خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا

خرید گیفت کارت

پست گیمفا
۲۰:۰۵ ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
خرید گیفت کارت - گیمفا

گیفت کارت همان طور که از معنی اش مشخص است به معنای کارت هدیه خواهد و البته این مورد در طول چند سال اخیر بیشتر در مورد کارت های مجازی استفاده می شود. به این صورت که شما در فروشگاه های آنلاین و استور های بزرگ و حتی گیم استور ها نیاز به خرید و پرداخت های درون برنامه ای دارید.

به طور مثال در گوگل پلی قصد خرید بازی را خواهید داشت، اگر برایتان مشکل است که هزینه آن را مستقیم پرداخت کنید و یا ساکن ایران هستید و عملا این کار از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر نیست می توانید از کارت های هدیه با ارقام مختلف استفاده کنید.

تقریبا تمامی پلی استور ها و فروشگاه های بزرگ و معتبر نیز از انواع گیفت کارت ها پشتیبانی می کنند. تهیه گیفت کارت البته در داخل ایران نیز فرمول خاص خود را خواهد داشت. فروشگاه هایی هستند که با دریافت مبلغ به واحد ارزی این کارت ها را در اختیارتان قرار می دهند.

مواردی وجود دارد که شما پیش از تهیه گیفت کارت باید به آن ها دقت و اشراف کامل داشته باشید تا خدایی نکرده درگیر کلاه برداری های روزمره این شرکت ها نشوید.

نکات مهم درباره خرید گیفت کارت

در مورد نوع این کارت ها و کشوری که در آن ها صادر می شوند نیز تفاوت هایی وجود دارد، همان طور که می دانیم امکان تهیه گیفت کارت امریکا، اروپا، اسیا و کشور های عربی وجود دارد. در مورد کارت های امریکایی و اروپایی باید بگوییم که شما با استفاده از آن ها می توانید از ۹۵ درصد فروشگاه ها خرید نمائید. این در مورد گیفت کارت های دیگر کشور ها به مراتب ممکن است پایین تر باشد.

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و بنا به مقاصد متفاوت و همینطور در وب سایت های مختلف استفاده می شوند، مثلا آیتونز یک سرویس خرید برای محصولات شرکت اپل می باشد. اگر صاحب یک گیفت کارت آیتونز باشید شما می توانید با استفاده از آن از اپ ستور، آیتونز، مک استور (برای نرم افزار ها و بازی های مکینتاش)، آی بوک استور و… خرید نمائید.

ارزش این کارت ها با یکدیگر متفاوت است، از ۱۰ دلار تا رنج ۱۰۰۰ دلار امکان خرید و سفارش برای این کارت ها وجود دارد.

گیفت کارت گوگل پلی نیز در استور محبوب اندرویدی استفاده خواهد شد که برای پرداخت درون برنامه ای برنامه ها و بازی های پرمیوم و همین طور خرید از شرکت های برنامه نویسی و بازی سازی گزینه فوق العاده ای است.

خرید گیفت کارت - گیمفا

خرید گیفت کارت های گوگل پلی و اپ استور

آمازون را که می شناسید، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های محصولات دیجیتال و فیزیکی در تمامی حوزه ها که البته در حال حاضر در ایران نیز امکان خرید به واسطه برخی فروشگاهاه از این مرکز بزرگ و پاساژ دیجیتال وجود دارد. در واقع گیفت کارت آمازون نیز در حال حاضر در دسترس است، شما می توانید محصولات این فروشگاه و کتاب های آن را به راحتی و با چند کلیک بدون نیاز به پرداخت اعتباری خریداری نمائید. مسئله مهم نیز همین است، کسانی که امکان پرداخت از طریق شبکه های شتاب خارجی را ندارند می توانند از انواع گیفت کارت ها برای خرید های بین المللی استفاده کنند.

برای کنسول های بازی نیز چنین ویژگی فراهم است و شما می توانید بدون کوچک ترین مشکل تایید اعتبار و کشور مبدا، خرید انجام دهید.

خرید گیفت کارت - گیمفا

تهیه انواع گیفت کارت

مسائل مهمی در هنگام خرید گیفت کارت وجود دارد که باید حتما آن ها را پیش از تایید نهایی و انتخاب برررسی کنید، نخست این که کارت پس از سفارش و پرداخت خیلی زود در دسترس شما قرار گیرد، یعنی مدت زمان تایید پرداخت و تحویل اطلاعات کارت بسیار کوتاه باشد تا مشتری دچار مشکل نشود.

بعلاوه این که در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام استفاده از گیفت کارت های شرکت های مختلف امکان دریافت راهنمایی و پشتیبانی از فروشنده در هر لحظه از شبانه روز وجود داشته باشد.

همین طور سابقه مرکز فروش گیفت کارت نیز باید به درستی تحلیل و بررسی شود، همیشه نظرات و گفته های مشتریان پیشین یک شرکت و برند می تواند مهر تایید بر کیفیت آن در انجام یک خدمت باشد.

توجه فرمائید که گیفت کارت نباید به هیچ عنوان مشکلی با ریجن و تایید در پرداخت و خرید داشته باشد. تهیه گیفت کارت های استیم و سرویس های آنلاین پرداخت برای بازی های رایانه ای نیز همواره برای گیمر ها مهم است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

خرید گیفت کارت - گیمفا
خرید گیفت کارت - گیمفا