سازندگان We Happy Few به دنبال ساخت یک بازی با دنیای جدید هستند
به نظر میرسد که استودیوی کامپولژن گیمز (Complusion Games)، سازندهی عنوان We Happy Few، از اشتباهات خود درس گرفته و قصد دارد یک بازی را در دنیای جدید خلق نماید.
بازی We Happy Few عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر گردید. این بازی به طور کلی نتوانست انتظارات را برآورده سازد، اما در عین حال نمیتوان آن را یک شکست برای استودیوی سازنده تلقی کرد. حال استودیوی کامپولژن گیمز از اشتباهات خود درس گرفته و به دنبال ایدههایی برای پروژههای بعدی خود است.
گیلامه پرووست (Guillame Provost)، موسس استودیوی کامپولژن گیمز، در گفتگو با وبسایت US Gamer اظهار داشت:
اگر نتوانیم عنوان بهتری را نسبت به گذشته بسازیم، مطمئنا راه اشتباهی را در پیش گرفتهایم. حس میکنیم که این اشتباهات میتوانند راه ما را برای رسیدن به موفقیت هموار کنند.
وی همچنین در بخشی از صحبتهای خود به یادگیری از دیگر استودیوها و پیدا کردن بهترین روش در بین توسعهدهندگان نیز اشاره کرد.
وی ادامه داد:
کارگردان فنی، کارگردان انیمیشن و طراحان ما قصد دارند تا با دیگر با کارگردانان و استودیوهای همسطح ارتباط برقرار نمایند. ما قصد نداریم چیزی را بسازیم که در نهایت به بازیهای دیگر شباهت داشته باشد، اما میتوانیم از تجربیات و دانش دیگران برای ساخت یک عنوان خوب استفاده نماییم.
وی در انتها گفت:
در استودیوی ما همهی افراد سعی دارند تا از دانش خود برای ساخت یک دنیای جدید استفاده کنند.
ماه گذشته آخرین قسمت از بخش داستانی بازی We Happy Few منتشر گردید. این بازی هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان «اوهام شادی» به قلم محمد آریامقدم مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ایول
خیلی وقته منتظر یه خبر از این استدیو بودم
با ببینیم با پولای مایکرو چیکار میکنین
به امید موفقیت
دوستان مایکروفن لازمه یه چیزای رو تذکر بدم
خواهشا جواب فن بوی ها رو ندید
فقط خودتونو خوار میکنید
بهترین کاری که در جواب یه فن بوی میتونید انجام بدید سکوته
این فن بوی ها فقط جو سایت رو خراب میکنن
منتظرم ببینم یه جا جوابه فن بوی رو بدی بعد همین کامنتت رو واست اسکرین شده کادو پیچی شده تحویل میدم
عزیز مگه شما فن بوی هستی که بهت بر میخوره
در ضمن من هم اگه فن بازی در آوردم همین رو برام کادو پیچ بفرس دو تا گل خوشگل هم روش بچسبون
حرف درست اگه درسته باید پذیرفته بشه مهم نیست از دهن کی گفته میشه
این بازی پتانسیل خیلی خیلی زیادی داشت که به کلی بر باد رفت چه ایده هایی داشت
امیدوارم بازی جدیدشون به سرنوشت قبلی دچار نشه
آره بازی فضا سازی قشنگی داشت ولی حیف شد
یعنی وقتی معرفی شد همه طرفدار بایوشاک خوشحال شدن
ولی بعد دوباره ناراحت شدن
امیدوارم بازی بعدی که با بودجه و افراد بیشتر ساخته میشه موفق بشه
دی ال سی هاش جذابن
از دست ندید
ای جوون کمپالشن گیمز خیلی منتظر ای پی بعدیشون هستم ببینم تو چه سبکی و چجور هس چه انحصاری برامون دارن میسازن،،امیدوارم بزودی خبری از بازیشون بشه و تو e3 معرفی بشه با یه تیزر :heart: