استودیوی ریوت در حال تشکیل تیمی با استودیوهای دیگر برای ساخت نسخههای تک نفرهای از عنوان League of Legends است
راهاندازی لیبل منتشرکنندهی ریوت فورج (Riot Forge) نشاندهندهی تلاشی دیگر برای ورود به جریان اصلی صنعت بازیسازی است.
استودیوی سازندهی عنوان League of Legends، ریوت گیمز (Riot Games)، اخیرا از نقشههای خود برای حرکت به سمت بازیهای جدیدی از جمله یک عنوان مبارزهای، یک عنوان شوتر اول شخص، یک عنوان کارتی و حتی یک شبیهساز مدیریتی خبر داد. این استودیو همچنین میل دارد عنوان League of Legends خود را به گروهها و ذائقههای جدیدی عرضه کند. آنها دیروز لیبل منتشرکنندهی جدیدی به نام ریوت فورج را معرفی کردند که از طریق آن با دیگر توسعهدهندهها برای ساخت “بازیهای سفارشیای که به همهی انواع بازیکنان اجازهی تجربهی League of Legends را از راههای جدید و جذابی میدهد، همکاری کند.”
صفحهی پرسش و پاسخ موجود در وبسایت ریوت فورج بیان میدارد که عناوین این شرکت “قابل به پایان رساندن” هستند. برت فربوس (Bret Forbus) این عبارت را در حساب توییتری خودش به “بازیهای یکنفره و داستانی” معنا کرد که در جهان رونترای (Runeterra) League of Legends واقع میشوند. اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد تک تک پروژهها و همکاران آنها وجود ندارد اما ریوت گفت که تمرکزش را بر روی کار کردن با استودیوهای مستقل “با تجربه” قرار داده و توسعهی بعضی از عناوین از همین الان شروع شده است.
توسعهدهندههای ما تازه در اوایل ساخت این بازیهای فوقالعاده هستند. به محض این که پیشرفت خوبی حاصل شود، بازیها را اعلام خواهیم کرد.
شروع کار میتواند چیزی شبیه به Cadence of Hyrule: Crypt of the NecroDancer Featuring The Legend of Zelda باشد. بازیای که چند ماه پیش توسط استودیوی سازندهی Crypt of the Necrodancer، بریس یورسلف گیمز (Brace Yourself Games)، ساخته و توسط نینتندو منتشر شد. همانطور که دیدیم این عنوان هم بسیار موفق عمل کرد.
میدانیم که حداقل یکی از این عناوین به زودی معرفی خواهد شد. جف کیلی (Geoff Keighley) در حساب توییتری خودش از معرفی یکی از پروژههای ریوت فورج در جریان مراسم The Game Awards خبر داد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
خدا کنه فقط از اسم و رسم بازی استفاده نکنند و واقعا بازی های تک نفرش هم باکیفیت باشند
مطمئن باشه عالی میشن ، مخصوصا اون انیمیشنی ک میخواد بیاد 😥
انگار یه برنامه ریزی خوب کردن