بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۲۲:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. یک آخر هفته‌ی دیگر و کلی بازی که هنوز آن‌ها را تجربه نکردیم پس هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم. پس با یازدهمین قسمت از «بازی هفته» با ما همراه باشید و حتما تجربه‌ی خودتان را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های بزرگ و محبوبی‌ بودیم. از جمله بازی‌هایی زیادی که طی هفته‌های گذشته عرضه شده‌اند می‌توان به بازی Call of Duty : Modern warfare و Death Stranding اشاره کرد. این طور به نظر می‌رسد که بازی جدید کوجیما واکنش‌های دوگانه‌ای را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد اما به نظر می‌رسد قطعا طرفداران کوجیما از این بازی لذت خواهند برد. حال که دوباره شاهد اتصال مجدد اینترنت هستیم احتمالا بسیاری از شما  علاوه بر بازی‌های جدید یاد شده،.بازی‌های دیگری نظیر نسخه‌ی جدید سری Star Wars با نام Star Ward Jedi: Fallen Order ،Age of Empire Definitive Edition و Sniper Ghost Warrior Contracts که به تازگی عرضه شده‌اند را تهیه کرده و موفق به تجربه‌ی آن شده‌اید؛ پس حتما تجربیات خود از این بازی‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

به علاوه احتمالا بسیاری از شما بازی‌بازان به کسب تروفی بازی‌ها و پلاتنیوم کردن آن‌ها بسیار علاقه‌مندید؛ پس شاید هم این آخر هفته مشغول تجربه‌ی بازی خاصی هستید و سعی دارید تا در این مدت که به بازی‌های انلاین دسترسی ندارید به سراغ بازی‌های آفلاین خود رفته و هرچه سریع‌تر آن‌ها را پلات کنید. در هر صورت اگر هنوز پروژه‌ی ناتمامی دارید، اکنون بهترین فرصت است تا آن را به اتمام برسانید زیرا بازی‌های جدید مجال این کار را به شما نخواهد داد. اگر از طرفداران سری سولز هستید  و یا در کسب پلاتینیوم بازی Dark Souls Remastered مشکل دارید، قطعا راهنمای دوست خوبم سعید آقابابایی می‌تواند راهگشای شما باشد؛ کامل‌ترین راهنمایی که تا به حال از بازی Dark Souls Remastered منتشر شده است را در هر قسمت دنبال کنید تا تجربه‌ی بازی برای شما آسان‌تر والبته هیجان انگیزتر شود.

در نهایت اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی فرنچایز سری Dark Souls، پیش نمایش بازی محبوب The Last of Us 2  یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید. متاسفانه این هفته به دلیل عدم راتباط مناسب با نویسندگان سایت نمی‌توانیم از تجربه‌ی خودمان صحبت کنیم؛ اما در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

سعید حلاجیان، سردبیر بخش خبری 

این متن حاوی اسپویل است

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

من در هفته‌ی جاری موفق شدم تا بازی Death Stranding را به اتمام برسانم ولی یادم نمی‌رود همان لحظات ابتدایی که بازی آغاز شد، خیلی زود محو تماشای محیط زیبای بازی شدم. وقتی وارد محیط بازی می‌شوید و قصد دارید محموله‌ای را تحویل دهید اولین چیزی که در این مسیر طولانی توجه شما را به خود جلب می‌کند سکوت محض دنیای بازی است اما بازی به ناگهان ما را غافلگیر می‌کند و این سکوت به وسیله‌ی یک موسیقی زیبا شکسته می‌شود؛ موسیقی‌هایی که من بارها می‌گویم حتی پیاده روی در مسیرهای طولانی بازی را نیز لذت بخش می‌کند. البته این طور نیست که فقط راه بروید و به موسیقی گوش بدهید بلکه دشمنان اصلی بازی یعنی B.T ها نیز انتظار شما را می‌کشند؛ بدون شک باید بگویم لحظات مواجه شدن با B.Tها به مانند تمام باس‌فایت‌های سری سولز یا بلاد بورن بسیار پر استرس و هیجان انگیز بود. بیش از این نمی‌توانم در مورد بازی نظری بدهم اما اگر از طرفداران کوجیما باشید یا نباشید فرقی نمی‌کند؛ پیشنهاد می‌کنم حتما این بازی را تجربه کنید. به مانند شما من هم بی‌صبرانه منتظرم تا نقد زیبای این بازی را به قلم نویسنده‌های سایت گیمفا مطالعه کنم. البته در آخر باید اشاره کنم وقتی بازی را تمام کردم، دقیقا حسی مشابه تصویر بالا داشتم.

 

مهیار امیدی؛ خبرنگار

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بنظرم امسال بازی Call of Duty Modern Warfare میتونه یکی از بهترین بازی های شوتر سال جاری باشه و با کیفیت فوق العاده ای که به کاربران ارائه میده لایق این هست که تا الان فروش بسیار بالایی رو تجربه بکنه. بازی در بخش چند نفره آنلاین یه تجربه ی بی نظیر رو در اختیار طرفداران میزاره. مخصوصا وضعیت حال حاضر که تا الان آپدیت مختلف برای بازی منتشر شده و بازی چند تا حالت جدید هم پشتیبانی میکنه. طراحی نقشه ها، جلوه های بصری و نورپردازی به شدت عالی کار شده و شاید وسط بازی آنلاین فقط چند ثانیه به نور خورشید خیره بشید. گان پلی هم که حرفی برای گفتن نمیزاره و تجربه ی بازی کردن با هر سلاح بازی مخصوصا اگر اون رو با امتیاز های جمع آوری شده شخصی سازی کرده باشید، لذت خاصی رو بهتون منتقل میکنه و هم که عاشق MP5 کبیر هستم 😀 در خرید این بازی شک نکنید

 

آریا مقدم، نویسنده و منتقد

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

این هفته دو بازی منو حسابی درگیر کرده بودن، اول Starwars جدید بود که راستش منو تا حدی به EA امیدوار کرد و یاد ایام قدیم انداخت که EA به جز تیغ زدن ملت کار دیگه ای هم بلد بود. دومی هم Outer Worlds بود. باور کنید یا نه از وقتی که نقد بازی رو نوشتم تا امروز ، نتونستم هنوز از این بازی بی نظیر دست بکشم. اینکه دیدم جزو کاندیداهای بهترین بازی سال ۲۰۱۹ هم هست خیلی خوشحالم کرد. یه نقش آفرینی جمع و جور که دور اول برای من کلاً ۱۲ ساعت طول کشید تا تمومش کنم و از لحظه به لحظه ی بازی لذت بردم. یعنی دقیقاً از وقتی که وارد بازی می شوید جوّ بازی می گیردتون تا وقتی تیتراژ بازی رو می بینید. آها، اینم بگم که Science Weaponهای Outer Worlds جزو خلاقانه ترین چیزایی هستن که تو تمام عمر گیمری‌م دیدم. هیچی دیگه، همین. Outer Worlds رو حتماً بازی کنین.

آرش ابوالحسنی، خبرنگار

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

خب تو هفته‌ای که گذشت من طبق روال یک ماه اخیر Call of Duty Modern Warfare رو بازی کردم که با یک سری به روزرسانی تونست قسمتی از مشکلات بخش چندنفره رو حل کنه و تجربه‌اش حتی از قبل هم لذت‌ بیشتری داشته باشه. علاوه بعد مدت ها انتظار تونستم Star Wars Jedi Fallen Order رو تجربه کنم که اصلا ناامیدم نکرد. بازی یک جورهایی ترکیبی از المان های چند بازی معروفه مثلا پازل ها و گشت و گذاری مثل Uncharted داره و مبارزاتش شبیه به سری سولزبورن هست. در کل تونسته به تجربه‌ی خوب و متعادلی تبدیل شه و این ترکیب اکثر مواقع یک بازی منسجم رو میسازه. بازی انقلابی نیست اما واقعا خوبه و پاداش صبر ما هوادارهای Star Wars رو داده.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Playgrond games گفت:

    این آخر هفته فقط outer world و star wars jedi
    مخصوصا outer world که دقت کنید اختلاف طبقاتی رو خوب نشون داده
    از بازی های قدیمی هم assassin rogue که واقعا دست گم گرفته شد

  • Alii.Kord گفت:

    همون بازیای قدیمی ، بازیای جدیدو هم میزارم قدیمی شن و بگیرمشون! با این قیمتا دیگ نمیشه ولخرجی کرد! ولی اولویتم با کنترله ، امروز هم تازه رد دد رو تموم کردم

  • Sina5124 گفت:

    فعلا مشغول Children of Morta
    گاهی هم Euro Truck Simulator 2 برای آرامش اعصاب
    غیر از اینا سر و کله زدن با Adobe illustrator هم خودش شده یه سرگرمی

  • yousofkh گفت:

    ترمیناتور بر خلاف خیلیا به من خیلی کیف داد و میشه گفت ترکیب فارکرای و فال اوت و تایتان فال بود . فرمانده خوبی داشت و یجا خوب سوپرایزت میکنه . بازی بدی نبود متا شصت هفتاد رو شاخش بود از نظر من. انیمیشنا و موسیقی متنش فقط ضعیف ولی جدا از اون گان پلی و گرافیک خوبی داره . سیستم اپگرید اسلحه هم جالب بود.

  • Kaladin گفت:

    بازی زیبا و دیده نشده ی Draugen
    صداگذاری محشر ، روایت داستان بینظیر
    خیلی وقت بود درگیر داستان یه بازی نشده بودم
    حس و حال The Vanishing of Ethan Carter رو داره که شیوه ی روایت داستانش رو از نحوه ی روایت بازی What Remains of Edith Finch الهام گرفته.
    هنوز تمومش نکردم ولی تا اینجا عالی بوده .
    متاشم خیلی داغونه :rotfl:

    • Playgrond games گفت:

      بازی the Vanishing of Ethan Carter اسمش سبکش شبیه ساز پیاده رویه :rotfl: :rotfl:
      داستان بازیش خیلی جالبه
      معما هاشم بعضی مواقع سخته بعضی مواقع باز خیلی آسونه

      • Kaladin گفت:

        :rotfl:
        نه داداش وقتی گفتم حس و حال اون بازی رو داره منظورم این نبود که سبکش مثل اون شبیه ساز پیاده رویه… این سبک رو میشناسم عزیز
        بازی Draugen در مورد برادریه که خواهرش قرار بوده به جزیره ای سفر کنه و تو نامه ای این موضوع رو به برادرش میگه اما خیلی از زمان سفرش میگذره و دیگه پیامی از طرفش به برادر نمیرسه … برادر برای ساکنین جزیره که از دوستان خوانوادگی هستن نامه مینویسه که آیا خواهر من اون جا رسیده که اونا میگن نه خواهر شما رو ندیدیم. بازی اینجا شروع میشه و ما به عنوان برادر قصه وارد جزیره میشیم و میبینیم که جزیره متروکست و هیشکی توش نیست . در واقع تو بازی بهمون القا میشه که اتفاق وحشتناکی برای خواهرمون افتاده حالا با پیشروی داستان باید این راز رو کشف کنیم . از این منظر گفتم حس و حال Vanishing رو داره چون توی اون بازی هم ما به عنوان کاراگاه و شخصیت اصلی داستان میدونستیم اتفاق بدی برای Ethan افتاده و با پیشروی در داستان به این راز پی میبردیم که چه بلایی سر این بچه اومده.
        جفت بازی ها تو مکان خالی از سکنه روایت میشه گیم پلی و سبک پیشبرد داستان و گیمپلی هر دو مثل همه برا همین گفتم
        حس و حال اونو داره :rose:
        در مورد اون بازی هم منم نظرم با شما یکیه

        • Playgrond games گفت:

          اگه مثله اونه منم میرم تو کار دانلودش
          این جور بازی های مستقل خیلی جذابن

          • Kaladin گفت:

            آره داداش . تریلر بازی رو ببینی ناخودآگاه یاد Vanishing میوفتی
            این تریلر بازیه که گیمفا پوشش داد
            https://gamefa.com/545129/draugen-story-trailer/
            جالبه منم تو اون پست نظر دادم :rotfl: اصلا یادم نبود :rotfl: :rotfl:
            اما
            اگه از معما ها و چالش های the Vanishing of Ethan Carter خوشت اومده سمت این بازی نرو
            چون معمای خاصی نداره و خیلی راحت و بی دردسر بازی جلو میره
            ولی اگه دوست داری یه داستان خوب مشابه Vanishing رو تجربه کنی بزن دانلودش کن :laugh:
            پ.ن:داستانش رو از Vanishing بیشتر دوس دارم

    • اگه از The Vanishing of Ethan Carter خوشت اومده حتما Everybody’s Gone to the Rapture و Dear Esther رو بازی کن،مخصوصا Everybody’s Gone to the Rapture که فوقولعادس
      تصاویر،محیط ها،موسیقی،داستان همه چیزش عالیه
      اگه با بازیای داستانی هم مثل What Remains of Edith Finch حال میکنی حتما Gone Home رو بازی کن،بی نظیره

      • Kaladin گفت:

        آره از The Vanishing of Ethan Carter بدم نیومد . بازی خوبی بود . البته پایانش حال ما رو که گرفت 😀
        دمت گرم بابت معرفی بازی ها
        Dear Esther، Gone Home رو بازی کردم
        Gone Home واقعا بینظیر بود :yes:
        اما Everybody’s Gone to the Rapture . اتفاقا این تو لیست بازی های آینده ام بود ممنون که دوباره یادم انداختی
        هنوز بازیش نکردم :rose:
        بچه ها اگه بازی های خوبی تو این سبک میشناسید معرفی کنین که هم ما فیض ببریم هم کسی که داره نظر ها رو میخونه
        با چندتا بازی خوب آشنا شه :heart:

        • Moh3n.75 گفت:

          داداش یه راهنمایی میکنی این بازی هارو بخوام رو پلی ۴ بازی کنم چه جوری میتونم تهیشون کنم.از اونجایی که بازی های خیلی معروفی‌نیستن دیسکشون که کلا گیر نمیاد بخوایم بخریم.اکانت هم پیدا نمیکنم.به شخصه به شدت عاشق بازی های داستان محورم و با بازی های دیوید کیج و تل تیل گیم واقعا عشق میکنم.البته بازی های سبک کاراگاهی هم خیلی خیلی دوس دارم مثل سری شرلوک هلمز.
          ممنون میشم اگه یه راهنمایی کنی

          • Kaladin گفت:

            سلام داداش
            این بازیا خیلی سیستم قویی برای اجرا نمیخوان برای همین اگه یه PC داشته باشی خیلی خوب میشه 🙂
            چون همشونو میتونی تو همین تخفیف های استیم با کمتر از ۵ دلار بگیری (۷۰ تومن)
            چون من PS4 نداشتم نمیتونم راهنمایی دقیقی بکنم
            ولی ps store رفتم بازی ها رو نگاه کردم دیدم قیمتشون خیلی بالاست و با اینکه ارزشمندن ولی اصلا به صرفه نیست که بخوای بخری
            نمیدونم ps store تخفیف میزنه یا نه ولی این سایت رو هم یه چک بکن
            g*amesharing.org (* رو حذف کن)
            اکانت PS4 شیرینگ آفلاین بازی های
            What Remains of Edith Finch و The Vanishing of Ethan Carter
            رو میفروشه با قیمت خوب(نمیدونم معتبر هست یا نه چون خودم با این روش آشنایی ندارم ولی تنها چیزیه که پیدا کردم . همونطور که خودت گفتی دیسکشون هم گیر نمیاد)
            اگه مثل من با بازی های دیوید کیج و تل تیل گیم واقعا عشق میکنی حتما
            What Remains of Edith Finch رو بگیر . پشیمون نمیشی

  • GrandWarden گفت:

    بررسی death چی شد پس؟تقریبا دو هفته از موعدی که قرار بود که بیاد رو سایت داره میگذره ها!

  • Mr Hill93 گفت:

    بالاخره تونستم دث استرندینگ و تهیه کنم و دارم تجربه ش میکنم علاوه بر اون رد دد ۲ و مانستر هانتر ترکیبی میزنم 😀

  • PERSIAN STALKER گفت:

    اقا ما که فردا بتلفیلد میزنیم و دور هم میخندیم

  • postman گفت:

    این آخر هفته احتمالا بازی نکنم و فیلم جدید تارانتینو و اسکورسیزی رو ببینم. اگر بخوام بازی فک کنم برم سراغ enslaved اثر استودیوی نینجا ثیوری.
    در ضمن هم DS و هم Observation رو تموم کردم. هر دو شاهکار.

  • head of demon گفت:

    Fifa20 و modern warfare رو خدارو شکر میشه انلاین با وجود تحمل لگ بازی کرد
    ولی تو بلک فرایدی نسخه کامل اسپایدی( واسه تجربه کردن dlc هاش) و evil2 رو گرفتم
    برم واسه پلات اویل ٢

  • PCfarhadPC گفت:

    تازه اساسین کرید ۳ رو شروع کردم اگه تونستم تا فردا تمومش کنم میرم سراغ هیتمن ۲ یا ای ام الایو.

  • این آخر هفته به خاطر فشار دانشگاه اعصاب بازی کردن رو ندارم کلا تا آخر بهمن همینطوریم.

  • بنده حقیر بهزاد هستم و مشغول تجربه metal gaer solid 3 snake eater و میخواستم یه چیزی رو باهاتون در میون بذارم فکر کردم جالب باشه نمیدونم کی بازی metal gear 3 رو بازی کرده اما اگه جزء اون دسته باشین اگه یادتون باشه تو این بازی یه بز کوهی مانند بود که اسمش در بازی markhour بود البته فکر کنم این جوری به انگلیسی نوشته میشد اگه یادتون باشه شما تو این بازی هر حیوونی که شکار میکردن حالا مار خرچنگ یا خرگوش هر چی که مربوط به سیر کردن شکم اسنیک باشه (شخصیت اصلی بازی ) میتونستید با فرکانس رادیویی با para-madic صحبت کنید و اون بهتون میگفت که مثلا فلان حیوان طعمش این جوری این سمی یا بدمزه است وقتی که همون بز رو شکار میکردن markuhor فکر کنم این شکلی نوشته میشد توضیحات که بهتون میداد به این شکل بود من نوشتار انگلیسیم خیلی خوب نیست پس تحملم کنید . Para-madic : I see you got a markuhor snake: yeh I eat one it was relly tasty para-madic: snake do you know that markuhor means snake eater in parsian snake: noop I didn’t para-madic: had you lost your abetide snake: no Im not پارا مدیک : میبینم که یک markuhor گرفتی اسنیک: آره یکیش خوردم خیلی خوشمزه بود پارا مدیک: اسنیک میدونستی که markuohr به فارسی میشه مار خور. اسنیک: نه نمیدونستم پارا مدیک : چی شد اشتهاتو از دست دادی. اسنیک: نه من خوبم . من خودم بعد از چند بار تموم کردن این بازی متوجه این قضیه شدم نکته ی جالب در باره ی این بازی که هر دفعه یه چیز جدید از تو بازی پیدا میکنم که واقعا نشون میده این بازی چقدر از زمان خودش جلوتر بود منتهی تنها چیزی که ذهن منو مشغول کرده اینه که کوجیما زبون فارسی رو بلده که اینو تو بازی گذاشته یا این که نه شاید از جمله مار خور فارسی خوشش اومده هر چی که هست مثل اینکه چند تا کلمه فارسی بلده چون که اگر با بازی های کوجیما کاملا آشنا باشید همه چی زیر نظر ایشون تو بازی پیاده میشه امیدوارم که سرتون درد نیورده باشم فقط میخواستم این موضوع با شما به اشتراک بذارم :yes:

    • Ozhan گفت:

      دمت گرم داداش من تو بچگی متال ۱ ۲ ۳رو بازی کردم و اونموقع اینترنت نبود که کوجیما رو بشناسم
      الان که گفتی خیلی هوس کنم برم دوباره اسنیک ایتر رو بازی کنم
      چجوری میتونم رو ps4 دوباره تجربش کنم؟

      • Vagabond گفت:

        من چک نکردم ولی اگر جزو بازی های ps2 که تو فروشگاه پلی استیشن برای ps4 موجود هستند باشه راحت میتونی بخری و تجربه کنی اگر هم نه که اگر یک سیستم معمولی یا قوی داری برو با شبیه ساز ps2 تجربش کن خیلی روان میشه بازیش کرد تو خود سایت شبیه ساز PCSX2 سخت افزار پیشنهادیش اینه:
        Ram 4GB or more
        کارت گرافیکی که DirectX 11 رو پشتیبانی کنه
        Processor:Intel i5 2400 or AMD FX-8350
        ویندوز هم باید ۶۴ بیتی باشه و ترجیحا ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰
        اگر هم سخت افزارت از این کمی ضعیفتر باشه ایرادی نداره ولی اگر خیلی ضعیفتر باشه افت فریم و لگ زیادی تجربه میکنی

    • واو پسر…. من تا حالا متوجه این نشده بودم… کف کردم خداییش… حیف که قرضی زمستون پارسال تمومش کردم باید برم یه PS3 همین الان بگیرم خدااااااااااااااااااااا..

  • GERALT گفت:

    با درود بنده همچنان درگیر استار وارز و رد ۲ هستم البته مدت هاست دارم بردر ۳ رو هم بازی میکنم

  • من overwatch تازه دارم بازی می کنم . خیلی بازی خوبی …

  • دستتون درد نکنه بابت معرفی ها
    به جز cod که در حال تجربه کردنشم و death که هنوز رو pc نیومده بقیه رو در نظر دارم بعد از بازی sniper ghost warrior contract که امروز قراره بازیش کنم اونارو هم بازی کنم

  • s3me گفت:

    دارم star wars jedi رو بازی میکنم خیلی وقت بود یه بازی انقد میخکوبم نکرده بود پای سیستم گیم پلی خیلی شبیه پرنس و دقیقا همون چیزیه که من میخاستم و نمره ۹٫۵ بهش میدم دمه EA گرم با این بازی
    بازی دوم Sniper contracts که مپ سومشم بازی خوب سرگرم کنندای بوده و نمره ۸ بهش میدم

  • Arp گفت:

    ویچر ۳ چون قبلن سیستم خوب نداشتم نتونستم تجربه کنم ولی فضای قشنگی داره و تصمیم گیری انتخاب جمله هم جالبه

    • PCfarhadPC گفت:

      اگه زبان انگلیسیت خوب نیست و از فارسی ساز استفاده نمیکنی حتما استفاده کن.
      ویچر ۳ با زیرنویس شده بهترین بازی ای ک تو این ۲۰ سال تجربش کردم(مخصوصا رو سخت ترین درجه بازی) و همیشه بین هر بازی ای ک تموم میکنم چند ساعتی بازیش میکنم و واقعا لذت میبرم.

  • Fn2187iran گفت:

    بازی death stranding یه بازی بی نظیر کل روزا رو در گیرشم از بس بازی کردم گردن درد گرفتم طبیعت بازی که محشره همچی تمومه کارای بازی به واقعیت خیلی نزدیکه بهتون پیشنهاد میکنم بازی کنید ✌✌✌

  • kingp گفت:

    این بنده غیر حقیر هم دارم بازی قشنگ CONTROL تجربه میکنم.
    واقعا ی چند نکته جالب داره
    ۱. موتور گرافیکی بازی از پرجزیات ترین و طبیعی ترین گرافیک های نسل هشت بنمایش در می آورد
    ۲‌. :cute: تخریب پذیری بازی از بتلفیلد ۴ هم بیشتره فکر کنم سازنده هاشون اول داشتن بازی جنگی میساختن بعد گذاشتتش تو غالب ی بازی ماجراجویی علمی
    ۳. بلند پروازی ایده داستانی این بازی میشد با DEATH STRANDING مقایسه کرد . که به وضوح کوجیما از سم لیک شکست میخوره .

  • AminBigNooB گفت:

    مام گه طبق معمول چند یال اخیر کاد مدرن وارفر ۱ و ۲ و ۳ و بتلفیلد بدکمپانی دو….

بازی هفته ۱۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا