Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا

Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد

truth seeker
۱۶:۴۵ ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا

شرکت ولو به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2 با عنوان Outlanders را شب گذشته منتشر کرد. این به‌روزرسان که حجمی حدود ۱ گیگابایت داشت، در کنار اضافه کردن دو قهرمان جدید، تغییرات بسیاری را نیز در بازی اعمال کرده است.

به رسم سال‌های گذشته، شرکت ولو (Valve) در جریان مسابقات جهانی DOTA 2 امسال از دو قهرمان جدید بازی یعنی Snapfire و Void Spirit رونمایی کرد. این دو قهرمان شب گذشته و در کنار به‌روزرسان Outlanders به بازی اضافه شدند. همانند سال گذشته، به‌روزرسان بزرگ منتشر شده تغییرات بسیاری را در بازی اعمال کرده است. تغییرات اعمال شده در بازی به حدی زیاد هستند که برخی از هواداران و حتی بازی‌بازان حرفه‌ای نسبت به آن واکنش نشان داده و بازی را به شوخی DOTA 3 خوانده‌اند.

همان‌طور که گفته شد، به‌روزرسان جدید بازی DOTA 2 در کنار اضافه کردن دو قهرمان جدید، تغییرات بسیاری را نیز در بازی اعمال کرده است. در ادامه‌ی این خبر، به صورت خلاصه به معرفی دو قهرمان جدید و تغییرات مهم اعمال شده در بازی پرداخته‌ایم.

Void Spirit: 

همانند اکثر قهرمانان بازی DOTA 2، این شخصیت جدید نیز از چهار توانایی اصلی بهره می‌برد. تیم سازنده این قهرمان جدید را در دسته‌های Melee، Carry، Escape، Nucker و Disabler قرار داده است. توانایی‌های طراحی شده برای این قهرمان به شما اجازه می‌دهند به راحتی در محیط جابه‌جا شده، به دشمنان رسیده و یا از دست آن‌ها فرار کنید. توانایی‌های این قهرمان به شرح زیر هستند:

Aether Remnant:

Void Spirit یک شبح با ظاهری مشابه خود را در یک منطقه قرار می‌دهد تا مراقب آن‌جا باشد. این شبح به یک نقطه خیره شده و منتظر است دشمنان را به سمت خود کشیده و به آن‌ها آسیب وارد کند.

Dissimilate:

Void Spirit برای مدتی کوتاه از نظرها پنهان شده و تعداد پرتال را در اطراف خود ایجاد می‌کند. او می‌تواند در یکی از این پرتال‌ها ظاهر شده و به دشمنان اطراف خود آسیب وارد کند.

Resonant Plus:

Void Spirit یک زره محافظ را به دور خود می‌پیچد که از او در برابر آسیب‌های فیزیکی محافظت کرده و در لحظه‌ی شکل گیری، به دشمنان آسیب وارد می‌کند. هرچه تعداد دشمنان آسیب دیده بیشتر باشند، این زره از شما در برابر آسیب بیشتری محافظت خواهد کرد.

Astral Step:

Void Spirit یکی از شارژ‌های خود را مصرف کرده و با بازکردن یک دریچه بین دو دنیا، وارد دنیای دیگر شده و یک مسیر مشخص را به سرعت طی می‌کند. او به تمامی دشمنان در مسیر خود آسیب وارد کرده و سرعت حرکت آن‌ها را کم می‌کند.

اگرچه Void Spirit بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی دومین قهرمان اضافه شده به بازی حتی از این هم سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر است. Snapfire، این مادربزرگ اژدها سوار، می‌تواند با استفاده از تفنگ خود دشمنان را به هلاکت رسانده و یا به دادن کلوچه به اعضای تیم خودی، به آن‌ها برای رسیدن به پیروزی کمک کند. همانند Void Spirit، این قهرمان جدید نیز از چهار توانایی بهره می‌برد.

Scatterblast:

Snapfire با استفاده از تفنگ مورد اعتماد خود به دشمنان شلیک کرده و در کنار آسیب زدن، سرعت حرکت آن‌ها را آهسته می‌کند. این توانایی در فاصله‌ی بسیار نزدیک تاثیر بیشتری دارد.

Firesnap Cookie:

Snapfire یک کلوچه به Mortimer (مارمولکی که سوار بر آن هستید) و یا یکی از اعضای تیم می‌دهد که باعث پرش آن‌ها به سمت جلو می‌شود. شخص پرش کرده در نقطه‌ی فرود خود به دشمنان آسیب وارد کرده و آن‌ها را Stun می‌کند.

Lil’ Shredder:

Snapfire با استفاده از اسلحه‌ی قرار گرفته برروی مارمولک خود، تعداد مشخصی تیر با میزان آسیب ثابت را با سرعت بسیار بالا به دشمنان شلیک می‌کند. میزان Attack Speed دشمنانی که تحت تاثیر این توانایی قرار بگیرند، کاهش خواهد یافت.

Mortimer Kisses:

Snapfire با کنترل کردن Mortimer، گلوله‌هایی از آتش را به سمت دشمنان پرتاب می‌کند که در زمان برخورد به آن‌ها آسیب وارد کرده و پس از آن برای مدتی برروی زمین باقی می‌مانند.

در کنار دو قهرمان جدید، شرکت ولو تغییرات بسیار زیادی را نیز در بازی اعمال کرده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده، حذف فروشگاه‌های کناری نقشه (Side Shop) و جایگزینی آن‌ها با یک ساختمان جدید به نام Outpost است. این ساختمان‌ها در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازی غیرفعال هستند ولی پس از آن به یکی از کلیدی‌ترین مکان‌های بازی تبدیل می‌شوند. هر تیم می‌تواند با صرف ۶ ثانیه (اگر تعداد قهرمانان بیشتر شود این زمان کاهش می‌یابد) کنترل این ساختمان‌ها را به دست گیرد. تیمی که مالکیت این ساختمان را در دست داشته باشد، در بازه‌های زمانی ۵ دقیقه‌ای مقداری XP دریافت کرده و محیط اطراف ساختمان را می‌بیند (این ساختمان‌ها به تیم مالک Vision و True Sight می‌دهند). علاوه بر این، شما می‌توانید برای جابه‌جایی در نقشه برروی این ساختمان‌ها Teleport کنید. البته به جای ۳ ثانیه‌ی در نظر گرفته شده برای ساختمان‌های عادی، شما برای Teleport برروی هر Outpost به ۶ ثانیه زمان نیاز خواهید داشت.

یکی دیگر از تغییرات بسیار بزرگ این به‌روزرسان، اضافه شدن آیتم‌های Neutral به بازی هستند. این ۶۲ آیتم منحصر به فرد که با کشتن دشمنان واقع در جنگل به دست می‌آیند، در ۵ دسته‌ی کلی تقسیم‌بندی شده‌اند. با گذشته زمان در هر مسابقه، دسته‌ی جدیدی از آیتم‌ها که طبیعتا بسیار قوی‌تر از دسته‌ی قبل هستند، در دسترس قرار می‌گیرند. آخرین دسته‌ی آیتم‌ها (Tier 5) از دقیقه‌ی ۷۰ بازی قابل دریافت خواهد بود. هر یک از این آیتم‌ها تنها یک بار برای هر تیم Drop می‌شود ولی امکان اشتراک‌ گذاری آن‌ها وجود خواهد داشت. با دریافت هر آیتم، شانس شما برای دریافت آیتم بعدی نصف خواهد شد.

شرکت ولو و تیم سازنده علاقه‌مندان به نقش Support در بازی را نیز فراموش نکرده‌اند. از این پس، هر بازی‌باز یک Courier مخصوص به خود را خواهد داشت (که البته نقش مهمی در بازی خواهند داشت) و هزینه‌ی خرید Observer Ward به ۰ کاهش یافته است. علاوه بر این، در زمان از بین بردن Observer Ward دشمن، پاداش آن به کسی داده خواهد شد که امکان این کار را فراهم کرده است (برای مثال، کسی که Sentry Ward را خریداری کرده باشد).

از دیگر تغییرات مهم بازی، می‎توان به افزایش سایز Packpack از ۳ به ۴، تغییرات ظاهر نقشه، امکان استفاده از آیتم‌های موجود در Courierها بعد از رسیدن به سطح ۲۵ و افزایش حداکثر سطح قهرمانان از ۲۵ به ۳۰ اشاره کرد. با رسیدن یک قهرمان به سطح ۳۰، تمامی Talentهای در نظر گرفته شده برای قهرمان شما فعال خواهد شد.

البته تغییرات اعمال شده در بازی به همین موارد خلاصه نمی‌شوند. تقریبا تمامی آیتم‌ها و قهرمانان موجود در بازی دست‌خوش تغییراتی شده‌اند. اگر از طرفداران سرسخت این بازی هستید، توصیه می‌کنم قبل از باز کردن بازی خود، لیست تمامی تغییرات اعمال شده در بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا
Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Outlanders، به‌روزرسان بزرگ بازی DOTA 2، منتشر شد - گیمفا