شایعه: اولین تریلر بازی Batman: Arkham Legacy در The Game Awards 2019 نمایش داده می‌شود

محسن رضوی فر
۱۵:۳۰ ۱۳۹۸/۰۹/۰۸

از انتشار آخرین نسخه از سری بازی‌های Batman Arkham بیش از ۴ سال می‌گذرد. تاکنون شایعاتی مبنی در دست ساخت قرار داشتن نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه منتشر شده است و حال طبق اطلاعات جدید فاش شده، به نظر می‌رسد که در جریان رویداد The Game Awards 2019، اولین تریلر از بازی Batman: Arkham Legacy نمایش داده خواهد شد.

کاربری به نام Slcmof که در یوتیوب فعالیت زیادی دارد، اخیرا مدعی شده که اطلاعاتی را در مورد بازی Batman: Arkham Legacy دریافت کرده است. طبق گفته‌ی وی، اولین تریلر بازی یاد شده قرار است در جریان رویداد The Game Awards 2019 نمایش داده شود.

باوجود آن که در چندماه اخیر اطلاعاتی از بازی Batman: Arkham Legacy فاش شده، اما این عنوان هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. ماه گذشته اطلاعاتی از بازی Batman: Arkham Legacy فاش شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این بازی توسط استودیوی مونترال برادران وارنر (Warner Bros Montreal) در دست ساخت است. این عنوان شامل چند شخصیت قابل بازی است و Court of Owls شخصیت منفی داستان خواهد بود. انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات و خبرهای بیشتری از این بازی منتشر شود. رویداد The Game Awards 2019 در تاریخ جمعه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۸ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید