منتظر بهروزرسانی جدیدی برای عنوان Death Stranding باشید
استودیوی Kojima Productions اخیرا در حال کار بر روی یک بهروزرسانی جدید برای عنوان Death Stranding میباشد. این بهروزرسانی برای عرضه در اواسط ماه دسامبر (آذر-دی) برنامهریزی شده است.
مشکلاتی که قرار است توسط این بهروزرسانی برطرف شوند، شامل تغییر فونت نوشتههای بازی میشود که تعداد زیادی از بازیبازان را شاکی کرده بود. همچنین با توجه به این که برخی بازیکنان عمدا وسایل نقلیهی خود را در محلهایی رها میکردند که برای رفت و آمد دیگران مشکل ایجاد شود، قابلیت حذف این وسایل نقلیه نیز قرار است طی این بهروزرسانی به بازی افزوده شود.
آقای Hideo Kojima، تعدادی توییت در رابطه با این بهروزرسانی، همراه با ویدئوهایی از نحوهی پیادهسازی موارد مذکور، در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. حذف وسایل نقلیهی سایر بازیبازان، عملکردی مثل حذف ابزارهایی مثل طناب یا نردبان دارد. لازم به ذکر است که وسایل نقلیهای که به MULEها تعلق دارد، قابل حذف کردن از بازی نیستند. یکی دیگر از تغییراتی که این بهروزرسانی به همراه دارد، شفاف کردن بارهایی که بر دوش دارید است. حتما برای شما پیش آمده که میخواهید راه خود را از میان BTها باز کنید، اما حجم زیاد باری که بر دوش دارید به شما اجازه نمیدهد تا بتوانید ردیاب Odradek را ببینید. این بهروزرسانی کمک میکند که این دستگاه از پشت بارهای بر دوش شما نیز هویدا باشد. (با شفاف نشان دادن cargo یا باری که حمل میکنید)
آقای هیدئو کوجیما در توییترش اینطور نوشته:
یک بهروزرسانی جدید برای Death Stranding در اواسط دسامبر منتشر خواهد شد! بر اساس بازخوردهایی که دریافت کردیم، امکانات ذیل هماکنون در مرحلهی تست شدن قرار دارند: شفافیت بارهای روی دوش شما وقتی که odradek پشت آنها پنهان شده است، قابلیت حذف وسایل نقلیهای که راه شما را سد کردهاند. (وسایل نقلیهی MULEها حذف شدنی نیست)
بازی Death Stranding هماکنون بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد، این در حالی است که نسخهی رایانههای شخصی این عنوان در تابستان ۲۰۲۰ میلادی توسط شرکت ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) منتشر خواهد شد. شما میتوانید نقد بازی Death Stranding را به قلم آقای مصطفی زاهدی در گیمفا از اینجا مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
دوستان ببخشید بابت اسپم ولی راکستار رو استیم گند زده
رد دد از طرف اکثر کاربرای استیم کوبیده شده و هیچکس نمیتونه بازیای قبلی که از راکستار خریده رو لانچ کنه چون لانچر راکستار مشکل پیدا کرده
بازی به شدت مشکل فنی داره و برخلاف انتظارات راکستار برای عرضه ی بازی روی استیم هیچ کار خوبی که نمکرده هیچ, بدتر از اون بازیو با مشکلات بیشتر و حتی مشکل واسه بازیای دیگه هم عرضه کرده و سعی کنید تا سال بعد حتی فکرشو هم نکنید که نصف پی سی گیمرا هم همینن!
دیگه وقتی خارج از استیم یوزر اسکورش شده ۳٫۱ رو استیم میخوای چی بشه
حالا فهمیدم چرا red dead رو برا pc پورت نمیکرده
بیچاره بلد نبوده
پارسال هم روزه عرضه گرفتمش با آپدیت اولیش بدون مشکل چند بار تمومش کردم نمدونم چرا pc بازا کم شانسن
کم شانس؟
بیچاره ها بازی های انصحاری ماکرو و سونی میتونن کرکی بزنن ولی چون یه بازی موقع ارزش مشکل داره کم شانسن :rotfl:
راک استار اومده یه قفل خیلی سنگین رو وارد بازیش کرده و همین مشکلات کاستی سخت افزاری ایجاد میکنه
بر عکسش عنوان جی تی ای وی اصلا قفل نداره و با گرافیک اینتل اچ دی ۶۳۰ راحت رو بهترین تنظیمات اجرا میشه
کلا گندیه که زدن و ثابت کردن مال این حرفها نیستن واسه پیسی اونم با انبوهی از سخت افزار بازی بسازن
بله دیگه pc رو اصلا به حساب نمیاره :rotfl:
تو اول برو یاد بگیر چجوری دویل می کرایو می نویسن بعد بیا حرف بزن :rotfl:
از خوبیای پی سی :laugh:
یه بازیه عالی و سینمایی :inlove:
خیلی جالبه همین پست قبلی راجع به جف کیلی همه میگفتن اشغال و فلان ه بازیش
الان ۸ تا لایک به بازی عالی
قشنگ معلومه هیچکی بازی نکرده! فقط بلدیم اظهار نظر کنیم!
بازی نکردم،ویدیوهاشو که دیدم.ودر یک کلام:walking simulator
دمش گرم مشخصه میشینه و فیدبکها رو یکی یکی میخونه تا ببینه باید چیکار کنه :yes:
وظیفهش نیست؟
نه داره لطف میکنه و با بخشش بزرگوارانش ثابت میکنه که خوندن بلده :laugh: :laugh:
دوستانی که بازی کردن، رنگ کپسول نوزاد و جنسیتش رو هم میشه عوض کرد؟ من لنگ این دو ویژگی موندم. اگه استاد اینا رو گذاشته باشه، حتما میخرمش و ۷۰ ساعت وقت میذارم که نوزاد دختر رو تو کپسول بنفش ببینم و بگم بهبه چه اثر سینمایی و فوقالعادهای!
نه ولی خدایی دلیلت برای خرید رنگ کپسول نوزاد و جنسیتش ه؟!! درضمن جدا از تیکه فوق العاده بامزه ت ( ها ها ها) اصلا امکان نداره طبق داستان جنسیت نوزاد رو عوض کرد چون
اسپویل:
.
.
.
.
.
.
نوزاد داخل کپسول هر نوزادی نیس که سم با خودش حمل میکنه اسمش تا قبل از ۳ ثانیه آخر بازی (!) Lou ه یعنی سم اونو لو خطاب میکنه و داستان داره که از کجا اومده و چرا انقدر سم بهش توجه میکنه( خیلی خلاصه بگم سم قبلا یه پسر داشته به اسم لو)
اما تو ۳ ثانیه آخر بازی سم اونو Loise خطاب میکنه و این bb دوس داشتنی این همه مدت دختر بوده!
ن نمیشه عوض کرد
ولی رنگ موتور رنگ ماشین رنگ کوله پشتی تو میتونی عوض کنی
من شنیدم تو شماره دومش قراره دوقلو بهش وصل کنن :rotfl: با تشکر
:rotfl: :rotfl: عالی بود
این یکی از most helpful reviews از طرف user ها تو متاکریتیک هست :
“Definitely a waste of $. Good graphics and odd cinematic, but everything else is boring and stupidly over complex. You’ll spend more time managing inventory and traversing overly detailed, poorly explained menus than you will actually doing something other than hold R2 or L2 to walk. The idea of different terrain aspects impeding your traversal is interesting, but Kojima doesn’t do anything else with it other than make playing the game frustrating. So much with potential, yet the worse possible execution. This game seems more like a money grab so he can start his career making cheesy movies.
The scenery is essentially 1 color pallet per region of the same things; funky terrain in green, magenta, grey, or white. I never knew the US had so many mountains… Many of the predetermined animations for movements locks your character into a path even when you try to change directions. This leads to janky movements, odd traversal, and stupid collisions that could have been easily avoided. The world is really empty, beyond the idea of feeling alone. You never run into other couriers, even though they say they’re out there. There’s a deer in the opening cutscene, but there are literally no animals in the game. There was more to the world in MGSV than there is here!
In terms of NPCs, there are “characters” in the game that you’ll experience through cutscenes, but there’s no one to actually interact with beyond holograms of people holed up in a random bunker. the game tries to convey a sense of being alone, but you’re constantly interrupted by everyone chiming in. I guess it was too hard to animate actual interactions with NPCs. If it weren’t for the few predetermined cutscene/encounters, all of the enemies could be easily avoided and overcome. The enemy AI is near non-existent, even on hard. Pretty much the entirety of quests are all the same overall; be a delivery man. Yes, there are some unique “challenges”, such as not getting an item wet, or keeping it “flat”. However, it’s still the same crap over and over again. Very little variation, which is disappointing and adds to the tedium. Don’t expect any unique quests or side storylines.
Overall, the game get kudos for its rendering of mossy rocks and always shiny looking skin. The story is just so cheesy, and not in an artistic way. If this game didn’t have the Kojima name behind it or essentially a Sony console exclusive, it wouldn’t have gotten any attention. The hype was fake with this one! Keep your money and buy a game from developers that actually care about their customers.”
با خوندن این نقد کسایی که برای خریدن این بازی شک داشتن شکشون بر طرف میشه.
اتفاقا در مورد این قضیه که شما فرمودی تو فروم های خارجی هم صحبت بود. پاسخ اکثریت اینه :
در مورد جنسیت نوزاد چون کودک هنوز به سن بلوغ نرسیده تفاوت چشمگیری نمیشه اعمال کرد . یعنی تاثیر خاصی نداره .
در مورد رنگ بطری با توجه به تغذیه فراهم اماده برای ان کودک رنگ اب بطری تغییر خواهد کرد و سلیقه ای است. بع عنوان مثال برای علاقه مندارن به رنگ سبز ، کودکه خامگیاهخوار توصیه میشه .
چ باحال
جدا متاسفم برا کوجیما… حیف ایده به این خوبی رو خراب کرد…
هوش مصنوعیmule صفر بدون ذره ایی چالش….هرمن هالست هم هس تو این عنوان چند باری بعد از کلی مشقت به عنوان هدیه hematic grenade داد که واقعا دلم میخواس بگم داداش راحت باش اینا رو هم پیش خودت نگه دار!!! میخوام چیکار اخه نه باس فایت چالش بر انگیزی نه هیچی ،واقعا نیازی بهشون نیست!!! اما بخش حمل بارش رو خیلی خوب کار کرده تمرکز استاد رو بخش حمالی بوده!!!…البته مثل sims که شبیه ساز زندگی و کارای روزمرس شبیه ساز باربری خوبی هس…دشمنها به شدت تکراری میشن حتی اگه هوش مصنوعی خوبی داشتن و مبارزه باهاشون چالش برانگیز بود بازم لذت بخش میشد ولی متاسفانه افتضاح هس کافیه بری سمتشون و مربع رو بزنی خیلی خرفتن کلا از دماغم ریخت …حالا میگه نسخه بعدی کلا متفاوته مث اینکه در حال ازمون و خطا بوده
گوریلا مشکل هوش مصنوعی رو باید حل کنه والا نسخه بعدی hzd مشکل پیدا میکنه…
جدی جدی دیگه به اون منتقدی که متای پائینی رو داده بود خرده نمی گیرم ..متال v رو گفتم کونامی باعث بوده اینو چی بگم…حیف ۷۰۰ تومن پولم… پیشوند استاد فقط برازنده میازاکی هست و امیدوارم بخاطر دمون سولز و دارک سولز،..بخاطر ساخت بلادبورن و سکیرو اینار گوتی رو بدست بیاره که بدجور این نسل حال داد بهم…
جذاب ترین بخش بازی بخش انلاین بازی هس انصافا اگر نبود این بازی رو پرت میکردم تو سطل زباله…کاش سونی این بودجه رو دراختیار بارلوک میذاشت تا اون ایده خودشو عملی کنه… دوره کوجی دیه سر اومده اینطور کا پیداس مثل میکامی در حال افول هست
بابا فنتوم پین چپتر ۱ و گیم پلیش عالی بود رو دستشم نیومده هنوز
نسبت به آثار قبلیش از هر لحاظ ضعیف تر بود… انتظار این آشغال رو از کوجیما نداشتم فقط اتلاف وقت و هزینه….
دوستان. Dns:178.22.122.100 برای ایکس باکس لایو از کار افتاده،کسی دی ان اس جدید داره که معرفی کنه ممنون میشم