مدیر استودیوی موتیو: الکترونیک آرتس اکنون تمرکز ویژهای برروی کیفیت دارد
استودیوی موتیو (Motive) ابتدا در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط جید ریموند (Jade Raymond) در شهر مونترال کانادا تاسیس شد. با این حال، خانم ریموند در سال ۲۰۱۸ میلادی از این استودیو جدا شد و هماکنون به شرکت گوگل پیوسته و به عنوان رییس بخش تیم سازندهی عناوین انحصاری استیدیا فعالیت میکند. اخیرا مدیر جدید استودیوی موتیو صحبتهای تازهای را در خصوص شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) مطرح کرده است.
آقای پاتریک کلاوس (Patrick Klaus)، مدیر استودیوی موتیو، مصاحبهای را با وبسایت GameIndustry انجام داده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. وی در بخشی از صحبتهای خود به شرکت الکترونیک آرتس و تاکید آن برروی کیفیت اشاره کرد.
آقای کلاوس در این خصوص اظهار داشت:
اکنون احساس میشود که الکترونیک آرتس یک شرکت متفاوت است؛ شرکتی که برروی کیفیت بسیار تاکید دارد. این بخشی از دلایلی بوده که مرا از بازگشت دوباره هیجانزده کرده است. اولویت اول ما این است که بازیهای خوبی را بسازیم. مدیران الکترونیک آرتس بخش مونترال را قدرتمند کردهاند و با استعدادهایی که در استودیوی موتیو داریم، میتوانیم نقش بزرگی را در ساخت عناوین بزرگ برای الکترونیک آرتس داشته باشیم.
اکنون یک زمان، یک رهبری و یک پیام متفاوت است و هر روزه در پیامها و مباحثی که داریم تقویت میشود. این طور حس میشود که این یک اولویت کامل و مطلق است.
شرکت الکترونیک آرتس استودیوی موتیو را برای ساخت بازیهای اکشن ماجراجویی تشکیل داد. این استودیو از چند سال پیش در حال کار برروی یک آیپی جدید در این سبک است. آقای کلاوس تایید کرد که علاوه بر این بازی، آنها برروی یک پروژه و تجربهی منحصر به فرد از مجموعهی Star Wars کار میکنند. لازم به ذکر است که این پروژه ارتباطی به بازی Star Wars لغو شدهی استودیوی ویسرال (Visceral) ندارد. همچنین استودیوی موتیو سابقهی کار برروی بخش تک نفرهی بازی Star Wars: Battlefront 2 را نیز دارد.
نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اگه راست میگین اولویت خودتونو بذارید برای احیای عناوینی که کشتید مثل دد اسپیس یا دانته اینفرنو
خدا کنه نسخه جدید reckoning رو بسازن
بدن دست همون استدیوی big huge
عجب بازیه جالبیه
یه مدال افتخار درست درمونم بسازن تا به کالاف بازی جنگ جهانی یاد بده بعد cod 5 دیگه جنگ جهانی درست درمون نساختن
آره تو گفتی ما هم باور کردیم
یه ماه نشده star wars رو دادین بیچاره ریسپاون که اومد زیر دست شما استار وارز اگر ۲ ماه تاخیر میخورد هم این باگای مسخرش بر طرف میشد هم دیر لود شدن تکسچر هاش هم افت فریم شدیدش و راحت متاش به ۸۶ اینا میرسید ولی ea همبشه یه راهیی برای گند زدن به ایده های خوب پیدا میکنه امیدوارم لوکاس فیلم سر عقل بیاد بره ip. رو ازشون بگیره
تا سال ۲۰۲۳ قرارداد داره، اگه بخواد یه طرفه لغو کنه باید یه خسارت سنگین به EA پرداخت کنه.
اصلا بازی استاروارز لگ و افت فریم نداشت به نظرم بهینه ترین بازی نسل ۸ هست حالا رو چه سیستمی بازی کردی نمیدونم
اما برای منی که کارت ۱۰۷۰ دارم روی ۴k و کاملا الترا بازی کردم راحت ۴۵ الی ۵۰ فریمو میگرفتم و کیفیت بازیش عالی هست نه افت فریمی نه باگی هیچی نداشت بازیش هم واقعا شاهکاره امیدوارم این راه استار وارز اخریو ادامه بده و همیشه از اینجور شاهکارها بده بیرون
Star wars دل منو نسبت به این کمپانی روشن کرد و امیدوارم حرف های ایشون درست باشه و دوباره یک EA قدرتمند مانند دوران نسل ششم و هفتم ببینیم 😎
😐
وااااااای
وقتی به کپکام و اوج گرفتنش فکر میکنم
وااااااای
وقتی به اینکه EA کپکامو الگو قرار داده
بعد به استار وار جدای تمام داستانیه عالی….دستپخت ریسپاون میرسم
ناخودآگاه فقطو فقط….به دد اسپیس فکر میکنم….
به مدال افتخار….مس افکت….دراگون ایج….و…..
لطفا فقط یه بار معرفت به خرج بدینو یه فرصت دیگه به این فضای مرده(دد اسپیس)کمپانیتون بدین
(((((تا باشد شما هم مانند کپگاد رستگار شوید)))))
نصف فرنچایزاشو به ف داد نصف دیگشم کلا بیخیال شده حالا میگه تمرکز ویژه اى رو کیفیت داره! شما محبت کن خاطرات کودکیمونو یکى یکى قهوه اى نکن لازم نکرده تمرکز کنى
داره رو کیفیت microtransaction هاش کار میکنه. 😀 😀 😀
اگه سال ۲۰۲۰ هم بازی تماما داستانی مثل استار وارز جدای دادی اون موقع شاید حرفتو باور کنیم هر وقت دد اسپیس احیا شد و دراگون ایج و مس افکت به دوران اوج برگشتن و بایوور احیا شد اون موقع حرفتو باور میکنیم
درود بر همه
آقا من شدیدا منتظرم خبری از دد اسپیس و دانته اینفرنو بشنوم .. اما انگار هیچ خبری دیگه ازشون نمیشه
تازه یه اویل مثل ۴ کمبودش حس میشه