نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا

نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است

محسن رضوی فر
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید و با ریاست مدیرعامل پیشین استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ساخته شده است.

پس از شایعات مختلف، سرانجام روز گذشته شرکت کپکام (Capcom) رسما از نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 رونمایی کرد. در تریلر منتشر شده از این بازی، نام یک استودیوی ناشناخته به اسم M-Two به چشم می‌خورد.

طبق گزارش جدید منتشر شده در وب‌سایت VGC، استودیوی M-Two نام استودیوی جدیدی است که با پشتیبانی شرکت کپکام و به ریاست تاتسویا مینامی (Tatsuya Minami)، از اعضای قدیمی و باسابقه این شرکت تأسیس شده است. آقای مینامی چندین سال قبل به عنوان مدیرعامل استودیوی پلاتینیوم گیمز منصوب شد و بعد از جدایی از این استودیو، در سال ۲۰۱۶ میلادی به کپکام پیوست.

مینامی در کپکام نقش مهمی در ساخت عناوین بزرگی همچون چند نسخه از سری Resident Evil، بازی‌های Mega Man، Devil May Cry و Street Fighter نقش داشته است. در این گزارش، اشاره شده  بسیاری از اعضای استودیوی M-Two را کارمندان سابق پلاتینیوم گیمز و کپکام تشکیل می‌دهند. این استودیو از حدود یک سال قبل، فعالیت خود را برروی Resident Evil 3 آغاز کرده است.

یکی دیگر از نکات جالبی که در این گزارش مشاهده می‌شود، دلیل نام‌گذاری این استودیو است. ظاهرا مینامی در زمان تأسیس این استودیو، ­از شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری Resident Evil درخواست کرده تا او را در این مسیر همراهی کند. به همین منظور از دو حرف M در ابتدای نام مینامی و میکامی برای نام‌گذاری این استودیو استفاده شده است. البته بعدها میکامی تصمیم گرفت تا در استودیوی Tango Gameworks از کمپانی بتسدا (Bethesda) به کار خود ادامه دهد، اما نام M-Two همچنان باقی مانده است.

نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۳ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید این بازی را از طریق نشانی قرار گرفته مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا
نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Fenrir گفت:

    خوندن این کامنت بر همه کابران گیمفا واجبه.
    :yinyang: :yinyang: :yinyang: :yinyang: :yinyang: :yinyang:

    سلام به همه بر و بچه های همیشگی گیمفا. تو این کامنت درباره یه موضوع خیلی مهم صحبت داریم و لازمه که بهش پرداخته بشه. خیلی وقته دست رو دست گذاشتیم و این وضعیت همینجوری بی هدف ادامه پیدا کرد ولی دیگه لازمه یه فکری بشه براش.
    ببینید کامیونیتی و خانواده گیمفا خیلی بزرگ و پرتعداده. تعداد نظرات پست ها کاملا ثابت میکنه این موضوع رو. ولی متاسفانه این خانواده بزرگ مدت طولانی هست که از هم پاشیده و بین خیلیها تفرقه افتاده. خیلی وقته این بخش نظرات اون صفا و صمیمیت و کیفیت گیمفای قدیمو نداره. دلایلی که سبب این اتفاق شدن همه پوچ و بی معنی بودن. هرکدوم از ما سلیقه خاص خودشو داره و دیدگاه و عقیده شخصی خودش رو و این یه مسئله کاملا طبیعی هست و به هیچ وجه نمیشه برچسب خوب یا بد بودن بهش زد. اما اشتباهی که همه مرتکب شدن این بود که تعصبات خودشون رو وارد این مسئله کردن و همین باعث شد چشما رو روی واقعیات ببندیم. هر شرکت و پلتفرمی خوبی ها و بدی های خودش رو داره و همچنین طرفداران خودش رو. برای همین دلیل نمیشه کسی که طرفدار اون شرکته نقاط ضعفشو نبینه و کاملا تعصبی فقط بچسبه به نقاط مثبت یا کسی که طرفدار اون شرکت نیست از نقاط مثبتش غافل شه و فقط از نقاط منفیش ایراد بگیره. فکر کنم اینجا همه قبول داریم که هممون حتی اگه همیشه نه ولی حداقل یه دوره ای هممون از این فن بازیهای بچگانه و تعصبی مرتکب شدیم و چه بسا کسایی هستن که هنوز دارن این رفتار رو ادامه میدن. دلیل اون تفرقه ای که اینجا بین همه افتاده همینه. دلیلش اینه که هیچکس حاضر نیست عادت خودش رو ببینه و کنار بذاره. فقط تصور کنید اگه این جمع به جای درگیر شدن با این موضوعات پوچ و بچگانه همه هوای همدیگه رو داشتن و با وجود اختلاف نظرات و سلایق بین همدیگه احترام و صمیمیت رو حفظ میکردن چقدر همه چیز بهتر و هیجان انگیز تر میشد؟ واقعا ارزششو داره وقتی میتونیم همچین فضای فوق العاده و صمیمی باهم داشته باشیم به جاش درگیر حاشیه های بیخود و بی فایده بشیم ؟ گیم و اینجور چیزا اونقدر جدی و ارزشمند هستن که خودمون رو یادمون بره و به جای اینکه به نظرات هم احترام بذاریم به همدیگه توهین کنیم و طعنه بزنیم؟ ما اگه همینجا توی گیمفا که کوچک ترین بعد اجتماعمون حساب میشه نتونیم به شکل یک خانواده باشیم و هوای همو داشته باشیم دیگه هیچوقت نمیتونیم در ابعاد بزرگتر جامعه به این مهم دست پیدا کنیم. این راهو اگه قرار باشه تا ابد هم ادامه بدیم و بخوایم نظر شخصیمونو به نظر بقیه برتر بدونیم و چشمامون رو روی حقایق ببندیم و هی متوسل به تعصب شیم فکر میکنید به جایی میرسه؟ هیچکس کوتاه نمیاد و این کشمکش تا ابد ادامه پیدا میکنه بدون هیچ نتیجه مفیدی.
    این چیزی نیست که این جمع لیاقتشو داره. لیاقت ماهایی که اینجاییم خیلی بیشتر از ایناست. همه در گذشته این رفتارها رو انجام دادن ولی دیگه گذشته. بیاین همین امروز همین کامنت بشه یه شروع تازه برای همه ما و ننگ به هرکی که بخواد جلوی این مسیر جدید رو بگیره. بیاین با وجود هر سلیقه و اختلاف نظری به نظرات و سلایق هم احترام بذاریم و اول از هر چیزی صمیمیت و خانواده واحد بودن رو اولویت بدونیم تا مسائل کم اهمیت. چه فن سونی چه مایکروسافت چه پی سی چه نینتندو همه در نهایت هم وطن هستیم. نذارین این چیزای پوچ بینمون تفرقه بندازه.
    زیر همین کامنت هرکسی کامنت بذاره و همراهیشو اعلام کنه که کامنت هامون سند باشه برای این شروع تازه تا هرکسی بعدا خواست به انحراف بره قراری که اینجا گذاشتیم بهش یادآوری بشه. اشکال نداره اسپم بودنش. اینهمه توی هر پست همه اسپم گذاشتیم ولی حداقل این کامنت هایی که اینجا بذاریم میشن مفید ترین و تاثیرگذار ترین اسپم هایی که تا حالا سایت داشته و برای همه خوب خواهد بود.
    بیاین قبل همین گیم آواردز پیش رو این شروع جدید رو تبدیل به واقعیت کنیم تا با همه سالهای قبل متفاوت باشه.
    فقط یادتون نره که این قرارمون رو ظرف چند روز فراموش نکنیم و باز بشه همون روال سابق ؛ این پست رو سیو کنید تا هرموقع احساس کردین لازمه مرورش کنین یا به کسی یادآوری کنین داشته باشید. بذارین همیشگی بمونه و هرکی خواست یادش بره و بیراهه بره بهش یادآوری کنین قرارمون چی بوده.
    هرکسی خواست مانع بشه و باز از این رفتارها کنه ، فن هر پلتفرمی که بود جوابشو بدین تا بفهمه دیگه گذشته دوره این چیزا. فن هر پلتفرمی بودین چه سونی چه مایکروسافت چه پی سی چه نینتندو هوای بقیه رفقاتونو داشته باشین هروقت کسی با این رفتارا خواست به سلیقه یا نظرشون توهین کنه و به مسخره بگیره.
    اگه کسی از این رفتارا انجام داد به هیچ وجه جوابشو به شکل خودش ندید و دوباره شروع نکنین به سر و کله زدن چون این شرایطو عوض نمیکنه. بهترین راه اینه که همه باهمدیگه از این به بعد هرکسی خواست مانع این شروع تازه بشه به رسمیت نشناسیمش و جوابشونو ندیم تا بفهمن اینجوری نمیتونن بین بقیه تفرقه بندازن. در ساده ترین حالت هم کافیه منفی بدین بهش و تمام.
    برای تبادل و نظر و گفت و گو هم هرموقع نظرتون با کسی فرق داشت و مخالف بودین محترمانه و منطقی و با آوردن دلیل باهمدیگه گفت و گو کنین و یادتون نره قرار نیست همیشه همه نظرشون شبیه هم باشه. پس حین این گفت و گوها صمیمیت رو حفظ کنید و به هیچ عنوان آخرکار گفت و گو رو با توهین و تمسخر ختم نکنین .
    این دیگه اولین و آخرین اقدام برای حل این مسئله بود اگه همین دفعه درست نشه دیگه هیچوقت امیدی به درست شدنش نیست.
    یادتون نره همه ما فارغ از دیدگاه و سلیقه آخرش همه توی یه جبهه ایم.
    هرکی این کامنت رو خوند یادش نره کامنت بذاره تا همه همراهی خودمون رو به همدیگه اعلام کرده باشیم.
    موفق باشید.

    • Vagabond گفت:

      حرف دل خیلی ها رو زدی دوست من :-(( :brokenheart: اکثریت سایت با چنین کارهای بی خردانه و تنفر آمیزی مخالفن و متاسفانه یک حداقلی گند زندند به فضای کامنتا…و فقط مال یک پلتفرم هم نیستند و انگار تو همه پلتفرمها گیمر نفهم و بیمار پیدا میشه و اگر حرف هاشونو با دقت بخونی میفهمی فقط چرت و پرت های بی ربط تو تمام پست ها مینویسند.تمام گیمرای باشعور گیمفا همراهتن :yes:

    • Samfisher007 گفت:

      کامنت زیبا و جامعی بود ولی خوب چه فایده که نرود میخ آهنین در سنگ. :yes:

    • Nemo گفت:

      طبعیت انسان اینطوریه. اکثرا ادمای که نظر میدن محدوده سنیشون بین ۱۵ تا ۱۷ عه
      خب کسی که این سنو داره هنوز داره از روی تعصب نظر میده
      فن بوی بازی تو همه جای دنیا هست و نمیشه جلوشو گرفت

    • :yes: :yes:
      اسم شما رو متاسفانه نمیدونم فنریر جان
      وضعیت کامنت ها که خیلی افتضاحه
      دلیلش شاید یک تعداد از کاربرا هستن که اخیرا هم احتمالا عضو شدن یا فوقش سال گذشته و کامنت ها به شدت احساسی
      یعنی توسط پدر صاحب یک پلتفرم شدن و اینجا که یه سایت گیمینگ شناخته شده هست عضو میشن و نسبت به کنسولی که الان کنار TV منزلشون جای گرفته کاور میگیرن
      هیچ رقمه با هیچ کامنتی نمیشه طرز فکر این تعداد رو عوض کرد
      شما اگر بگی بالای چشم کنسولت ابرو هست چون فقط همون پلتفرم رو دارن نمیتونن حرفت رو هضم کنن سریع جبهه میگیرن
      حالا یا سایت باید اقدام کنه و این تعداد بن بشن
      یا بقیه کاربرا بدون توجه رد بشن
      بعید میدونم با کامنت گذاشتن این افراد تغییر بکنن
      جالبه یه بار یکیشون توی کامنت ها گفت من فقط برای “سوزوندن” یک عده میام گیمفا کامنت میذارم
      خب شما سطح عقل این فرد رو در نظر بگیر بعد به نظرت میشه اینو تغییر داد
      معلومه نمیشه چون اصلا هدفش گیم نیست یا اصلا صحبت درباره گیم نمیخواد بکنه برای چیز دیگه ای داره کامنت میذاره
      به هر حال من کامنتت رو خوندم و موافقم باهات نظرات باید یه تکونی بخوره :yes: :yes:

      • Fenrir گفت:

        @Microsoft.xbox one
        آرش هستم محمدرضا جان.
        ۳-۴ سال پیش بخش کامنت های گیمفا خیلی بهتر بود. اونموقع حتی نظرات نیازی به تایید هم نداشتن. دقیقا همون دورانی بود که علیرضا قاسمیان پست های چند روز مانده به گرگ سپید و بتمن میذاشت و هنوز پست های قیمه گیم داشتیم.
        کاربرا هم همه نظرات مفید میذاشتن و فضا فضای همکاری بود.
        درسته خیلی امیدی نیست که اینطوری بشه ذات بقیه رو تغییر داد. متاسفانه خیلیها سالهای سال هم از عمرشون میگذره ولی هیچوقت فکرشون پیشرفت نمیکنه و همون نقطه همیشگی میمونن.
        کامنت بالا رو گذاشتم که دیگه سند باشه که حداقل ما تلاشمونو کردیم برای درست کردن وضعیت ، دیگه بعدا اگه همه از این وضع ناراضی بودن پای خودشون. ما سهم خودمونو رفتیم ، اگه ادامه ای بر این راه باشه دیگه به واقعیت پیوستنش با بقیست.
        دیگه حداقل کاری که میشه انجام داد اینه که همین عده محدودی که فهمیده و محترم هستن به همراه کاربرای قدیمی کامنت بذارن و هوای همدیگه رو داشته باشن تا بدونن اینجور آدما تنها و یکی دوتا نیستن اینجا. همین تعداد کاربرهای با شخصیت سایت هم اگه با هم تبادل نظر ‌‌کنن و توجهی به افراد کم سن و سال و تعصبی نکنن باز میشه امیدوار بود و حداقل اگه کل کامنت ها نه اینطوری بخشی از کل نظرات خوب خواهد بود.
        این یه حقیقته که همه آدما یه دوره ای اشتباه میکنن و طبیعیه. ولی فاجعه وقتیه که باز با وجود دونستن به اشتباه کردن ادامه بدن و هیچوقت تصمیم به تغییر و اصلاح خودشون نگیرن.

    • Psycho0172 گفت:

      سلام دوست عزیز بله با این که زیاد کامنت نمیزارم ولی بیشتر از یکسالی میشه که در گیمفا اخبار رو دنبال میکنم و متاسفانه از این وضع کامنت ها هم با خبرم.الحمدالله که این چند روزه در سایت بحث و جدلی رو شاهد نبودم و امیدوارم همینطور هم باشه انشاالله روزی برسه که کامنت های گیمفا رنگ و بوی این چیز هارو دیگر نگیره از شما بابت متن بسیار زیباتون و وقت گرانبهایی که روش گذاشتین صیمانه سپاس گذارم #NoMoreFights 🙂

      • Fenrir گفت:

        @ Vagabond
        @Samfisher007
        @Nemo
        @Psycho0172
        سلام به همه دوستان.
        باز دم همه شما گرم اینقدر وجود و وجدان داشتین ‌که کامنت گذاشتین و خواستار بهبود وضعیت شدین. اگه بقیه هم همه همچین برخورد و طرزفکری داشتن گیمفا خیلی وضعیتش بهتر بود و به اینجاها نمیرسید.

        • @fenrir،درود بر شما،و این دیدگاه با ارزش،بسیار نظر به جا و لازمی بود،بله ما هم از این دیدگاه شما حمایت میکنیم،شاید یه جنبش و حرکتی باشه برای اصلاح و بهتر شدن بخش نظرات سایت دوست داشتنی گیمفا
          …..
          ….
          و میرسیم به رزیدنت اویل ۳ ریمیک!!!!! :heart:
          در وصف حس،حال ترس و وحشت،تلاش برای بقا و نجات،زبان ناتوان،از عظمت این شاهکار
          بازی که من باهاش روی ps1 گیمر شدم،و به گیم و بازی کردن علاقه پیدا کردم،
          سال ۲۰۲۰ فقط منتظر همین ۲ تا بازیم،اولی اویل ۳ :shy: ،بعدشم لست اف اس :shy:

    • AXEL STONE گفت:

      داداش کامنت شما خیلی محترم و مفید هست ولی نباید همه رو با هم قاطی کنیم فن بویی فقط مال عده ادمایی هست که تازه به دوران #گیمینگ رسیدن! که فقط و فقط میکوبن
      اگه یک کوبنده فن بویی اوردی که همه ی بازیهای پلیتفرمهارو بازی کرده من گیمر نیستم!
      هخ دادا اینا تازه بزور یک کنسول گرفتن و بزور هم بازی میگیرن برای همین میبینی انقدر بین فنها سنگ پرونی میشه و بعضیا هم از حرفای دیگران جووگیر میشن و اونم هم پلاس کوبیدن میشن.
      در واقع گیمرانی که بیشتر بازی های محبوبشون رو رفتن در تمام پلیتفرم ها هیچ وقت چنین انگیزه ی مضحکی در دل ندارن لازم نیست نام ببرم! اون اشخاص خیلی مشخصی هستن. و
      بچه بودن رو هم یادمون نره بعضیها تازه رسیدن! و طبق روال بچگیشون فکر میکنن فقط ان پلتفرم اصل کاره و حتا در بعضی مواقع بخاطر یک بازی خوب و عالی فکر میکنن دیگه باید همه پلت فرماهارو مسخره کرد خوب چی میشه گفت!؟
      یک بچه نمیدونه سگا چه حکمی داشته نمیدونه یک بازی از بازیهای سگا در زمان خودش مثلا بازی Sunset riders‌ یک بازی به گندگی RDR1 2 بودش! (نمیدونه دنیا میچرخه و این حرفا ارزشی نداره انچه که مهم فقط وفقط بازیه) الان سگا کجاست !؟ !؟ !؟
      تربیت خانوادگی اثر شدیدی میذاره این باید از خانوادها تدریس بشه به فرزندان: که هیچ کسی نباید دیگران رو مسخره کنه در هر زمینه ای که باشه! هیچ وقت نباید به امورد شخصی دیگران دخالت کنیم که نتایجش فلان و فلان بد و بیراهی میشه (همون طوری که شما به لباس های خودت به اشیاء خودت افتخار میکنی و خوشت میاد و راضی هستی اون طرف هم دقیقا همون حس رو در دل دارا هست!) پس موجب ازار و اذیت دیگران نباش تا این ازار و اذیت دادن توسعه پیدا نکنه که یروزی به تو بر میگرده! و اذار و اذیتت میکنن دقیقا با همون روشی که دیگری رو ازار و اذیت دادی! (برای همین میگن دنیا گرده)
      بسیار ممنون از کامنت خوبتون :rose: :heart: من دیگه از موبیدن و کوبندگان اصلا ناراحت نمیشم البته البته از قبلم ناراحت نمیشدم چونکه دیگه ظاهر و باطنشان رو واسه شما توضیح دادم اگر یکمی انسانیت داشته باش سعی عوض شدن رو میکردن. موفق باشید

      • Fenrir گفت:

        @Axel Stone
        درود بر شما.
        بله متاسفانه همینطوره. بهترین کار سر و کله نزدن با این افراد هست. دیگه مثل روز روشنه که هرچقدر هم آدم جواب اینجور افراد رو بده هرچقدرم که حرفت حق باشه هیچوقت حاضر به قبول حقیقت نیستن و هیچوقت تغییر نمیکنن.
        پس بهتره که به جای هدر دادن وقت با کشمکش با این افراد به جاش با کاربران فهمیده و محترمی که هنوز میشه در سایت پیدا کرد گفت و گو و تبادل نظر کرد. بدین ترتیب ذره ذره فضای سایت بهبود پیدا میکنه و اون افراد مریض هم وقتی تحویل گرفته نشن و بهشون بی توجهی بشه مجبور میشن با بقیه راه بیان.
        ممنون از توجه شما. سلامت باشید.

    • Advent Sorrow گفت:

      مزه فن بازی به همین چیزاس وگرنه جذابیتی نداره. این که میبینم فن بوی یه شرکت نسبت به حقیقت قرمز می کنه و فحش میده یه لذت عجیبی به آدم دست میده و تا آخر عمر دست از اعلام ضعف عملکرد هر شرکتی دست بر نمیدارم واقعا حال میده.

    • nightcrawller گفت:

      سلام
      متن فوق العاده ای بود.متاسفانه وقتی که کامنت هارو نگاه میکردم و با تعصبات بیهوده برخی دوستان مواجه میشدم واقعا اذیت میشدم.
      ما همه گیمریم و همه باهم بازی میکنیم قرار نیست کسی که فن سونی هست به خاطرش فن های دیگرو مسخره کنه و یا برعکس.
      به قول شما ما همه تو یه جبهه قرار داریم و باید باهم باشیم و امیدوارم این کامنت شما تاثیرات مثبتی روی این اوضاع داشته باشه که انشاءالله حتما داره.
      یه نکته توی یکی از کامنتای دوستان دیدم که لازم دونستم یکم توضیح بدم.یکی از دوستان فرموده بود که اکثرا فن بوی های سایت بین ۱۵ تا ۱۷ سال هستن. من خودم ۱۷ سالمه و قبول دارم که خیلی از دوستان هم سن من و حتی کوچکتر در سایت هست که با تعصبات شدید خودشون فضای کامنت هارو خراب کردن. به قول بعضی از دوستان جوجه گیمرهایی که با چهارتا کالاف دیوتی و بکش بکش فکر میکنن گیمرن .
      من خودم از اون کسایی نیستم که دوسال پیش پدرم برام یه ps4 بگیره و چهارتا بازی پلی بدم و بگم که اره من یه پرو گیمرم.
      من از کوچیکیم با pc بزرگ شدم و خیلی از شاهکار های قدیمی رو که گیمر های بزرگتر بازی کردن رو انجام دادم خیلی از اون بازی هایی که خیلی از هم سنای من اسمشون رو هم نشنیدن.
      این متن منو حمل بر خود ستایی نزارین دوستان من فقط خواستم بگم که ما ممکنه عضو کوچیک این جامعه گیمری باشیم اما خیلی از ماها با مفاهیم عمیق گیم اشنا هستیم و گیم رو صرفا یه سرگرمی و بکش بکش و خالی کردن عقده نمی بینیم. اینکه به خاطر اینکه مثلا با بازی فلان شرکت حال کردم تعصب داشته باشم روش و بگم اره این از همه بازی ها بهتره و امسال این بازی اونو اسفالت میکنه و فلان و فلان چیز کاملا اشتباهیه و متاسفانه افراد تعصبی همه جا هستن اما این دلیل نمیشه که همرو به اقتضای سنشون در این گروه از افراد قرار بدیم.
      ببخشید که کامنت هم طولانی شد و بنده با حترام به تمامی کاربران گیمفا این متن رو نوشتم.

    • یکم دیر رسیدم ولی منم موافقتم رو اعلام می کنم :yes:

    • Ozhan گفت:

      یه زمانی الیاس این حرفا رو گفت بهم که من بچه های سایت رو هرکی که بخواد فن بازی دربیاره باهاش منطقی صحبت میکنم…ولی همون روز بهش گفتم اینجور ادما درست شدنی نیستن تلاشتو بکن ولی نرود میخ اهنی در سنگ
      امیدوارم ایندفعه تو موفق بشی ارش جان ماهم همراهیت میکنیم ولی خیلی نا امیدم…

    • Sina5124 گفت:

      گیمفایی که من میشناسم دیگه گیمفای سابق نمیشه
      اوایل امسال عضو گیمفا شدم و اولاش خام بودم و نمیدونستم اوضاع سایت چطوریه، به مرور زمان پخته تر شدم و متاسفانه بعضی جاها حرف هایی زدم که نباید میزدم. شما رو نمیدونم ولی من علاوه بر صفحه اول گیمفا، تو صفحات و پست های قدیمی گیمفا رو میگشتم و چقدر حسرت خوردم که چرا دیر با گیمفا آشنا شدم
      متاسفانه اگر دقت کرده باشید توجه سایت به سمت سونی هست و اونقدر ها به دیگر پلتفرم ها توجه نمیشه پس بعید نیست ببینیم تعداد سونی فنا زیاد میشه و حتی بعضیاشون زیر پست دیگران هم نظرات بیخود (بخوانید ترول) بدن و از طرف دیگه دیگران برای از خجالت در اومدن همین روند رو تکرار میکنن
      احتمالا دیگه من تا چند روز دیگه برای مدتی گیمفا رو ترک کنم که دلایلش رو ترجیح میدم نگم
      ولی مربوط میشه به موضوعی بین من و گیمفا
      موفق باشید

    • کامنتت رو دوست داشتم آرش جان چون حرف ۱ سال پیش خودم هست که توی سایت نوشتم و داد میزدم تموم کنین این مسخره بازیارو !
      چند بار خواهش کردم از ادمینا
      چند بار از نویسنده ها خواهش کردم
      چند بار شخصا به سعید جان گفتم
      دیگ چیکار کنم ؟؟
      من نخواستم از این خانواده جدا بشم و عملا هم نشدم من هنوز هم قدیمیای سایت رو میشناسم و باهاشون مکالمه دارم و میدونم که اونا هم خیلیاشون گیمفا رو دنبال میکنن اما کامنت نمیدن چون دلیلی برای کامنت دادن ندارن!
      متاسفم این رو میگم اما خیلی وقته گیمفای قدیم برای من مرده و متاسفم که اینو میگم اما گیمفا دیگه اون گیمفای سابق نمیشه…
      تا وقتی بخش نظرات سایت همینطوری به حال خودش ول شده
      تا وقتی که انقدر برای تایید نکردن خیلی از کامنت ها مقاومت میشه
      تا وقتی هنوز گیمفا نتونسته یه سیستم ساده برای ثبت نام بزاره که انقدر شاهد جعل شدن و … نباشیم حرف منو شما مثل کوبیدن اب در هاون هست!
      دلیل اینکه خود شخص بنده و خیلیا دیگه توی گیمفا کامنت نمیزارن نبود همون فضای سابقه …
      همین الان خیلی از قدیمیای گیمفا توی زومجی دارن فعالیت میکنن … ( من خودم به طور موازی هر دو سایت رو دنبال میکردم ولی الان گیمفایی که من میبینم داره مثل پردیس گیمی میشه که قبلا همون بلا سرش اومد )
      نمیدونم دیگ چی بگم اما کامنت شما هم از نظرم فقط آب در هاون کوبیدنه و هیچ تفاوتی نمیکنه
      بخش نظرات سایت خیلی وقته مرده
      لاقل برای من
      تمام کامنت هایی هم که اخیرا گذاشتم فکر کنم به یکی دوتا نرسه و فقط برای سلام و علیک و احوال پرسی با ۲ – ۳ نفر از رفیقای خودمون بوده که اونا هم از این وضع خسته شدن
      به شخصه دیگه حاضر نیستم تلاشی بکنم چون نتیجه ایی نگرفتم اما شما ها سعیتونو بکنید اگه وضع سایت درست بشه خیلیا برمیگردن ..از بقیه دوستان هم خواهش میکنم نه برای من یا X و Y بلکه برای خودتون هم که شده وضع سایت رو بهتر کنید
      برای خودتون هم که شده تموم کنید این بحثارو
      وقتش رسیده دیگ تموم بشه
      .:) ممنونم ازت

    • kaname گفت:

      سلام درود این اتحاد میتونه با ارتباط نزدیکتر قوی ترم بشه @lord_infinity

  • خب سازنده با ریشه ها آشناست و امیدوارم شاهد یه شاهکار تو بازسازی باشیم.

  • yazdan azizi گفت:

    به شدت منتظرش هستم.فقط نمی دونم چرا ولی حس می کنم تعداد شخصیت های بازی بیشتر از نسخه اصلی است.فکر کنم داستان این قسمت از re2 هم تغییراتش بیشتر باشه.

  • این شخص مدیریت پلاتینیوم رو توی زمان عرضه شاهکارهایی مثل نیر و بایونتا۱-۲ داشته…موضوع اسم گذاری استدیو نشون میده که چه مرد بزرگ و فروتنی هست…
    از همین الان میدونم که اویل۳ ده ها برابر بیشتر از اویل۲ به من حال بده…
    ۱-نسخه اورجینال اویل۳ خیلی بیشتر از ۲ دوست دارم
    ۲-کاملا قلق‌ تولید ریمیک شاهکار دست کپکام اومده
    ۳-هیچ فشاری روی تیم سازنده نیست و اویل۲ که یکی از شانسای گوتی هست انگیزه تیمو به سقف چسبونده
    ۴-کاملا از تریلر مشخصه که کپکام ریسک پذیرتر شده و بیشتر از اویل۲ میخواد به نوآوری و نوستالژیک بپردازه
    ۵-کپکام اعلام کرده که اویل۳ نسبت به اویل۲…طولانی تر و بزرگتر شده
    ۶-به نظر شخصیم…اویل۳…. خشن ترین و بی پرده ترین عنوان این فرانچایز هست…امیدوارم این موضوع توی ریمیک هم اعمال بشه(از تریلرم مشخص بود)
    ۷-(((((((نمسیس)))))))

  • Xbox is my heart گفت:

    این چیز ها مهم نیست
    ما ی چیزی در حد یا شاید بهتر از RE2 re میخوایم

  • Vagabond گفت:

    خدا کنه یک روز پادشاه ژانر وحشت میکامی برگرده به خونه خودش کپکام تا یکبار دیگه با بازیهاش ماها رو مات و مبهوت کنه :pray:
    .
    .
    کپکام کار خوبی کرده به دو دلیل اول اینکه این افراد باتجربه بااستعداد و ثابت شده هستند و کپکام در دوران افولش که نسل هفت بود همین افراد رو از دست داد که اونجوری افت کرد اما با بازگشت اینجور آدمها کپکام فهمیده اشتباهاتش چی بوده دلیل دوم هم اینکه نسخه قدیمی این بازی با نسخه قدیمی RE2 خیلی تفاوت در حال و هوا دارند و برای همین نباید استودیویی که RE2 رو ریمیک کرد برای اینکار می آوردند که نیاوردند و کار رو دادند به یک استودیو جدید و همون اندازه کاربلد.این بازی آخرین بازی نسل هشتمی کپکامه و مطمئن هستم که حسابی واسه شاهکار شدنش برنامه چیدن
    بازی های بعدی کپکام که بنظرم در نسل بعدی منتشر خواهند شد:
    Dino Crisi 1&2 Remake
    Resident Evil 8
    Resident Evil Code Veronica Remake
    Devil May Cry 6
    Resident Evil 4 Remake
    بازسازی یک یا چند نسخه Onimusha
    نسخه بعدی Street Fighter
    نسخه بعدی Monster Hunter
    شاید Resident Evil 9
    شاید نسخه جدید Dino Crisis
    شاید نسخه جدیدی از Onimusha
    شاید Bionic Commando Remake

  • WITCHFIRE گفت:

    به مینامی(گوگولی چه اسمی داره) 😀 میکامی،m-two و این چرتوپرتا کاری ندارم فقط اشغالی مثل operation raccon cityتحویلمون ندن و ابرو ۲۰ساله nemesisرو نبرن :rotfl:
    تریلرش که خیلی جالب بود و من یکی رو که خیلی هایپ کرد :rotfl:

  • kamyyy گفت:

    این شماره سه چجوریاست ؟ خطیه ؟ توی شهر جایی که باید برویم معلومه ؟؟

    • Vagabond گفت:

      بله تمام RE ها تا به امروز خطی بودند و هستند البته امکان داره برای پیدا کردن چیزی کمی گشت و گذار کنید اما بازی به هیچ وجه جهان باز نیست.بازی بیشتر یک حالت تعقیب و گریز داره و بنظر من پایان این بازی بهترین پایان بین بازی های مجموعه RE هستش البته اینها رو من در مورد نسخه قدیمی و اصلی میگم شاید در بازسازی تغییرات کوچکی رخ بده اما تریلر که نشون میداد بازی بغیر از چهره ها به شدت وفادار به نسخه اصلیه

  • میکامی بعد از گوست وایر میتونه به مینامی بپوینده!هر چند به نظرم تنگو هم عالیه و مشکلی نداره.کلا میکامی جاهای زیادی هست که بخواد کارکنه

  • Godofwar0385 گفت:

    من که یک لحظه به شاهکار شدنش و موفقیتش شک ندارم :yes:
    کپکام پشتشه خیالتون راحت

  • تریلر۵و۹دقیقه ای که دیدم نسبت به نسخه قبلی خیلی تعقیرکرده گرافیک، زاویه دوربین، شخصی سازی سلاح،مهمات بیشتر و
    غیره بنظرمیاد یک رزیدنت جدید در سبک رزیدنت۶ ساخته شده منتظرم بیاد. برعکس رزیدنت۲اصلا خوش نیومد ادمه بدم و فقط۶خوش امد و همین باسازی۳

  • Rich Man گفت:

    با توجه به زمان بازاریابی بسیار سوال برانگیز بازی ، فقط امیدوارم با یک مکانیزم تکراری مواجه نشیم و بتونیم المان های خلاق و متفاوتی رو نسبت به RE2 ، با خاطر انگیزترین نسخه ی این فرنچایز محبوب مون داشته باشیم .
    شخصا روی لحظه به لحظه این بازی الخصوص نمیسیس ، تعصب دارم .

  • AXEL STONE گفت:

    فکر کنم این استودیو یکی از استودیو های جدید کپکام هست :rose: :heart:

  • من همیشه وقتی اویل ۳ رو بازی میکنم دلم برا اون پلیسه میسوزه که به سیخ کشیده میشه 😥 😥 😥 😥 کلا بازی های رزدینت اویل پلیسا به سیخ کشیده میشن
    واقعا اون لباسی که توی نسخه ی اصلیش تنشه خیلی خوبه یه شلوار نظامی یه جلیقه زرد بود و دو جفت پوتین 😥 😥 😥
    http://s7.picofile.com/file/8381478592/VTs9KHwRyQ2eBeSfdotmxD.jpg
    http://s7.picofile.com/file/8381478518/Nemesis2_750x750.jpg
    این عکسه خیلی بیشتر شبیه نمیسیس هست تا این که تو اویل ۳ ریمیک هستش

نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با همکاری یک استودیوی جدید ساخته شده است - گیمفا