روند توسعهی بازی In the Valley of Gods متوقف شد
طبق جدیدترین خبر منتشر شده، روند توسعهی بازی In the Valley of Gods در حال حاضر متوقف شده است. استودیوی کمپو سانتو (Campo Santo)، سازندهی بازی، دلیل این تصمیم را تمرکز آنها برروی پروژههای دیگر شرکت ولو (Valve) اعلام کرد.
بازی In the Valley of Gods ابتدا در جریان رویداد The Game Awards 2017 معرفی گردید. استودیوی کمپو سانتو که پیش از این سابقهی کار برروی عنوان تحسین شدهی Firewatch را داشته است، وظیفهی ساخت In the Valley of Gods را برعهده دارد. از زمان معرفی بازی تا به حال، اطلاعات اندکی از آن منتشر شده و حال طبق صحبتهای مدیر استودیوی کمپو سانتو، روند ساخت این عنوان متوقف شده است.
شرکت ولو در سال ۲۰۱۸ میلادی استودیوی کمپو سانتو را خریداری کرد. اخیرا آقای جیک رادکین (Jake Rodkin)، از مدیران استودیوی کمپو سانتو، در گفتگو با وبسایت Polygon توضیح داد که روند ساخت بازی In the Valley of Gods به دلیل تمرکز این استودیو برروی پروژههای شرکت ولو، از جمله عنوان Half-Life: Alyx متوقف شده است.
وی در این باره اظهار داشت:
از طرفدارانی که مشتاقانه منتظر خبری از بازی In the Valley of Gods و تریلر جدید از آن بودند عذرخواهی میکنیم. بله، برخی از توسعهدهندگان سابق استودیوی ما به پروژههای دیگر شرکت ولو، از جمله بازی Half-Life: Alyx پیوستند.
همانطور که میتوانید تصور کنید، تجربهی ما در سبک ماجراجویی اول شخص کاملا مرتبط و مناسب است. شما چیزهای زیادی را در مورد چگونگی کار در شرکت ولو شنیدهاید. در حال حاضر کارهای زیادی در دسترس هستند. هنگامی که با به ولو پیوستیم، میدانستیم که کارهای ارزشمندی وجود دارد که میتوانیم برروی بازی Half-Life: Alyx انجام دهیم. ما تا زمان انتشار بازی باید به طور تمام وقت برروی آن کار کنیم. همچنین برخی دیگر از اعضای سابق استودیو هماکنون در حال کار برروی بازی Dota Underlords هستند. من امروز پاسخ سوال شما را میدهم. روند توسعهی بازی In the Valley of Gods فعلا متوقف شده است. مطمئنا این امکان وجود دارد که در آینده به این پروژه بازگردیم. وقتی که این اتفاق رخ دهد، ما یک راه هیجانانگیز را برای اطلاع طرفداران پیدا خواهیم کرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
والو پول کمداره میره از استودیو دیگش که داره بازی میسازه نیرو میگیره؟ 😐 .منتظر این بازی بودم حیف.
من شما رو که نمیدونم ولی به شخصه منتظر این بازی بودم
حتی تو گیمفا هم درموردش نظر داده بودم .
واقعا حیف…تو تقویمم زده بودم تا سه ماه دیگه عرضه میشه 😥
میذاشتین بازیشونو کامل کنن
آخه بعدا میریم سراغش یعنی چی !
بازی تو محیط های باستانی مصر اتفاق می افتاد و درباره ی یه پژوهشگر کنجکاو بود. میتونستیم مقبره ها و مکان های مخفی محیط رو بگردیم و داستان بازی رو پیش ببریم
رفت برای دو سال بعد :brokenheart:
نگران نباش بعد از عرضه Half-life: Alyx بر میگردن 🙂
خدا از دهنت بشنوه
البته تو که همیشه از استیم دفاع میکنی :rotfl:
:heart:
زمانی که این شرکت خریدن اعلام کردن این قضیه تاثیری بر روند توسعه بازی نخواهد گذاشت. مثل اینکه فقط ما روحانی نداریم.