اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

یکی دو بار اولی که خودتان بازی های استاد میازاکی را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر از آن دفعاتی است که باید به راهنماهای این عناوین مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.  افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و خیلی از ما وقتی به راهنماهای خارجی مراجعه کرده ایم تازه دریافته ایم کلی از موارد بازی بوده که نمی دانسته ایم و شخصیت ها و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند.

به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بازی های هیدتا میازاکی واقعا شگفت انگیز هستند هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

داستان ما و بونفایرها… داستان عشقی دشوار…

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 تصمیم گرفتم تا با انجام یک نظر سنجی از شما عزیزان راهنمای بعدی را تعیین کنم و این اتفاق رخ داد و بازی بی نظیر Dark Souls Remastered توسط شما عزیزان برای راهنمای جامع بعدی تعیین گردید. انتخابی که برای من نیز بسیار عالی بود تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls دارم و آن را در نسل هشتم نیز بازی کرده ام در کنار ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که همان ظور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls Remastered برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل انتخاب شما در نظرسنجی نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم.  در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در روند راهنما به دی ال سی بازی که در نسخه ریمسترد قرار دارد نیز خواهیم پرداخت. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو می کشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود و انتخاب خود شما بوده است نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نخستین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

نقشه ای کلی از مناطق بازی و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر

این قسمت را با بیان چند خطی از بخش انتهایی قسمت قبل یعنی بخشی که به اولین دشمنان روح مانند رسیدیم دنبال می کنیم.

سعی کنید در ادامه این منطقه محل ظاهر شدن روح ها را به خاطر بسپارید و خیلی خیلی آرام حرکت کنید تا ناگهان دسته ای از آنها با هم بر سرتان نریزند، البته غیر از جاهایی که اجتناب ناپذیر است. دو روحی که اینجا هستند را بکشید و به سمت راست این منطقه بپیچید که یک دیوار خرابه با یک پنجره در َان می بینید. وارد شوید و یک راه خیلی باریک تقریبا مخفی شده زیر َآب می بینید که می توانید از رویش بروید تا نهایتا به آن آیتمی که قبلا دیدیم درون آب است برسید. اما بهتر است که وقتی کمی روی این بخش راه رفتید و تا دیدید دوباره روح ظاهر شد برگردید به عقب و به منطقه باز که راحت  بتوانید روح ها را بکشید و درون آب نیافتید زیرا راه درون آب خیلی باریک است. وقتی آنها را کشتید برگردید به راه باریک و آن را دنبال کنید و آیتم Fire Keeper Soul را بردارید. دوباره از راه باریک برگردید عقب و در سمت راستتان پشت یک دیوار را نگاه کنید که یک کوزه با جسدی وجود دارد که از آن Transient Curses را بردارید و مراقب باشید از این لبه در آب نیافتید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

روح ها تنهایی زیاد مشکلی نیستند ولی وای به روزی که چندتایی بیایند (که همیشه هم تقریبا همین طور است!) زیرا از در و دیوار و سقف و کف زمین رد می شوند و ناگهان از جلویتان در می آیند و کلا مانع برای رسیدن به شما برای آنها وجود ندارد بنابراین باید خیلی مراقب باشید. و همیشه هم Transient Curse مصرف کرده باشید. البته برخی سلاح های بازی هم هستند که ضرباتشان به این روح ها می خورد ولی زیاد جالب نیستند و بهتر است از همان سلاح خودتان در ترکیب با آیتم گفته شده استفاده کنید.

بعدا وقتی آب را پایین بردیم و تخلیه کردیم، اینجا تبدیل به یک میانبر از بخش پایینی نیو لوندو به بخش بالایی آن می شود. حالا برگردید جایی که اولین بار دو روح آمدند و از پله هایی که می بینید بالا بروید. در بالای پله ها یک پل می بینید که از روی آن باید رد شوید ولی روح ها می خواهند غافلگیرتان کنند بنابراین به سمت راست این پلتفرم بروید تا روح ها زودتر بیایند و کمینشان خنثی شود! جلوتر در ورودی پل (که البته بیشتر شبیه اتاق است) مراقب حمله غافلگیرانه یک روح دیگر باشید. حالا در این بخش اتاق مانند آماده نبرد با ۶ روح باشید که از دو ورودی و دیوارها و کف زمین می آیند و حسابی دقت کنید که گیرشان نیافتید و همه را از بین ببرید. از سمت دیگر این بخش خارج شده و از پله های مارپیچی پایین بروید و ار درب خارج شوید. جلوتر روی یک لبه جسدی است که از آن Parrying Dagger را می توانید بردارید ولی قبل از برداشتنش می توانید دست های روح را که از دیوار نزدیک جسد بیرون آمده ببینید و ابتدا آن را بکشید و سپس آیتم را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

تنها مسیری را که در این بخش دارید دنبال کنید تا به یک اتاق با درب مه گرفته در سمت راستش برسید که یک روح هم آماده است از کف زمین جلوی درب بالا بیاید و یک Banshee هم در گوشه این بخش وجود دارد که از دو آیتم Transient Curse نگهبانی می کند. این Banshee ها هم مثل روح ها هستند ولی مقداری خط سلامتی بیشتر و یک حمله لایتنینگ از راه دور دارند. حالا تا اینجا یعنی درب مه گرفه را به خاطر داشته باشید و می توانید برگردید به بونفایر و استراحت کنید تا در قسمت بعدی مجددا مسیر را ار ابتدای نیو لوندو پیش بگیریم.

تنها مسیری را که در این بخش دارید دنبال کنید تا به یک اتاق با درب مه گرفته در سمت راستش برسید که یک روح هم آماده است از کف زمین جلوی درب بالا بیاید و یک Banshee هم در گوشه این بخش وجود دارد که از دو آیتم Transient Curse نگهبانی می کند. این Banshee ها هم مثل روح ها هستند ولی مقداری خط سلامتی بیشتر و یک حمله لایتنینگ از راه دور دارند. درون درب مه گرفته شما از یک پله ها بالا می روید که شما را به یک بخش بلند بالکن مانند باریک می برد. دقیقا روبروی پله هایی که بالا آمدید نردبان را حتما پایین بیاندازید و از آن پایین بروید. اینجا دو روح هستند که پشت ستون ها در سمت چپ هستند و وقتی دارید از بخش بالای نردبان می روید، از کف زمین به شما حمله می کنند و بالا می آیند. ابتدا آنها را بکشید تا بعدا با خیال راحت به بالای نردبان برگردیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

در اتاقی که روح ها کمین کرده بودند در بخش شومینه، یک نردبان است که از آن بالا بروید و روی سقف با شخصیت Ingward دیدار می کنید.

بعد از کشتن دو روح برگردید بالا از نردبان و اینجا در انتهای لبه کنار نردبان یک جسد می بینید و آیتم Soul of a Nameless Soldier را بردارید. مراقب باشید که اینجا هم یک روح بالا می اید و او را بکشید. حالا برگردید و مسیر سمت راست را ادامه دهید. در انتهای این مسیر شما یک برج مربعی شکل دیگر می بینید و وقتی که دارید از دور برج دور می زنید تا به درب ورودی آن برسید به پایین و سمت چپتان درون آب نگاه کنید. به محض این که دیدید روح ها دارند از آنجا به سمت شما بالا می آیند برگردید عقب و به روی بخشی که قبلا از پله ها بالا آمدیم و نردبان داشت. دو روح از درون دیوارهای برج حمله می کنند و اگر سریع برگردید عقب فقط همین دو تا را باید بکشید و ۴ تای دیگر در بخش آب باقی می مانند. بروید جلو و حالا آن ۴ تایی که مانده اند را نیز قبل از ورود به درون برج بکشید. اگر با حمله از راه دور این کار را انجام دهید راحت تر هستید. حالا بروید داخل و یک درب با یکسری پله در سمت چپ آن می بینید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

Ingward به شما Transient Cursesو Resist Curse spell می فروشد و می تواند ِCurse را هم درمان کند. اگر قبلا در انتهای آنور لوندو آیتم  Lordvessel را گرفته باشید او به شما Key to the Seal را هنگام صحبت کردن می دهد. البته می توانید با کشتن او هم آن را بگیرید ولی لااقل قبلش آیتم هایی که لازم دارید را بخرید.

یک درب هم جلوتر قرار دارد که به درون یک اتاق می رود و از آن اتاق هم به یک اتاق دیگر می رود که در آنجا یک Banshee و چند روح دیگر برایتان کمین کرده اند. فعلا پله ها را بی خیال شوید و بروید درون اتاق و اولین کاری که می کنید این باشد که قبل از این که بقیه روح ها از در و دیوار بیایند، Banshee را سریعا بکشید. سپس برگردید بیرون و روح ها را به سمت خود بکشید و آنها را هم از پای در آورید. در اتاقی که روح ها کمین کرده بودند در بخش شومینه، یک نردبان است که از آن بالا بروید و روی سقف با شخصیت Ingward دیدار می کنید. او Transient Cursesو Resist Curse spell می فروشد و می تواند ِCurse را هم درمان کند. اگر قبلا در انتهای آنور لوندو آیتم  Lordvessel را گرفته باشید او به شما Key to the Seal را هنگام صحبت کردن می دهد. البته می توانید با کشتن او هم آن را بگیرید ولی لااقل قبلش آیتم هایی که لازم دارید را بخرید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

از نردبان Ingward برگردید پایین درون اتاق و این بار از درب سمت چپ اتاق خارج شوید و به چپ بپیچید. مسیر را بروید جلو تا وقتی که یک حفره در دیوار ببینید که یک جسد هم با آیتم Soul of a Proud Knight آنجاست. می توانید از همین جا بپرید بیرون تا روی پله هایی که قبل تر بی خیال شدید فرود بیایید. درون راهرو مسیر را به پایین ادامه دهید و وارد دومین درب سمت چپ شوید و از روی جسدی که این لبه است آیتم Cursebite Ring را بردارید و یک روح هم ظاهر می شود که بکشید.  حالا برگردید به دربی که قبل تر رد کردیم و وارد درب دوم شدیم. وارد درب شوید و به راست بپیچید. جلوتر به چپ و روی یک بخش کوچک که آیتم Green Titanite Shard را دارد بروید و روح را هم بکشید. حالا از پله های دیگر بالا بروید و در مسیرتان Large Soul of a Nameless Solider را هم بردارید. از دومین ست پله ها هم بالا بروید (مسیر مستقیم را فعلا بی خیال شوید) و در انتهای لبه Humanity را بردارید. وقتی دارید بر می گردید سقف یک برج را در سمت چپتان می توانید ببینید که می توانید بپرید روی آن و Rare Ring of Sacrifice را بردارید.

برگردید پایین درون اتاق و این بار از درب سمت چپ اتاق خارج شوید و به چپ بپیچید. مسیر را بروید جلو تا وقتی که یک حفره در دیوار ببینید که یک جسد هم با آیتم Soul of a Proud Knight آنجاست. می توانید از همین جا بپرید بیرون تا روی پله هایی که قبل تر بی خیال شدید فرود بیایید. درون راهرو مسیر را به پایین ادامه دهید و وارد دومین درب سمت چپ شوید و از روی جسدی که این لبه است آیتم Cursebite Ring را بردارید و یک روح هم ظاهر می شود که بکشید.  حالا برگردید به دربی که قبل تر رد کردیم و وارد درب دوم شدیم. وارد درب شوید و به راست بپیچید. جلوتر به چپ و روی یک بخش کوچک که آیتم Green Titanite Shard را دارد بروید و روح را هم بکشید. حالا از پله های دیگر بالا بروید و در مسیرتان Large Soul of a Nameless Solider را هم بردارید. از دومین ست پله ها هم بالا بروید (مسیر مستقیم را فعلا بی خیال شوید) و در انتهای لبه Humanity را بردارید. وقتی دارید بر می گردید سقف یک برج را در سمت چپتان می توانید ببینید که می توانید بپرید روی آن و Rare Ring of Sacrifice را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

از پله های مارپیچ بروید بالا تا به یک درب برسید و از روی جسد Composite Bow و چند Large Arrow را بردارید. برگردید پایین و کل مسیر را از پله های مارپیچ پایین بروید تا به یک درب قفل در کنار یک دستگیره (فعلا نکشید) برسید. این درب را می توانید با کلید Key to the Seal که از Ingward گرفتیم باز کنید. این درب به سک منطقه باز کوچک می رسد با یک دستگیره گرد بزرگ. فعال کردن این دستگیره باعث پخش یک ویدئو می شود که نشان می دهد آب های New Londo Ruins تخلیه می شوند به Valley of Drakes می ریزند تا به این ترتیب یک میانبر هم بین دو منطقه باز شود. حالا می توانید برگردید قبل تر و دستگیره درون اتاق را بکشید تا آسانسور بیاید و بروید پایین به منطقه پایینی این بخش یا  Lower New Londo Ruins که حالا دیگر آب گرفته نیست و خشک شده است.

حالا برگردید به مسیر قبلی و بروید به آن راه مستقیمی که قبل تر بی خیال شدیم تا به یک درب رسید. اینجا یک پله های مارپیچ می بینید. بروید بالا تا به یک درب برسید و از روی جسد Composite Bow و چند Large Arrow را بردارید. برگردید پایین و کل مسیر را از پله های مارپیچ پایین بروید تا به یک درب قفل در کنار یک دستگیره (فعلا نکشید) برسید. این درب را می توانید با کلید Key to the Seal که از Ingward گرفتیم باز کنید. این درب به سک منطقه باز کوچک می رسد با یک دستگیره گرد بزرگ. فعال کردن این دستگیره باعث پخش یک ویدئو می شود که نشان می دهد آب های New Londo Ruins تخلیه می شوند به Valley of Drakes می ریزند تا به این ترتیب یک میانبر هم بین دو منطقه باز شود. حالا می توانید برگردید قبل تر و دستگیره درون اتاق را بکشید تا آسانسور بیاید و بروید پایین به منطقه پایینی این بخش یا  Lower New Londo Ruins که حالا دیگر آب گرفته نیست و خشک شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

در بخش زیرین نیو لوندو، در سمت راستتان دروازه بزرگی را می بینید که به Valley of Drakes باز می شود و اکنون این درب بزرگ باز شده است. فعلا آن منطقه را نمی رویم و New Londo را ادامه می دهیم. کمی جلوتر یک دشمن جدید به نام Darkwraith Knight به استقبالتان می آید که اینها دشمن اصلی و استاندارد بخش زیرین New Londo هستند و باید با چندین تا از اینها مبارزه کنید، پس دقت داشته باشید و حملاتش را بررسی کنید و در زمان مناسب آن را از پای در بیاورید. بعد از کشتن این دشمن به چپ بروید و وارد یک درب خرابه شوید و از پله ها بالا بروید تا به یک بخش چوبی برسید. در اینجا به راست بروید تا یک درب پیدا کنید و از آنجا Soul of a Proud Knight را بردارید.

  • بخش پایین New Londo Ruins

وقتی با آسانسور به بخش زیرین این منطقه برسید در سمت راستتان دروازه بزرگی را می بینید که به Valley of Drakes باز می شود و اکنون این درب بزرگ باز شده است. فعلا آن منطقه را نمی رویم و New Londo را ادامه می دهیم. کمی جلوتر یک دشمن جدید به نام Darkwraith Knight به استقبالتان می آید که اینها دشمن اصلی و استاندارد بخش زیرین New Londo هستند و باید با چندین تا از اینها مبارزه کنید، پس دقت داشته باشید و حملاتش را بررسی کنید و در زمان مناسب آن را از پای در بیاورید. بعد از کشتن این دشمن به چپ بروید و وارد یک درب خرابه شوید و از پله ها بالا بروید تا به یک بخش چوبی برسید. در اینجا به راست بروید تا یک درب پیدا کنید و از آنجا Soul of a Proud Knight را بردارید.  در اتاق سمت چپ یک Darkwraith Knight دیگر را از پای در آورید و جلو بروید تا به درب مه گرفته برسید و وارد شوید و بلافاصله به چپ بروید و چند قدم جلو رفته و دوباره برگردید عقب به سمت درب مه گرفته که از آن آمدید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

در اتاق سمت چپ یک Darkwraith Knight دیگر را از پای در آورید و جلو بروید تا به درب مه گرفته برسید و وارد شوید و بلافاصله به چپ بروید و چند قدم جلو رفته و دوباره برگردید عقب به سمت درب مه گرفته که از آن آمدید. این باعث می شود تا اولین Darkwraith Knight را به سمت خود بکشانید. بعد از کشتن او به سراغ دومی در سمت چپ بروید. که پشتش به شماست و می توانید از فرصت استفاده کرده و از پشت ضربه بزنید.

این باعث می شود تا اولین Darkwraith Knight را به سمت خود بکشانید. بعد از کشتن او به سراغ دومی در سمت چپ بروید. که پشتش به شماست و می توانید از فرصت استفاده کرده و از پشت ضربه بزنید. در سمت راست یک هیولای بزرگ می بینید که اینها Mass of Souls نام دارند و این قابلیت را دارند که سرهایی معلق را در هوا احضار کنند که به سمت شما می آیند و منفجر می شوند. با تکنیک ضربه و جاخالی این دشمن را از پای در آورید و مسیر را در این سالن ادامه دهید تا یک Darkwraith Knight دیگر در سمت راست ببینید که پشت یک بخش چوبی است. در انتهای این اتاق و درب می بینید. سمت چپی به یک آسانسور و دستگیره می رسد که آن را فعال کنید و این آسانسور می تواند شما را به مجددا به Upper New Londo Ruins برگرداند. حالا برگردید و درب سمت راستی را بروید و بعد از گذر از یک راهروی باریک از پله ها بالا بروید. در بالای پله ها ابتدا مسیر مستقیم را بروید و Soul of a Brave Warrior را بردارید و سپس برگردید و تنها مسیر دیگری که اینجاست را دنبال کنید. از پله ها بالا بروید و در سمت چپ یک صندوق است که از آن Very Large Ember را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

در سمت راست یک هیولای بزرگ می بینید که اینها Mass of Souls نام دارند و این قابلیت را دارند که سرهایی معلق را در هوا احضار کنند که به سمت شما می آیند و منفجر می شوند. با تکنیک ضربه و جاخالی این دشمن را از پای در آورید و مسیر را در این سالن ادامه دهید تا یک Darkwraith Knight دیگر در سمت راست ببینید که پشت یک بخش چوبی است. در انتهای این اتاق و درب می بینید. سمت چپی به یک آسانسور و دستگیره می رسد که آن را فعال کنید و این آسانسور می تواند شما را به مجددا به Upper New Londo Ruins برگرداند. حالا برگردید و درب سمت راستی را بروید و بعد از گذر از یک راهروی باریک از پله ها بالا بروید. در بالای پله ها ابتدا مسیر مستقیم را بروید و Soul of a Brave Warrior را بردارید و سپس برگردید و تنها مسیر دیگری که اینجاست را دنبال کنید. از پله ها بالا بروید و در سمت چپ یک صندوق است که از آن Very Large Ember را بردارید.

حالا برگردید پایین و در کف این منطقه به سمت چپ بپیچید و مسیر را دنبال کنید تا به لبه این پلتفرم برسید. از اینجا بپرید پایین. وقتی پریدید به سمت چپ بروید و بخش آب گرفته کم عمق را دنبال کنید. مستقیم بروید تا وقتی که به یک بخش شیبدار برسید که می توانید بالا بروید و در آنجا با یک Darkwraith Knight روبرو می شوید و بعد از کشتن آن Large Soul of a Proud Knight را بردارید. از اینجا که آیتم را برداشتید تنها چند قدم به جلو رفته و در سمت راستتان یک بخش دارای طاق محدب که جلوی آن بسته است می بینید. اگر به آن ضربه بزنید دیوار مخفی باز می شود و در یک راهروی باریک فقط کمی جلو بروید و یک تیر را به درون تاریکی روبرویتان شلیک کنید تا یک Darkwraith Knight دیگر را هم ببینید و غافلگیر نشوید. بعد از این راهرو یک صندوق می بینید که Titanite Chunk را از آن بردارید. وقتی از بخش محدب برگشتید بیرون به سمت شمال شرقی بروید و چند پله می بینید که آیتم روی آنهاست و کمی بعد آن را بر می داریم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

وقتی پریدید به سمت چپ بروید و بخش آب گرفته کم عمق را دنبال کنید. مستقیم بروید تا وقتی که به یک بخش شیبدار برسید که می توانید بالا بروید و در آنجا با یک Darkwraith Knight روبرو می شوید و بعد از کشتن آن Large Soul of a Proud Knight را بردارید. از اینجا که آیتم را برداشتید تنها چند قدم به جلو رفته و در سمت راستتان یک بخش دارای طاق محدب که جلوی آن بسته است می بینید. اگر به آن ضربه بزنید دیوار مخفی باز می شود و در یک راهروی باریک فقط کمی جلو بروید و یک تیر را به درون تاریکی روبرویتان شلیک کنید تا یک Darkwraith Knight دیگر را هم ببینید و غافلگیر نشوید. بعد از این راهرو یک صندوق می بینید که Titanite Chunk را از آن بردارید. وقتی از بخش محدب برگشتید بیرون به سمت شمال شرقی بروید و چند پله می بینید که آیتم روی آنهاست

در سمت چپ پله ها یک جسد می بینید که از یک چاه بیرون افتاده و ۶ عدد Cracked Red Eye Orb را از آن بردارید. در سمت راست این چاه یک منطقه کوچک است که یک دشمن شوالیه دیگر هم آنجاست و البته چیز خاصی هم ندارد و اگر آن مسیر را بروید نهایتا بعد از یکی دوبار پایین پریدن به دربی که شما را به Valley of Drakes می برد خواهید رسید. برگردید به پله های قبل تر و بالا رفته و آیتم Soul of a Proud Knight را بردارید.  قبل از ورود به ساختمان، دو روحی که از دیوار سمت چپ ظاهر می شوند به سمت خود بکشید و بروید عقب و آنها را بکشید. سپس بروید داخل و دو عدد Darkwraith Knight را به سمت خود کشیده و از بین ببرید و سپس جلوتر به سراغ Mass of Souls بروید که باید بدانید اگر به عقب بروید و از درب قبلی خارج شوید و او دنبالتان بیاید در ورودی درب گیر می کند. وقتی کاملا بدر اتاق جلو بروید یک روح دیگر هم می آید که بکشید. در گوشه سمت راست اتاق یک صندوق داری Titanite Chunk پیدا می کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

در سمت چپ پله ها یک جسد می بینید که از یک چاه بیرون افتاده و ۶ عدد Cracked Red Eye Orb را از آن بردارید. در سمت راست این چاه یک منطقه کوچک است که یک دشمن شوالیه دیگر هم آنجاست و البته چیز خاصی هم ندارد و اگر آن مسیر را بروید نهایتا بعد از یکی دوبار پایین پریدن به دربی که شما را به Valley of Drakes می برد خواهید رسید. برگردید به پله های قبل تر و بالا رفته و آیتم Soul of a Proud Knight را بردارید.  قبل از ورود به ساختمان، دو روحی که از دیوار سمت چپ ظاهر می شوند به سمت خود بکشید و بروید عقب و آنها را بکشید. سپس بروید داخل و دو عدد Darkwraith Knight را به سمت خود کشیده و از بین ببرید و سپس جلوتر به سراغ Mass of Souls بروید که باید بدانید اگر به عقب بروید و از درب قبلی خارج شوید و او دنبالتان بیاید در ورودی درب گیر می کند. وقتی کاملا بدر اتاق جلو بروید یک روح دیگر هم می آید که بکشید. در گوشه سمت راست اتاق یک صندوق داری Titanite Chunk پیدا می کنید.

از جلوی صندوق ۱۸۰ درجه بچرخید و یک درب می بینید که بیرون می رود و بعد از یک راهرو شما را به درب مه گرفته می رساند. ولی ما ابتدا به سمت راست می رویم و یک Darkwraith Knight دیگر را می کشیم. از اینجا اگر به منطقه سمت راست نگاه کنید یک علامت احضار برای Witch Beatrice می بینید که البته فقط اگر قبلا و در بخش Moonlight Butterfly boss از کمکش استفاده کرده باشید در اینجا هم علامتش را می بینید. حالا برویم به سراغ درب مه گرفته. حتما حلقه Covenant of Artorias Ring را مجهز کنید زیرا اگر نباشد، جلوتر و بعد از درب مه گرفته فقط پرت می شوید پایین و می میرید (حلقه را قبلا از Great Grey Wolf Sif گرفتیم). حلقه را مجهز کنید و از درب مه گرفته رد شوید و از پله برید پایین به درون سیاهی Abyss که شما را به باس فایت روی مخ The Four Kings می رساند!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

از جلوی صندوق ۱۸۰ درجه بچرخید و یک درب می بینید که بیرون می رود و بعد از یک راهرو شما را به درب مه گرفته می رساند. ولی ما ابتدا به سمت راست می رویم و یک Darkwraith Knight دیگر را می کشیم. از اینجا اگر به منطقه سمت راست نگاه کنید یک علامت احضار برای Witch Beatrice می بینید که البته فقط اگر قبلا و در بخش Moonlight Butterfly boss از کمکش استفاده کرده باشید در اینجا هم علامتش را می بینید. حالا برویم به سراغ درب مه گرفته. حتما حلقه Covenant of Artorias Ring را مجهز کنید زیرا اگر نباشد، جلوتر و بعد از درب مه گرفته فقط پرت می شوید پایین و می میرید (حلقه را قبلا از Great Grey Wolf Sif گرفتیم). حلقه را مجهز کنید و از درب مه گرفته رد شوید و از پله برید پایین به درون سیاهی Abyss که شما را به باس فایت روی مخ The Four Kings می رساند!

قبل از این که سراغ باس برویم خوب است که به یکی دو قسمت قبل برگردم که در مورد مسیر انتخاب پایان مثبت و منفی برای شما بعد از کشتن ORNSTEIN AND SMOUGH توضیح دادم زیرا پایان ها به کشتن باس The Four Kings  هم ربط دارد.

بعد از شکست ORNSTEIN AND SMOUGH و گرفتن Lordvessel در آنور لوندو و برگشتن به فایرلینک شراین، برای ادامه مسیر نرمال بازی و رسیدن به پایان غیر شیطانی، اکنون باید بروید و با موجودی به نام Kingseeker Frampt که از درون آب نزدیک به بونفایر فایرلینک شراین بیرون آمده است صحبت کنید تا وی شما را بگیرید و ببرد پایین و در پایین Lordvessel را روی Firelink Altar قرار دهید. این روند نرمال بازی است. حالا اگر می خواهید پایان شیطانی و تاریک را بگیرید اصلا Lordvessel را نبرید پایین و رویFirelink Altar قرار ندهید و ادامه راهنما را بدون انجام چنین کاری دنبال کنید و منطقه  New Londo Ruins را به پایان برسانید و  The Four Kings را بکشید در حالی که Lordvessel هنوز دستتان است. بعد از کشتن باس The Four Kings در  New Londo Ruins، شما با یک موجود به نام Kaathe که بسیار بسیار شبیه Kingseeker Frampt است برخورد می کنید که به جای Kingseeker Frampt او شما را در ادامه مسیر بازی راهنمایی می کند تا پایان تاریک بازی را بگیرید و همچنین می توانید عضو کاوننت Darkwraith شوید. توجه کنید که انجام این مسیر باعث می شود که دیگر نتوانید باKingseeker Frampt در فایرلینک شراین صحبت و تعامل کنید یا آیتم هایتان را به وی بفروشید و shard هایتان را با وی مبادله کنید. هر مسیری را که دوست دارید می توانید انجام دهید یعنی یا Lordvessel را با کمک Kingseeker Frampt ببرید پایین و روی آلتار قرار دهید و سپس ادامه راهنما را از اینجا دنبال کنید و یا این که این کار را نکنید و Lordvessel را نگه دارید و ابتدا The Four Kings را بکشید تا هم پاپان منفی بگیرید و هم بتوانید عضو Darkwraith شوید. البته این انتخاب ها تاثیر خاصی روی هسته گیم پلی بازی و دنیاهایی که باید بروید و باس ها و .. نمی گذارد و فقط روی پایان موثر است. در کل می شود اینطور گفت که اگر قبلا مسیر عادی راهنما را آمده باشید و Lordvessel را روی Firelink Altar قرار داده باشید و با Kingseeker Frampt بعد از آن صحبت کرده باشید، که خب بروید The Four Kings را بکشید و در انتها هم پایان مثبت رقم می خورد. اما اگر پایان منفی می خواهید یا دوست دارید عضو Darkwraith هم بشوید، باید قبلا کارهای گفته شده را نکرده باشید و در واقع Lordvessel هنوز دستتان باشد و به نبرد با The Four Kings بروید و سپس در فایرلینک شراین به جای Kingseeker Frampt یکی بسیار شبیه او به نام Kaathe می آید که باید با او صحبت کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

قبل از این که سراغ باس برویم خوب است که به یکی دو قسمت قبل برگردم که در مورد مسیر انتخاب پایان مثبت و منفی برای شما بعد از کشتن ORNSTEIN AND SMOUGH توضیح دادم زیرا پایان ها به کشتن باس The Four Kings  هم ربط دارد. اگر قبلا مسیر عادی راهنما را آمده باشید و Lordvessel را روی Firelink Altar قرار داده باشید و با Kingseeker Frampt بعد از آن صحبت کرده باشید، که خب بروید The Four Kings را بکشید و در انتها هم پایان مثبت رقم می خورد. اما اگر پایان منفی می خواهید یا دوست دارید عضو Darkwraith هم بشوید، باید قبلا کارهای گفته شده را نکرده باشید و در واقع Lordvessel هنوز دستتان باشد و به نبرد با The Four Kings بروید و سپس در فایرلینک شراین به جای Kingseeker Frampt یکی بسیار شبیه او به نام Kaathe می آید که باید با او صحبت کنید.

 

  • The Abyss: Boss Fight – The Four Kings

از لبه پله ها بپرید پایین به درون سیاهی و در Abysss فرود می آیید اگر حلقه دستتان باشد. اینجا و در دل سیاهی مطلق Abyss باید با ۴ حاکم New Londo Ruins (البته در اصل ۵ تا هستند) که قبلا توسط هنر و جادوی تخلیه ی جان (the art of lifedrain) وسوسه شدند و به همین خاطر به اعماق سیاهی Abyss افتادند، مبارزه کنید که یکی از باس های اصلی برای خط داستانی بازی هستند. در تمام نبرد باید حلقه Covenant of Artorias Ring دستتان باشد و اگر آن را در بیاورید می میرید. البته بعد از شکست باس دیگر لازم نیست دستتان باشد. برخلاف نام این باس، این باس فایت در واقع مبارزه با ۵ نفر است که همگی با هم خط سلامتی یک باس را دارند و هر کدام هم برای ظاهر شدن یک زمان مشخص دارند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

از لبه پله ها بپرید پایین به درون سیاهی و در Abysss فرود می آیید اگر حلقه دستتان باشد. اینجا و در دل سیاهی مطلق Abyss باید با ۴ حاکم New Londo Ruins (البته در اصل ۵ تا هستند) که قبلا توسط هنر و جادوی تخلیه ی جان (the art of lifedrain) وسوسه شدند و به همین خاطر به اعماق سیاهی Abyss افتادند، مبارزه کنید که یکی از باس های اصلی برای خط داستانی بازی هستند. در تمام نبرد باید حلقه Covenant of Artorias Ring دستتان باشد و اگر آن را در بیاورید می میرید. البته بعد از شکست باس دیگر لازم نیست دستتان باشد. جالب است بدانید که از The Four Kings به عنوان خطرناک ترین باس فایت در دفعات بعدی بازی یعنی New Game + و بعد از آن یاد می شود. همچنین خط سلامتی این باس از نظر مقدار، بالاترین در بین کل باس های دارک سولز ۱ است.

یعنی وقتی اولی می آید اگر خیلی سریع آن را بکشید کمی وقت دارید که تا قبل از ظاهر شدن دومی آیتم سلامتی بخورید و… سپس دومی را سریع بکشید و همین روند را برای سومی و چهارمی ادامه دهید ولی خب به حرف خیلی راحت تر است زیرا زمان بین ظاهر شدن آنها اصلا زیاد نیست و وای به روزی که به موقع آنها را نکشید و چندتایی بریزند سرتان که قطعا کارتان تمام است. یعنی اگر مبارزه را زیاد طول بدهید هر ۵ تای آنها نهایتا یکی یکی می آیند سراغتان، ولی بر عکسش هم هست و اگر خیلی سریع ضربات کاری به آنها بزنید و دخلشان را بیاورید خط سلامتی باس ها به چهارمی هم نمی رسد و با همان ۳ تای اول باس فایت تمام می شود، یعنی همه چیز به سرعت عمل و قدرت شما بستگی دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

اول که می رسید به Abyss شاید کمی گیج شوید زیرا تاریکی مطلق است. اما حول نشوید. فقط شروع کنید دوربین را بچرخانید تا به محض این که اولی از هر جهتی ظاهر شد (اول کمی از دورتر ظاهر می شود) اگر جادوگر هستید که از همان جا شروع کنید به زدنش و اگر مبارز هستید سریعا بدوید بروید به سمتش و بسیار نزدیک به او در کنار بدنش از یکی از دو سمت بایستید و خیلی سریع شروع به ضربه زدن کنید و آن را از پای در آورید تا قبل از این که دومی بخواهید بیاید. اینجا دفاع خیلی به درد نمی خورد. بهتر است قوی ترین سلاحتان را دو دستی بگیرید و خیلی سریع و با قدرت ضربه بزنید و اگر هم ضربه می خورید می توانید بعد از کشتن باس آیتم بخورید و یا اگر دیدید خط سلامتیتان رفت زیر ۵۰ درصد، کمی بروید عقب و آیتم بخورید، ولی دفاع و .. را بی خیال شوید و سریع به باس ضربه بزنید. البته همیشه مقداری قدرت بدنی برای غلت زدن نگه دارید که گیر نکنید. دقیقا باید همین روش را برای هر کدام از این باس ها اجرا کنید و اگر سریع و قوی عمل کنید حتی بین هر کدامشان مقداری زمان هم برای استفاده از آیتم و Humanity و… خواهید داشت

جالب است بدانید که از The Four Kings به عنوان خطرناک ترین باس فایت در دفعات بعدی بازی یعنی New Game + و بعد از آن یاد می شود. همچنین خط سلامتی این باس از نظر مقدار، بالاترین در بین کل باس های دارک سولز ۱ است. اول که می رسید به Abyss شاید کمی گیج شوید زیرا تاریکی مطلق است. اما حول نشوید. فقط شروع کنید دوربین را بچرخانید تا به محض این که اولی از هر جهتی ظاهر شد (اول کمی از دورتر ظاهر می شود) اگر جادوگر هستید که از همان جا شروع کنید به زدنش و اگر مبارز هستید سریعا بدوید بروید به سمتش و بسیار نزدیک به او در کنار بدنش از یکی از دو سمت بایستید و خیلی سریع شروع به ضربه زدن کنید و آن را از پای در آورید تا قبل از این که دومی بخواهید بیاید. اینجا دفاع خیلی به درد نمی خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

برخلاف نام این باس، این باس فایت در واقع مبارزه با ۵ نفر است که همگی با هم خط سلامتی یک باس را دارند و هر کدام هم برای ظاهر شدن یک زمان مشخص دارند. یعنی وقتی اولی می آید اگر خیلی سریع آن را بکشید کمی وقت دارید که تا قبل از ظاهر شدن دومی آیتم سلامتی بخورید و… سپس دومی را سریع بکشید و همین روند را برای سومی و چهارمی ادامه دهید ولی خب به حرف خیلی راحت تر است زیرا زمان بین ظاهر شدن آنها اصلا زیاد نیست و وای به روزی که به موقع آنها را نکشید و چندتایی بریزند سرتان که قطعا کارتان تمام است. یعنی اگر مبارزه را زیاد طول بدهید هر ۵ تای آنها نهایتا یکی یکی می آیند سراغتان، ولی بر عکسش هم هست و اگر خیلی سریع ضربات کاری به آنها بزنید و دخلشان را بیاورید خط سلامتی باس ها به چهارمی هم نمی رسد و با همان ۳ تای اول باس فایت تمام می شود، یعنی همه چیز به سرعت عمل و قدرت شما بستگی دارد.

بهتر است قوی ترین سلاحتان را دو دستی بگیرید و خیلی سریع و با قدرت ضربه بزنید و اگر هم ضربه می خورید می توانید بعد از کشتن باس آیتم بخورید و یا اگر دیدید خط سلامتیتان رفت زیر ۵۰ درصد، کمی بروید عقب و آیتم بخورید، ولی دفاع و .. را بی خیال شوید و سریع به باس ضربه بزنید. البته همیشه مقداری قدرت بدنی برای غلت زدن نگه دارید که گیر نکنید. دقیقا باید همین روش را برای هر کدام از این باس ها اجرا کنید و اگر سریع و قوی عمل کنید حتی بین هر کدامشان مقداری زمان هم برای استفاده از آیتم و Humanity و… خواهید داشت. به این شکل خط سلامتی باس ها را خالی کرده و باس را از بین ببرید و نفسی به راحتی بکشید. بعد از کشته شدن این باس، Bequeathed Lord Soul Shard و ۶۰۰۰۰ روح و ۴ عدد Humanity می گیرید.

در قسمت بعدی ادامه مسیر را پی خواهیم گرفت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HEISENBERG گفت:

    واقعا عشق و علاقه آقای آقابابایی به این سری رو تحسین‌میکنم.نوشتن راهنمای قدم به قدم کار ساده ای نیست…دمت گرم آقای آقابابایی

  • Phos گفت:

    ممنون از سعید اقابابایی عزیز
    راستش من با همین راهنمایی های قدم به قدم با سری سولز اشنا شدم و به سراغ سولز۱ رفتم و در نگاه اول بازی خیلی سختی بود ولی اگر مکانیزم مبارزه با باس ها و محیط اطرافمان را یاد میگرفتیم نه تنها از دشواری بازی کم میشد بلکه شور و اشتیاقمان برای گشتن در محیط و پیدا کردن ایتم ها افزایش میافت.سولز۲هم تمام ویژگی های نسخه۱را داشت فقط خیلی ساده تر شده بود ولی از نظرم بهترین نسخه همین سولز۲ بود که تمام شدنش برای من ۷۰ساعت طول کشید…
    الان هم مشغول تجربه ی بازی niohهستم و به نظرم چیزی از سری سولز کم ندارد(دارک سولز۱) و انچنان در جو بازی فرورفتم که تمام محیط رو برای پیدا کردن ایتم ها و مبارزه با مینی باس ها جستجو میکنم
    لطفا اگر امکانش هست یک مقاله هم درمورد بازی niohبنویسید.باتشکر

  • دمتون گرم اقای اقابابایی عزیز بخاطر همچین مقاله هایی طولانی مطمعنا کار سختیه اونم نوشتن همچین چیزی

  • درود بر جناب آقابابایی
    خوشحالم یه قسمت دیگه از راهنماهات رو میبینم. امیدوارم با انرژی جلو بری و این راهنما رو هم مثل راهنماهای قدم به قدم قبلی با موفقیت به اتمام برسونی

  • خسته نباشید خدمت آقا سعید
    مقالات رو که میخونم دوباره هوس میکنم بازیش کنم.

  • XWZ گفت:

    کسی راهنمای فارسی دارک سولز ۲ رو داره
    اگه کسی سراغ داره ممنون میشم

  • آقای آقا بابایی از بهترین و زحمت کش ترین نویسنده های گیمینگ. خسته نباشید منتظر قسمت های بعدی هم هستیم :heart: :rose:
    کاشکی بشه راهنمای اختصاصی پلات بازی هایی مثل دویل می کرای ۵ هم بذارید.

  • خسته نباشی سعیدجان…امیدوارم هرچه زودتر این راهنما تموم بشه تا بار چهارم رو با راهنمای شما برم…دارک سولز عنوانی بود که منو با نبوغ میازاکی آشنا کرد و خیلی منتظرم که شماره ی جدیدی از دارک یا بلادبورن معرفی بشه تا دوباره بتونیم درون فضاهای غمناک و بشدت زیبا(هنری)پرسه بزنیمو بقول خودتون بدنبال رستگاری باشیم!…

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان خیلی خوب بود مرسی :yes: :rose: :heart:
    The Four Kings وافعا یکی از سرسخ ترین باس های سری سولز بود

  • KZK1381 گفت:

    سلام اول از همه خواستم تشکر کنم بابت این راهنماییتون . فقط دستم به دامنتون یکی بهم کمک کنه من توی بخش مبارزه با smough و ornstein موندم و بلد نیستم چجوری از solaire استفاده کنم و یکی رو بکشونم دنبالم تا سر smough رو گرم کنه تا ornstein رو بکشم . من چند تا ویدئو تو یوتیوب دیدم که همینجوری راحت میکشتشون ‌. روی پله های anor londo هم اون solaire رو خبر میکرد . ولی من هیچجوره نتونستم . اول anorl ondo هم اشتباها با اون مرده که firekeeper بود درگیر شدم و کشتمش . حالا هم توی بونفایر داخل قصر هم طبق اون عکسی که گذاشتید هیچ مردی بغلش ننشسته . کلی هم رفتم و drake sword و سپر و … رو ارتقا دادم پیش اون غول آهنگره . آخرشم دیدم زورم به اون باس ها نمیرسه با drake sword ارتقا یافتم رفتم اون مکان اول بازی و برای بار دوم به اون باس اول بازی که زیر زمین قایم شده بود حمله کردم و کشتمش . لطفا یکی بهم بگه چجوری میتونم solaire رو خبر کنم . کلاسم هم warrior هستش . یسری سوال های دیگه هم دارم . من توی یوتیوب یسری ویدئو دیدم که توی اون چهار تا مربع جای وسایلا پایین سمت چپ بازی ، اون مربع بالاییه رو یه جادوهایی توش میذاشتن که رنگ سلاح رو عوض میکرد و آتیشیش میکرد . الان رفتم تو بونفایر و همه ی جادو هام رو نگاه کردم ولی هیچکدومشون قابل استفاده نیست . چجوری میتونم اون جادو هارو فعال کنم؟ یبارم برگشتم بونفایر فایرلینک شراین و اونجا از یه شوالیه ای یه سلاحی گرفتم که با دستش اونجور که من تو یوتیوب دیده بودم آتیش پرت میکرد . خواستم بدونم چجوری میشه اونو فعالش کرد ؟ یه سوال دیگه میخواستم بدونم ما اون همه ست لباس توی بازی پیدا میکنیم ولی فقط سرعتمون رو کند میکنه و از افزایش مقاومت هیچ خبری نیست . چرا ؟
    اون نوار سبز رنگه هست که حین ضربه زدن یا دویدن تموم میشه میخواستم بدونم میشه اونم ارتقا دادش و نوارش رو بیشتر کرد مثل نوار جون ؟ اگه میشه چجوری ؟ من خودم میرم تو بونفایر ولی نمیدونم گزینه افزایش اون نوار سبزه کدومه چون خارجیه . اگه کسی میدونه بهم اسم خارجیشو بگم . یسری سلاح های خوبم داره ولی چون وزنشون سنگینه بازی اجازه استفاده رو بهم نمیده و عکس یه ضربدر قرمز کنارشون میاد و من نمیدونم چجوری این مشکلو رفع کنم تا بتونم از سلاح های دیگه استفاده کنم . اگه کسی میدونه بهم بگه .
    با تشکر از سایت خوبتون .

  • KZK1381 گفت:

    سلام اول از همه خواستم تشکر کنم بابت این راهنماییتون . فقط دستم به دامنتون یکی بهم کمک کنه من توی بخش مبارزه با smough و ornstein موندم و بلد نیستم چجوری از solaire استفاده کنم و یکی رو بکشونم دنبالم تا سر smough رو گرم کنه تا ornstein رو بکشم . من چند تا ویدئو تو یوتیوب دیدم که همینجوری راحت میکشتشون ‌. روی پله های anor londo هم اون solaire رو خبر میکرد . ولی من هیچجوره نتونستم . اول anorl ondo هم اشتباها با اون مرده که firekeeper بود درگیر شدم و کشتمش . حالا هم توی بونفایر داخل قصر هم طبق اون عکسی که گذاشتید هیچ مردی بغلش ننشسته . کلی هم رفتم و drake sword و سپر و … رو ارتقا دادم پیش اون غول آهنگره . آخرشم دیدم زورم به اون باس ها نمیرسه با drake sword ارتقا یافتم رفتم اون مکان اول بازی و برای بار دوم به اون باس اول بازی که زیر زمین قایم شده بود حمله کردم و کشتمش . لطفا یکی بهم بگه چجوری میتونم solaire رو خبر کنم . کلاسم هم warrior هستش . یسری سوال های دیگه هم دارم . من توی یوتیوب یسری ویدئو دیدم که توی اون چهار تا مربع جای وسایلا پایین سمت چپ بازی ، اون مربع بالاییه رو یه جادوهایی توش میذاشتن که رنگ سلاح رو عوض میکرد و آتیشیش میکرد . الان رفتم تو بونفایر و همه ی جادو هام رو نگاه کردم ولی هیچکدومشون قابل استفاده نیست . چجوری میتونم اون جادو هارو فعال کنم؟ یبارم برگشتم بونفایر فایرلینک شراین و اونجا از یه شوالیه ای یه سلاحی گرفتم که با دستش اونجور که من تو یوتیوب دیده بودم آتیش پرت میکرد . خواستم بدونم چجوری میشه اونو فعالش کرد ؟ یه سوال دیگه میخواستم بدونم ما اون همه ست لباس توی بازی پیدا میکنیم ولی فقط سرعتمون رو کند میکنه و از افزایش مقاومت هیچ خبری نیست . چرا ؟
    اون نوار سبز رنگه هست که حین ضربه زدن یا دویدن تموم میشه میخواستم بدونم میشه اونم ارتقا دادش و نوارش رو بیشتر کرد مثل نوار جون ؟ اگه میشه چجوری ؟ من خودم میرم تو بونفایر ولی نمیدونم گزینه افزایش اون نوار سبزه کدومه چون خارجیه . اگه کسی میدونه بهم اسم خارجیشو بگم . یسری سلاح های خوبم داره ولی چون وزنشون سنگینه بازی اجازه استفاده رو بهم نمیده و عکس یه ضربدر قرمز کنارشون میاد و من نمیدونم چجوری این مشکلو رفع کنم تا بتونم از سلاح های دیگه استفاده کنم . اگه کسی میدونه بهم بگه .
    با تشکر از سایت خوبتون .
    آقا جان مادرتون تا حالا چند بار این نظرو گذاشتم پاکش کردید . تو رو خدا این یکیو منتشر کنید .

  • KZK1381 گفت:

    آقا پهمترین چیزی که من الان نیاز دارم کشتن Ornstein و smough با یه solaire هستش که متاسفانه solaire ندارم و بلدم نیستم چجوری استفاده کنم . لطفاً جان هرکی دوست دارید بهم بگید چجوری یه solaire جور کنم .

  • KZK1381 گفت:

    اصلا چرا solaire of astora توی عکسا کنار بونفایر توی منطقه anor londo نشسته ولی تو بازیه من اصلا solaire of astora اونجا نیست ؟

  • KZK1381 گفت:

    آقا سلام مشکلم حل شد solaire of astora توی undead burg صحبت کردم و توی بونفایر anor londo پیداش کردم و اونم بهم soapstone رو داد ولی من نمیدونم چجوری باید ازش استفاده کنم و همنیطور بازی اجازه استفاده رو بهم نمیده . آیا واسه ی استفاده از soapstone باید آنلاین بود ؟ اگه نه پس باید چیکار کنم تا بتونم knight solaire رو احضار کنم ؟

  • KZK1381 گفت:

    آقا جان هرکس دوست دارید یکی جواب منو بده چند روزه همونجا موندم دارم کلافه میشم هی هم میام اینجا سر میزنم باز کسی چواب نداده . تو رو خدا جواب بدید .

  • sscity گفت:

    واقعا دصخوش
    فقط انصافا یکی به من بگه چه جور ضربه از پشت میزنید که طرف پخش زمین میشه؟؟
    و لطفا بخش catacombs رو هم توضیح بدید .
    ممنون

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سیزدهم - گیمفا