اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا

اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

محسن رضوی فر
۱۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا

حدود ۵ روز از انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گذرد. استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده‌ی این عنوان، به‌روزرسان جدیدی را برای این بازی منتشر کرده که برخی از مشکلات آن را برطرف می‌کند.

این به‌روزرسان در حال حاضر تنها برروی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در دسترس است. حجم این به‌روزرسان حدود ۵۵۰ مگابایت بوده و مشکلات مربوط به مدت زمان بارگذاری بازی را کاهش می‌دهد. همچنین این به‌روزرسان، ایرادات مربوط به تنظیمات Dynamic Resolution و مشکلات عملکرد غیرصحیح کلیدهای جهت را نیز رفع می‌کند. انتظار می‌رود این به‌روزرسان به‌زودی برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز منتشر شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقدها و نمرات و همچنین، فهرست تروفی‌های این بازی را از طریق نشانی قرار گرفته مشاهده و مطالعه بفرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا
اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام به دوستان عزیز نه من حرف سیاسی میزنم نه به سیاست کار دارم ولی تا زنده هم به مردم آگاهی خواهم داد و واقعیات را برایشان بازگو خواهم کرد مردم الان بدانید خیلی جدی اینترنت ملی راه اندازی کردن و این کار یکی دو روزم نیست که به دروغ میگن تو یکی دو روز فعالش کردیم اینا برنامه از قبل بوده فقط از اینترنت استفاده نکنید تا مجبور شن بیارنش چون درآمد اپراتور ها وابسته به اینترنتی که مردم ازشون میخرن دنبال کسی نباشید که از آسمان هفتم بیاد نجاتتون بده ناجی خودتونید تک تک شما ها

    • دیشب خواب میدیدم نت وصل شده 😥

      • VMahdi گفت:

        این بنده خدا اگه از کارکرد شبکه اطلاع داشت باید میدونست اتصال به شبکه بدون وجود هیچ گونه ای اس پی ایی امکان پذیر نیست . در هر نقطه از جهان که باشید . و تمام ای اس پی ها امکان ثبت تک تک پاکت هایی که ارسال و دریافت میشه رو دارند ربطی به سروری که دارید دیتا بهش ارسال یا دریافت میکنید نداره .
        جهت اطلاع دوستان میگم که به غیر از ای اس پی و سرور (در صورت وجود سرور چون برای مثال در پروتکل پی تی پی که تورنت برپایه ی اون هست سروری به غیر از سرور مسیر دهی پاکت ها وجود نداره) اگه از هر نوع فیلتر شکن هم استفاده کنیم این امکان رو به شخص سومی هم میدیم که پاکت ها رو رصد کنه چون اصلا ساختار هر پورتوکلی که فیلتر رو میتونه دور بزنه به این شکل هست که شما بعد از گزشتن از فایروال های ای اس پی به یک سروری وصل میشید که از طریق فایروال ای اس پی فیلتر نشده و بعد از طریق اون سرور به اینترنت وصل میشید .
        در مورد اینترانت هم خوب اولین باره که میشنوم که کسی گفته کار یکی دوروز هست چون سال هاست که دیتاسنتر های داخل کشور فعال هستند و سال هاست که مردم دارند از سرویس هایی که داخل کشور هست استفاده میکنند از همین گیمفا که سرور هاش داخل کشور هست و در حال حاضر در دسترس هست بگیرید تا فروشگاه های اینترنتی و بانک ها و …
        نکته ی عجیبی که وجود داره حداقل برای ما گیمر ها اینه که چند ماه پیش که گیم دیتا سنتر امارات تاسیس شد میگفتیم چرا نباید ما داخل کشور دیتا سنتر داشته باشیم که پینگمون عالی باشه . سر کانتر یادمه بعضی افرادی که یکم تندروی داشتند حتی میرفتند پینگ رو میبردند بالا که به سرور های عرب و این حرفا وصل نشن و الان داریم یکی رو میبینیم که مخالف وجود دیتا سنتر داخل ایران هست که حداقل برای منه گیمر با این چشم اندازی که یک روزی روابط انقدر خوب بشه که کمپانی های مطرح سرویس دهنده حاظر باشند برای بازی هاشون و کاربر های داخل ایرانشون از دیتاسنتر ها داخل ایران استفاده بکنند یا تعداد دیتاسنتر های داخل ایران از نظر کیفیت و کمیت بتونه با حداقل کشوری مثل هند رقابت بکنه عجیبه .
        از یک طرف خدایی خودتون حساب بکنید افتاب کبیر و مزرعه ی خورشیدیی که انرژی مورد نیاز دیتاسنتر هارو تامین بکنه و صنعت ای تی که وابستگیمون رو از نفت کم بکنه رویایی نیست ؟
        بابا هرچقدر هم اختلاف نظر داشته باشیم ایرانی که هستیم ؟

        • حرفات تموم شد مطمئن باش اطلاعات من از شما. بیشتر نباشه کمتر نیست از لحاظ گیمینگ آگه سرور ها داخل ایران باشه معلومه بهتره ولی آیا من دارم راجع به گیم حرف میزنم خودت خوب میدونی که استفاده از پیام رسان داخلی تا استفاده از پیام رسان خارجی خیلی فرق داره و رویکرد سیاست دولت نسبت به مردم هم مشخصه

        • Star1 گفت:

          بله ای اس پی ها امکان ثبت دیتا های ارسالی و دریافتی رو دارن ولی بصورت Encrypt شده هست و نمیتونن رصد کنن تمام اطلاعات افراد رو.
          غیر از اون پیام رسان های امن از رمز گذاری پیچیده تری نسبت به وب سایت ها استفاده میکنن و تقریباً غیرممکنه شنود کاربرا مث واتساپ که از رمز گذاری سرتاسری استفاده میکنه.
          گیمفا هم ۴ تا ترایلر و مطالب مرتبط با بازی داره رو سرورش و اطلاعات عمومی پروفایل کاربرا، کسی خاطراتشو توش ثبت نمیکنه که ناراحت باشه سروراش داخل کشوره و گیم دیتا سنتر ها هم به همین ‌‌‌شکل.

        • VMahdi گفت:

          و این نکته رو هم اضافه بکنم من با کسی دشمنی ندارم ولی یک سری باور عجیب غریب داره رواج پیدا میکنه
          به عنوان شخصی که فوق لیسانس مهندسی نرم افزار داره و در حال حاضر دانشجوی فلسفه هست (مخلوط عجیبیه نه ؟ بزارید بگم که دنبال خلق روح در کامپیوتر و مفهوم هوش مصنوعی واقعی هستم لول ) این نظر هارو دارم میدم وگرنه من کی باشم که بخوام بگم چی درسته یا چی غلطه و فقط از نظر یک سری فکت به قضیه نگاه میکنم و احساس در تصمیم گیری و نظر خاهیم نقشی نداره.
          پیروز باشید

          • ohum گفت:

            اظهار نظرهای طولانی ، فرافکنی و … از نشانه های مشهود شماست .

            شما گیمر هم نیستید …
            من اگر فوق لیسانس نرم افزار و در حال حاضر دانشجوی فلسفه باشم ، هدفم از حضور در بخش نظرات بیشتر مقالات وبسایت گیما چیست ؟؟؟!!

    • Mohammad22xbox@
      درود برشما و عقیدِتان
      حقیقت :heart:
      صبح میشه این شب وا میشه این در
      پایان شب سیه سپید است

    • ghost.007 گفت:

      اتفاقا اینا میخوان ما استفاده نکنیم 😐 😐 درامد اپراتور ها اصلا مطرح نیست چون اپراتور که قطع نکرده

    • هر چه میگذره آرزو هایمان هم سطحش کمتر میشه الان آرزوی نت سال دیگه هم آرزوی داشتن موز چه کار کردن با ما با در جوابشان چه کردیم به خودتون بیاین داره دیر میشه آگه ما مردم قوی بودیم الان زیر سایتای خبر ایران خودمون برای داشتن نت کوچیک نمیکردیم میگفتیم به درک نت قطع شده

    • داداش ما همه باهاتیم ادامه بده
      #نه به اینترنت ملی

    • pacogamer گفت:

      تو خودت برای نوشتن این پیام از همین اینترنت استفاده کردی !!!!!!!

    • شرمنده بابت ریپ
      دوستان با این لینک میتونید تو bing سرچاتونو انجام بدین امیدوارم کارتون رو راه بندازه
      https://go.1ashena.ir/mini.php?https://www.bing.com

  • سلام لطفا به این هم توجه داشته باشید که تک تک جملاتی که توی بستر اینترنت ملی تایپ میکنید توی سرور های داخل ایران ذخیره خواهد شد با این کار دقیقا تمام اطلاعات شما دست سرویس های اطلاعاتی ایران میوفته این داستان برای فقط اینترنت هم نیست شامل تمام اپ های ایرانی هم میشه #نه به اینترنت ملی دوستون دارم

  • لطفا خودتون به همه کسانی که میشناسید اطلاع رسانی کنید

  • DJMJ گفت:

    از همون اول مشخص بود با یک بازی درستو حسابی طرفیم لذتشو ببرید
    _________
    آقا من حوصلم سر رفته دارم سرکارم shadow dancer و shinobi 3 میزنم رفتم دوران بچگی خیلی باحاله بازیه توپین چه موسیقی چه صداگذاری خیلی هم سخته مخصوصاً shinobi

  • A_Hideo_Kojima_Fan گفت:

    سلام آقای رضوی فر

    ببخشید یه سوال داشتم
    شما مجله ی خوب گیمینگ سراغ ندارید؟
    من چند تا از مجله های همین گیمفا رو دیدم خیلی خوشم اومد
    ولی مشکل اینه که مجله ها دیر به دیر منتشر میشه
    اگه مثلا هر ماه گیمفا یه مجله جدید داشت خیلی خوب میشد :heart:

  • کاربران محترم لطفا کامنت سیاسی نذارید
    من مجبور شدم بعضی از نظرات رو پاک کنم
    لطفا رعایت کنید

  • Star1 گفت:

    قصد خرید بازی رو داشتم ولی امکانشو ندارم.
    چند شب پیش nfs – heat رو هم گرفتم و قصد دانلود دیتاشو داشتم که اینترنت همراهی نکرد و همچنان ادامه داره ولی این چیزا برام هیچ اهمیتی نداره وقتی میبینم هم وطنام تو چه وضعیتی هستن.

  • بازی Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم گیمینگ ابری گوگل استادیا پایدار نیست

    چندی پیش شرکت گوگل از اولین سرویس گیمینگ ابری خود با نام استادیا رونمایی کرد و ادعا کرد که این پلتفرم نسبت به رقبای خود قدرتمندتر است. حال به تازگی این پلتفرم شروع به کار کرده است، اما بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بازی محبوب Red Dead Redemption 2 با نرخ ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این پلتفرم اجرا نمی‌شود.

    اینجا بخوانید↙️
    http://bit.ly/3342JwI

    @ShahrSakhtAfzar

    • Vagabond گفت:

      این نشون دهنده عظمت گرافیکی بازی هست که حتی قویترین کارت گرافیک های گیمینگ رو به زانو درآورده و حالا هم این سرویس استریم رو حتی نسخه های کنسولی که گرافیکشون دانگرید شده بود و بسیار ضعیفتر بودن هم ۶۰ فریم اجرا نمیشن چه برسه به نسخه pc و استادیا که گرافیکشون خودش یک شاهکار متحول کنندست

      • ali_r_o گفت:

        ربطی نداره گرافیک کنسول خیلی ضعیف تر از گرافیک pc ها هستش به بهینه سازی بازی ربط داره الان من بازیcontrol رو نصب کردم کلا ۲ گیگ از کارت گرافیکمو که ۸ گیگ بیشتر اشغال نکرده رو الترا ولی فریمی که میگیرم همش زیر ۴۰ فریمه
        بازی ایی که بهینه سازیش عالی باشه با هر گرافیکی بدون مشکل میاره با فریم خوب

      • VMahdi گفت:

        بگو در حد کنسول ها بیارن گرافیک رو پایین بعد رو استادیا بزارن و شک نکن این کاررو کردن
        پس مشکل از بالا بودن گرافیک بازی نیست
        البته بحث نسخه ی پی سی جداست

  • با سلام به همه من تمام تلاشم را میکنم که حرفام مضمون سیاسی نداشته باشه فقط آگاهی بخش باشه من خودم گیمرم و عاشق گیم و هر انتقادی با آغوش باز میپذیرم درود بر سونی فن ها ایکس باکس فن ها

    • منم از طرف قشر نینتندو فن هر انتقادی رو با آغوش باز میپذیرم

    • mehrab123 گفت:

      ینی گیمر یا باید سونی فن باشه یا ایکس باکس فن؟
      ینی یه پی سی فن گیمر نیست؟
      نژاد پرستی تا این اندازه؟!
      چرا همش باید به پی سی فنا توهین بشه و اونا هیچی نگن؟
      ینی پی سی فنا که سالی ماهی یک بار که برا پلتفرمشون یه گیم انحصاری میاد نباید راجب گیم نظر بدن
      و اینکه
      این فقط مال قشر گیمر ها نیست بلکه بازی سازا هم این مورد رو دارن
      مگه میشه تو یه خونه گیمر جماعت pc نباشه؟
      در کل اینایی که گفتم برا این بود که
      .
      .
      .
      .
      حوصلم سررفته بود و محیط اینجا یکنواخت شده بود
      گفتم جوّ رو عوض کنم
      به دل نگیرین :laugh: 😀 :rotfl: 😎 :clap: :loser:
      نینتندو فنا هم رو دوس دارم چون اونا هم مثه ما هستن

  • PCfarhadPC گفت:

    دوستان سایت زیرنویس فعالی سراغ دارید؟
    اگه دارید لینکشو بزارید-ممنون.

  • مازیار گفت:

    معلومه زحمات زیادی روی ساخت بازی کشیدن تا تونستن متای بالایی بگیرن 🙂 امیدوارم دوستان گیمفایی بتونن این بازی رو بخرند و لذتش رو ببرند 🙂 :yes:

  • mehrab123 گفت:

    شرمنده بابت بی ربط بودن کامنت
    .
    .
    کسی یه موتور جست و جوی اینترنت :search: که الان کار کنه سراغ داره؟ :lamp: ایرانی هم باشه راضیم با تشکر :party:

  • STX گفت:

    نسخه فشرده FitGirl و نسخه فشرده COREPACK منتشر شد… 😎
    .
    FitGirl
    https://www.dlfox.com/star-fit-2019/
    COREPACK
    https://www.dlfox.com/star-corepack-2019/

  • ali_r_o گفت:

    دوستان من یه مشکلی دارم که تو بازی ها همش افت فریم و لگ میخورم توی همه ی بازی ها قبلا هم خیلی وقت پیش کامنت گذاشتم دوستان هم راهنمایی کردن ولی مشکلم حل نشد الان تقریبا یک ساله این مشکلو دارم همه قطعات هم عوض کردم
    Rx 580xfx
    Ram 8
    I5 8400 گفتم حالا که همه هستن یه کمکی هم به من بکنید ممنون میشم

    • STX گفت:

      بازی رو ۱۰۸۰p Ultra MAX بخوای بازی کنی ۶۰فریم:
      RTX 2060
      Ram 16gb 3200MHZ
      CPU 8700 یا بهتر
      .
      ۵تا۱۰ فریم بخاطر رم
      ۵تا۱۰ فریم هم بخاطر cpu
      ۵تا۷ فریم هم کارت
      افت فریم داری… در کل ۱۵ تا ۲۷ فریم افت داری بخاطر قطعات ات که باید با سیتممت حداقل ۳۵ فریم بگیری ۱۰۸۰p MAX ولی رو مدیوم ۶۰ فریم میتونی بازی کنی… (بازی مورد نظرم RDR2 بود)

      • ali_r_o گفت:

        Rdr رو کاری ندارم ولی اخه با این سیستم من باید تو رینبو هم که بازی ماله چند ساله پیشه افت فریمو لگ داشته باشم؟

        • Old_Gamers گفت:

          سیستمت جواب میده . اصلا به تنظیمات بازی و این چیزا ربطی نداره مشکلت ویندوز و انتی ویروس و این چیزا نیستش بیخودی ور نرو باهاشون این سیستم لگ نمیده تو هیچ بازی . مشکل جای دیگه هست . قطعات رو ببر تک تک جای دیگه تست کن و همون ستینگ مادربورد رو هم دیفالت کن ببین چی میشه .

    • mehrab123 گفت:

      ببین اگه کلا از همه راه ها به در بسته خوردی
      کلا بزن مادر برد و کیس رو عوض کن و ویندوزتو درایور کارت گرافیک و آنتی ویروست هم به آخرین نسخه آپدیت کن (اگه نت گذاشت) یه خنک کننده جدا (شخصا پی سیم داغ میکرد الان از پنکه استفاده میکنم خیلی هم جوابه) هم بزار ، هارد ssd برای سریع لود شدن لودینگا و بالا اومدن پی سیت جوابه
      .
      .
      کلاً هم حسش نبود این کارارو کنی برو یه دستگاه باد بگیر تو کیست و همه نرم افزار هات هم آپدیت کن….. هزینش هم کم تره اگه یک فریم اضافه نشد باید از راه بالا که زود تر گفتم عمل کنی …. بازم نشد مشکل میتونه از رم یا سیپیوت یا کارت گرافیک یا مادربردت باشه (بگو همه قطعاتو گفتی)
      .
      .
      (هرچی راه میدونستم گفتم دیگه شرمنده :blush: )

      • ali_r_o گفت:

        والا قطعات قبلیم این بود gtx 1060 6gig
        Ram 8 ddr3
        I3 4130
        مادربورد رو یادم نیست روی اینم لگ میخورد
        کیس هم یه دونه تازگی اپاچی مسترک خریدم که فکر میکردم مشکل از تهویه باشه ولی درست نشد یه بار بازی رو روی ssd و ویندوز هم رویssd ریختم بازی مشکل حل نشد /:

    • P0ry4 گفت:

      چند تا دلیل ممکنه داشته باشه
      ممکنه cpu به اون کارت گرافیک و بورد نخوره یعنی از نهایت قدرتش نتونه استفاده نکنه یعنی همخوانی نداره ، محدود شده به قول معروف،
      یا اینکه اگه تو بازی که میری چند دقیقه اولش فریمت خوبه بعدش افت میکنه بازم بخاطر cpuت هستش که بخاطر اینه که زیاد از حد داغ میشه و مجبوره واسه اینکه لطمه به cpu وارد نشه بابت حرارت زیاد ، performanceشو پایین بیاره یعنی قدرتشو کم کنه یا کلاکشو پایین بیاره به صورت اتوماتیک
      یا اینکه سیپیوت تا خرخره پر میشه یعنی یه نرم افزارا یا سیستمایی هستن که در پس زمینه دارن از cpu استفاده میکنن که باعث میشه اون cpu قدرت اصلیشو نشون نده و باز هم محدود باشه حالا نتیجه گیری:
      Rx580 عالیه یعنی در حدی هست که همه بازیهای امسال رو ترکیبی high-ultra بتونه رو full-hd اجرا کنه
      حالا راه حل : من میگم که یه نرم افزار مثل cpu z برای کامپیوترت دانلود کن بعدش بازیرو اجرا کن یه ۱۰ دقیقه بازی کن بعدش از بازی control+tab بگیر بیا بیرون ، نرم افزارو اجرا کن ببین جلوی قسمت cpu چه خبره
      اول ببین cpu usage چقده یعنی مصرف cpu ،، باید از ۱۰۰٪ در سنگین ترین بازی ممکن ۹۶ ۹۷% باشه اگه دیدی ۹۹% یا ۱۰۰% بدون یه برنامه ها یا سیستم های فعالی باعث مصرف بیش از اندازه میشن
      حالا برو قسمت temprature یعنی حرارت و ببین که چقده ؟ دمای عادی در بدترین حالت یعنی سنگین ترین بازی و برنامه نباید از ۸۸°c یا ۸۹°c بیشتر باشه یعنی نباید بشه ۹۰ درجه سانتی گراد چون دیگه باعث آب شدن قطعه میشه اگه دیدی از همین ۸۸,۸۹ بیشتره بدون که سیپیوت داره زیادی ازش کار کشیده میشه و دماش بالا رفته
      اگه این شماره ها از اون چیزایی که گفتم کمتر بود یعنی اوضاع قطعت خوبه و مشکلی نداره ولی اگه بیشتر بود باید یه مدیریت برنامه واسه پی سی بگیری که موقع بازی کردنت برنامه ها و سرویس های در حال اجرا تو پس زمینه رو ببنده بعد بازی کنی یه چن تا توییک هم هستن واسه ویندوز ۱۰ که باید یکارایی کنی که مصرف cpu رو پایین میاره( چون ویندوز ۱۰ پرمصرف ترین و سنگین ترین ویندوزه) ، که تو یوتیوب دارمش و الان نمیشه بیا خصوصیم که وقتی نت اوکی شد لینکشو بدم کاراشو بکنی ،فعلا برو همون مدیریت برنامه کامیپوتر رو تویه سایت soft98 پیدا کن مثل ccleaner واسه فعلا
      حالا اگه شماره ها خوب بودن یعنی اوضاع خوبه و مشکلی با قطعه نداری مشکل از یه جای دیگست ، ببین مادربوردت قدیمیه؟ یعنی مثلا از سیستمای قدیمی داشتیش بوردو یا کهنست چون این cpu و کارت گرافیکت نسبتا جدید هستن و برای خروجیشون هم باید یه مادبرد نسبتاً جدید داشته باشی ،
      اگه همه اینایی که گفتمو انجام دادی به احتمال ۸۵٪ که مشکلت حل میشه انشالله ، و در نهایت اگه بازم راضی نبودی از فریمت یه رم ۸ گیگ دیگه ام بنداز کنار اون یکی رمت که بشه ۱۶ چون بازیای جدید مصرف رمشون زیاده و رم ۸ دیگه ۲۰۱۶ کارش تموم شد، همین
      گیمفا ببخشید زیاد شد میخوام کار این بنده خدا راه بیفته تایید لطفاً

      • ali_r_o گفت:

        دستت درد نکنه ولی همه رو انجام دادم واقعا نمیدونم مرگش چیه با برنامه ی msi afterburner تست میگیرم همیشه دمای سی پی یو نهایتا به ۷۰ میرسه که برای i5 8400 طبیعیه
        فقط کارت گرافیکه خیلی داغ میکنه دماش تا ۸۹ میره هر کاری هم کردم پایین تر نیومد حتی بازش کردم و خمیر سیلیکونشو عوض کردم دماش شد ۸۸ تو نهایت مصرف یه بارم رم ۴ از یکی از دوستان گرفتم برای تست که در مجموع شد ۱۲ گیگ رم ولی بازم مشکل پا برجا بود یه دونه پاور ۷۰۰کولرمستر داشتم ماله قبلا بود فکر میکردم مشکل از اونه اونم عوض کردم یه دونه گلد ۵۵۰ خریدم بازم مشکل حل نشد

        • P0ry4 گفت:

          دوست من ۸۸ درجه برای کارت گرافیک نسبتا مناسبه(متوسط رو به سطح بالا)
          شما به من بگو ببینم که اولا توی بازی کلا فریمت به نسبت سخت افزارت فکر میکنی پایینه یا که بعد از یه مدت بازی کردن فریمت افت میکنه ؟ دوم اینکه شما تهویه مناسب داری تو اون کیس چن تا فنه؟ جادار هست به اندازه کافی یا نه؟ سیمهارو از پشت کیس رد دادی یا نه همون تو گره خورده و پخش و پلان؟ مشکل مربوط به پاور فک نمیکنم باشه … سوم اینکه شما اون سیستمی رو که قبلن داشتی هم همینجوری بود؟ آیا همین مادبرد سیستم فعلی رو سیستم قبلی بودش؟
          چهارم اینکه شما پاور پِلَنِت رو high performance هست یا که بالانسه
          پنجم اینکه شما مطمعنی قطعاتو روی مادربرد خوب جا زدی؟ تا حالا اتصالاتو نگاه کردی شُلن یا نه ؟دیگه عرضم به حضورت که بی زحمت دونه دونه سوالارو بخون و جوابم رو بده ، در آخرش اگه نکته ای یا چیزی که فک میکنی لازم هست من بدونم رو بهم بگو امیدوارم که بهت بتونم کمک کنم :star:

          • ali_r_o گفت:

            به نظرم فریم خوبه مشکلی نیست ولی از اول که میرم تو افت فریم های خیلی بدی دارم کیسم مسترتک اپاچیه ۴ تا فن داره سیم ها هم همه از پشت رد شده سیستمی که قبلا داشتم یه دونه i3 4130 با رم ۸ گرافیک r9 270 بود ولی به نظرم (مطمئن )نیستم اواخر اونم تو رینبو مشکل داشت گفتم شاید بخاطر اینکه چند ساله دارم از کارت استفاده میکنم چیپ رو خوب خنک نمیکنه هر چند که مطمئن نیستم گرافیکو به gtx 1060 ارتقا دادم گرافیک دسته دوم بود فکر میکردم که مشکل از گرافیک باشه یه دونه rx 580 خریدم دیدم مشکل حل نشد و….همه قطعه ها رو عوض کردم به جز هارد ،،،،،،همین مادربورد که نه اون نسل ۴ بود این نسل ۸ اصن روشن نمیشه سیستم روی پاور پلنت هست ولی به high هم تغییر داده بودم مشکل حل نشد

            • P0ry4 گفت:

              شاید تنظیمات گرافیکی بازی رو درست تنظیم نکردی ، توی بازی از dynamic resolution یا adaptive resolution پرهیز کن ، رزولوشنو بزار فول اچ ادی ، vsync هم همیشه خاموش کن(off) این خیلی رو فریم تاثیر میزاره ، antialiasing هم بزار ۲msaa که گزینه بعد از fxaa هستش سیو کن برو بیرون از بازی ، روی آیکون بازی راست کلیک کن یه گزینه هست توی خط ۴م یا ۵م نوشته run with graphics processor بزن روش بعد gpuت یا همون rx580 رو انتخاب کن بعد بازی رو run as administrator کن ببین تغییری احساس میکنی یا نه ،،
              بازی دیگه ایم امتحان کردی به جز رینبو؟ ازت میخوام که resident evil 2 remake رو نصب کنی و با نرم افزار fraps واسم فریم بگیری بعد اینکه
              شما توی msi afterburner به تنظیمات کلاک دست زدی؟ یعنی هرتز رو بالا پایینش نکردی احیاناً؟ یا چک بعضی از گزینه هاشو زدی؟ اگه دستکاری حتی کوچیک کردی دنبال یه گزینه به نام restore to default بگرد بعد برنامه رو پاک کن!!چرا؟ چون به درد نمیخوره فایده ایم نداره کلن افتربرنر زیاد مالی نیست حتی اکثر آدما و اکثر خارجی ها چون من تو فرومای سخت افزار اینگلیسیم میگردم واسه اورکلاکم ازش استفاده نمیکنن چون شدیداً برنامه حالی به حولیه و واسه عدّه کمی خوب جواب میده ولی واسه ۹۰٪ آدمایی که دیدم بی فایده بود و چه بسا باعث ضرر و زیان شد پس اونو کامل پاکش کن ، یا اگه ار ایکس ۵۸۰ت ام اس آیه پاکش نکن ولی فقط دیگه ازش استفاده نکن
              نتیجه اینارو بهم بگو، اون بازیو تنظیمات گرافیکی و همرو امتحان بکن چون بعد از این یه نتیجه گیری کلی داریم

              • ali_r_o گفت:

                بازی هایی دیگه ای هم امتحان کردم مثه الان دارم control رو بازی میکنم اونجا لگ داره یه هفته پیشم کالاف اینفینیتی رو نصب کرده بود فکر میکردم مشکل از کالافه که کنترل رو که نصب کردم مشکل داشت msi afterburner هم قبلا یکم باهاش ور رفته بودم ولی دیفالت کردمش و یه بار دیفالت نمیشد پاکش کرده بودم دوباره نصب کردم بیشتر با این برنامه قطعات رو دارم مانیتور میکنم که ببینم دما و …. به چه صورته

                • P0ry4 گفت:

                  اون تنظیماتی رو که به شما گفتم رو انجام دادید؟ شما دقیقاً همه بازیهایی رو اجرا میکنید که از نظر بهینه سازی مشکل دارن!! رزیدنت اویل ۲ هم چک کردم دیدم همه جا به دستور مصادیق رایانه ای پاک کردن ، توی همون بازی کنترل همون تنظیمات گرافیکی که گفتم رو مو به مو اجرا کن بعدش با fraps واسم fps بگیر

                • ali_r_o گفت:

                  اوناهم چک کردم ولی باز مشکل پا برجاست خیلی برام جالبه که اینطوریه

        • milad_sr گفت:

          بنظر من رم ۸ برای سیستمت کمه اینم که میگی ۴ انداختی اشتباس چون motherbord معمولا دو کاناله هستن ۲ تا رم با یک فرکانس و حافظه بندازی جواب میده منم این مشکل و داشتم رم اضافه کردم درست شد

    • Gerard گفت:

      ali_r_o داداش منم تو گیرز ۵ همش افت فریم داشتم هرکاری کردم درست نشد . فقط باید ویندوز عوض کنی همه چی درست میشه افت فریم دیگه نداری مال منم ردیف شد ویندوز عوض کردم حتما ویندوز عوض کن چون مشکل فقط همینه 😉

    • Old_Gamers گفت:

      یه بار برو تو ستینگ مادربوردت قبل از بوت شدن فکر کنم اف ۸ رو باید بزنی دقیق یادم نیست . همون صفحه ابی که میاد . همه تنظیمات روم رو روی دیفالت بزار و ریست کن . یه بار این بلا سرم اومده و بازیهام هنگ میکرد با تنطیم رو دیفالت درست شد . امتحان کن ببین چی میشه . قطعاتت بشرط سالم بودن هیچ کم و کسری نداره . اگه میتونی رم ها و گرافیکت رو باز کن ببر رو یه سیستم دیگه تست کن ببین اونجا کار میدن یا نه همینطور سی پی یو که از اونا مطمئن بشی . اگه سالم بودن باید به مادربوردت شک کنی یا ستینگش بهم خورده یا سخت افزاری مشکل داره . میتونی همون سیستم دیگه رو قطعاتش رو بیاری رو مادر بورد خودت و تست کنی بفهمی مادر بوردت سالمه یا نه .

      • ali_r_o گفت:

        والا اینا رو همه رو تست کردم امروز یه بازی ریختم به اسم world war z تو بازی که میرم بعد چند دقیقه سیستم خاموش میکنه

      • ali_r_o گفت:

        فعلا که یه دفعه بد شانسی اوردم داشتم این بازیه لعنتی رو تست میکردم چند بار که هی خاموش روشن شد دیگه کلا خاموش شد یه صدای چیزه هم به نظرم شنیدم الان میام روشن کنم روشن نمیشه کابل گرافیکو که میکشم سیستم روشن میشه :beatup:

        • P0ry4 گفت:

          خب معلوم شد چه خبره عزیز من میخواستم ریپلای کنم انقد ریپلایا زیاد بود دیگه دکمه پاسخ نداشت
          این خاموش و روشن شدن در اکثر مواقعی که دیدم برای گرافیکه که ۲ حالت داره اولیش بخاطر جمع شدن گرد و خاک توی کیس و گرفتن هوای فن هستش
          ۲می دوست من متاسفم که اینو بت میگم ولی قطعت مشکل داره ، کاش شما قبل گرفتن کارت گرافیک یه مشورتی میکردین که msi نگیرید ، چون msi متاسفانه یکم بد مونتاژ میشه توی ایران و به احتمال خیلی زیاد قطعه کارتتون faulty(یعنی از خود کارخونه که در اومده مشکل دار بوده) هستش ، غیر از این مشکل مادربرده ولی اینی که شما گفتی یهو وسط بازی خاموش میشه کاملاً قضیه رو واسم عین روز روشن کرد چون ما cpu رو چک کردیم و عادی بود الآن معلوم شد که از گرافیکه به احتمال زیاد و در نهایت این که امیدوارم کارتت نسوخته باشه یعنی باز هم دو حالت داره اگه اون صدای چیزت (به قول خودت xD) کم بود یعنی پاورت به صورت دستی و خارج از برنامه یعنی بدون دستور shut down خاموش شده ولی اون صدای چیزت اگه بنظر زیادی بلند بود یعنی اینکه احتمالا یه قطعه ای سوخته -_-

  • گفتم انتقاد نه منفی :laugh: 😀 :-)) والا دوستان به هر نظری شده باشه یا ۲۰۰ تا منفی میدن یا ۲۰۰ تا مثبت فارق از اینکه نظر خودشه نه دیگران
    باید عین اینستا که به صورت آزمایشی این لایک ها روداره حذف میکنه گیم فا هم ((مثبت :yes: )(منفی :no: )) رو (حذف کنه)
    تا هر کاربری راحت نظر خودشو بگه 😎 :chic:
    والا خودم که بازی های نینتندو سوییچ رو دانلود میکردم از سایت های خارجی سه روزه دیگه نمیتونم دانلود کنم ( دلیل نمیشه بگم نه به این نه به اون )
    قبلش دو سه تا شیپ مانند میگفتن نه به کرک و بله به بازی های با اتصال به نت الان به کافور خوردن دارن میوفتن
    باید گفت #بله_به_بازی های کرکی_و_بله_به_سینگل پلیر (چون نمونه بازی هایی که کرک شدن شبیه ویچر و gtav و… خیلیای دیگه دارن راحت میلیونی فروش میکنن)
    داداش خودم و پسر عمم تعمیر کار موبایل هست تو این چند روزه به دلیل نبودن اینترنت یه موبایل به دست شرکتی که داخلش کار میکنن نرسیده تا درست کنن و حقوق بگیرن
    یه آشنا دارم بازی های اکانتی میفوخته تو تلگرام الان چند وفته نمیتونه
    کلی رو میشناسم تو این ۳ روز به بدبختی رسیدن
    یه سریا هستن اینجا حرف میزنن و یه کاری میکنن که چند روز دیگه گیمفا باید نظرات رو ببنده تا درگیری نشه و کار به جاهای خیلی باریک نکشه.
    دو تا رسانه گیم بودن که من از چند سال پیش دنبال میکردم یکی دنیای بازی بود اون اولا به صورت روزنامه بود وقتی قیمتش شد ۲۵۰۰ گفتن باید روزنامه رو جمع کنیم و رفتن تو سایت که الان سایتشون دیگه اون حال روزنامشون رو نداره یکی هم گیم فا بود که خیلی وقته روزنامه دیجیتالیشون نیومده.
    عزیزانی که میخوان این سایت آسیب کمتری ببینه کم تر بحث های سیاسی بکنن تا هم نظراتشون پاک نشه نه به کسی توهین بشه
    تو یه پست دیگه یکی به یکی گفت ساندیس خور مثلا انگار خودش تا حالا ساندیس نخورده :rotfl:

اولین به‌روزرسان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رایانه‌های شخصی منتشر شد - گیمفا