نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا

نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد

محسن رضوی فر
۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا

سری بازی‌های Saints Row از عناوین مشهور جهان باز محسوب می‌گردد و تا به حال، ۴ نسخه از این مجموعه منتشر شده است. البته در سال ۲۰۱۵ میلادی، نسخه‌ای فرعی با عنوان Saints Row: Gat out of Hell عرضه گردید. اخیرا مدیرعامل شرکت کوخ مدیا (Koch Media) توضیحاتی را در خصوص نسخه‌ی جدید این سری ارائه داده است.

آقای کلمنز کاندراتیتز (Klemens Kundratitz)، مدیرعامل شرکت کوخ مدیا، در گفتگو با وب‌سایت GameIndustry توضیح داد که نسخه‌ی جدیدی از سری Saints Row عرضه خواهد شد. با این حال، وی اطلاعات بیشتری را در این خصوص ارائه نداد، اما اشاره کرد که در سال آینده‌ی میلادی جزئیات بیشتری از این عنوان ارائه خواهد شد.

وی در این خصوص اظهار داشت:

مجموعه‌ی Saints Row برای ما مهم است. ما استودیوی وولیشن (Volition) را به عنوان سازنده‌ی سری بازی‌های Saints Row در اختیار داریم. آن‌ها نمی‌خواهند چیزی مانع ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی جدید این سری شود. فرنچایز Saints Row در قلب ما جای دارد و در سال آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر تنها می‌خواستیم بگوییم که بازی جدیدی از این سری در راه است.

همچنین در اوایل سال جاری میلادی، گزارش‌ها و اطلاعاتی مبنی بر در دست ساخت قرار داشتن نسخه‌ی جدیدی از سری Saints Row منتشر گردیده بود. با توجه به گفته‌های مدیرعامل شرکت کوخ مدیا، باید منتظر اطلاعات و معرفی رسمی این بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ALFAR3D گفت:

    چیزی که من اسمشو به معنای واقعی کلمه میشه یه بازی کامپیتوری و کاملا سرگرم کننده گذاش… جدی مثل ایجنت او میهم نباشه یه چی مثل نسخه ۳ بده حله….

    • من اینترنت رو فقط برای ps4 و گیمفا میخوام وگرنه نبود هم نبود مهم نیست

      • shonar گفت:

        بوی ساندیست کل سایت رو گرفته

      • خودتو PS4 رتو جمع کن برو رد کارت

        • چه طرز برخورده فقط نظرمو گفتم ، فقط میگم که واقعا برای همتون و گیمفا متاسفم و دیگه کامنت نمیدم هرچه آدم بی ادبه اینجاست معلوم نیست خانوادتون چی به شماها یاد دادن خداحافظ

          • Playgrond games گفت:

            تو از گیمفا بری مردم دیگه شورش نمیکنن

            • VMahdi گفت:

              کاش یکم احترام به نظر دیگران میزاشتید
              طرف نه حرف سیاسی زد و نه چیزی فقط گفت اینترنت رو برای چی میخواد و خوب این برخوردی که با طرف میکنید کاملا غیر اخلاقی هست .
              به شخصه برای من فقط سرور های کالاف رو هم وصل کنند هیچی نمیخوام چون قبل از این هم کاری به اینترنت و شبکه های اجتماعی زیاد نداشتم . یعنی کلهم بتونم کالاف انلاین برم الان هیچی از دنیا دیگه نمیخوام لعنتی تن درد گرفتم چند روزه کالاف نرفتم .
              ___ _
              در مورد این نوع برخوردی که با اون شخص بالایی شد و احتمالا هم با من میشه چون اموزش و پرورش درستی نداریم که احترام به نظر مخالف یا حداقل بی احترامی نکردن رو یاد بده بزارید یک توضیحی در مورد فرزند نامشروع دموکراسی و پولیسم ( به معنای مردم در یونانی (مهد دموکراسی)) یعنی پوپولیسم بدم . چون رفتار کاملا پوپولیستی که امروزه شده یکی از خط های لیبرالیسم ایرانی رو دارید بروز میدید . وارد این نمیشم که چی شد که دمورکاسی به پوپولیسم کشیده شد و کی ها پوپولیست هستند و چه خصوصیاتی دارند به غیر از یک خصوصیت که اونم عدم رسیمت شناختن اوپوزوسیون و فقط مردم نامیدن هم تفکری های خودشون هست به قول یکی از بزرگان پوپولیسم رجب طیب اردوغان “ادمی ملتی”(ترجمه و تحقیق در مورد این جمله بماند اینترنت وصل شد خودتون انجام بدید شاید یک تکونی خوردید)
              البته گیمفا سرزمین نیست و شما هم حکومت و نظر مخالف اوپوزوسیون ولی جدا این رفتارتون از خصوصیات بارز پوپولیستی میباشد و امید وارم اگر قراره این طرز تفکر رو اداکه بدید خدا رحم کنه و قدرتی بهتون نده که اونوقت باید بریم کره ی شمالی پناهنده بشیم !
              و اینکه لعنتی ها نت رو وصل کنید میخوام کالاااااااااف بزنم
              تایید لطفا

              • cold گفت:

                رأی منفی به معنای بی احترامی به نظر کسی نیست،به معنای مخالفته و اگه شما این حق هم برای ما قائل نیستی دیگه بحث با شما بیفایدس اینکه ایشون یا هرکسی چه استفاده ای از اینترنت می‌کنه به خودشون مربوطه ولی وقتی میگن”نبود هم نبود مهم نیست”فراتر از نوک دماغو ندیدنه،بی تفاوتی نسبت به محیط اطرافمون هنر نیست…
                امیدوارم در کنار بالا بردن دانشتون یه کم قدرت تحلیلتون هم بالا ببرین

                • VMahdi گفت:

                  فرافکنی نکنید که من پای مغالطه در بحث میزارم . کسی از منفی دادن و اعلام مخالفت صحبت نکرد .
                  بلکه موضوع توهین و احترام بود . مخالفت کردن و یا چون الان فضاش داغه اعلام اعتراض کردن (درچهارچوب عرف) از نشونه های دموکراسی و مردم سالاری هست . و من هم مخالفتی نه با منفی های اون دوستمون دارم و نه با منفی هایی که به خودم میدن نداشتم و بحث بالا فقط و فقط در مورد بی احترامی هایی بود که بعضی ها وقتی نظر کخالف میبینند میکنند .
                  اون دوستمون ۲۹۳ تا دیسلایک گرفته تا به الان ولی فقط ۷ نفر اومدن بهش توهین کردند . و این که دیسلایک کنید یعنی موافق نظرت نیستم و حرفت رو قبول ندارم خیلی فرق میکنه با اینکه بیاین توهین و تخریب کنید چون نظر اون شخص رو قبول ندارید .
                  و اینکه اون شخص نوشته “من اینترنت رو برای … ” نگفته کاربرد اینترنت برای فقط پلی ۴ هست یا بقیه کاراشون مهم نیست که . منم باز از طرف خودم دارم میگم که الان تنها نیازم به نت برای کالاف بازی کردنه و نباشه هم واقعا هیچ اتفاقی برام نمیوفته ! (احساس میکنم نیازه تایید کنم سر این موضوع که باز این برای من هست و نظر شخصی در مورد نیاز های شخصی بنده همانطور که شما دسترسی به اینترنت رو برای رفع نیاز های شخصی خودتون میدونید)
                  بنده الان دسترسی به بانک نیاز دارم که هست – به گوگل درایو نیاز دارم که نیست ولی خوب کار فوری نیست که با تاخیر هم میشه انجامش داد – نیاز به کالاف دارم که واجبه برام الان تن درد گرفتم لول- به سایت تیوال نیاز دارم که در دسترسه – به شهرکتاب انلاین نیاز دارم که اونم در دسترسه . (باز تاکید میکنم که نیاز های شخصیم رو دارم بیان میکنم همونطور که دیگران میتونند بیان بکنند لول)
                  و اینکه دوستان خارج از موضوع اگه براتون از نظر جامعه شناسی و اکادمیک سواله که ایا درسته از اینترنت و یا موارد دیگه و ساده تر به صورت محدود محروم بشیم میتونم مطالعه ی فصل اول کتاب “اخلاق بازجویی” اثر مایکل اسکرکر رو بهتون پیشنهاد بدم که کتاب سنگینی از نظر محتوایی هم هست و خوب در مورد موضوع بحث یعنی ایجاد محدودیت نیست ولی در فصول ابتدایی به توضیح اصطلاحات و رویداد هایی میپردازه که یکی از انها وجود “حق” برای هر شهروند و امکان گرفته شدن “حق” و “محرومیت” از ان به صورت مشروع در شرایط خاص هست .
                  در کل خودتون رو معتاد به کتاب کنید چشمتون رو حقایق باز میشه و زندگی تلخ تر ولی خوب وقتی نت قطع میشه اگه برای سرگرمی بهش وابسطه بودید نه کسب و کار اونوقت تن دردتون کمتر میشه و مثل من مثلا فقط برای کالاف زار زار گریه میکنید و اون حجم اپدیتی که وقتی نت وصل بشه احتمالا باید براش دانلود کنید .
                  التماسا تایید

          • crash گفت:

            اینجا جای امثال شما نیست همون بهتر که دیگه کامنت نزاری

          • ERFAN103079 گفت:

            اواخواهر ناراحت شدی
            ۲تا منفی یه ریپلای که گریه نداره

          • PERSIAN NAZI گفت:

            اقای هومایون غلامزاده عزیز :rose:
            یه رفیقی داریم یبار درد دل کرد ۱۲۰۱ تا منفی گرفت :laugh:
            خد من یبار ۹۰۰ تا منفی گرفتم :laugh:
            اگه منفی بگیری بنشانه از بی احترامی و مثبت گرفتن نشانه از احترام نداره
            مثل من باش و عین خیالتم نباشه و حرف دلت رو بزن و خوش باش عزیزم

      • STX گفت:

        تبریک میگم بهت ۱۰۰ تایی شدی… :rotfl:
        اصلا به دنیا امدی که منفی بخوری… :rotfl:

    • بهترین نسخش که ۲ بود و من از طرفدار های قدیمیش هستم از سال ۲۰۰۸ همه نسخه هاش رو یکی ده بار تموم کردم.
      خدا کنه یه چیزی مثل ۲ یا ۳ باشه

  • McDelijani گفت:

    عذر میخوام برای اسپم ولی اگه کسی اکانت godping یا bitsfa داره که بشه روی ps4 استفاده کرد من هزینه شو میدم و فقط تا ساعت ۸:۳۰ امشب بهش نیاز دارم. اگه وبسایت دیگه ای هم میشناسین که خدمات مشابه ارائه بده ممنون میشم برام بفرستین.

    • .Rock گفت:

      داداش اونم دیگه خدمات نمیده عذرخواهی کردن وگفتن کلیه سرورها موقتا از طریق دیتا سنتر از دسترس خارج شده.تا بازگشت اینترنت کشور به حاله قبل از ارائه خدمات معذورند.صبور باش.به قوله قمیشی گریه کن گریه قشنگه :cigarette:

  • TERIXA گفت:

    تو ایت بل بشو و قطعی اینترنت خبر خوشحال کننده ای بود. برای من که گیم پلی Saints row از GTA همیشه سرگرم کننده تر بود.

  • Armin گفت:

    سینت رو عشقه ولی کاش بیش از حد توهمی نشه مثل نسخه آخر این بازی.

  • closeit.ir گفت:

    سلام دوستان، آقا اگه کسی میتونه اینترنت بده ترو خدا بهم پیام خصوصی بده ،هزینه هم داشته باشه پرداخت می کنم.بخدا کارام مونده و درگیر به شدت
    شرمنده بابت اسپم!

  • TH3KCK گفت:

    دوستان استار وارز کرک شده برید از دی ال فاکس یا دانلودها بگیرید لذت ببرید
    کی‌بود میگفت قفل داره کرک نمیشه؟ :laugh:

  • ahmad36985 گفت:

    یه سوال بی ربط به این خبر و به این اوضاع دارم:
    توی بازی monster hunter world هردفعه از بازی خارج میشم و دوباره میرم تو بازی، بازی سیو من رو پیدا نمیکنه و از اول میاد.کسی میدونه باید چجوری درستش کنم؟

  • NRG-souls گفت:

    (سی تا بستنی کیم گرفتم با طعم خیار)ی ترین کشور دنیاییم
    واقعا خوشحالیم کرکی میزنیم ازونور اگه درامدمون به دلار بود هزینه دانلود مساوی خرید خود بازی میشد
    بعد عذاب وجدانم میگیریم
    تا دیروز مشکل سرعت بد نت بود
    امروز دعا میکنیم نت برگرده
    ممنون میشم بابت تایید گیمفا

  • postman گفت:

    گاد پینگ که خدماتشو به اونایی که از قبل سرویس خریدن هم بسته و منم دیگه نمیتونم استفاده کنم. قاعدتا بیستفا هم باید اینکارو کرده باشه. نکرده؟

  • STX گفت:

    Star Wars: Jedi Fallen Order هم اکنون نسخه CODEX برای دانلود در دسترس است:
    https://www.dlfox.com/star-wars-jedi-fallen-order-codex/
    .
    😎 CRACKED – CODEX

  • Marshal Reza گفت:

    سلام . آقا سایتى میشناسید موزیک خارجی به روز بذاره ؛ آهنگ جدید بیلى آیلیشو میخام ؛ پوزش بابت اسپم

  • این نسخه آخریش خیلی باحال بود
    مسیولین گفتن استان به استان و شهر به شهر آروم آروم نت رو وصل میکنیم
    اون مناطقی که مشکل ایجاد نکرده باشن نتشون زودتر وصل میشه
    خدا بخیر کنه معلوم نیست تا چه موقع آ ش و ب بخوابه

  • آقا مگه قرار نبود نامزدهای game awards اعلام بشه پس چی شد ؟

  • زندگی من.
    روح من و این بازی یکی هستن.
    انقدر خوشحال شدم از شنیدن این خبر با بکس زدم تو دیوار جاش موند :inlove: 😀

نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی جدید سری Saints Row در سال آینده‌‌ی میلادی معرفی خواهد شد - گیمفا