سازندگان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به دنبال ارتقا و بهبود سیستم مبارزات بازی هستند
از زمان معرفی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، اطلاعات مختلفی از این عنوان ارائه شده است. این بازی چندی پیش با تاخیر میشود و این موضوع فرصت خوبی را برای سازندگان ایجاد میکند تا به بهبود و رفع مشکلات بخشهای مختلف این عنوان بپردازند. یکی از بخشهایی که تیم سازنده به دنبال بهبود و ارتقای آن خواهد بود، سیستم مبارزات بازی است.
اخیرا آقای فلورین شوارتزر (Florian Schwarzer)، تهیهکنندهی ارشد شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، مصاحبهای با وبسایت Gamasuta داشته و در مورد سیستم مبارزات بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و مقایسهی آن با نسخهی اول، صحبتهایی را مطرح کرده است. وی اشاره کرد که تیم سازنده در تلاش است تا یک سیستم مبارزات کارآمد و ارتقا یافته را خلق کند.
وی در این خصوص اظهار داشت:
آنها (استودیوی هاردسوئیت لبز (Hardsuit Labs)، به عنوان تیم سازنده) به طور همزمان کارهای بسیاری را انجام میدهند. به لطف موتور گرافیکی، یک بخش تیراندازی نسبتا خوب در این نوع از دید سوم شخص داشت که فکر میکنم تیم سازنده زمانهای سختی را برای گرفتن آن داشته است. این اساسا یکی از بحثهای اصلی و مفصل در مکانیزمهای یک بازی مخفیکاری بود. من اعتقاد دارم اگر چنین کاری را از امروز انجام دهید، لحظات سختی را خواهید داشت.
سیستم مبارزات نسخهی دوم بر این اصل متمرکز است که شما مانند یک سلاح هستید. شما یک متخصص ضد تروریستی نیستید که نیازی به ابزارهای مختلف داشته باشد، شما یک شخص جان سخت و جسور هستید.
بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید اخبار مربوط به این بازی را از طریق نشانی قرار گرفته دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
نظرات
نسخه اولش که بازی خیلی خوبی بود امیدورام این شماره هم عالی بشه.از موقعی که bloodborne بازی کردم ناخودآگاه هر وقت بازی با اتمسفر تاریک و مخوف میبینم با اون مقایسش میکنم و میفهمم که میازاکی و تیمش چهار سال پیش چه شاهکاری ساختند
بازی تلفیقی از اول و سوم شخصه
مثلا در مبارزات برخی حرکاتو اول و برخی رو سوم شخص نشون میده اگه بتونن درست باهم ترکیبشون کنن که باعث گیج شدن بازیکن نشه خیلی خوب میشه البته در گیم پلی هم دیدیمش