استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا

استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است

محسن رضوی فر
۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا

مدتی پیش و در جریان رویداد The Game Awards 2019، رسما از بازی The Wolf Among Us 2 رونمایی شد. حال طبق صحبت‌های جدید مدیر استودیوی تل‌تیل گیمز (Telltale Games)، آن‌ها به دنبال ایجاد محیطی در این استودیو هستند که در آن شرایط سخت و پر فشار وجود نداشته باشد.

اخیرا، آقای جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیر استودیوی تل‌تیل گیمز، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت IGN انجام داده و در مورد سیاست‌های این استودیو در تشکیل تیم جدید توضیحاتی را مطرح کرده است. وی در این خصوص اظهار داشت:

ما از یک روش سنجیده و علمی برای اطمینان از ایجاد یک محیط بدون فشار کاری زیاد استفاده کردیم. ما این روش را از ابتدا به‌ عنوان یک فرهنگ در ساختار تیم اعمال می‌کنیم.

پس از رویداد The Game Awards 2019 و معرفی بازی The Wolf Among Us 2، خبری مبنی بر احیای مجدد استودیوی نل‌تیل گیمز توسط شرکت LCG Entertainment منتشر شد.

آقای اوتیلی در ادامه گفت:

مطمئنا ما هم از افرادی که سرزنش‌هایی مبنی بر این که این کار هدر دادن سرمایه بوده و بدون این که فرصتی به ما بدهند، خسته و ناامید شدیم. ما به طور قاطع تصمیم به بازگشت این استودیو گرفتیم تا داستان‌هایی را که مردم خواستار آن هستند، خلق کنیم. با این حال، اغلب صحبت‌ها قابل پیش‌بینی بود و همه‌ی کاری که در حال حاضر می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز برروی ساخت محتوای ارزشمندی است که لیاقت نام تل‌تیل را داشته باشد.

استودیوی AdHoc نیز در ساخت بازی The Wolf Among Us 2 به تل‌تیل گیمز کمک خواهد کرد. AdHoc استودیویی است که از اعضای آن از تیم سابق تل‌تیل گیمز تشکیل می‌شود. به نظر می‌رسد که AdHoc، انتخاب اول تل‌تیل گیمز برای ساخت قسمت‌های مربوط به داستان و کارگردانی سینمایی این بازی بوده است.

اوتیلی در پایان اظهار داشت:

ما نمی‌توانیم نظرات و انتقادات دیگران درباره‌ی کارهای خود را کنترل کنیم. حقیقت این است که ما شرکتی هستیم که نحوه‌ی مدیریت، مالکیت و رویکردهای آن با ساختار بازار امروز تفاوت دارد.

بازی The Wolf Among Us 2 در تاریخی نامشخص برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق نشانی قرار گرفته مشاهده نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا
استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Playgrond games گفت:

    ایول
    احیای این استدیو یکی از بهترین تصمیمات تو صنعت گیم بود
    به امید روزی که استدیو های لاین هد و ویسرال گیمز هم احیا بشن

  • Clara گفت:

    این خیلی خوبه یکی از اصلی ترین دلایل افت کیفیت عناوین قبلی ش و در نتیجه کاهش فروش و در نتیجه ورشکستگی استدیو همین موضوع بود
    قضیه از این قرار بود بعد موفقیت های شگفت انگیز فصل اول واکینگ دد تلتیل رو مجاب کرد تعداد پروژه هاش رو برای سود آوری بیشتر کنه و مصاحبه کارکنان ش رو ببینید میگن که همزمان داشتن به فرض روی ۳ ۴ تا پروژه کار میکردن وخب خستگی و زدگی از کار باعث میشد کیفیت عناوین ش افت کنه، یه فرق خیلی بدتری که داشت این بود که باید پروژه ها تو سریع ترین زمان ممکن آماده میشدن مثلا به فرض استدیویی مث راکستار هم همیشه به سختی کار تو شرکتش متهم شده ولی زمان خیلی زیادی که برای هر عنوان میزاره حداقل از لحاظ روحی روانی سازنده ها رو راحت میکنه هرچند من کلا مخالف سختی زیاد بازی ساز ها هستم و اصلا راضی نیستم کسی به خاطر ما ها سختی بکشه هرچند حتی یکی شون رو تا آخر عمرم نبینم و نتونم ازشون تشکر کنم

  • از همین جا میخوام شب یلدا رو به تیم عزیز گیمفای عزیز و تمامی کاربران عزیز گیمفا تبریک بگم یلداتون مبارک دوستا عزیز :heart: :heart: :heart:

  • ocelat گفت:

    همین درسته،سخت گیری بیش از حد خیلی به کیفیت کار ضربه میزنه.احسنت به استودیو تلتیل.امیدوارم در کارشون موفق باشن وبازیهای جذابی بسازن.

  • تو فکر اینم که چجوری یک سال واسه twau 2 صبر کنم :-((
    میدونم telltale نه تنها بازی بد نمیسازه بلکه بهترین بازی ها رو هم تو کمترین زمان میسازه ولی صبر یک سال واسه یک خداحافظی از bigby خیلی سخته…

  • تل تایل داستان هاش شاهکاره ولی … من خوشم نمیاد از بازی هاش چون هیجان ندارن
    کاشکی بازیهارو طوری طراحی می کردن که کمی هیجان داشته باشه . خب سلیقه ایه .
    اگه بازی هاش رو تو قالب فیلم بسازن خیلی بهتر میشه
    بازی واکینگ دد هم خیلی پتانسیل داره برای ساخت یک فیلم
    نمیدونم چرا شرکت هایی مثل فاکس . وارنر … از تل تایل حق انتشار فیلم رو نمیده .
    خب تل تایل خیلی سود میکنه کسایی که فیلم بینن هم با بازیش اشنا میشن.
    اگه نظری دارین بنویسین

    • اتفاقا بازی های تلتیل هیجان دارن ولی نه هیجانی که توی کشتار دشمن ها توی بقیه بازی ها وجود داره
      هیجان توی بازی های تلتیل مدلی هستن که با داستانشون نفست رو تا لحظه آخر تو سینت حبس میکنن و هر لحظه شوکه میشی کافیه اپیزود آخر فصل ۲ یا ۴ TWD رو بازی کنی تا متوجه بشی
      راجب ساخته شدن فیلم هم هیچ شرکتی حاضر نیست ریسک ساخته شدن فیلم از روی یک بازی رو به عهده بگیرین چون ۹۰ درصدشون مثل فیلم AC,tomb raider,warcraft و… شکست سنگینی خوردن
      یک مسئله دیگه هم این هست که بازی های توی سبک تعاملی انتخاب های زیادی دارن که توی فیلم گنجانده نمیشه کرد

      • Behnam.Hzh گفت:

        بله دقیقا.اتفاقا من شخصا به همین دلیل عاشق عناوین تل تیل بودم و هستم.سعی نمیکنه بیهوده آدم استرسی کنه بلکه با داستان و روایت قصه هستش که گیمر رو میخ کوب میکنه.گرگی میان ما یه آرامش خاصی داشت و در عین حال ثانیه به ثانیه گیمر رو مجبور میکرد که درباره داستان فکر کنه و نظریه بده.عاشق اون لحظه هایی بودم که نصف شب بیگبی برمیگشت به آپارتمانش یه سیگار روشن میکرد و با اون دوست خوکش حرف میزد و به پرونده قتل فکر میکرد.به امید موفقیت بیش از پیش این فرانچایز.

      • ممنون از نظر خوبت .
        دیدگاه من رو به بازی های تل تایل عوض کرد.
        بله اگه از این نظر نگاه کنیم هیجان مخصوص خودش رو داره.
        :yes: 😀

    • sasuto گفت:

      شما اپیزود اول هر بازیش رو تجربه کن به انتهای اپیزود نرسیده از هیجان اپیزود بعدی نمیفهمی داری چی کار میکنی .
      هیچ وقت یادم نمیره فقط ۲ تا بازی بودن مجبورم کردن از هیجان تا اخرشون رو یک برم
      یکی life is strange 1 بود یکی هم همین the wolf among us

استودیوی تل‌تیل گیمز به دنبال فراهم کردن یک محیط کاری بدون شرایط سخت است - گیمفا