بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. یک آخر هفته‌ی دیگر و کلی بازی که هنوز آن‌ها را تجربه نکردیم پس هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم. پس با سیزدهمین قسمت از «بازی هفته» با ما همراه باشید و حتما تجربه‌ی خودتان را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

صحبت از آخر هفته که می‌شود، همه‌ی ما هر جا که باشیم سعی می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر خودمان را به پای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی خود برسانیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر بازی‌های جدید و یا حتی قدیمی را تجربه کنیم. به طور کلی عشق به بازی کردن در آخر هفته است که باعث می‌شود در طول هفته انگیزه و اشتیاق لازم برای انجام کارها و یا امور شخصی خود را داشته باشیم. اما مسلما شما هم به مانند من هر آخر هفته با انتخاب‌های زیادی روبرو می‌شوید و گاها نیز دچار سردرگمی شده و نمی‌دانید چه عنوانی را تجربه کنید. از طرفی بازی‌های جدید که هر خبری از آن‌ها منتشر می‌شود ما را دوباره وسوسه می‌کند تا هر طور شده آن‌ها را تهیه و تجربه کنیم و از طرفی هم حس نوستالژی که دست از سر ما برنمی‌دارد که با وجود بازی‌های جدید همچنان علاقه داریم تا بازی‌های قدیمی را  تجربه کنیم. مراسم The Game Awards  هم که تنور بازی‌ها را حسابی داغ کرد. چه فرصتی از این بهتر که این آخر هفته به سراغ بازی‌های جدیدی برویم که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و هنوز آن‌ها را تجربه نکردیم.

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های بزرگ و محبوبی‌ بودیم. از جمله بازی‌هایی زیادی که طی هفته‌های گذشته عرضه شده‌اند می‌توان به بازی Call of Duty : Modern warfare و Death Stranding یا حتی Star Ward Jedi: Fallen Order اشاره کرد.  ناگفته نماند بازی‌های مستقل و به طور کلی بازی‌های زیادی هستند که کمتر کسی شاید از آن‌ها خبر داشته باشد اما هر زمان که اخبار بازی‌های ویدئویی را مرور می‌کنیم به وجود بازی‌های متسقل بیشتری پی می‌بریم که اتفاقا تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای به شمار می‌‍‌آیند؛ به مانند بازی Arise Simple Story که هفته‌ی گذشته در دسترس قرار گرفت. از طرفی دیگر کسب جایزه‌ی بهترین بازی سال توسط بازی Sekiro Shadows Die Twice باعث شد تا بسیاری از بازی‌بازان اگر با بازی‌های استاد میازاکی آشنایی هم نداشته باشند و حتی هیچ یک از این بازی‌ها را تجربه نکرده باشند؛ حداقل یک بار هم که شده به تجربه‌ی بهترین بازی سال بپردازند؛ ناگفته نماند که اگر به دنبال پلاتنیوم کردن این عنوان هستید باید بگویم کار بسیار سختی در پیش دارید؛ حتی سخت تر از سری Dark Souls.

همان طور که گفتیم The Game Awards 2019 سوپرایزهای کمی نداشت و معرفی کنسول اکس باکس اکس و بازی Hellblade 2 نشان از این دارد که مایکروسافت قصد دارد نسل آینده را را قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کند. معرفی Hellblade 2 باعث شد تا شخصا بار دیگر به سراغ نسخه‌ی اول این بازی رفته و شاهکار استودیوی نینجا تئوری را بار دیگر تجربه کنم. اگر هنوز نسخه‌ی اول را تجربه نکرده‌اید هم اکنون بهترین فرصت است.

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Mass Effect، پیش نمایش بازی محبوب The Last of Us 2  یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

یک کهکشان، یک فرمانده | قسمت جدید مجله‌ی ویدئویی گیمفان با موضوع بررسی سری Mass Effect را به هیچ عنوان از دست ندهید

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید.  این هفته بار دیگر با نظرات تیم گیمفا همراه و در خدمت شما هستیم و  سعی بر این داشتیم تا از میان بازی‌های منتخب، بهترین تجربه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم . در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

محمد آریا مقدم؛ سرپرست تحریریه 

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

چند سال پیش، بدترین اتفاقی که میتونست برای یک گیمر بیفته، برای من افتاد؛ هاردم سوخت و سیوهام هم کاملا پاک شدن! خب پیشرفت‌های مربوط به بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم جزو همین اطلاعات بود. طی یکی دو هفته گذشته تجربه دوباره Hellblade یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های بنده به شمار می‌رفت. داستانی دیوانه‌وار و جنون آمیز که دوباره و سه‌باره تکرار کردنش خالی از لطف نیست. می‌تونم بگم که هل‌بلید یکی از ارزشمندترین و کامل‌ترین بازی‌های مستقل نسل هشتم محسوب می‌شد. یک بازی خاطره‌انگیز، پرهیجان و درگیرکننده که حالا حالاها تو ذهن گیمرها باقی می‌مونه

امیرحسین نصرتی؛ خبرنگار

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

خب مدتیه شور و اشتیاق لازم برای بازی‌های جدیدیو ندارم، حتی از خیلی از تریلرهای بازی‌های مهم به‌سادگی و بدون اعتنا رد می‌شم ولی بازم مثل همیشه تنها بازی که منو با ویدئو گیم آشتی می‌ده، Resident Evil 4 هست. نمی‌دونم چندمین باره که بازیش می‌کنم اما انگار همیشه زمانی که کارم تمومه و انگیزه‌ای برای هیچ بازی ندارم، Resident Evil 4 تو ایستگاه آخر منتظرم می‌مونه که نذاره ارتباطم با این دنیا قطع بشه. ممنون دوست قدیمی! تشکر از این‌که انقدر می‌ذاری تکرارت کنم و هر دفعه یه چیز جدید ازت یادبگیرم.

مهدی رضایی؛ نویسنده و منتقد

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

این هفته مشغول F1 2019 و Lightning returns هستم و جفتشون جزو بهترینای سبکشون هستن. فرمول ۱ خیلی بالاتر از انتظارم هس و خیلی بهش علاقه مند شدم و فاینال فانتزی هم که هیچوقت تکراری نمیشه. در کنار این ها هم MW remastered و FIFA 20 و CTR هم که رفقای همیشگی من هستن رو بازی میکنم. تو این مدت نگاهی ام به بازی Takeover داشتم که بسیار “شورش در شهر لایک” هست:) بازیش کنید که خیلی از خاطراتتون زنده میشه

محسن رضوی‌فر؛ خبرنگار

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

در چند هفته‌ی گذشته مشغول تجربه‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order بودم و به تازگی این بازی رو به اتمام رسوندم. با قاطعیت می‌تونم بگم که بالاخره بعد از سال‌ها یک بازی در خور نام  Star Wars ساخته و عرضه شد. استودیوی ریسپاون ثابت کرد که علاوه بر ساخت بازی‌های چندنفره‌ی باکیفیت، در ساخت عناوین تک نفره‌ی داستان‌محور هم تبحر دارد. داستان، گیم‌پلی، طراحی محیط‌های بازی بسیار خوب کار شدند. ریسپاون با بهره‌گیری از سیستم مبارزات بازی‌های سولزبورن و Sekiro ، یک گیم‌پلی جالب، لذت‌بخش و البته چالش‌برانگیز را به مخاطبان ارائه داده است. سیستم درخت مهارت بازی شباهت زیادی به بازی Sekiro دارد و با گرفتن توانایی‌های مختلف، می‌توانید قابلیت‌های Lightsaber و نیروی مخصوص (Force) را ارتقا دهید. علاوه بر این‌ها، شخصیت‌پردازی‌ها و رابطه‌ی بین شخصیت‌های Cal و ربات دوست‌داشتنی BD-1 به خوبی نمایش داده شده‌اند. به طور کلی این بازی رو به عاشقان Star Wars و طرفداران سبک اکشن ماجراجویی شدیدا توصیه می‌کنم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ellis.redmondy گفت:

    خبر دسته اول ماکروسافت قصد خرید استودیو لهستانی را دارد و در لهستان به سر میبرد
    ایا بلوبر تیم :inlove:

  • توی هفته ای که گذشت مهم ترین و با ارزش ترین بازی عمرم که میخواستم تجربه کنم رو،بلاخره تجربه کردم
    اون عنوان چیزی نبود جز شاهکار The walking dead:The fianl season
    حقیقتا هم خوشحالم از تجربش هم ناراحت:
    خوشحال از تجربش بدون اینکه برام اسپویل بشه و ناراحت از اینکه احساس میکنم دیگه هیچ هدفی تو زندگی ندارم و باورش برام سخت هست که دیگه داستان کلمنتاین تموم شده و دیگه اون رو هیچ وقت نمیبینم :weep:
    الآن هم بخاطرش تو دپرس کامل هستم
    اسپویل بازی:
    .
    .
    .
    واقعا باید به قدرت telltale ایمان آورد که تونست داستانی که ۷ سال پیش استارت خورده بود رو به این خوبی تموم کنه(بماند که محتوای … هم برای انتخاب اضافه شده بود و اتفاقا انتخاب من هم تو بازی برای کلم همون بود 😛 )
    تو تمام دوران گیمریم با اینکه بازی های غم انگیزی مثل tlou,rdr2 و…. رو تجربه کرده بودم ولی تا حالا هیچ بازی ای انقدر اشک من رو در نیاورده بود که این سری در آورد.
    کلی سر اینکه باور کرده بودم کلمنتاین مرده اشک ریختم 😥
    کلی هم سر اینکه دیدم بعد اون اتفاق نمرده و AJ پاش رو قطع کرده و اون زنده مونده بود 😥
    تنها چیزی که میتونم در قبال این شاهکار بگم این هست که ممنون تلتیل گیمز بابت خلق بهترین سری بازی عمرم:brokenheart:
    Still not bitten

  • ocelat گفت:

    من مشغول تجربهassassins creed revelations هستم وباید بگم شاهکاره :inlove: .به دوستانی که بازی نکردن پیشنهاد میکنم.بدون شک بهترینip یوبی سافت اساسین کرید هست. 😎

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقای سعید حلاجیان،بنده حدود ۷ روز متوالی مشغول تجربه بازی red dead redemption 2 بودم،واقعاً این عنوان از لحاظ ساخت مراحل اصلی و فرعی و فعالیت های بازی فوق العاده بود و موسیقی و طراحی مراحل آن از دیگر بازی های راکستار پخته تر و عالی تر بود و وقتی این عنوان رو تجربه کردم،متوج شدم چرا راکستار فقط در نسل هشتم،همین عنوان رو منتشر کرده است.قبلا ایراد میگرفتم ولی وقتی بازی کردم متوجه شدم و فقط یک مشکل داشت و آن کش آمدن زیادی آن بود تا اواخر chapter 5 رفتم و بعد پیشروی رو متوقف کردم.و علتی که گاد بازی سال شد،این بود که گاد سیستم قبلی رو خراب کرد و دوباره به بهترین شکل ساخت ین عنوان رو هم تجربه کردم.red dead 2 همان سیستم جواب پس داده بازی red dead 1 و gta v و max 3 بود.ولی با عمق بیشتر و اضافات بیشتر.
    و از یکشنبه شب هم star wars jedai fallen order رو تجربه کردم. این عنوان رو سه شنبه به اتمام رساندیم،بسیار باکیفیت و خوب بود.و مبارزات و باس ها و مینی باس ها چالش برانگیز بود.و پیشروی در بازی با حل معما های سخت همراه بود و ادامه دار تمام شد بازی……
    در آخر هم آرزو مندم همه دوستان بتوانند تجربه کنند بازی های روز رو.  
    در کنسول ps4 red dead 2 بسیار بهینه بود،البته بنده با آپدیت ها بازی کردم.

    • Dragon 313 گفت:

      حدودا ۲ روزی بود که مشغول تجربه بازی marvel-spider-man بودم.باید بگم برای بنده این عنوان مثل red dead 2 و star wars و عناوین دیگر سنگین نبود.ولی خب فعلا تجربه بازی رو متوقف کردم.و میخواهم بروم سراغ Need For Speed Heat متشکر از شما. :yes: :yes:

  • واقعا ادم وقتی بی حوصله میشه کافیه بره و یبار از اول تا اخر اویل ۴ رو تمام کنه :yes:
    ولی اگه خیلی حوصله داشتی باید بشینی و اسکایریم بازی کنی 😎

  • دست همگی طلا بخاطر پیشنهاداتتون
    واقعا معرفی hellblade 2 بهونه ای عالی هستش برای بازی کردن قسمت اول همینطور هم معرفی ریمیک re 3
    اقای اریا مقدم عزیز با این جمله ترس به دلمون انداختی (چند سال پیش، بدترین اتفاقی که میتونست برای یک گیمر بیفته، برای من افتاد؛ هاردم سوخت و سیوهام هم کاملا پاک شدن)
    من روز جمعه هفته قبل بود که sniper ghost warrior رو تمومش کردم قرار بود روز ۱ شنبه شروع کنم به بازی کردن star wars jedi fallen order ولی متاسفانه سرم شلوغ بود نتوستنم یه نگاه به برنامه ام کردم و دیدم بعد star wars بازی halo master chief collection همون halo reach قراره دارم با خودم گفتم بهتره اول halo رو برم و بعدش برم سراغ استار وارز
    امروز قراره halo رو دانلود کنم و فردا شروع کنم به بازی کردنش یه بازی بسیار عالی
    اما تو این هفته که نتونستم استار وارز رو برم مشغول بازی کردن call of duty modern warfare بودم لامصب بخش چند نفره اش خیلی سرگرم کننده اس

  • WITCHFIRE گفت:

    این هفته اول از همه شروع کردم به بازی کردن dead space3 و باید بگم بهترین نسخه برام همین بود و امتیاز متای ۷۸ خیلی براش پایینه بعد…
    الان هم مشغول بازی کردن star wars jedi هستم که باید بگم بازیش واقعا عالیه بعد هم که اینو تموم کنم میرم سراقbattlefield1

  • m.asd گفت:

    آقا من دیگه نمیکشم یا آریا مقدم رو اخراج کنید یا آریا مقدم رو من گیج میشم همیشه کدوم کدومه ؟ :silly: :silly: :silly:
    به دور از شوخی من میخوام اگه بشه هیلو رو بخرم و اون رو بازی کنم که از شانس ما تخفیف نخورده

  • Sina5124 گفت:

    در حال رد کردن Special Ops مدرن وارفیر ۲ روی درجه سختی وتران :sweat:

  • Ellis.redmondy گفت:

    هل بلید عشقه واقعا معرکه بود
    هل بلید ۲ که دیوونه واره
    و همچنین خانم ملینا جرگینز جذاب نسخه ۲ جذاب تر هم شدن :inlove:

  • ALIREZAICE گفت:

    من که دارم sekiro بازی میکنم عالیه ولی خیلی سخت دو هفته پیشم starwars رو تموم کردم بعدشم امید واررم reddead کرک بشه

  • PCfarhadPC گفت:

    اخر این هفته دارم کسلوانیا لرد اف شادو ۱ رو بعد اولین بار ک حدودا ۸-۹ سال پیش تموم کرده بودم رو میرم :yes: واقعا لذت بخشه این بازی.

  • mm_44 گفت:

    بعد از تموم کردن chaos theory باید اعتراف کنم که بهترین نسخه ی اسپلینتر سل تا اینجا بود حالا هم در حال تجربه ی double agent هستم و تقریبا اواخر بازی ام

  • دقیقا با شما آقای نصرتی موافقم
    حس RE4 یه طوری که با این که حدودا سه نسل گذشته ولی واقعا جادوی خاصی داره.با PS2 و بعد هم تر نسل هفت و هشت با PCبار ها تجربش کردم.
    فعلا در حال تجربه DLCها Evil withinهستم که تجربه ای خاص رو داره.
    بعد از امتحانات هم میخوام Darkest dungeonرو شروع کنم.

  • postman گفت:

    دارک سولز، دارک سولز، دارک سولز و باز هم دارک سولز. به تازگی وارد آنور لاندو شدم و لحظه به لحظه بازی داره برام جذاب‌تر میشه.

  • با سلام به سعید حلاجیان
    مثل هفته گذشته باز هم به تجربه MW REMASTERD پرداختم و بسیار لذت بردم‌.این بازی دارای ارزش تجربه بسیار زیادی هست.

  • Milidante گفت:

    این هفته بلاخره طلسم شکست و من تونستم darksiders 3 رو استارت بزنم! آقا واقعا محشره! مخصوصا تو این ماه که خلوته تا اومدن nioh مى تونیم با دارکسایدرز سرگرم شیم. این بازى رو کردین قول میدم از سایت متا حالتون به هم میخوره.

  • Mojtabaps4 گفت:

    سلام من هم دارم همچنان assassin creed odyssy میرم خیلی طولانیه.در کنارشم call of duty ww2

بازی هفته ۱۳# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا