جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

جاذبه های گردشگری کوبا

پست گیمفا
۱۰:۵۰ ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
موزه­ ی انقلاب کوبا بنایی قدیمی است که در هاوانا قرار گرفته است

جمهوری کوبا مکانی است که در بین جزایر کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی واقع شده است و پایتخت آن هاوانا می باشد. مردم کوبا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. این کشور دارای ۵ هزار کیلومتر خط ساحلی است و به طور کلی مکانی فریبنده از نظر تاریخ، فرهنگ و اسطوره به شمار می رود.

جمهوری کوبا مکانی است که در بین جزایر کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی واقع شده است و پایتخت آن هاوانا می باشد. مردم کوبا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. این کشور دارای ۵ هزار کیلومتر خط ساحلی است و به طور کلی مکانی فریبنده از نظر تاریخ، فرهنگ و اسطوره به شمار می رود. اگر به دنبال فرصتی برای سفر با تور به کوبا هستید پیشنهاد می کنیم که با ریسمون تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه­ی آنچه که باید در مورد تور کوبا بدانید، به دست آورید:

جاذبه های گردشگری کوبا:

موزه ­ی انقلاب کوبا:

موزه­ ی انقلاب کوبا بنایی قدیمی است که در هاوانا قرار گرفته است

موزه­ ی انقلاب کوبا بنایی قدیمی است که در هاوانا قرار گرفته است.

انقلاب کوبا به رهبری فیدل کاسترو، یکی از مهم ترین حوادث تاریخ جهان به شمار می رود. موزه­ی انقلاب کوبا بنایی قدیمی است که در هاوانا قرار گرفته است و محلی برای نگهداری آثار به جا مانده از انقلاب کوبا می باشد. این موزه بنایی سنگی است که داخل آن از بتن آرمه ساخته شده و راه پله ای مرمرین دارد. یکی از ویژگی های مهم این موزه طاق های کاشی کاری شده است که نمایی جذاب را ایجاد می کند. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با سیر تحولی انقلاب کوبا بازدید از این موزه را از طبقه­ ی آخر آن دنبال کنید چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. در برخی از طبقات این موزه داستان هایی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی نقل می شود که می تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد.

موزه ملی هنرهای زیبا کوبا:

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

بخش هنرهای زیبا در این موزه بیشتر معطوف به هنر کوبا می باشد.

این موزه از دو ساختمان اصلی تشکیل شده است که یکی از آنها برای نمایش هنرهای زیبا و دیگری متعلق به هنرهای جهان می باشد. آثار هنری این موزه از ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح شروع می شود و تا دوران معاصر ادامه می یابد. بخش هنرهای زیبا بیشتر معطوف به هنر کوبا می باشد و آثار نقاشی جذابی را  در خود جای داده است. موزه ملی هنرهای زیبا کوبا دارای کتابخانه ای است که می توانید کتاب های ارزشمندی از هنر کوبا را در آنجا پیدا کنید. این موزه در نزدیکی بلوار ساحلی مالکون واقع شده که می توانید پس از بازدید از موزه در ساحل جذاب این منطقه وقت بگذرانید.

فینکا لاویخیا (خانه­ی ارنست همینگوی)

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

ارنست همینگوی نویسنده­ ی شهیر کتاب “پیرمرد و دریا” بیشتر از ۲۰ سال ساکن کوبا بوده است.

ارنست همینگوی نویسنده ­ی شهیر کتاب “پیرمرد و دریا” بیشتر از ۲۰ سال ساکن کوبا بوده است و در شهر هاوانا خانه ای داشته که پس از مرگ خود خواسته­ ی  او در اختیار دولت قرار گرفته است و اکنون به موزه ای تبدیل شده که درب آن به روی عموم باز است. بعضی از قسمت های این خانه بازسازی شده است ولی به طور کلی اتاق ها، قفسه ها، مبلمان و … به همان صورت باقی مانده است.

موزه­ی ناپلئون:

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

یکی از معروف ترین اقلام موزه ناپلئون کوبا کپی ماسک صورت ناپلوئون در هنگام مرگ است.

بسیاری از کسانی که تور کوبا را تجربه می کنند از وجود یک موزه با تاریخ کشور فرانسه در هاوانا متعجب می شوند. این موزه شامل بیش از ۸۰۰۰ مورد از اشیایی مانند سکه ها، ادوات جنگی، چکمه، آثار هنری، کتابخانه ای بزرگ و … از زمان انقلاب فرانسه تا امپراطوری دوم آن می باشد. یکی از معروف ترین این موارد کپی ماسک صورت ناپلوئون در هنگام مرگ است.

موزه ماشین های کلاسیک کوبا:

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

بزرگترین موزه­ ی ماشین های کلاسیک جهان در کشور کوبا قرار دارد.

بزرگترین موزه­ ی ماشین های کلاسیک جهان در کشور کوبا قرار دارد و یک موزه­ ی خیابانی محسوب می شود. اگر از علاقه مندان به خودروهای کلاسیک هستید این موزه می تواند بسیار برایتان شگفت انگیز باشد. در این موزه بیش از ۵۰ خودرو از سال ۱۹۰۵ تا ۱۹۸۹ به نمایش گذاشته شده است. در میان این ماشین ها کادیلاک ساخته شده در سال ۱۹۰۵ قدیمی ترین اتوموبیل این مجموعه به حساب می آید. علاوه بر این خودروهای کلاسیک مجموعه ای از موتور سیکلت های کلاسیک هارلی دیوید سن نیز در این موزه موجود می باشد. یکی از موتور سیکلت های معروفی که در این موزه دیده می شود متعلق به فیدل کاسترو می باشد که تاریخ آن به سال ۱۹۷۷ بر می گردد. این موزه در بافت قدیمی شهرواقع شده و بازدید از آن یک تجربه­ی جالب محسوب می شود.

موزه شهر:

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

” کاخ کاپیتان ژنرال ها ” یا موزه شهر

در تور کوبا ” کاخ کاپیتان ژنرال ها ” یا همان موزه شهر یکی از توقفگاه های جذاب به خصوص برای دوستداران معماری به شمار می آید. ساخت این بنا به دهه­ی ۱۷۰۰ بر می گردد و به سبک باروک کوبایی طراحی شده است. در این موزه مواردی مانند گاری و توپ های جنگی قرن هشتم کوبا دیده می شود. موقعیت این موزه در میدان ” آرماس ” و نزدیکی آن به بازار کتاب و حال و هوای بافت های قدیمی شهر  باعث شده بازدید از این مکان خالی از لطف نباشد.

تور کوبا ریسمون  آماده­ ی خدمت رسانی به همه­ی شما همراهان می باشد

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا
جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

جاذبه های گردشگری کوبا - گیمفا