موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا

موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد

محسن رضوی فر
۱۹:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا

از زمان معرفی بازی Halo Infinite در جریان رویداد E3 2018 تاکنون اطلاعات اندکی از این عنوان منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که تغییرات نسبتا زیادی در این بازی صورت گرفته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موتور گرافیکی جدید آن اشاره کرد.

این موتور گرافیکی جدید Slipspace نام دارد که ابتدا در جریان رویداد E3 2018 معرفی گردید. آقای دنیله جیانتی (Daniele Giannetti)، از طراحان موتور گرافیکی Slipspace، در مصاحبه با وب‌سایت IGN توضیح داد که تیم طراح این موتور کارهای مختلفی را برروی موتور قبلی مورد استفاده در بازی‌های پیشین سری Halo انجام داده است. وی اشاره کرد که یکی از شکایات مردم از موتور پیشین این بود بسیار فنی و سرراست بوده و امکان خلاقیت و آزادی بیشتر در آن وجود نداشت. جیانتی می‌گوید آن‌ها این مشکل را حل کرده‌اند و موتور جدید بسیار خلاقاته‌تر است و به طور کلی کار با آن ساده‌تر خواهد بود.

همچنین خانم بونی راس (Bonnie Ross)، رییس استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries)، پیش‌تر در این خصوص گفته بود:

اولین نکته این است که ما می‌خواهیم کارهای زیادی را با Halo انجام دهیم. دومین نکته این است که می‌خواهیم تیمی را داشته باشیم که بتواند بهترین کارهای خلاقانه را با موتور گرافیکی ما انجام دهد. ما سال گذشته موتور Slipspace را معرفی کردیم و حال می‌خواهیم مطمئن شویم که یک بستر مناسب را برای آینده‌ی سری Halo بسازیم. موتور گرافیکی Halo بسیار فنی و با تمرکز برروی بخش مهندسی طراحی شده است. ما در بازی Halo 4، کارهای بسیاری را با این موتور انجام داده‌ایم. من فکر می‌کنم این موتور برای یک بازی از نسل گذشته فوق‌العاده بوده است.

ما به تیم سازنده قول دادیم که برای بازی Halo 5، برروی ابزارها و برخی از قسمت‌های این موتور کار کنیم. بنابراین این همانند یک محیط چالش‌برانگیز برای توسعه نیست. حال تیم سازنده با تمرکز بالا برروی این موتور گرافیکی جدید کار می‌کند.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا
موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dovahkiin گفت:

    میگن با ۵۰۰ میلیون دلار بودجه پرخرج ترین بازی تاریخه

  • Playgrond games گفت:

    موتور گرافیکی جدید پس برا همین ساختش این همه طول کشیده
    بیا که سایبر به یه رقیب سرسخت نیاز داره
    جووون چه سالی بشه ۲۰۲۰

  • Playgrond games گفت:

    از همین حالام نسلو بردی 
    تاریخ دوباره تکرار میشه
    درسته ژاپن تو جنگ جهانی اولا (نسل هشت) آمریکا رو شکست داد ولی آخر آمریکا با دو بمب هیلوشیما و فیبلازاکی سرنوشت جنگ (نسل نه)رو تغییر داد
    .
    .
    ‌.
    عزیزان اولا( ابتدا) با اول خیلی فرق میکنه به هر حال یه خورده سواد داشتنم خوبه
    دوما تاریخم بخونین برا سلامتی مفیده 😉
    اینم برا دوستان بی ادبی که ریپلای کردن 😛

    • Playgrond games گفت:

      هیروشیما و ناکازاکی
      هیلو و فیبل
      سوزش و سونی فن
      دث و دایزگان
      گوتی و شاهکار قرن

      • اقا با این کارا فقط داری آبروی مایکرو فنها رو میبری

      • Mr Hill93 گفت:

        پلی گراند
        بوی سوختت همه جا رو برداشته
        برو قطب بشین رو یخا بلکم فرجی بشه خاموش بشی
        هم دث عالی بود و هست هم دیزگان
        فروش دیزگان ک همه چی و مشخص میکنه منتقدا ی سری توهمی بی عنصر هستن که بازی نابی مث دیزگان و نپسندیدن البته نمیشه ازشون خورده گرفت چون بهترین بازی عمرشون فورتنایته
        دث هم که به درد هر نوبی نمیخوره چون بازی نیست هنره باید درک از هنر داشته باشی تا از بازی لذت ببری ک ی سری ریسینگ بازه شوتر باز درکی از هنر نمیبرن چرا چون فقط ی دکمه رو میگیرن ماشین گاز میده
        یا ی دکمه رو میزنن ادم میکشن میرن جرو
        پوچ و بی هدف
        فهمیدن و درک کردن دث کار هرکسی نیس چون نوبا تا ابد نخاهند فهمید چ داستانی داره دث

        • Playgrond games گفت:

          (هم دث عالی بود و هست هم دیزگان)
          آخی بیچاره
          (فروش دیزگان ک همه چی و مشخص میکنه)
          این نشون از تبلیعات دروع سونی بود که یه بازی ضعیف رو با ۶۰ دلار تو حلق گیمرا فرو کرد و نشون میده سونی از اعتبارش سوئ استفاده کرد
          (منتقدا ی سری توهمی بی عنصر هستن که بازی نابی مث دیزگان و نپسندیدن البته نمیشه ازشون خورده گرفت چون بهترین بازی عمرشون فورتنایته)
          اِ پس کرک ۳ هم شاهکاری بوده ما گول متا شو خوردیم
          شما که تا همین چند وقت پیش از منتقدا آویزون بودین حالا چیشد
          (دث هم که به درد هر نوبی نمیخوره چون بازی نیست هنره باید درک از هنر داشته باشی تا از بازی لذت ببری )
          تو رو خدا هنرمند یه وقت تو گیمفا تلف نشی
          بچه ها راه رفتن هنره به خودتون افتخار کنین
          (ریسینگ بازه شوتر باز )
          بابا لازم نبود اینقدر حرص بخوری من خودم فورزا و هیلو مو بهت قرض میدم
          به سونی جونت میگفتی واستون یه شوتر و ریسینگ درست درمون درست کنه
          (یا ی دکمه رو میزنن ادم میکشن میرن جرو
          پوچ و بی هدف)
          شما اول فورتنایت و کالافتو پاککن بعد نطر بده یوقت دروغگو نشی

          • amin.electric گفت:

            حالا چرا اعصابت خورده :yes: برو ادا ماکروفنارو در نیار pc فن

          • Mr Hill93 گفت:

            بیا عکس بدم ببین تو اکانتم فورتنایت و کالاف ‌و میبینی یا ن
            سونی شوتر نداره ؟ کیلزون یک تا چهار و رسیستنس یک تا ۳ پشمن ؟ برو اخه بچه جوون مال کل کل هم نیستی از اونایی هستی که هیچ پیش زمینه ایی تو گیمینگ نداری مث اون ماشین گان کلی که اومد امینم و دیس کنه ولی نمیدونست کدوم اهنگ امینم مال چ دوره اییه و امینم ر …د بهش
            کرک داون شاهکار نبود زباله تاریخ بود مطمعن باش هزار درصد
            بازی ضعیف دیزگان ؟ انچه عیان است چ حاجت به بیان است دوباره برمیگردیم به اول بحث ک گفتم پیش زمینه ایی راجع به گیمینگ نداری اول برو امار فروش دیزگان و بگیر بعد بیا شر و ور سرهم کن
            بچه ها راه رفتن هنره یاد بگیرید وقتی میگم اطلاعات نداری برا همینه رفتی یوتوب سرچ کردی ی پنج مین از گیم پلی دیزگان و دیدی ی خورده راه رفتن داشته فکر کردی کل بازی همینطوریه ابلهی دیگه کاریت نمیشه کرد وقتی میگم بازی نکردی نظر نده برا همینه
            البته معلومه از چی میسوزی از نامزد شدنش برا مراسم گوتی ک چرا دث شده و اون گیرز اف وار پوچ و بی محتوا نامزد نشده برا اینکه ی بازی بکش برو جلو هست ولی دیزگان هنره باز بیا بگو هنره راه رفتن البته نوب بودن خودت و ثابت میکنی به کسی بر نمیخوره
            ی خورده هم اب قند بخور فشارت نیوفته

    • ManHunt گفت:

      از همون مایکرو جونه پولدارت یه وام بگیر برا درمانت
      البته بقول تو این پولا براش چیزی نیست حتما میده بت 😀

    • saeed_nl70 گفت:

      گاهی وارد فازی میشی که حتی نمیشه به شوخی هم حساب کرد کامنتاتو

  • Cell گفت:

    :yes: همیشه برای من سوال بود که Xbox عنوان Halo رو به دنیا معرفی کرد یا Halo کنسول Xbox رو به دنیا معرفی کرد :yes:
    منتظر یه خبر از Halo بودم که نظرم رو از تجربه بازی به دوستان گل و عزیز Xbox بگم :yes:
    همیشه دوست داشتم که شوتر انحصاری Xbox رو تجربه کنم عنوانی که پر فروش ترین بازی Xbox بود یا Microsoft و طرفداران زیادی داره و همیشه فنای Xbox اون رو بهترین شوتر Xbox یا صنعت گیم میدونن :yes:
    خلاصه ای توضیح بدم
    از تجربه ای که نسخه های سری Halo دارم مثل انحصاری های دیگه مایکرو پیشرفت آنچنان چشم گیری از نظر گیم پلی در کل سری نبوده و چیزهای جزئی بوده مثل تفاوت نسل۶و ۷ و ۸ پیشرفت جزئی داره و هسته گیم پلی تفاوت آنچنانی با نسخه یک نکرده و وفادار به نسخه اصلی دارن سری رو ادامه میدن
    هوش مصنوعی در نسخه چهارم و مخصوصا ۵ افت شدیدی کرده و توقع بیشتری داشتم
    گیم پلی بازی به نظرم هنوز درگیر کننده و دلچسب نیست البته شاید توقع من بالا باشه یا سبک Halo اینطوریه
    گرافیک بازی نمیشه گفت از لحاظ فنی در سطح بالایی هست ولی از لحاظ هنری خیلی خوب کار شده
    به نظرم بهتره موتور بازی به کل عوض کنند و گرافیکی واقعا گرایانه خیلی بیشتر به این بازی میاد مثلاً مثل Decima
    :yes: Halo از لحاظ داستانی و سکانسهای بازی در سطح بالایی هست و چیزی جز تعریف و تمجید نیست ولی استودیو
    ۳۴۳ Industries اون استودیویی نیست که این روایت داستانی سنگین و پیچش داستانی پیچیده ای در Halo ایجاد کنه و
    ۳۴۳ بازم اون استودیو نیست که بازی رو با گرافیک فنی سنگین رو کنسول پیاده کنه
    در هر صورت هایپ نسخه بعد سری Halo به شدت بالاست و امیدوارم گیم پلی دلچسب و گرافیک فنی سنگینی رو شاهد باشیم و مخصوصا ۳۴۳ بتونه روایت داستانی بازی رو به خوبی در بازی پیاده کنه
    سخن آخر بهترین عنوان شوتری که تا به الان تجربه کردم عنوان Kill Zone 2 بود گرافیک فنی سنگین و گیم پلی لذت بخش و جزئیات وحشتناک در کاراکترها و جزئیات اسلحه
    دوست دارم Halo هم جزئیات سنگین گرافیکی داشته باشه و با دیدن جزئیات مستر چیف دچار پشم ریزی بشیم و دوست دارم واقعا گیم پلی بازی تغییر کنه یخورده جدی تر باشه مثلاً اجزای بدن دشمنان قطع بشه یا محیطی نسبتا تخریب پذیر داشته باشه
    البته بازم شاید مقایسه Halo با Kill Zone اشتباه باشه :yes:

    • Cell گفت:

      در فکر این بودم کاش سونی Kill Zone 2 رو این نسل برای Xbox ریمستر میکرد تا تجربی ناب در اختیار طرفداران Xbox قرار می‌گرفت و توقع بالاتری طرفداران از سری halo داشته باشن :yes:
      امیدوارم حماسه Master Chief در بالاترین سطح خودش قرار بگیری

      • Playgrond games گفت:

        کاش سونی Kill Zone 2 رو این نسل برای Xbox ریمستر میکرد تا تجربی ناب در اختیار طرفداران Xbox قرار می‌گرفت 
        :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
        این cell هم جوکای قشنگی تعریف میکنه بهش منفی ندین
        منم در این فکر بودم که هیلو ۵ رو ps4 عرصه کنند بیچاره ها گناه دارن یه شوتر درست درمون نداشتن به هر حال از شادوفال که بهتره

        • Cell گفت:

          Playground games@
          این طرز صحبت بچه گانه رو بهتر تموم کنیم و منطقی صحبت کنیم
          به شخصه بیشتر عناوین شوتر رو تجربه کردم و مثل همیشه رو هوا نمی‌زنم
          وقتی همه شوتر رو تجربه کردی اونوقت به حرف من می‌رسی
          شوتر kill zone 2 نسل ۷ بود و گرافیک بالاتری داره نسبت به آخرین نسخه halo 5 و همچنین گیم پلی دلچسب تری و هوش مصنوعی واقعا در سطح بالایی هست
          Shadow fall یه نسخه فرعی بود که فقط روی گرافیک و بخش چند نفره متمرکز بود خودم به شخصه اصلا از بخش داستانی لذت نبردم و kill zone 2 و ۳ رو بالاتر از Shadow fall می‌دونم

    • Vagabond گفت:

      در مورد بهترین شوتر اول شخص یا بغیر از همون کیلزون چیزی بازی نکردی یا بد سلیقه ای یعنی بایوشاک و دووم و هف لایف و سه گانه مدرن وارفر و هیلو و مجموعه مترو و سه گانه استالکر و اوورواچ و دستینی و بولت استورم و بوردرلنذز و آرما و تایتانفال۲ و ابرشاهکار متروید پرایم و پرفکت دارک و گلدن آی۰۰۷ و ولفنشتاین همگی بوق هستند
      حتی منی که تا حالا نتونستم بازی های هیلو رو بازی کنم هم میدونم هر نسخه ای که بانجی ساخته استاندارد های شوتر اول شخص رو به کل تکون داده و هر نسخه کلی گیم پلیش بهتر شده و تکامل یافته و حتی اولین بار که تو یه بازی FPS بتونی با دو اسلحه شلیک کنی رو همین هیلو۲ ابداع کرده!
      انشالا با اومدن Masterchief Collection برای PC قسمت بشه بازی کنم این مجموعه شاهکار رو که مطمئنم شما هم مثل من یک شماره از این بازی رو هم تجربه نکردی تا حالا

      • Cell گفت:

        Vagabond@
        اگه میشه بگین بانجی چه استانداردهایی رو اضافه کرده یا چه چیزی تکون خورده
        Masterchife collection هم رو تجربه کردم
        نسخه یک و دو halo که ماله Xbox بود ریمیک شده و دکمه کنترل Xbox one که روش پنجره هست رو بزنید میتونید تفاوت گرافیکی نسل ۶ و ۸ رو متوجه بشید
        خواهشاً هی نگید اصلا تجربه تجربه نکردید چون واقعا بچه گانه هست
        در مورد kill zone 2 هم بگم بحث سلیقه ای هست
        موشن کپچر و روان بودن انیمیشن و گرافیک و جزئیات واقعا بالاست و حتی شلیک کردن با اسلحه حس میشه حتی گوله خوردن دشمنان و ریختن خون و صدمه دیدن و پاره شدن بدنشون واقعا دیدنی هست حتی ریختن خون با بازیهای این نسل هم فرق داره
        بهتره تمام عناوین رو تجربه کنیم بعد نظر بدیم
        شما هم بهتره kill zone رو تجربه کنی بعد از اسامی بالا که اسم بردی مقایسه کنی

        • Vagabond گفت:

          از اون جا که نمیشه در یک کامنت گنجوند پیشنهاد میکنم مقاله یوروگیمر رو با عنوان شوتر اول شخص کنسولی که همه چیز را تغییر داد و مقاله گیمزرادار رو با عنوان چه دوست داشته باشید یا نه دنیای گیم بدون هیلو شکل دیگری داشت(تاثیر شگرف این بازی در بازیسازی)
          و همچنین مقاله polygon با عنوان چرا Halo combat evolved بعد از هفده سال هنوز شگفت آور است؟
          شما حرف های عجیبی زدی و میزنی که آدم شک میکنه که اصلا تا حالا هیلو بازی کردی یا نه البته من گفتم که نه تا حالا هیلو بازی کردم و نه کیلزون اما میدونم که هیلو به اندازه هف لایف و دووم استانداردهای FPS رو تعریف کرده حالا چه من و شما بخوایم یا نه! کسی هم کیفیت کیلزون۲ رو زیر سوال نبرد بلکه فقط مقایسه کردم تازه کیلزون۱و۳وشادوفال هم در حد مقایسه با بازی های هیلو نیستند و تنها بازی شاهکار مجموعه کیلزون همون شماره دوش هست که متاش ۹۱ هست در حالیکه هیلو شش نسخه با متاهای ۹۷,۹۵,۹۴,۹۱,٨۷ و ٨۴ داره! البته همون هیلو چهار با متا ٨۷ از گیم اسپات ۹ و IGN 9.8 گرفته و بدترین نسخش متاش ۸۱ هسن همون odst در حالیکه بدترین بازی killzone1 با متا هفتاده و شادوفال با متا ۷۳ و کیلزون۳ متاش ۸۴

    • Playgrond games گفت:

      شما kill zone 2 بهترین شوترت بوده پس معلومه اصلا هیلو رو بازی نکردی
      در ضمن میخوان چه تغییراتی تو یه بازی اول شخص بدن مگه خدای جنگه که زاویه دوربین رو عوض کنند
      شما برو همون مدرن وارفر قدیمی رو با این جدیده مقایسه کن جدا از چند تا تغییر جزئی کار دیگه ای نکردن
      ۳۴۳ هم داره دنباله یکی بهترین بازی های تاریخ رو میسازه که حتی نسخه های فرعیش هم شاهکار بودن متای اولین بازی که ساخته ۹۱ بوده
      هیلو ۵ هم بخاطر زمان کم و استفاده نادرست از آلمان های جدید متاش ۸۵ شد که پسرفته
      ۳۴۳ آیپیش مال خودش نیست یه استدیو نوپاست و داره دنباله یه بازی رو میسازه که انتظارات ازش بالاست ولی تو اولین امتحانش سربلند بیرون اومده و بازی دوم هم با این که پسرفته ولی هنوزم یه شوتر خیلی خوبه
      چند تا استدیو مثل ۳۴۳ سراغ دارید ?:-)

      • Cell گفت:

        Playground games@
        کامنتای شما خیلی بچه گانه هست یعنی چی بازی نکردی یعنی دارم الکی میگم بهتره کامنت من رو با دقت بخونی و بعد نظر بدی من قصد تخریب مستر چیف رو نداشتم اگه کامنت من رو خوندی بیشتر دوست داشتم سری halo به دوران اوجش برگرده یا بالاتر از اون :yes:
        اصلا کاری به متا ندارم و سلیقه شوتر من با شما فرق داره و نظر خودم رو گفتم سه گانه مدرن وارفار هم تجربه کردم و برای من عنوانی ماندگار نشد و از نسخه دیگه call of duty بیشتر لذت بردم
        Cod advance warfare
        COD infinite warfare
        Cod 2
        Cod WWII
        :yes:

        • Playgrond games گفت:

          آقا من بچه
          نظراتم بچگانه
          وقتی شوتر انقلابی مثله هیلو رو با کیلزون مقایسه توقع داری آدم بهت چی بگه
          بنده هم کیلزون ۱ و۲ رو بازی کردم شوتر خوبیه ولی در حدی نیست که با هیلو مقایسه بشه
          Cod mw 2
          Cod mw3
          Cod black ops 2
          Cod 5 ww
          Rage
          Prey
          تمام نسخه های halo
          Crysis 123
          Farcry 12345
          Battle bad compani 2

          • aliboostani گفت:

            شما البته خیلی از نظراتت بچگانه هست ولی اینجا باهات موافقم با اینکه کیلزون ۲ بازی درجه یکی هست ولی اگه بخوایم کلی مقایسه کنیم هیلو یه سرو گردن بالاتره
            البته cell هم بی راه نمی گه هیلو با اون دوران اوجش کمی فاصله داره و هنوز به اون کیفیت سه گانه نرسیده
            البته باید به استودیوی جدید فرصت داد و به قول شما استودیوی نوپایی هست و ایشالا هیلوی جدید بازی در حد سه گانه بشه و سال بعد شاهد رقابت این بازی با سایبر و تلو ۲ باشیم

      • Cell گفت:

        جزئیات اسلحه در kill zone 2 و اون زاویه دوربین سلاح و مات شدن زیر سلاح و زمان شلیک و لگد زدن اسلحه و ریختن پوکه گوله که انیمیشن واقعا رونی داره
        وقتی پوکه گلوله از اسلحه خالی میشه اول واضع هست و به پایین ریخته میشه مات میشه و حتی هدف گیری واقعا لذت بخش هست
        واقعا باید برای صنعت گیم یه الگو باشه

      • Kill zone2 بهترین شوتریه که بازی کرده چون به سلیقش میخوره تو هیلو رو دوس داشتی چون به سلیقت میخوره کاش مردم بفمن که به سلیقه ی بقیه احترام بزارن

    • saeed_nl70 گفت:

      چند عامل باعث شد فرنچایز هیلو شاهکار بشه..مهمترین عاملش اینه که نسخه ی اول انقلابی بود
      بعد اینکه هیلو چون تمرکزش رو سرعت فریم و اینا بود نمیشه جزعیات گرافیکی در حد کیلزون داشته باشه..البته این واسه نسل پیش بود الانو نمیدونم..ولی متاسفانه بعد از سه گانه اش دیگه توی اون اوج خودش نبوده.یه چیزی مسه فرنچایز گرز

  • با توجه به سابقه و تریلر halo تو e3 18 فهمیدیم که با یه موتور عالی طرفیم از نظر همه چیز مخصوصا گرافیک
    بی صبرانه منتظرشم
    خوشبختانه ما کاربرای pc تا اون موقع میتونیم برای اولین بار نسخه های قبلیشو بازی کنیم جون همون طور که میدونید halo master chief collection قراره برا pc بیاد و halo reach که اولینشه تقریبا تا ۲ روز دیگه عرضه میشه

  • M4HD1 گفت:

    فرق مایکروسافت با سونی اینجاست…. یکی رو چند تا بازی سرمایه گذاری میکنه میشن شاهکار یکی روی یک بازی سرمایه‌گذاری میکنه نتیجه نامشخص….

    • Playgrond games گفت:

      صد البته
      دث ، مد اویل ، دایزگان و ….. هزار و یک پروژه شاهکار سونی که با سرمایه گذاری درست گوتی شدن

      • اولا اسمش مدی اویله حداقل اسمشو یاد بگیر دوم سن این بازی ازت بیشتره نمیدونی رو پلی استیشن ۱ چقد خوب بود و دلیلی که نمره ی ریمیکش بالا نشده بخاطر اینه که المان های منسوخ شدشو دست نزدن و فقط کیفیت بصریشو بردن بالا پس باید به عنوان یه بازی قدیمی بهش احترام بذاری

      • ManHunt گفت:

        همین دثی که گفتی یه ایپی جدیده که متاش با بهترین بازی xbox یعنی گرز. برابری می کنه. فقط می تونم بگم یه اپی از همین مایکرو جونت بگو که بشه با دلست. گاد. اسپایدر. هورایزن بلادبورن انچارتد و هزار یک بازی کع خودت میدونی مقایسه کرد برا شستن مایکرو یه دث کفایت می کنه

      • saeed_nl70 گفت:

        گاد – آنچارتد – لست
        دث = نامزد شده
        مد اویل = فقط یه ریمستره و جایگاهش در حد دث یا دیزگان نیست.اگه قراره مقایسه کنی منم میتونم دون پایه ترین بازی های ماکروسافت رو بذارم کناره اینا هی تعداد رو زیاد کنم
        پ.ن = حداقلش اینه که بازی های اصلیه سونی متای زرد به اون صورت نگرفتن به نسبت بازی های اصلی ماکرو

  • crash گفت:

    ما کاری به موتور سیلندر و پیستون نداریم با حرف زدن چیزی ثابت نمیشه بازی که عرضه شد اون موقه همه چیز مشخص میشه

  • تعطیلات۲۰۲۰دقیقاچه موقعی گفته میشه ایا کریسمس یا تابستان؟؟؟؟واینکهoutri ders

موتور گرافیکی بازی Halo Infinite امکان آزادی و خلاقیت بیشتر را فراهم خواهد کرد - گیمفا