رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا

رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد

سعید حلاجیان
۱۰:۳۱ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا

نسل هشتم رو به پایان است و دیگر باید برای نسل نهم خود را آماده کنیم؛ نسلی که به نظر می‌رسد با تحولات بسیاری در زمینه‌ی ساخت بازی‌های ویدئویی همراه خواهد بود. یکی از کنسول‌هایی که قرار است در سال اینده عرضه شود، کنسول پلی‌استیشن ۵ است و به تازگی استودیوی رمدی نیز لب به تحسین این کنسول گشوده و از مهمترین مزایای این کنسول صحبت می‌کند.

استودیوی رمدی نامی بسیار آشنا در میان بازی‌بازان است، استودیویی که آن را با عرضه‌ی بازی‌هایی همچون Alan Wake، Quantom Break و البته از همه مهم تر بازی نسل هشتم آن یعنی Control می‌شناسیم. به تازگی شان دانلی (Sean Donnelly)، برنامه‌نویس ارشد استودیوی رمدی مصاحبه‌ای را با مجله‌ی پلی‌استیشن انجام داده و طی این مصاحبه در ارتباط با مزایای کنسول پلی‌استیشن ۵ صحبت‌هایی ارائه داده است. آقای دانلی در مهم‌ترین بخش مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره می‌کند که استفاده از SSD در کنسول پلی‌استیشن ۵ یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود به طوری که این فناوری باعث می‌شود تا سازندگان بتوانند دنیایی پرچزئیات و غنی‌تر در بازی‌های ویدئویی خلق کنند و به علاوه استفاده از SSD زمان بارگذاری بازی‌ها را نیز کاهش خواهد داد:

وقتی صحبت از سخت افزار قوی‌تر می‌شود، مشخصا که کار بسیار ساده تر است اما استفاده از SSD در کنسول پلی‌استیشن ۵ باعث می‌شود تا ما دیگر حتی نگران استریم بازی‌ها نیز نباشیم و استفاده از SSD باعث می شود پهنای باند بیشتری از حافظه‌ی CPU نیز آزاد شود. به بیان ساده‌تر  در بازی به مانند Control، استفاده از SSD در کنسول پلی‌استیشن ۵ باعث می شود تا سیستم تخریب عمیق‌تر و حتی دنیای پر جزئیات‌تری را شاهد باشیم. از این روی حتی زمان بارگذاری نیز کاهش یافته و  پس از مرگ شخصیت بازی، شاهد بارگذاری سریع‌تری خواهیم بود.

آقای Mika Vehkala، مدیر فنی استودیوی رمدی، در این رابطه اشاره می‌کند که بازی‌های ویدئویی نیز باید به این منظور تغییر کنند:

البته این موضوع به همین سادگی نیست یعنی اگر بازی‌های ویدئویی از نظر وسعت و جلوه‌های بصری برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ تغییری نکنند، زمان بارگذاری نیز تغییر چشم‌گیر نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Manchester_U گفت:

    سلام خسته نباشید لطفاً یکی بگه به من طولانی ترین سری سولز کدوم نسخشه با احتساب بسته های الحاقیش + زمانش !؟؟؟
    همینطور بهترین داستان رو!؟؟؟
    :brokenheart:

    • mahdi.r گفت:

      به نظرم خوده dark souls 3 با dlc هاش از همه طولانی تر بود

    • ali 171 گفت:

      دارک ۳ طولانی تر با dlc هاش البته بازم بستگی ب بازی کردن خود شخص داره ک دوس داره لول بده یا نده مبارزه کنه یا فرار کنه ک ب نظرم فرار باعث میشه خیلی از ایتم های بازی رو از دست بدی
      دارک ۲ ریمستر و اگه بازی کنی جدا از دشمن های خود بازی دشمن های دیگه هم اضافه کردن دارک ۲ واقعا چالش های سخت و خفنی داره
      از لحاظ داستانی دارک ۱ و ۳ رو خود میازاکی ساخته
      ۲ رو با این ک داستان خوبی داشت طرفدارهای دارک زیاد راضی نبودن و خود میازاکی اومد دیگه با نسخه ۳ پرونده رو بست ولی بنظرم اگه میخوای بازی کنی کالکشن دارک اومده ۳ تاش هست اونو بگیر و حال کن

      • Advent Sorrow گفت:

        درسته طرفداران با دارک ۲ ارتباط بر قرار نکردن اما اگر بخوای فنی بررسی کنی dark 2 از نظر هاب،محیط و تعادل سلاح و شیلد و … خیلی از بازی سوم بهتر عمل می کنه. من خودم به سری سولز ۱۰/۱۰ میدم اما نسخه دوم بازی به شدت حساب شده ای هستش …. بماند که بازی سوم مشکلات فنی زیادی هم داره. من ماه اول عرضه بازی رو به اتمام رسوندم و باز هم نسخه بازی سال رو به همراه تریلوژی گرفتم اما همچنان مشکلات افت فریم داره روی PS4. هاب BLOODBORNE و DS 1 شاهکار هنری هستن و نحوه اتصال محیط های مختلف باورنکردنیه. تجربه سری سولز بهترین اتفاق زندگی گیمری من بوده و ds 1 بهترین بازی ای هستش که تجربه کردم، باید با تمام وجود این سری رو درک کرد و غرق شد داخل lore بازی. فکر می کنم بیش از ۴۰۰ ساعت داخل نسخه دوم بازی گیمپلی دارم و هنوز زده نشدم.

        • Old_Gamers گفت:

          دارک ۱و ۳ گیم پلی شبیه هم دارن اما دارک ۲ واقعا مکانیزم گیم پلی رو عالی تغییر داد و گیم پلیش سختتر از دارک ۱ و ۳ هست . همون دیر پر شدن استوس ها و شکستن زود هنگام شمشیرها و کمیاب بودن ایتمهای ارتقا داستانی بود برای خودش . همینطور طراحی مرحله سختتر . همون no mans warf تو اول بازی کابوسی بود برای خودش . اما باسها زیاد سخت نبودن .اون پیرمرد ویلچری که باید سه بار ملاقاتش کنی در نهایت برات چند بار پورتال باز میکنه پورتال اخری رو از شدت سختی بیخیال شدم .

        • Old_Gamers گفت:

          افت فریم نسخه سوم تو ringed city خودشو رو پی سی هم نشون میده . اما نسخه پی سی خود بازی و دی ال سی اول افت فریم چندانی نداره . واقعا حیفه این بازی مشکلات فنی داشته باشه . بلاد هم افت فریم داره رو اسلیم من میگم .

    • Mr Hill93 گفت:

      دارک سولز ۲ از همه طولانی تره به همراه دی ال سی هاش
      بهترین نسخه هم دارک سولز یک هست

    • اگه اینترنتت وصله یه سر به این سایت بزن و اسم بازی مورد نظرت رو سرچ کن:
      https://howlongtobeat.com/
      طبق نظر اعضا میانگین زمان برای تموم کردن بخش داستانی یا تمام بازی رو میگه. داستان هم که سلیقه ای هست ولی اگه کل سری سولزبورن رو حساب کنی خیلی ها میگن Bloodborne خط داستانی مورد علاقشونه، اما Dark Souls 1 قابل فهم ترین داستان رو داره.

    • PERSIAN NAZI گفت:

      ببین دارک سولز ۲ نسبتا راحت تره و زره هاشم ابگرید میشه و میشه تو بازی کارهای بیشتری انجام داد اما بسته هاش واقعا سختن
      شماره ۱ و ۳ یه سختی همیشگی داره و تقریبا با احتساب ۱۰+% نسبت به مکان قبلی قویتر میشن
      ولی اگه میخوای بازی کنی اول ۲ رو بازی کن چون نسبتا راحت تره و قلق بازی بهتر دستت میاد

    • Advent Sorrow گفت:

      سلام. بستگی داره چه هدفی داشته باشین؟ اتمام بازی، بررسی جزئیات یا پلت کردن بازی اما اگر بخوام یه میانگین بگیرم و فرض کنم شما بخوای بازی رو به طور کلی درک کنی Dark Souls 2 طولانی ترین نسخه سری هستش. بیشترین باس فایت رو داره (۴۳) تقریبا دوبرابر بازی های قبلی) و مناطق وسیع هم شامل میشه و شامل سردرگرمی های بیشتری هم میشه. همه بازی های سری سولز هم برای پلت کردن شامل grinding های طاقت فرسایی میشه که من برای پلت کردن هر کدوم از بازی های میازاکی زمان زیر رو اختصاص دادم:
      Dark Souls 1: حدود ۷۲ ساعت.
      Dark SOuls 2: حدود ۸۷ ساعت.
      dark souls 3: حدود ۷۶ ساعت.
      البته این زمان های برای پلت کردن بازی هستش و برای اتمام کمتر طول میکشه اما باز هم نسخه دوم طولانی ترین نسخه هستش مخصوصا که سه تا دی ال سی طولانی هم داره. پیشنهاد می کنم فقط به فکر تجربه یک باره بازی نباشید پلت کردن بازی های میازاکی لذتبخشه چون دنیای بازی رو به خوبی درک می کنین از ds 1 گرفته تا sekiro. نسخه اول هم از نظر خلاقیت و اتمسفر بهترین بازی سری هستش. به ترتیب بازی بشن بهتره به صورت کلی اما از نظر lore و روایت نسخه اول و سوم ارتباط مستقیم دارن و بازی دوم در مکان و زمانی متفاوت روایت میشه. اگر بخوام بازی های میازاکی رو رتبه بندی کنم به این شکله:
      ۱-dark souls 1
      ۲-Bloodborne
      ۳-dark souls 2
      ۴-dark souls 3
      ۵-sekiro.

      • Big Boss11 گفت:

        من تمام بازی های میازاکی پلات کردم اما دارک سولز ۲ حتی تمام نکردم!!! اصلا نمیتونم با بازی ارتباط برقرار کنم محیط ها اصلا پیوستگی ندارن و اغلب نمیدونم دارم مسیر درست میرم یا نه بازی خیلی واسم گنگ تعجب هم میکنم بعضی از دوستان میگن نسخه ۲ آسون تر!!!

        • Advent Sorrow گفت:

          اتفاقا محیط ها خیلی پیوستگی جالبی دارن اما بازی گنگه شما خودت رو مجبور کن بازی کنی یکمم از گاید ها استفاده کن! میبینی به یکی از بهترین تجربه هات تبدیل میشه. خیلی ها رو دیدم این حالت شما رو داشتن. dark souls 3 بزرگ ترین پسرفتش اینه که هاب جذاب و متصل بهم خلاقانه ای مثل دو بازی قبلی نداره مثلا از بان فایر اول یهو وصلت می کنه به اتاق که هیچ ربطی نداره به فایرلینک اما بازی های دیگه کلا شاهد یه مپ متصل بهمیم. نسخه سوم یکی دو تا منطقه کلا به شکل جالبی بهم متصل نیستن.

        • m.asd گفت:

          دو خیلی سخت تره خیلی من بعد اتمام ۲ نسخه ۳ رو بازی کردم می تونم بگم ۳ ساعت اول بازیم نمردم باس اوال رو بدون مرگ رفتم حتی یه سامورایی که بود اونجا هم بدون مرگ کشتم ۲ بی رحم ترین نسخه بازیه

        • Old_Gamers گفت:

          نسخه دوم اتفاقا سختترین نسخه هست . خوب بازی میازاکی هر چی گنگ تر بهتر .

      • biosoroushock گفت:

        اصلا با رتبه بندیت موافق نیستم جالبه که انقدر با دارک دو حال کردی در حالی که خیلی ایرادات داره من کل سری رو پلات کردم به غیر از دو راحت میتونم بگم اگه فن واقعی سری سولز هستی به این ربط نداره که چقدر دارک دو رو دوست داشتی باید بزاریش ته رتبه بندی ها چون گند زد به داستان سری اگه میازاکی آخر کار نمیومد و جمعش نمیکرد معلوم نیست دارک دو به چه بازی تبدیل میشد

        • Advent Sorrow گفت:

          کاری به داستان ندارم من اصولا همیشه گیمپلی برام اولویت داره گیمپلی کند سولز ۲ رو بیشتر ترجیح میدم به نسخه سوم. دومی از نظر گیمپلی به ریشه پایبند و از نظر داستان پایبند نیست. در ضمن دارک دو هیچ گندی به داستان نزد بلکه کلا روایتی متفاوت داره هیچ ارتباطی با دو نسخه دیگه نداره و داخل kingdom of Drangleic روایت میشه.نسخه سوم Lothric. این وسط lordran که جهان بازی اول هستش گذشته lothric هست. در کل شما نباید به بازی دوم به عنوان داستانی مرتبط با دو نسخه دیگه نگاه کنی هیچ ارتباطی ندارن. از نظر گیمپلی هم ترجیح من مبارزات سرعتی نیست. بازی دوم بیشتر شبیه نسخه اول و بازی سوم بیشتر شبیه bloodborne هستش. همونطور که ذکر کردم از نظر فنی(نه هنری و روایتی) بازی دوم کار بهتری انجام میده نسبت به سومی هم تعادل سلاح ها بهتره هم اتصال محیط هم یک نقش آفرینی عمیق( به همین دلیل هست که بالاترین متای سری سولز هم ds 2 داره) بازی چون از نظر فنی فوق العاده اس تونست متای خوبی کسب کنه و به قول منتقدین اوج سری سولز بود اما چون از نظر هنری و روایتی نتونست به دو بازی دیگه برسه مورد استقبال فن ها قرار نگرفت. در هر صورت اجباری در کار نیست، من کلی سولز فن دیدم حتی نسخه اول رو دوست نداشتن. این بر می گرده به سلیقه شما، سیستم مبارزه کند دوست داری یا سریع/ چه نکاتی برات مهم هست و …

        • Advent Sorrow گفت:

          اینم بگم که بنده خدا میازاکی اینقد تلاش کرد و این سبک رو خلق کرد آخرش بازی ای از این سری بالاترین متا رو گرفت که میازاکی کارگردان نبود(ds 2) که به نظرم جای نمره این بازی با سولز ۱ باید عوض بشه. اینجوری که شما میگی گند زد به نظر میاد بازی ضعیف باشه اما اصلا اینطور نیست. شما می تونی بگی داستان ضعیفه/lore قدرمتندی نداره یا حتی اصلا داستان درست و حسابی براش نوشته نشده (که البته این ها هم حقیقت نداره بازی به شدت قوی ای طرف هستیم) اما اصلا نمی تونی بگی گند زده به دو بازی دیگه چون اصلا هیچ ارتباطی با اونا نداره چطوری می تونه تاثیر بدی روشون داشته باشه. من فقط سلیقه ام کمی با بقیه فن ها متفاوت سر سولز ۳ و ۲ جاشون جا به جاس.

          • biosoroushock گفت:

            دارک دو بازی خوب ولی همونطور که گفتم پر ایراده من خودم گیم پلیش رو قبول دارم اما بقیش هیچی نداره از لحاظ هنری و طراحی باس فایت و حتی موسیقی بسیار ضعیف تره از دارک یک و سه همچنین داستان که ربط نداره تا حدودی درسته اما این باعث نمیشه که مشکل هاش رو در نظر نگیریم بازی نه اون lore عمیق رو مثل قبل داره و از لحاظ فلسفی و معنایی به درستاورد خاصی نمیرسه نمیدونم چقدر دنبال داستان سری رو گرفتی اما دارک دو حتی اون چیزی قرار بود بشه هم نشد برو ببین داستان دارک دو چقدر عوض شده نسبت به نسخه اولیهش حتی تو فایل های بازی چیز هایی دست گیر ملت شده که ببینی شاخ در میاری که چقدر قرار بوده بازی متفاوت و جذاب تری باشه حتی خود فرام سافت اومد کلی تغییرات ریز و درشت در نسخه ریمستر بازی scholar of the first sin انجام داد که نشون میده خودشونم فهمیدن چه گندی زدن قطعا وقتی به کل سری به صورت کلی نگاه کنی پر ایراد ترینشون دارک سولز دو هست که میتونست خیلی بهتر باشه اما به دلایلی خراب شد هر چند در شرایط فعلی بازیش یه بازی خیلی خوب توی ژانر خودش محسوب میشه و از خیلی بازی های دیگه سر تره ولی وقتی در مقایسه با دارک یک و سه و حتی بلادبورن قرار میگیره تو برخی بخش ها ضعیف تر عمل کرده و اینکه میگی متاش چرا بالا تره اصلا مبنای خوبی برای اثبات حرفات نیست چون نقد اکثر منتقدا رو بخونی میبینی هیچی از داستان و جزئیات بازی سرشون نشده دارک سولز بازی نیست که با یه دور تند تند رد کردنش بتونی تمام و کمال درکش کنی و مقایسشون کنی این منتقدا فقط میخوان سریع نقدشون رو بدن بیرون که این روش برای بازی های خطی و کوتاه جواب گو هست نه برای امثال دارک سولز که چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ فلسفی بسیار عمیق هستن

    • Old_Gamers گفت:

      دارک سولز ۲ فکر کنم از همه طولانی تر هستش . در ضمن سه تا ذی ال سی هم داره . زمانش که بستگی به بازی خودت داره فیلم که نیستش زمانش ثابت باشه . از نظر داستان هم دارک ۱ با دی ال سی .

  • اسپم:سلام به دوستان گیمفایی،از کاربران هرکی اینترنت براش وصل شده لایک کنه،هرکی قطعه دیسلایک بده،ببینیم اوضاع نت چطوره
    من خودم اهوازم،هنوز نت قطعه،
    امیدواریم هرچی زودتر نت برای همه هموطنان عزیز وصل شه،چون واقعا این یه هفته از کار و زندگی عقب افتادیم

  • PERSIAN NAZI گفت:

    با تشکر از اقای حلاجیان
    یه روزی یه کنسول اومد که اعیانی بود و قیمتش ۱۸۰۰۰۰ تومن بود و همه غصه داشتنشو میخوردیم و ارزو و حصرتی بود برامون و مدل اسلیمش شد ۹۰۰۰۰ تومن و اونم نتونستیم بخریم اوم موقع متال اسلوگ و تیکن و متال گیر و مدال افتخار و ماشین جنگی و کرش و درایور و … دورانی داشتن و ما مجبور بودیم اخر هفته ها فقط کرایه کنیم
    مدل دوم که اومد اولش با قیمت ۲۶۰۰۰۰ تومن اومد و من یکی توان خریدشو بازم نداشتم و علاف تو کلوپها بودم ولی تا مدل اسلیم نقره ایش اومد جلدی رفتم ۱۸۰۰۰۰ تومن از تو بانک دراوردم و خریدمش و جاتون خالی مادرم یه دنیا فحش نثارم کرد و مدام بهم میگفتن مگه تو بچه شدی ؟ اینا مال بچهاست و رنگ تلویزیون میپاشه و … ولی من برام مهم نبود و مجبور شدم یه تلویزیون ۲۱ اینچم بخرم و یجورای اطاق خودمو داشتم دیگه
    اون موقع میشد تفاوت وحشتناک گرافیکی رو دید و بلک و اویل ۴ و خدای جنگ و کلد وینتر و … چه دوران باشکوهی بود اونجا
    نسخه سوم که اول اومد یکی از رفقامون واسه کور کردن چشم بقیه کلوپها رفت از کیش ۱/۲۰۰ میلیون داد و خریدش و ما هم اونجا ساعتی ۴۰۰ حال میکردیم
    راستش با پلی استیشن ۳ زیاد حال نکردم چون دسته کوچیکی و مزحکی داشت و بجز خدای جنگ ۳ طرف هیچ بازی نرفتم و ترجیح دادم بچسبم به ۳۶۰ چون دستش بهتر بود و بعد یه مدت اولین سیستمو جمع کردم و کلا کنسول رفت بکنار
    سر پلی استیشن ۴ هم یدونه دست دومشو خریدم ۸۵۰۰۰۰ ولی بعد یه مدت دادم رفت
    یدونه سر PES 16 برنده شدم و اونم دادم رفت
    یدونه واسه برادرم خریدیم ۹۵۰۰۰۰ با اون خدای جنگ و بلاد بورن و هورایزون و دی اوردر و بازی کردیم
    همین هفته گذشته هم یه بن به مادرم دادن که با رفیق شفیقم رفتیم یدونه برداشتیم و درجا دادیم رفت
    ( حالا برادران همیشه در صحنه نگن داره سونی رو میکوبه )
    حرفهای این ادم برام خنده داره و منو یاد گذشته انداخت که یه روزی بلک اومد و گفتیم عجب گرافیکی و بتلفیلد زدیم و گفتیم عجب گرافیکی
    یه چیز نانوشتست که کنسول بعدی توان گرافیکی و پردازشی بیشتری رو داره و هرکسی که به این موضوع بپردازه با شعور بقیه بازی کرده
    وقتی به بازیهای هر شماره نگاه میکنم میبینم که از کجا اومدیم و به کجا میریم و تفاوت هر کدام چقدر بوده
    امیدوارم پلی استیشن ۵ همون قضیه پلی استیشن ۱ نشه که فقط تو کلوپ ببینیمش چون زمان ما که اینجوری بود متاسفانه

  • Mr Hill93 گفت:

    اقا اینطور ک به نظر میرسه ی خبرایی هست
    تعریف یهویی رمدی از ps5 میتونه نوید دهنده این خبر باشه ک سونی برای خرید رمدی به توافقاتی دست پیدا کرده و میتونیم منتظر نسخه ریمستر الن ویک یک رو ps5 و همینطور آلن ویک دو به صورت انحصاری باشیم

    • Star1 گفت:

      اینا هیچکدوم دلیل نمیشه؛
      از ps تعریف کرد.
      پیجشو فالو کرد.
      از رمدی بازدید کردن.
      پست گلد شدن بازی رو لایک کردن.
      اگه معامله انجام شده باشه که سریع و بدون مقدمه اعلام میکنن، مث اینسومنیاک.

      • GrandWarden گفت:

        هر چند خودمم بعید میدونم‌ که به توافق رسیده باشن،ولی احتمالش هست که سونی یا در حین گیم آواردز یا در psx(اگه برگزار بشه!) یا در حین E3 اعلام کنه.مثل گیمزکام که با اعلام خرید اینسامنیاک توجه زیادی رو جلب کرد

      • یادت باشه اینا همون دلایلین که مایکرو فنا برای اینکه بگن مایکرو یه استودیو رو میخره میاوردن حالا به سونی رسید دلیل نمیشه؟؟؟البته من خودمم میگم دلیل نمیشه کلا ولی دیگه کسی که بنفعش برا خودش همون دلایل رو میاره که نباید بگه :rotfl:

      • mahdi.r گفت:

        یادمون نمیره سر کمتر از این واسه مایکرو چه چیزا که نمیگفتین
        در ضمن اینسومنیاک رو در حین مراسم گیمز کام خبرش اومد موقعی که خیلیا داشتن اخبار گیمو دنبال میکردن احتمال اینکه سونی تو گیم آوارد امسال خرید این استودیو هم دنبال کنه کم نیست
        راستی اینکه گریلا گیمز استودیو فرست پارتی سونی تو ساخت کنترل کمک کرده هم لابد دلیل نمیشه

  • Ozhan گفت:

    کاش دنیای مام اینقد جزیات داشت که بدون التماس و خواهش به کوچیکترین و نیازترین خواسته هامون که اینترنت و بنزین هم جزوشونه برسیم
    کاش یه ssd هم به خودمون میشد وصل کنیم تا بدبختیا زودتر ازمون لود بشن و بگذرن

  • واقعا بعضیا دلشون خوشه هاا..طولانی ترین سری سولز این مای ا.س.
    مشهد ۱۱ همچنان قطع
    ما هیچ..ما نگاه.

  • m.asd گفت:

    من خودم میخوام یه ssd بخرم یک ترابایت ففط نمیدونم چی برای بازی خوبه خودم ۲ ترا دارم هارد عادیه

  • شرایط و فضای تهران این روزا خیلی شبیه‌ فیلم جوکر که اخیرا رو پرده رفت(شاهکار کلمه کوچیکیه‌ واسش)
    تهران عین گاتهامه…همه بی حوصله…خسته…عصبی…
    انگار خوابیمو داریم خواب میبینیم…هیچ کس هیچ چیز واسش مهم نیس..هیچکسی به اون یکی کمک نمیکنه..هیشکی لبخند به لب نداره….دلخوشی شده یه شوخیه مسخره…هیچ کس به آینده امید نداره…همه منتظر یه تحولن…با کورسوی امید…همه چیز بی رنگو لعابه…همه تنها هستن…همه دنبال حقشونن توی این سرزمین…که اسمش زندگیه…فقط داریم نفس میکشیم..توی چند لایه گردوغبارو خاک…انگار تاد فیلیپس یه ماه ایران بوده بعد جوکرو ساخته…دست رو هر چیز میزاری بعد قیمتشو میبینی از لیستت خطش میزنی…خونه(لونه سگ)…ماشین…کار….تفریح…امید…زندگی….لیست من که خالیه….اوضاع لیست تو چطوره رفیق

    • LordMercy گفت:

      Thomas Wayne رو یکی پیدا کنه

      من میخوام بهش اون چیزی که لیاقت داره رو بدم

    • بابا یه فیلم دیدینا خودتونو کشتین کتاب ۱۹۸۴ جرج ارول بیست ساله و خرده ایه شبیه ایرانه ، کتاب دنیای قشنگ نو آلدوس هاکسلی شبیه کل دنیای امروزه هرچی بیشترم میره بیشتر شبیه اش میشه کلا از این تشابهات زیاد پیدا میکنین تو ادبیات ، فیلم رو من هنوز ندیدم منتظرم بلوری ری بیاد ولی کلا حالا از جای دیگه میسوزین هی نگین اینجا جهنم اونجا بهشت…..نمیگمم اینجا خوبه ولی کلا تو یه دنیای ناعادلانه داریم زندگی میکنیم هرجای دنیا برید اوضاع به نوعی با تمایلات ما تناقض داره ، خدا بیامرز آدولف هیتلر یه جمله قشنگ داشت : رسانه ها بهشت رو جهنم و جهنم رو بهشت نشان میدهند. پس کمتر بیست و سی ، bcc و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه نگاه کنین و بجاش ببینین چیکار میتونین بکنین شک دارم کامنتمو گیمفا منتشر کنه :rotfl:

    • shonar گفت:

      میدونم چی میگی داداش هممون اینجوری هستیم ولی میگی چیگار کنیم.چیکار میتونیم بکنیم؟ تنها سنگرمون سکوته ایشالا خدا خودش مجازاتشون کنه

    • mahdi.r گفت:

      من نمیدونم اینایی که با دیدن جوکر اینقدر مست شدن اگر فایت کلاب و مستر روباتو v for vendeta میدیدن جامه ها میدریدن و نعره ها میزدن خدایی جوکر در مقابل فیلمی مثل فایت کلاب یه شوخیه ولی چون اسم جوکر رو فیلم بود همه رفتن دیدن

      • Avelone گفت:

        داداش کاملا معلومه شما جوکرو نفهمیدی وگرنه از نظر بعضی مسائل محتواش حتی از فایت کلاب و وی بیشتره و حتی ارزش تکرار فیلمش هم بیشتر از اون هاس حالا لابط میپرسی دلیلش چیه؟ خوب اگه شما دقت کنی انگار بعضی از صحنه ها باهم هماهنگی ندارن و هی کات میخوره فیلم بخاطر اینه که معلوم نیست کدوم یکی از صحنه های فیلم واقعیه و کدوم یکی از صحنه های فیلم ساختگی و نشات گرفته از فکر و خیلیات ارتور هست.قطعا فایت کلاب و وی فیلمای کم نقص تری نسبت به جوکر هستن اما به نظرم با جوکر بیشتر میشه ارتباط برقرار کرد.

  • djma گفت:

    بعید نیست رمدی رو سونی خریده باشه

  • djma گفت:

    نامزدهای گیم اوارد هم که کلا قضیه مشکوکه ،گوتی از قبل انتخاب شده

  • LordMercy گفت:

    آره، آره

    نسل ۸ م میخواست بیاد این چیزا رو میگفتن

    دیدیم به خاطر cpu ا ی ناتوان این نسل چطوری شد

    برای این نسل باید مثل آغاز نسل ۷ کارای پردازشی کنن که نیام من بگم GTA IV هنوز هم شهر ش از خیلی جا های دیگه زنده تر ه

  • AMD1992 گفت:

    بازی خوبیه فقط الان که دارم بازی میکنم مراحلش یکم گیج کننده است. از اینجا برو اونجا اینور اونور …

رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا
رمدی: کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخت دنیاهایی پرجزئیات را امکان پذیر می‌سازد - گیمفا