عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا

عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است

رضا رحیمی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا

مراسم Game Awards امسال سوپرایزهای متعددی را در خود جای داده بود. دو خبر فوق‌العاده، بیش از سایر معرفی‌ها و … توجه شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد. یکی معرفی کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت و دیگری هم معرفی یکی از عناوین انحصاری (و شاید بازی زمان عرضه‌ی این کنسول)؛ یعنی بازی Hellblade 2: Senua’s Saga. استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) و کمپانی مایکروسافت؛ عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga را به عنوان بازی انحصاری جدید اکس‌باکس سری اکس در طی رویداد Game Awards 2019 معرفی کردند.

تریلر منتشر شده از این بازی در طی مراسم گیم آواردز، بسیار جالب توجه ظاهر شد. از تریلر اینطور برمی‌آید که المان‌های روانی و احساسی بازی اول در این نسخه نیز حضور دارند و باز هم قرار است تا در بستری غنی از اساطیر سلتی و اسکاندیناوی، به ماجراجویی بپردازیم. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از Hellblade 2 در مراسم The Game Awards امسال را از این آدرس مشاهده نمایید.

رئیس اکس‌باکس، آقای فیل اسپنسر و مدیر استودیوی Ninja Theory؛ یعنی آقای جیسون رولند در مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم اسپات اعلام کردند که Hellblade 2 برای مدت زیادی توسط نینجا تئوری، برای توسعه، برنامه‌ریزی شده بود. حتی پیش از این که مایکروسافت استودیوی نینجا تئوری را خریداری کند، این عنوان در دست توسعه قرار گرفته بود. این می‌تواند نکته‌ی مثبتی برای  Hellblade 2 و استودیوی نینجا تئوری تلقی شود؛ چرا که نشان می‌دهد مایکروسافت به سرمایه‌گذاری روی بازی‌های داستان‌محور تمایل بیشتری پیدا کرده است. آقای اسپنسر همچنین تایید کردند که تریلر نمایش داده شده از Hellblade 2 طی مراسم، به طور کاملا real time (پردازش مستقیم و همزمان) اجرا شده بود.

کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس، در زمان عرضه دارای تعدادی عنوان قابل بازی خواهد بود. یکی از این عناوین، بازی Halo Infinite می‌باشد. باید صبر کرد و دید که Hellblade 2 دقیقا در چه زمانی پس از عرضه‌ی کنسول مایکروسافت، منتشر خواهد شد. اخبار مربوط به اکس‌باکس سری اکس را از این نشانی دنبال فرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا
عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Yusef1367 گفت:

    خودم طرفدار سونی هستم.ولی بهترین گرافیکی که دیدم همین بازیه.واقعا نسل ۹بود.

      • Playgrond games گفت:

        بازم فن بوی بازی
        وجدانا هی دارم خودم رو کنترل میکنم
        باز یه چیزی میگم بد میشه خودتون رو جمع کنید
        از سونی فن های بامنطق و شعور جمع میخوایم خودشون جلوی این یه عده ( سهیل gorze rostam ) رو بگیرن
        نسل داره عوض میشه بهتره مام خودمون رو عوض کنیم
        من دیگه کامنت های حاوی ترول نخواهم گذاشت مگر در جواب یه عده فن بوی
        از هر کی خواسته یا ناخواسته ناراحتش کردم عذر میخوام

      • bushwhack گفت:

        به خدا ترول دیگه خز شده دوست من… واقعا فوق‌العاده و نسل نهمی بود…
        البته یه چند نکته رو بگم در مورد کنسولای نسل بعد…
        کنسول ها همیشه در بدو ورودشون از PC های هم نسل شون پیش بودن ولی نکته اینجاس که بازیای PC به خاطر پر کردن جیب شرکتای سخت افزاری هیچ توجهی به بهینگی شون نمیشه و کاربران مجبور میشن هر یک الی دو سال دست به ارتقای سخت افزاری بزنن… هر چند معمولا بعضیا پیشرفت سخت افزاری بیانش میکنن… اگه همون انویدیا و اینتل راست میگن هر سه سال و نه بیشتر بیان کارتای خودشون رو ارتقای اساسی بدن…
        االبته اگه شرکتی مثه ای ام دی وجود نداشت الآن انویدیا و اینتل خون همه گیمرا رو تا ته مکیده بودن… اینتل بین سالهای ۲۰۰۹ تا قبل از عرضه ی سری رایزن هیچ ارتقایی به پردازنده هاش نداد و قیمتشون هم یک دلار پایین نیاورد تا زمانی که ای ام دی طوفانش راه افتاد…
        در کل میخوام به یه سری PC فن بی منطق بگم که یه کنسولای گیم با ۳۰۰ ۴۰۰ دلار قیمت داره بازیای فوق گرافیکی مثه گاد آو وار و فورزا و گیرز و اسپایدی رو با کیفیت فک برانداز اجرا میکنن در حالی که همین بازیا رو PC به سخت افزارای هزار دلار به بالا نیاز دارن!!!
        ارتقای گرافیکی بازیها هم با عوض شدن نسل کنسولا بالا میره و چندتا فیلتر اضافه تو PC نسل رو عوض نکرده و نخواهد کرد…

      • Sackboy گفت:

        داداش جان هر کی دوست داری تو هم بی خیال شو دیگه. بذار یه کم مزه ی آرامش رو تو این دنیای کوفتی بچشیم!
        واقعا دنیا انقدر سیاه سفید نیست دیگه. هر دو کنسول محتوای خوب و بد و متوسط دارن. هیچ کدوم صفر و صد نیستن. شما هر چی مال مایکرو باشه رو می‌خوای زیر سوال ببری؟!!

    • ali.stop گفت:

      هنوز فرق تریلر سینماتیک با گیم پلی خیلی ها نفهمیدن

    • R6.Forever گفت:

      خدائیش با اینکه خودم فن سونی‌ام، ولی بهتریییییییین تریلری که توی این نسل دیدم همین بوده!!! لامصب از ظهر بخدا شاید ۱۸ بار دیدمش و هربار اشتیاق و علاقم واس دوباره دیدنش بیشتر شده!!!
      ازتون چیز زیادی نمیخوام، بیاین یه بار فن‌بوی بازیو حتی اگه بخاطر احترام با این بازیم که شده، کنار بذاریم ببینیم چی میشه!!

  • holiday گفت:

    سال بعد چقد بازی عرضه بشه گوتی شدن کاری بس مشکله.
    من امروز زیر بعضی پستا خیلی از کاننتارو دیدم که لایق این سایت نبودن اگه ممکنه یه مقاله در مورد جنگ فن بازی هارو بزارین که شاید به مثبت شدن کاربران کمک کرد درسته این جنگا باعث بیشتر کامت خوردن یه پست میشه ولی واسه کسایی مثل من که میان و میخونن زیاد جالب نیست.ممنون

  • Assassin گفت:

    یعنی این بازی انحصاریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حسودیم شد

  • نسخه اول که خیلی عالی بود منتها فقط کوتاه بود وگرنه از بابت بهینگی سخت افزار و قدرت گرافیکی و بهینگی حجم عالی بود
    رک و روراست برای اولین بار در تمام زندگیم میگم که اگه برای پیسی نیاد حسودیم میشه

  • XBOX FAN MAN گفت:

    حسابی شارژمون کرد :inlove: نینجا تئوری با بودجه محدود نسخه یک رو ساخت که تا همین الانم ۹۹ درصد AAA های پر خرج رو میذاره جیبش حالا که مایکروسافت پشتشونه و یه ابر سخت افزار هم دارن خدا میدونه چه شاهکاری بشه :inlove: مبارک خودمو و داداشای xbox فنای گل :yes:کنسول قویتر که مشخص شد مال مایکروسافته و همینطور لاین اپ قویتر حتی اگه آیپی جدیدی هم در کار نباشه که قطعا هست همین هلبلید و هیلو و فیبل و فورتزای جدید به کل تاریخ رقبا میچربه و تا مدتها فروش xbox series x رو تضمین میکنه :yes:از سرویس گیمپس هم نباید غافل شد :yes:پشتیبانی از نسلهای قبل یعنی ۴ نسل تنها در یک کنسول :yes: سرویس لایو بی رقیب :yes:

  • notagamer گفت:

    “به طور کاملا real time (پردازش مستقیم و همزمان) اجرا شده بود.”
    راستش من باورم نمیشه.چون برای شروع نسل بعدی یکم زوده که همچین گرافیکی ببینیم! البته شاید دروغ هم نگفته باشه و بازی بصورت real time روی pc اجرا شده باشه!

  • ALIREZAICE گفت:

    گرافیک خیلی عالی بود البته سایبر پانک زده توکاسه کوزه نسل ۹ با اون گرافیک محشرش

  • Cell گفت:

    گذاشتن کامنت های بچه گانه واقعا از فنای مقابل کار اشتباهی هست نسل ۹ داره شروع میشه و کیفیت CG که گیم پلی باشه حداقل انتظار من از سخت افزار نسل ۹ هست هر چی نباشه ۱۲ ترا قدرت گرافیکی و سخت افزار نسل جدید هست
    و تیم پشت بازی تیم کمی نیست تیم Ninja Theory هست
    استودیویی که عنوان گرافیکی برای PS3 ساخت به نام Heavenly Sword که همه اونو با God of War مقایسه میکردن بلاخره دموهای E3 2005 تبدیل به گیم پلی میشن در سال ۲۰۲۰
    امیدوارم عمو فیل راست بگه و دمو سینمایی که دیدیم همون گرافیک بازی باشه
    کاش تیم نینجا عنوان Heavenly Sword رو از سونی می‌خرید و ریمیک میزد یا داستانی تازه درست میکرد و اونوقت یه ip داشتن در حد God of War :yes:

    • Vagabond گفت:

      کاری نداره یه ip میسازند شبیه به heavenly sword اما با کیفیت بیشتر!
      Heavenly Sword اولین بازی بزرگشون بوده با متای ۷۹ بعد enslaved رو ساختند با متای ۸۲ بعد ریبوت dmc رو ساختند با متای ۸۶ و دو سال پیش نسخه اول hellblade رو ساختند که بالاترین متاش ۸۸ بود.این یعنی این استودیو سال به سال بامهارت تر شده و بنظرم با استعداد و تجربه ای که دارند و بودجه مایکروسافت میتونند در آینده ip جدید در حد متای ۹۰ به بالا خلق کنند. یادمه آقای آقابابایی همیشه از این استودیو تعریف میکرد و میگفت که بازیهاشون جزو بهترین تجربه هاش هستند و من هم همیشه باهاشون سر این موضوع موافق بودم

  • Vahid333 گفت:

    حالا بازم بگین بازیهای کارتونی چه تو دهنی خوردن :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • postman گفت:

      بحث کارتونی بودن نیست. مشکلی با بازیهای کارتونی وجود نداره. بازیهایی مثل کاپهد و اوری کارتونی هستن ولی این حس رو بهت میدن که با عشق و علاقه ساخته شدن و هنر از سر و روشون میباره و حس نمیکنی تو رو بچه گیر آوردن. از اون طرف این بازی جدید آبسیدین grounded به نظر من بیشتر شبیه یه شوخی مضحکه.

      الان هم هلبلید ۲ یه بازی به شدت مورد انتظاره طبق عملکردی که نسخه اول داشت. نمایش دیشب نشون داد که ایکس باکس قراره یه شروع قوی داشته باشه برای نسل بعد. به شکل سلیقه‌ای من نه با اسم نسل جدید ایکس باکس حال کردم نه با ظاهرش. ولی عملکردش تحسین برانگیزه و بازیهای قدرتمندی براش تو راهن و هیچی از این مهمتر نیست.

      • Vahid333 گفت:

        من منظورم شما نبودی یه عده دیگه رو میگم

      • Playgrond games گفت:

        بازی grounded توسط یه تیم کوچیک در حاله ساخته احتمالا برای نسل هشت منتشر بشه و رو پیسی سیستم ضعیفی بخواد
        این بازی درسته بچگانه به نظر میرسه ولی ایده ی جالبی پشتشه
        در ضمن اگه دقت کنی ماینکرافت و فورتنایت هم به نظر بازی های بچگانه و مضحکی میان ولی بیشترین کاربرها رو دارن

        • postman گفت:

          ماینکرفت اتفاقا اصلا بچگانه نیست. شما یه آمار بگیر توی بچه‌های زیر ده سال تا حدود ۱۶ ساله، ببین چنتاشون فورتنایت میشناسن چنتاشون ماینکرفت. فورتنایت رسما تبدیل به یه سونامی فرهنگی شده که برای پیرمردای ۲۲ ساله‌ای مثل من که کاملا مشمئز کنندست.

  • Cell گفت:

    تو یکی از کامنتا بود که گفتم همه صنعت گیم چشم دوختن به کنسول های نسل ۹ یا نسل بعد
    بعد فنای Pc میگفتن سخت افزار ما خیلی وقته رفته نسل بعد
    فرض کنید تو اجرای عنوان Red Dead 2 که نسل ۸ هستن بالاترین سیستم شون افت فریم میده اونم بزور بعد میخوان CG اجرا کنند همیشه صنعت گیم دست کنسول بوده اینبار هم بد شانسی آوردن Pc فنا چجوری میخوان سیستم بیچاره CG نسل ۹ اجرا کنه
    که اونم به زودی با واکنشهاشون روبرو میشیم و شاد میشیم :rotfl:
    این نسل سخت افزار کنسولا بدجور بالا هستن :yes: بد خیلی بالا هستن 😀

  • Vagabond گفت:

    بشخصه واقعا خوشحالم که مایکرو انحصاری هاش رو برای ویندوز هم میده تا ما PC گیمرا هم مزه انحصاری هاش رو بچشیم.این بازی هم کیفیتش تضمین شدست چون نینجا تئوری و یک بودجه عظیم پشتشه.قطعا در آینده از بازی های جدید استودیوهای دیگرش یعنی Double fine,Obsidian,Playground,Initiative,Rare,inXile هم رونمایی میکنه.هم چنین ۳۴۳ industries هم که مثل همیشه ساخت هیلو رو برعهده داره و Halo Infinite هم که لانچ تایتل کنسول جدیدشه.کولیشن هم که یا Gears 6 رو میسازه یا یک آی پی جدید و Turn 10 هم که مثل همیشه نسخه جدید Forza Motorsport(با forza horizon متفاوته این مجموعه)
    استودیو ترد پارتی Relic هم که داره Age of Empires IV رو میسازه. در کل نسل بعد رقابت دیدنی تره البته رقابت با سونی به شدت کار سختیه و سونی هم قطعا نسل بعد با تمام قدرت وارد کارزار میشه

  • noobmaster69 گفت:

    امیدوارم با بودجه‌ای که در اختیارشون قرار میگیره یه بازی خیلی کامل تر از نسخه اول بدن(از نسخه اول که لذت بردم به شخصه)
    من که مصمم که نسل بعد اگه قرار به خرید کنسول بود پی اس رو بخرم حداقل رو پی سی هم بدنش مث باقی انحصاریا ما رو بی نصیب نزارن بعد از لست دو این مورد انتظار ترین باز منه

  • xinspectoe گفت:

    در چندین ثانیه | لینک | در انتظار تأیید
    ۸k
    ۱۲۰فریم
    ۱۲ترافیپلس

    این یه کنسول نیست بلکه یک غوله واسه همین ظاهر بزرگ و قوی داره

    هلبلید ۲ و هیلو اینفینیت و ادامه گرز ۵ ظاهرا مایکروسافت در زمینه بازی های انحصاری خیلی داره خوب پیش میره و دستشو گذاشته رو تنها موفقیت بزرگ سونی اونم با ۱۵استودیو که بیشترم میشن!!!

    من گیمو با پلتفرمای سونی شروع کردم ولی در نظر بگیرید که تو سه نسل اخیر مایکروسافت عملکرد بهتری داشته مخصوصا در زمینه سخت افزار

    ولی اگر سونی تو زمینه قدرت نتونست به پای این کنسول برسه

    #تعصبی نباشید و #تصمیم درست رو بگیرید❤

  • انقلاب گرافیکی به پا شد با بازیهای نسل نهم

  • تماما انحصاریه یا برای پی سی هم میاد ؟

  • HalfLife گفت:

    بسیار زیبا و قدرتمندانه در خور محصول جدید XBOX seris X

  • saeed_nl70 گفت:

    من فکر میکردم دمو CGI باشه
    اگه به قول اسپنسر ریل تایم باشه گرافیکش دیوونم کرده

  • ehsan M گفت:

    زمانی که ویدیو رو میدیدم کاملا مطمعن بودم که فیلمه مخصوصا چهره ی کاراکتر اصلی با اون جزییات واقعا باورش سخته که یکباره تکنولوژی اینهمه پیشرفت کنه من فکر میکنم اینم مثل بعضی حرکتایی که سونی زده دروغ باشه

  • alireza0fa گفت:

    آهنگ تریلر
    In Maidjan by heilung
    واقعن بازی زیبایی بنظر میرسه.

عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای مدت نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است - گیمفا