جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا

جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت

امیر محمد جیریایی
۲۳:۳۶ ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا

جان کارمک که همیشه و برای مدت طولانی یکی از حامیان سرسخت پلتفرم PC بوده ، حال به قدری از کنفرانس سونی مربوط به ps4 و بازی هایش هیجان زده شده است که این بار این کنسول را مورد تمجید و تعریف خود قرار داده  و انتخاب های سونی را بسیار عاقلانه می داند.

جان کارمک سازنده بازی Rage و یکی از نخبگان صنعت گیم به ستایش از ps4 پرداخت و انتخاب هایی که سونی با توجه تکنولوژیش توانسته بسازد را بسیار عاقلانه توصیف کرد.

کارمک همچنین در مود مشخصات فنی ps4 و تکنولوژی باورنکردنی که سونی توانسته نشان بدهد نیر صحبت کرده و به عقیده وی دیگر کنسول های نسل بعد آن قدر قدرتمند نخواهند بود که خطری را متوجه ps4 کنند.

کارمک در توییتر در این مور اعلام کرده است :

من به طور کلی نمی توانم صحبت خاصی در مورد PS4 داشته باشم ، اما در حال حاضر با توجه به برخی مشخصاتی که از این کنسول منتشر شده است می توانم بگویم که سونی انتخاب های خردمندانه ای  داشته است.

به هر حال قابلیت های ps4 به قدری بالا است ک حتی کارمک را نیز وادار به تحسین این کنسول کرده است.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا
جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AMir گفت:

    این روزها همه PS4 را ستایش میکنند شما چطور؟ 😐

  • mohsen78 گفت:

    PS 4 تا سال دیگه میاد.تا اونموقع انویدیا بی کار نمیشینه که.کارت گرافیک هایی رو تا اونموقع میسازه که ایکس باکس و پی اس ۴ رو بزاره جیب بقلش.هیچوقت کنسول ها بر پی سی غلبه نمیکنن. 😎

    • Artour-2198 گفت:

      عزیزه من شما فکر قیمتشو کردی ؟

      مگه چندتا بازی انحصاری شاخ برای pc میاد ؟

      Diablo هم که پر …

      تا وقتی ps4,x720 هست کی به pc فکر میکنه .

      • mohsen78 گفت:

        صبر کنید اول این دوتا تا سال دیگه بیان بعد بگید…
        ولی خداییش میخواد خود کنسول چقدر قیمت داشته باشه؟با این وضع دلار که روز به روز بدتر میشه و هزینه گمرکی و … حدودا دو و نیم تا سه میلیون میاد ایران. بعد هم که قیمت بازیهاش مهمه.احتمالا هرکدومشون رو باید ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومن بخریم.منم خودم با کنسول ها موافقم ولی این قیمتا… 😥

  • dark punisher گفت:

    و این است قدرت باور نکردنی ps4
    از زمان رونمایی تا حالا تمام محافل خبری رو در بر گرفته

  • masoudps3 گفت:

    بله سونی که الکی نیست توی صنعت گیم واقعا مو سفید کرده ست…
    برادر میشه شاخ ترین عنوان پی سی رو در سال ۲۰۰۶ یا ۷ یا ۸ یا۹ یا ۱۰ یا ۲۰۱۱ یا۲۰۱۲ بیان کنی ؟؟؟؟ بعد میشه بگی سال ۲۰۰۶ چطور pc ای میشد جمع کرد که تا سال ۲۰۱۳ بتونه بازیها رو با کیفیت کنسولاها اجرا کرد؟؟ بعد اون سال(۲۰۰۶) قیمت اون pc چقد آب میخورد؟؟ یک سوال دیگه چند تا از عنوانهای انحصاری شاختون رو هم بگو..؟؟؟

  • AMG گفت:

    کارمک مست بوده بابا طرفدار بی سی و این حرف؟

  • amir nakhaee گفت:

    عالیست طبق گفته این اقا کنسو مایکرو هم خطری برای PS4 ایجاد نمیکنه پس من فردا با کله میرم خودمو الکی میکوبونم به ماشینا و میگم که یه ۵۰۰ تومنی الکی دیه بدن پول جمع کنم :hypnotized: :sweat: 😮
    دعا کنین زنده بر گردم

  • five seven گفت:

    بایدم ستایش کنه سونی همیشه خارق العاده عمل میکنه

  • amir -mikami گفت:

    آخه بردار من شما یه چیزی میگی‌ . من هم کنسول بازم هم pc باز . ببین الان شما به من بگو ببینم کدوم از بازی‌های این نسلو تونستی با ۶۰ فریم بازی‌ کنی‌؟؟؟ببین اگه یه pcقوی مثل من میخوره همه game .اوکی شما که سیستم ساده داری این حرفو نزن . :yes: :evilgrin:

  • worya گفت:

    کارمک دیگه…تو لحظه زندگی میکنه….یادمه تو اوایل همین نسل هم که تازه ایکس باکس و پی اس ۳ اومده بود گفته بود این کنسول ها قدرت مظلق هستند….هنوز یه سال نگذشته بود که از حرف خودش برگشت و گفت که به پای پی سی های پیشرفته نمیرسن!!!!!!زیاد رو حرفش حساب نکید…. :laugh:

  • شایسته تعظیم=سونی وps4 :yes: :yes: 😀

  • mehdi etzio گفت:

    من همیشه جان کارمک رو قبول داشتم ودارم وحرفش هم حرف حسابه واقعا PS4 ستایش کردنیست :-* :yes:

    جدا من خیلی از تکنولوژی سونی لذت بردم وهمینطور بازی هاش که خیلی عالی بودند یک لحظه فکر کردم دارم فیلم نگاه میکنم :laugh: اینه قدرت سونی :-*

    بچه ها جایگاه PC بالاتر از این حرف هاست :shy: اما یک چیز بگم اینکه برای خرید PC باید بالای ۵ الی ۶ تومن پرداخت کرد :beatup: که اون هم با ادلار الان دیگه واویلا… 😀
    شکی درش نیست که PC قدرتمند هستش ولی بچه ها بیاید منطقی نگاه کنیم برای خرید PC اید یک هزینه چند میلیونی کنیم ولی اون طرف با خرید یک کنسول PS4 میتونیم تمام بازی ها نسل بعدی رو با قدرت عالی رو TV بازی کنیم بدون هیچ افت فریم وبقیه قضایای دیگه :silly: :laugh:

    من با دیدن کنفرانس روز ۲۰ فوریه به سونی دیگه اعتماد کامل رو پیدا کردم وشکی درش نیست انتخاب بنده PS4 خواهد بود
    ممنون امیر محمد عزیز برای خبر :yes:

    • maya64 گفت:

      ■■■■■■
      من هیچ وقت سونی رو درصنعت گیم قبول نداشتم شرکتی که فقط ادعا میکنه :no: بزار یک سال بگذره ! همین پلی ۳ نبود مگه همه گفتن عالی. e3 2005 با اون همه ویدئو. کیل زون ۲ که همه رو دهن باز نگه داشت همه ادعا تو خالی بیشتر نبود.اگر کمی با دقت و بدونه تعصب ! نگاهی به اون ویدئو ها اولیه بندازید میفهمید که هیچی نبودن جز یک ویدئو انیمیشن.آخر نمایش های ویدئوی e3 2005 سونی اعتراف کرد از پیش رندر شده بود و ما تمام سعی خودمون رو میکنیم بازی اصلی در این حد باشه.همه اون حرف ها رو فراموش کردن بازی عرضه شد وقتی بازی کردمش در حد ویدئو نبود که هیچ یک سومش هم نبود.حالا این حرف ها به کنار.
      سونی همیشه از تکنولوژی استفاده شده در کنسولش میگه فلان بیساره!!! درباره پلی ۳ اون زمان خوب یادمه میگفتن تکنولوژی HD نموردیم اچ دی رو هم دیدیم! یادمه میگفت بازی ها با رزولیشن فول اچ دی یعنی ۱۰۸۰*۱۹۲۰ اجرا میشن برام عجیب بود وقتی اون حرف رو زد میدونید چرا؟؟ ساده میگم در اجرای رزولیشن دشمن گرافیک یعنی هرچقدر این رزولیشن بیشتر بشه پردازش گرافیکی بالا میره و از اون طرف سازنده بازی مجبوره از جزئیات گرافیک بازی کم کنه بافت ها رو کم کنه نمونش همین فار کرای ۳ وقتی تو پلی ۳ دیدمش گرافیکش از مدیوم PC خودم هم پایین تر بود. حالا بریم سربازی های که برای پلی ۳ با رزولیشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ تقریبا میشه گفت ۱۰ درصد بیشتر نبود اون هم بیشتربازیهای با گرافیک هنری بودن که پردازش گرافیکی بالای نداشتن.
      حالا اصلا دوست ندارم از معماری پردازنده های سونی بگم که گل سر سبدش هم همین پلی ۳ بود … . پردازنده گرافیکی ته استکانی RSX انویدیا که گل وسط سبد بود . … !
      جان من با این حرف ها خام نشید همه تبلیغ برای فروش بیشتر.
      ■■■■■■■■■

      • masoudps3 گفت:

        .کارمک هم حرف چرت زیاد میزنه…
        البته من حرف شما رو در مورد قدرت گرافیکی که سونی ادعا میکرد قبول ندارم داداش. من نمیدونم شما خودتون ps3 داری و بازی کیل زون ۲ رو بازی کردی؟؟ من که هم اون دموی سال ۲۰۰۵ رو دیدم و یک مقایسه داشتم با خود بازی کیلزون ۲؛؛ حرف شما درسته اونقد گرافیکی که اون دموی میگفت کیلزون ۲ داره! نداشت!! ولی نزدیک به اون دمو بود؛ اون دمو رو اگه ۱۰۰ حساب کنید کیلزون ۲ چیزی در حد ۸۰ بود… ولی اون قدرت گرافیکی که سونی ادعا میکرد واقعا کنسولش داشت نمونش آنچارتد ۳ یا the last of us یا بیوند…
        بازم نظر شما کاملا محترمه.

      • amir nakhaee گفت:

        دوست عزیز یعنی حتی تریلر watch dogs که رندر شده با ps4 بود الکی بود من که فرقی تو تریلر killzone با watch dogs ندیدم لطفا سخنان بی منطق نزنید

  • AMIR-GAMER گفت:

    من سال دوم انتشارش به زور می خرم 😥

  • CR7 گفت:

    برای ما ایرانی ها PC بهتره

  • maya64 گفت:

    به این حرف های کارمک اصلا توجه نکنید تنها کسی که در صنعت گیم که حرفش رو خودش هم قبول نداره این!! حالا میگید چرا ؟؟ ?:-) به این خاطر که وقتی که پلی ۳ معرفی شد این حرف ها رو گفت و بعد حرفش رو عوض کرد و گفت اکس باکس بهتر .آخرش هم گفت PC بهتر .
    این کورمک خان ! ببخشید کارمک خان بهتر بره همن بازیش رو بسازه.نظرش رو برای خودش نگه داره.

  • mojtaba23h گفت:

    آره منم موافقم اگه هک نشه خیلی بهتره اورجش بیشتر حال میده البته من که

    ندارم :)))

جان کارمک نیز به ستایش از PS4 پرداخت - گیمفا