یعنی کل سری بازیایی که گفتید مثلا سری اینفیمس یا گاد)فقط هورایزن و سری آنچارتد و سری گاد و لست رو بازی کردم!
    خودم خیلی سری آنچارتد رو دوست دارم و به نظرم نسخه ۲ و ۳ و ۴ همشون بی نقص هستن اما برای خودم نسخه ۳ یه چیز دیگه هست!لوکیشن هایی که این نسخه داره هیچ نسخه ای ندارن!اما از لحاظ داستانی هیچ نسخه ای به نسخه ۴ نمیرسه!نسخه ۲ هم خدا بود!اکشن خالص!کلا عاشق این سری هستم و انتخاب بینشون سخته برام!
    لست که اولین بازی انحصاری ps4 بود انجام دادم اونم تو گیمنت!اونم بی نقص بود!موقعی که بازی رو شروع میکنی باید یه جعبه دستمال کنارت باشه!
    گاد هم که حرفی باقی نمیزاره!کاملا کامل و پرفکت بود!

  • عناوینی هستن که نمیشه از دستشون داد. :heart:
    هنوز ویدئو رو ندیدم ولی پیشاپیش میدونم معرفی برترین عناوین سونی از زبان سعید آقابابایی چه حماسه ای میشه. :inlove: :inlove:

  • سلام و عرض خسته نباشید به سعید جان
    دلمون برا صدات خیلی تنگ شده بود بسیار ممنون برای این ویدیو زیبا اتفاقا دیروز به یادت بودم داشتم بهت فکر میکردم.با این ویدیو کاری کردی که من دیدم به god تغییر کنه و ارتباط برقرار کنم باهاش و برای اولین بار برم سراغ تجربه اولین بازیم از سری god و همین طور کالکشن uncharted رو در صف خرید قرار بدم با تشکر از سعید جان از این جا یک بوس برات میفرستم :heart: .

    • سلام خدمت ایمان عزیز و گل. سلامت باشی انشالله ایمان جان. باعث افتخار من هست که اینطور می فرمایید و صدای من رو گوش میدین. خوشحالم که از ویدئو رضایت داشتید.
      واقعا ازتون ممنونم که به اعتماد حرف من سراغ تجربه گاد و انچارتد رفتید و مطمئن باشید که جزو بهترین های زندگیتون خواهند شد این عناوین. تشکر از لطف و محبت و اعتماد شما ایمان عزیز و گل.
      https://t.me/Gametal

  • ShadoWWolf2 گفت:

    درود بر سعید آقابابایی عزیز :rose: :rose:
    تیتر خبر خیلی زیباست و خیلی قشنگ موقعیت فعلی سونی یعنی پادشاه دنیای گیم رو به ذهن خواننده تداعی میکنه :inlove: :inlove:
    سونی در این نسل به قدری بازی های شاهکار و زیبا به طرفدارانش هدیه کرد که واقعاً سخته بینشون فرق گذاشت و هر کدوم بهترین و عالیترین هستن 😎
    دنیای گیم رو بدون سونی اصلاً نمیشه تصور کرد و به جرئت میشه گفت جایگاهی که الان این صنعت داره مدیون حضور پر قدرت و پررنگ سونی بوده :yes: 😉

  • خیلی ممنون آقا سعید من مدت‌هاست که میام گیمفا و مقالات شما رو می‌خونم بالاخره گیمفا ثبت نام کردم‌.
    من pc گیمرم و همیشه آرزو داشتم حداقل یک نسخه از آنچارتد رو بازی کنم‌ اما هنوز موفق نشدم‌.
    اسپم: ببخشید دوستان اینجا کسی تونسته با شبیه ساز ps3 حداقل آنچارتد ۱ رو بازی کنه و فریم خوبی بگیره
    اگه کسی موفق شده راهنمایی کنه من قصد دارم این کارو بکنم‌.

    • درود بر شما. خیلی متشکرم ازتون که مقالات من رو می خوندید و باعث افتخاره که محبت کردید و ثبت نام کردید و نظر گذاشتید. امیدوارم که همیشه نظرات زیباتون رو ببینیم. انشالله که هر بازی که دوست دارید رو تجربه کنید. پی سی هم اینقدر بازی معرکه و شاهکار داره که هر چقدر بازی کنید بازم داشته باشید عناوین فوق العاده برای تجربه.
      https://t.me/Gametal

  • ERFAN103079 گفت:

    اوه اوه سونی کافیه خبر بده نسخه بعدی کل بازی های این نسلش برا نسل بعد داره آماده میشه از اون موقع(یا همین الان :rotfl: ) به بعد مطمن باشید نسل بعد هم برندست

  • سلام وخسته نباشید خدمت تیم گل گیمفا و آقاسعید گل
    خسته نباشید اگه امکانش هست مقالات و آرتیکل هاتونو از حالت ده برتر و لیست بودن دربیارین رو مسائل و بحث های تخصصی یکم کار کنید ممنون میشم ازاین لیست هام باشه ولی کنارش مقاله ها و ویدیوهای بحث و تبادل نظریم بزارین یا برای مثال رو ی مبحث زوم کنید و بشکافینش خلاصه از حالت یک نواختی دربیاین

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. سلامت باشید انشاله. خیلی از نظرتون و پیشنهادتون متشکرم. والا ما سعی میکنیم که همه جور مطلب داشته باشیم و هر چیزی که تحلیل بخواد رو قطعا انجام میدیم همونطور که قبلا هم انجام دادیم تا تنوع مطالب حفظ بشه. مقالات و لیست های ۱۰ برتر همواره از پرمخاطب ترین و محبوب ترین مقالات و ویدئوهای هر سایتی هستن و بسیار لازم و لذتبخشن چون هم به عنوان سرگرمی نگاه میشه و هم از بازی های باکیفیت در حوزه های مختلف اطلاعات ادم بالا میره و چیزهای جالبی از دنیای گیم یاد می گیره ادم. قطعا همونطور که فرمودید تحلیل و انالیز هم مثل هر مطلب دیگه ای اعم از نقد و پیش نمایش و خبر و پوشش و …. لازم و ضروری هستن و سعی کردیم هر بار مطلبی یا تریلری یا کنفرانسی و .. بوده تحلیلش رو قطعا براتون قرار بدیم. باز هم ممنون از پیشنهاد خوبتون به سایت گیمفا که سایت خودتونه.
      https://t.me/Gametal

  • امیدوارم همیشه بازی های با کیفیتی بسازه و ما رو دیوونه ی خودش کنه :inlove:

  • Xgamer 2323 گفت:

    ممنون.واقعا ویدئو زیبایی بود و تک تک انتخاب ها بنظرم درست و بجا بودن مخصوصا همینکه از اینفیموس و کیلزون ۲ که واقعا بازی های شاهکاری بودن و در ایران کمتر بهشون توجه شده به ویژه اینفیموس توجه کافی داشتین. ولی من از شنیدن halokiller از جانب سونی فن ها همیشه اون زمان عصبانی میشدم بخاطر اینکه بنظرم با وجود اینکه هر دو بازی اول شخص و هردو در فضای آینده و نسبتا فانتزی وبطور کلی در یک ژانر طبقه بندی میشن ولی اصلا نه بخاطر کیفیت بلکه بخاطر تفاوت زیادی که در وسعت محیط و استفاده از وسایل نقلیه گوناگون مخصوصا نسبت به halo 3 اصلا مقایسه عادلانه ای نیست.(حساب halo reach بخاطر غیر شماره بودن مثل کرایسیس وارهد جدای، چون انتظار بیشتری هم نمیره ولی halo 4 اصلا ساخته ی بانجی نیست و در تمام المان های شاخص مثل همینطور که گفتم وسعت و تنوع وسایل نقلیه یا حتی تنوع محیطی نسبت به halo 3 پسترفت کرده بود همونطور که کرایسیس صرفا برای گرافیکی بودن رو کنسول ها در نسخه ۲ و ۳ پسترفت شدیدی در عواملی قبل‌تر گفتم نسبت دو نسخه اول داشت و بهمون نسبت از نظر کیفیت گیمپلی).البته شما تو ویدئو بطور غیر مستقیم اشاره کردین که سونی فن ها از همچین واژه ای استفاده میکنن.کیلزون۲ بدون اغراق بهترین و متفاوت ترین و سنگینترین گان پلی نه بین عناوین نسل هفت بلکه بجرعت میگم از قریب به اکثر گانپلی بازی های نسل هشت بهتره حتی از شادو فال، ولی اولا هم محیط های خیلی کوچکتری نسبت۳ halo داره هم وسیله نقلیه نداره،و هم بخاطر نسبتا واقع گرایانه بودن سبک گیمپلی و نوع لول دیزاین تنگ، تعداد npc خیلی کمتری روی صفحه نسبت halo داره.اساسا معتقدم کیلزون دو خیلی راحت میتونست متای ۹۵ تا ۹۶ کسب کنه ولی بخاطر تنوع حسی محیطی کم(اونم بخاطر سبک تقریبا مشابه لول دیزاین و سبک رنگبندی و مخصوصا طبع رنگی نورپردازی یکنواخت تو اکثر مراحل بازی) به اون حد نرسید. و یک نکته دیگه اینکه من کاملا موافق اینم که انچارتد ۴ بعد از ۲ خوش ساخت ترین نسخه بوده اونم بخاطر کارگردانی بهتر وکم نقص تره، ولی بنظرم چه از نظر حس ماجرایی چه ریتم و ضرب روایت حماسی گیمپلی وچه پایبندی به اصول اصلی انچارتد ۳ بعد ۲ بنظرم بهترین نسخشه. یک ایراد بزرگ که متاسفانه هیچ منتقدی در انچارتد ۴ اونو ندید نحوی کاملا متفاوت روایت بازی با سه گانه اصلی بود. در هر چهار قسمت بازی از نظر روایت گیمپلی داستانی، دو به دو بین بخش ماجراجویی و اکتشاف و بخش اکشن ودرگیری تقسیم شده که از اول تا آخر مراحل بصورت پیاپی و متوالی تکرار میشه. نه تنها بخش ماجرایی انچارتد ۴ بشدت آسون و سستِ، که بیشتر حس میشه که برای نمایش گرافیک بازی طراحی شده، بلکه بر خلاف سه گانه،فاصله خیلی زیادی بین دو بخشی که قبلتر گفتم در جریان روایت میفته و باعث کسلکنندگی و ازبین رفتن ریتم حماسی و ارزش تکرار پزیری بازی شده که البته هماهنگی کامل با جو داستان داره،ولی بنظر من خود طرح داستان نیل دراکمن برای انچارتد ۴ سست بود، علارغم کارگردانی بهتر.

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی متشکرم که محبت کردید وقت گذاشتید ویدئو رو تماشا فرمودید و باعث افتخارم هست که رضایت داشتید از ویدئو. از خوندن نظرتون به معنای واقعی لذت بردم و بسیار نکات و موارد جالب و عالی رو مطرح فرمودید. برای شخص بنده راستش انچارتد ۳ از انچارتد۲ هم بالاتره به خاطر محیط هاش و همون مرحله صحراش و اگر بخوام کاملا کاملا شخصی بگم برای من نسخه ۳ بهترین نسخه اس به نوعی در سری.
      در مورد هیلو کیلر وحرف هایی از این قبیل هم باید بگم اصلا و ابدا درست نیست زدن این حرفا و ارزش خود ادم رو پایین میاره. اخه اصلا چه ربطی داره که این دو تا بازی رو بذاریم کنار هم. مگه ادم مجبوره که چیزی بگه که بقیه رو ناراحت کنه. هیلو از شاهکارای کل تاریخه گیمه و کیلزون هم همینطور. دیگه الکی فن بازی و جو دادن نداره که. هر کس هر کدوم رو که می تونه بازی کنه و لذتش رو ببره.
      در مجموع بسیار بسیار ممنونم که چنین نظر زیبا و پرمحتوایی رو نوشتید و واقعا لذت بردم از خوندنش. یک دنیا سپاس از شما.
      https://t.me/Gametal

  • چی بگم والا ، زبان قاصر است!
    بسیار ممنون از شما سعیدجان، زمان خیلی خوبی هم مطلب رو دیدم که بتونم داغ استفاده کنم تا دانلود شد!

  • rsmjzr گفت:

    اسپم:

    سلام دوستان من به یه مشکلی خوردم خیلی ممنون میشم اگه کسی میتونه کمک کنه توی ایکس باکس وان برای اپدیت کالاف رو زدم تا یه جایی اش شروع میکنه دانلود و اپدیت یه دفعه وای میسه و میزنه اپدیت ولی دیگ حرکت نمیکنه اما بازی های دیگ رو میشه اپدیت کرد دلیلش چی هست؟؟؟

  • ویدیو عالی بود
    فقط جملاتتون تو ویدیوها تکراری شده یکم یه تغییراتی توش بدین بدک نیست

  • GERALT گفت:

    واقعا درود بر شما آقای آقا بابایی عزیز لذت بردم واقعا که سونی پادشاه بی چون و چراست

  • horsemen گفت:

    Control
    Hellblade
    devil may cry 5
    Red dead
    Assassin’s Creed syndicate odyssey origins
    sekiro shadows die twice
    Gears 5
    Dishonored 2
    Resident evil 2
    Call of duty modern warfare ww2
    Witcher 3
    Borderlands 3
    Battlefield 5
    Forza horizon 4
    Wolfenstein 2
    Nier: Automata
    Dark souls 3
    Farcry5
    Metro Exodus
    Batman Arkham Knight
    Middle Earth shadow of war
    Watch dogs 2
    سلام دوستان یهترین بازی های بین سال ۲۰۱۵ تا الان رو نوشتم البته کامل نیست لطفا اگر بازی خوبی دیگه ای هست اضافه کنید *انحصاری های ps رو ننوشتم چون ps4 ندارم*

  • cold گفت:

    واقعاً این نسل بهترین انحصاری هارو داشت سونی
    P.S: من فقط میام گیمفا به امید خوندن نظرات گوهر بار دوستان حالا چه پی سی فنا چه پی اس فنا واقعاً فرح بخشه دمتون گرم

ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا
ویدیو گیمفا: به نام پادشاه |نگاهی به برترین عناوین کمپانی Sony - گیمفا