جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

جذابیت های توریستی تور آنتالیا

پست گیمفا
۲۳:۲۲ ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دوست داشتنی ترکیه است که شهرت بسیار زیادی در کل دنیا دارد. این شهر یکی از مهم ترین شهرهای توریستی است که طبیعتی بسیار زیبا و نفس گیر دارد. آنتالیا با قرار گرفتن در سواحل مدیترانه و در بین کوه های تائوروس و دریای مدیترانه جذابیت های توریستی بسیار زیادی دارد که وقت گذارنی را جذاب و هیجان انگیز می کند. معماری بسیار زیبا و خیره کننده، سواحل ماسه ای، طبیعت زیبا و دست نخورده و … را می توان با تور آنتالیا مشاهده کرد و لحظاتی خاطره انگیز داشت.

آبشارهای کورشونلو آنتالیا

در فاصله بسیار کمی از شهر ساحلی آنتالیا می توانید در پارک طبیعی آبشارهای کورشونلو را مشاهده کنید. پارک طبیعی آبشارهای کورشونلو در فاصله تقریبا ۲۰ کیلومتری از شهر قرار دارد که فضای بسیار زیبایی دارد. در این پارک می توانید گونه های جانوری مختلف را مشاهده کنید و با صدای پرندگان در میان درختان قدم بزنید. آبشارهای کورشونلو در امتدا رودخانه قرار دارند و زیبایی های خاصی را در این منطقه ایجاد کرده اند. جریان آب از بالای صخره ها به شدت به زمین می ریزد و هوای خنکی را در اطراف ایجاد کرده است. صدای جریان آب از دور دست ها قابل شنیدن است.

جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

شعله های ابدی چیمائرای آنتالیا

شعله های ابدی چیمائرا از میان شکاف های کوهستان سر به بیرون زده است که صحنه ای خارق العاده ایجاد کرده. بر اساس گفته های کارشناسان این گازها نشات گرفته از گاز متان داخل کوهستان است که روشن شده و صحنه ای زیبا را شکل می دهد. برای بازدید از این شعله ها می توانید از تاریکی شب استفاده کنید تا به وضوع شعله را ببینید و با این پدیده زمین شناسی آشنا شوید. چرا که در روز روشن نمی توان زیبایی شعله ها را به دقت مشاهده کرد.

منطقه باستانی الیمپوس آنتالیا

این شهر جایگاه خاصی در میان مردم آنتالیا دارد و برای آن ارزش زیادی قائل هستند. روستای کیرالی در این منطقه قرار دارد و نام شهر بهشت را بر روی آن گذاشته اند، چرا که بهترین چشم اندازها را دارد. در کنار ساحل این منطقه می توان ساعت ها قدم زد و از خرابه های این شهر باستانی بازدید کرد. منطقه باستانی الیمپوس بسیار دنج و راحت است و می توان با اقامت در هتل های آن از تمامی زیبایی های آن لذت برد.

کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین جذابت ترین مکان های توریستی انتالیا شهر قدیمی کالیسی در آنتالیا می باشد. معماری خانه هایی که در محل های پر پیچ و خم قرار گرفته است بسیار زیبا می باشد. معماری این بناها به دوران عثمانی باز می گردد و از ترکیبات خاصی برخوردار هستند. هر چیزی که در این شهر می بینید از گالری های هنر، رستوران های عجیب و منحصر بفرد، فروشگاه های سوغاتی، کافه ها تا برج ساعت، مسجد تکی و … جذابیت زیادی برای توریستان دارند. خوردن غذاهای سنتی در این رستوران ها فوق العاده است و مسافرین را با فرهنگ غنی مردم این منطقه آشنا می کند.

دروازه هادریان آنتالیا

۱۵۰ سال پس از میلاد این دروازه ساخته شده است و دارای قدمت بسیار طولانی می باشد. دروازه هادریان بخاطر سفر امپراتور رومی ها به این شهر ساخته و با معماری باشکوهی مزین شده است. این دروازه دارای سه قوس می باشد که از حکاکی بسیار باشکوهی برخوردار است. این قوس ها از جنس سنگ مرمر ساخته شده اند که جلوه خاصی به دروازه می دهند. در این دروازه کتیبه ای وجود دارد که نوشته های آن به زبان عربی و ترکی هستند. چند مجسمه نیز به زیبایی این بنا افزوده و آن را جذاب تر کرده است.

جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

یکی از زیباترین جذابیت های توریستی تور آنتالیا رفتن به پیست اسکی ساکلیکنت است. این مکان تفریحی در ۴۵ کیلومتری غرب آنتالیا قرار دارد و فرصتی خوب برای اسکی کردن به توریستان می دهد. ارتفاع برف در این پیست اسکی به دو متر می رسد و باید گفت که در رشته کوه توروس قرار دارد. یکی از بهترین تفریحات آنتالیا به شمار می آید و می توان اوج هیجان را در آن تجربه کرد. در این پیست امکانات بسیار زیادی وجود دارد و حتی می توان وسایل اسکی را از همین جا تهیه کرد. بعد از تفریح و کمی اسکی کردن می توان با فنجانی قهوه وجود خود را گرم کرد.

مسجد کنگره آنتالیا

مسجد کنگره دار توسط سلطان علاء الدین کی قباد که سلطان سلوجی بود ساخته شده است که قدمت زیادی دارد. این مسجد دارای مناره بسیار بلندی است که با پله می توان بر بلندی مناره رسید و از بالا تمام صحن مسجد را مشاهده کرد. معماری این بنا شامل حکاکی های روی سنگ ها می شود که بسیار منحصر به فرد هستند. امروزه از این مسجد به عنوان موزه استفاده می کنند. این بنای بسیار زیبا در داخل قلعه معروف کاله می باشد و نمای کنگره داری دارد.

تنگه گینوک آنتالیا

یکی از جذاب ترین نقاط طبیعی در منطقه کمر آنتالیا، تنگه زیبا و دوست داشتنی گینوک است. در این منطقه آبشارها و جنگل های بسیار زیادی وجود دارد که طبیعتی منحر به فرد را ایجاد کرده اند. یکی از بهترین تفریحات این منطقه پیاده روی در میان مسیرهای جنگلی می باشد. مسافرین و گردشگران تور انتالیا همیشه با پوشیدن کفش های مناسب در این منطقه پیاده روی می کنند و ساعت ها به گشت و گذار در چشم اندازهای فوق العاده این منطقه می گذرانند.

پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا

در امتداد رودخانه ماناوگات که راه بروید پارک ملی دره کوپرولو رو به رو می شوید که در دره ای فوق العاده و زیبا قرار دارد. این پارک دارای رودخانه، صخره های بسیار زیاد، جنگل های سر سبز و سر به فلک کشیده است. کمی آن طرف تر در قلب همین پارک بسیار بزرگ و زیبا معبد زئوس و آرتمیس خدایان رومی ساخته شده است که بسیار باشکوه هستند. علاقمندان به قایق سواری می توانند قایق های بادی کرایه کنند و آن قایق را به داخل رودخانه درخشان بیندازند. در رودخانه مواج چشم اندازهای بسیار زیبایی قرار دارد و می توان هیجان واقعی را در میان آب ها احساس کرد. زیبایی های این منطقه بسیار زیاد است و زبان در بیان این زیبایی ها قاصر است.

آنتالیا شهری است که شهرت زیادی در میان مردم جهان دارد و همه مردم کم و بیش با آن آشنا هستند. رودخانه ها، دریاچه ها، کوه ها، سواحل زیبا و تفریحی، جنگل های مرتفع و .. چشم اندازهای زیبایی را برای توریستان و گردشگران ایجاد می کند. این شهر بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

غارهای دیم آنتالیا

یکی از بهترین جذابیت های توریستی تور آنتالیا رفتن به غارهای دیم است. این غارها در دل صخره سنگ ها می باشند که قدمت بسیار زیادی دارند. باران های فصلی باعث ایجاد این غارها در فراز کوه و در کنار رودخانه شده اند. طبیعت بسیار زیبایی در اطراف این غارها ایجاد شده است که چشم اندازهای نفس گیری را ایجاد کرده اند. در این مکان می توان در غارها کاوش کرد و از میان آبراهه های طولانی به نقاط مختلف قدم زد. می توانید در طبیعت اطراف غار بشینید و یک فنجان چای داغ و یا قهوه ترکی اصل نوش جان کنید.

بحث پایانی

در پایان اگر بخواهیم یک نتیجه کلی در مورد شهر آنتالیا داشته باشیم، باید گفت که تورآنتالیا و سفر به سواحل مدیترانه به عنوان یکی از مهمترین تورهای کشور ترکیه محسوب می شود. این تور توانسته است به تنهایی تعداد بسیار زیادی از گردشگران کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی را به سمت خود جلب نماید. توصیه می ‌شود اگر که به مقصدی رویایی با جاذبه های گردشگری متفاوت سفر می کنید، حتماً تور آنتالیا را تحت نظر داشته باشید.

لذا آژانس های مسافرتی که خدمات تور آنتالیا را به شما ارائه می دهند، در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار می باشند. لذا سعی کنید با انتخاب یک آژانس با کیفیت بهترین سفر را به این شهر داشته باشید. آمادای می تواند تضمین کننده کیفیت سفر و قیمت تور آنتالیا باشد.

همچنین می‌توانید جهت تهیه تور آنتالیا نوروز ۹۹ ، تور استانبول و تور کوش آداسی به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۶۸۸۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا
جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

جذابیت های توریستی تور آنتالیا - گیمفا