استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا

استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند

سعید حلاجیان
۱۱:۵۶ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا

پس از انتشار بازی Controil در سال ۲۰۱۹ و درآمدئ نسبتا بالای این استودیو از بازی جدید خود، به نظر می‌رسد رمدی و سم لیک در حال کار برروی پروژه‌ی بعدی خود هستند؛ پروژه‌ای که به نظر می‌رسد مقصد آن کنسول‌های نسل آینده باشد.

سم لیک به تازگی پست جدیدی را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است و در پست خود به این موضوع اشاره می‌کند که کار پروژه‌ی جدید خود را آغاز کرده است:

به شما هشدار می‌دهم که در اتاق فوق سری خود هستم و کار نگارش داستان پروژه جدیدی را آغاز کرده‌ام.

هنوز مشخص نیست که پروژه‌ی جدید استودیوی رمدی چیست و اینکه چه زمانی عرضه خواهد شد اما مدتی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Alan Wake 2 به گوش می‌رسید و بعید نیست که این استودیو بخواهد نسخه‌ی جدید این سری را توسعه دهد. شاید هم پروژه‌ی جدید استودیوی رمدی یک بازی کاملا جدید باشد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ به نظر شما استودیوی رمدی برای آینده چه پروژه‌ای را در نظر دارد؟ نظرات خود در این رابطه را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi.r گفت:

    شرط میبنذم یا سونی خریده این استودیو رو یا بازی بعدیشونو انحصاری کرده

    • داداش من سونی فنم خودم ولی اینا سند نمیشه که آخه :-/

      • mahdi.r گفت:

        داداش احتمالش واقعا کم نیست
        یوشیدا از استودیو بازدید میکنه بعدش رییس استودیو میره از اینسومنیاک و ناتی داگ بازدید میکنه بعد ip الن ویک از مایکرو سافت خریداری میشه بعد خرید اینسومنیاک تمام فرست پارتی های سونی به اینسومنیاک تبریک میگن به علاوه یه استودیو مستقل که رمدیه بعد یکی از اینسایدرا میاد میگه سونی درحاله مذاکره برای خریده رمدیه بعد خود سم لیک میاد میگه استودیو گوریلا گیمز که فرست پارتی سونیه به ساخت بازی کنترل کمک کردن به نظرم احتمالش واقعا بالاست

    • djma گفت:

      مطمئن باش در حال خریدشه که نامزد گوتی شده

      • mahdi.r گفت:

        داداش کنترل واقعا باید کاندید میشد بازیش واقعا یونیک بود
        ببین در کل تو گیم آواردز دو دسته بازی کاندید میشن
        ۱ اونایی که تو سبک خودشون بهترینن
        ۲ اوتایی کاملا کار جدید و خلاقانه ای انجام دادن
        گیرز و dmc و بوردرلند به همین دلیل کاندید نشدن در حالی که بازی کوجیما و کنترل کاندید شدن
        کنترل و دث استرندینگ تو دسته دومن شاید بشه سکیرو هم به دلیل سبک مبارزه جدیدی که به این صنعت معرفی کرد تو این دسته قرار داد
        ۲ رزیدنت اویل و سوپر اسمش تو دسته اوله

        • djma گفت:

          دوست عزیز دث حتی یوزر اسکور خوبی هم نگرفته ،کلا نظر طرفدارها براشون مهم نیست ،در مورد گیرز هم بهترین موسیقی رو داشت ،سازنده ایرانی بود نامزد نشده ،من حاضرم بگم بهترین موسیقی رو تو بین گیرز ها داشته ،گیرز اگه بازیش بد بود یوزرش بالا نمیشد کلا نظر طرفدار اصلا مهم نیست،منفعت کجاست به همان جایزه میدیم بره ،بعید نیست حتی کوجیما جایزه رو ببره و سکیرو و اویل نبرن

          • Advent Sorrow گفت:

            هیچکس نمیتونه مراسم رو زیر سوال ببره چون انتخاب کاندید ها و انتخاب برنده توسط داورانی انتخاب میشه از همه سایت های معتبر دنیا از ign game spot و famitsu گرفته تا سایت های خاورمیانه داخل وبسایت مراسم برین تک تک اعضای هیئت داوری رو نوشته و مشخص کرده. ۹۰ درصد تاثیر دارن در انتخاب و ۱۰ درصد هم بازیکنانی که رای میدن تاثیر دارن.

        • Vahid333 گفت:

          مهدی mgsv رو تموم کردی ؟؟ اگه کردی یه سوال دارم

        • AXEL STONE گفت:

          داداش حرفای شما فقط تو خالیه! اینایی که گفتی یعنی چی؟
          شما اگه DMC رو بازی کرده باشی هیچ وقت چنین چیزی رو نمیگفتی خدایی برو یک بار بازیش کن یک بار هم روی SON OF SPARDA تجربش کن اون وقت حتا توان چنین چیزی رو که داری میگی از دست میدی!
          .
          کنترول در برابر DMC هیچ پشکلی نیست: برای شما توضح میدم دقت داشته باش
          من کاری ندارم مقابلش یک RPG باشه یا D2 ساده! من میگم اوج و لذت گیمینگ همراه با گرافیک ناب در این بازی خیلی خیلی بالاست!
          .
          راجب DMC وقتی که با دانته یا نرو به نبرد میرم انگاری واقعا کنترول یک ادم حقیقی رو به دست دارم حسش میکنم یعنی اصلا مثل دیگر بازی ها نیست! که انگار تحکم یک فشفشه رو به دست دارم. (حرکات بسیار طبیعی همراه با صدا پردازی و دوربین دقیق و مناسب!)
          .
          محال هر گیمری به این نکات توجه ی داشته باشه اِلا بجز گیمرای قدیمی و حقیقی.
          دوستان گیمفاییم برای من بهترین گیمرهای دنیا هستن چونکه با تمام این سختی ها باز هم از دنیای گیم دست برنمیدارن و برعکس باز هم سعی میکنن بیشتر باشن که بیشترشون قبول کردن به DMC ظلم شده.
          (منترول اگه خودش رو بترکونه نمیتونه این خاصیت هارو داشته باشه)
          .
          خود شما هوادار این شرکتی و چونکه یجورایی برات سوال شده که شاید سونی این شرکت رو خریده داری برای این بازی تیشه و قمه میزنی خیلی خوب شمارو میشناسم دوست گلم! در بخش گیم حتا بیشتر از خودت هم میشناسمت!

          • mahdi.r گفت:

            داداش من بازی کردم و باید بگم از داستان بازی به شدت نومید شدم مخصوصا پایانش که مثه فیلمای ایرانی شده بود همه با هم آشتی کردن اصن نصفه خفنی dmc به کاریزما دانته و ورجیل بود که خیلی لوس آخرش با هم دوست شدن چون نیرو عین پدر بزرگا نصیحتشون کرد بازیرو تو روز عرضه گرفتمو بازی کردم
            درباره بقیه حرفاتم از بس بچه گانه بود حال ندارم جوابتو بدم فقط بگم که من کنترلو ۶ روز بعد اومدنش پلاتش کردم شما اگر یکم فیلمای دیوید لینچ دنبال کنی متوجه شباهتش با بازی کنترل میشی اصن همون astral plane تو کنترل اندازه دوتا کتاب ۸۰۰ صفحه ای مطلب میتونی دربارش پیدا کنی که مو به تنت سیخ کنه اینکه شما متوجه بعضی چیزا نمیشی مقصر من نیستم

            • AXEL STONE گفت:

              دادا DMC رو حتا لمس هم نکردی! یا اگر هم بازیش کردی نخاستی بهش دل ببندی چونکه مارک سونی روش نیست گفتمت خیلی خوب شمارو میشناسم داداش گلم
              :film: اسپویلــــــــــــــــــــــDMCــــــــ… :tv:
              اولاً فیلم های ایرانی عالی هستن انقدر بدبین نباش! اما اصلا مثل فیلم های ایرانی نبودش! روجیل و دانته رفتن جهنم نیرو هم موند زمین! ورجیل و نرو تا کی میخان دشمن باشن؟ اونا دوتا برادر هستن اونا تمام بدخاهشیون فقط بخاطر موندس هست چونکه ورجیل تسخیر شده بود! وگرنه هیچ گونه بدخاهی نداشتن!
              بعدشم ورجیل انقدر هوادار داره که اگه قراره به دست دانته باز هم کشته بشه نصف هواداران DMC به فنا میره
              زوس رو با ورجیل اشتباه نگیر که زوس بدخاه پسرش بود تسخیر نشده بود اما ورجیل تسخیر موندس هست که الان هم هنوز تسخیر موندس هست اما یسری چیزایی فهمید که حالش بهتر شده
              :film: اتمام اسپویلــــــــــــــــــــــDMCــــــــ… :tv:
              نیرو نصیحتشون میکرد اره اما در اخر با یک ضربه ادبش کردن شما از داستان سرایی چیزی نمیدونی متاسفانه اخه این برای فان بودن و خندیدن بود! که حسابی هم توش خندیدم.
              والله نمیتونی جواب منو بدی چونکه اصلا جوابی نداری!
              دادا چرا میپیچونی؟ من از گیم پلی میگم چکار کتاب متاب دارم من کنترول یک بازی ناچیزی بود در برابر DMC حالا کنترول حتا اگر هم بخاد داستان و الهام بخش DMC باشه باشه این که DMC یک شوتر نیست و یک فنسینگ هست اما خوب درکل باز هم نمیتونه خاصیت های DMC رو داشته باشه.
              محاله درک کنی اگه تعصبت رو بیخیال نشی حتا نمیدونی چی میگم چونکه تعصب داری به اسم سونی نمیگم نباش اتفاقا حق داری اما نه تا این حد که شمارو بیمنطق کنه.

        • AXEL STONE گفت:

          درضمن سکیرو اصلا فن جدیدی نداشت! یک RPG با مبارزات سخت بود که بلادبورن فرسنگها از اون بهتر و لذت بهشتر بود.
          شاید بازی کوجیما برای بازیش یک فن جدیدی داشت اما زیاد تائثی گذار بر گیمپلیش نبود!
          و اما سکیرو باز هم خیر هیچ چیز جدیدی نداشت جز سخت هاردکور بودن بازی!
          راجب DMC هم اوج خلاقیت رو داشت که بالا برای شما توضیح دادم دیگه لزومی به تکرار کردن نیست.
          لایکهای شما هم همشون از دوستان سونی فن هست انقدر خوشحال نباش با این حرفا بلخره هواداران سونی زیادن یکیشونم منم. اگه هوایی لایک میگیری خوشحال نباش برای این چیزا دوست گلم

          • mahdi.r گفت:

            اینکه سکیرو رو بازی کنی بگی هیچ چیز جدیدی نداشت خودش چیز جدیدیه فقز همین قدر بدون که اینقدر سازنده باهاش حال کردن که استودیو سازنده استاروارز جدید با اینکه مهلت کمی داشت الهاماتشو از سکیرو به بازی اضافه کرد

          • Advent Sorrow گفت:

            جفتتون دارین چرت میگین. هم dmc خوبه هم sekiro. دی ام سی بازی بی نقص تریه. Sekiro بازی نوآورانه تری هستش. من یه اپسیلون dmc رو بیشتر دوست داشتم. به جای Death Stranding یا Control می بایست dmc کاندید شه هر کدوم هم میبرد حرفی نبود. در مورد داستان dmc هم باید بهت بگم سخت در اشتباهی و اصلا درکی از این سری نداری چرا ؟ چون داستان سری dmc اکثر اوقات چنین حالتی داره بازی به شدت فانتزیه و سنگین نیست نباید انتظار یه داستان سورئال داشته باشی مدلش همیه fan service هستش. هم توییستای قشنگی داشت هم در قالب یک فضای فانتزی داستان خوبی ارائه داد. Sekiro هم اصلی ترین مشکلش عمیق نبود المان ها و مشکلات فنی بود. با تشکر.

        • Alijjj گفت:

          الان dmc تو سبک خودش بهترین نبود؟ کدوم هک اند اساسی به این خوبی تو این چند وقته اومده بود؟ 😮 😮

  • Star1 گفت:

    فک کنم سم لیک بازنشست بشه و از دنیای بازی خداحافظی کنه و هنوز شایعات خرید رمدی توسط سونی در جریان باشه و طرفدارا منتظر خبر رسمی باشن.

  • cast away گفت:

    چه انحصاری ، چه مولتی پلتفورم ، کاش نسخه ی بعدی الن ویک باشه
    چندین سال از بازی الن ویک خبری نبود و حالا با بازی کنترل دوباره اسمش سر زبون ها افتاد (حتی اون هایی هم که نسخه ی اول الن ویک رو بازی نکرده بودن هم روی بازی کردنش حساس شدن ! )
    با داستانی که بازی کنترل داشت و ربط هایی که به الن دادن ، میتونن بازی (الن ویک) رو از چیزی که بود پیچیده تر کنن
    سم لیک جان عزیزت برو تو کار نسخه ی دوم الن ویک
    Pleeeeeeease

  • Advent Sorrow گفت:

    فقط امیدوارم از ژانر تخیلی بیرون بیان و یه بازی دارک در ژانر Noir ارائه بدن. سیستم روایتی که رمدی ارائه میده فقط بدرد چنین آثاری می خوره، هیچکدوم از پروژه های تخیلی این شرکت جذابیت max payne رو نداشته.

  • ragnaros گفت:

    استودیوی ۲ زاری رمدی

  • با سم لیک حال میکنم آدم باحالی به نظر میاد انگار تو فیلم های سینمایی دیدمش
    به هر حال از اون نویسنده های فوق العاده و بسیار با استعداده که من صبر ندارم ببینم پروژه بعدیش چیه
    همون طور که گفته ممکنه ادامه Alan باشه ادامه کنترل باشه با به عنوان کاملا جدید
    اما با توجه به شایعات و اتفاقات چند وقت اخیر که برای Alan wake افتاده میشه انتظار قسمت بعدیشو داشت چون الان دیگه وقتشه و طرفدارا هم بی صبرانه منتظرش هستن تا یه عنوان دیگه

استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا
استودیوی رمدی برروی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار می‌کند - گیمفا