Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا

Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است

آرش بوالحسنی
۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا

به نظر می‌رسید بازی‌بازان ژاپنی از عرضه‌ی جدیدترین بازی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بسیار هیجان‌زده هستند. چرا که این بازی از همین ابتدا، کارش در جدول فروش این کشور را قدرتمندانه و با رکوردشکنی آغاز کرده است.

چند روزی از عرضه‌ی Death Stranding، جدیدترین ساخته‌ی کوجیما در کشورهای مختلف می‌گذرد و کم‌کم داریم به عملکرد این بازی در جداول فروش این کشورها پی‌ می‌بریم. این بازی در کشور انگلستان قدرتمندانه آغاز کرد و توانست رتبه‌ی دوم جدول را هنگام عرضه، پشت سر Call of Duty: Modern Warfare تصاحب کند. حال طبق گزارشات، Death Stranding در بازار ژاپن هم توانسته در هفته‌ی اول، ۱۸۵۹۰۹ نسخه فروش داشته باشد که با توجه به اندازه‌ی بازار منطقه، رقم بسیار بالای است. این اعداد و ارقام خودشان بسیار تحسین‌برانگیز هستند اما قضیه زمانی بهتر می‌شود که بفهمیم Death Stranding با این میزان فروش موفق به رکوردشکنی شده است.

طبق گفته‌ی Game Data Library، ساخته‌ی کوجیما رکورد بهترین فروش هفته‌ی اول را در بین آی‌پی‌های جدید این نسل شکسته است. این بازی برای این کار از سد Bloodborne، Judgment و Sekiro: Shadows Die Twice عبور کرده که بزرگترین آی‌پی‌های جدید در ژاپن بوده‌اند. در واقع، Death Stranding پرفروش‌ترین آی‌پی جدید در ژاپن از زمان عرضه‌ی Dark Souls در سال ۲۰۱۱ است. البته جالب است بدانید که بازی Knack در این کشور به عنوان یک آی‌پی جدید، عملکرد بهتری در هفته‌ی اول داشته است. البته موضوع این است که Knack یکی از عناوین همراه با عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ بوده است و بسیاری از نسخه‌های آن، در بسته‌بندی خود کنسول‎ها به فروش رفته‌اند و به همین دلیل، نمی‌شود چندان آن را معتبر دانست.

برای دیدن نتیجه‌ی عملکرد Death Stranding در بازار ایالات متحده باید چند هفته‌ای صبر کرد. با این حال، به نظر می‌رسد مخاطبان استقبال خوبی از اولین بازی کوجیما پس از خروج از کونامی (Konami) داشته‌اند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ژاپنی ها بر خلاف آمریکایی ها همیشه از محصولاتشون حمایت میکنن تازه ps3 که ضعیف تربت کنسول سونی بود جزو پرفروش های تاریخه چه برسه به این بازی که کوجیما ساخنه

  • روایت هست که میگه، وحدت رو باید از مردمان سرزمین آفتاب تابان آموخت..

  • یادمه یه تعداد از هیترا میگفتن که شکست سنگینی توی فروش میخوره..کاملا داریم میبینیم که‌ شکست خورده…
    واسه من زدن رکورد فروش سکیرو که روی سه پلتفرم عرضه شد و ساخته‌ استاد میازاکی بود…جالبه…
    امیدوارم به فروش خوبش ادامه بده…

    • Playgrond games گفت:

      تو ژاپن البته رکورد زده فقط
      در ضمن این همه بازیگر و تبلیغات معلومه
      فکر کن تو سکیرو یه بازیگر معروف بجای شخصیت اصلی بود و سونی کلی تبلیغات خرجش میکرد مثل دث به کارگردانای معروف پول میداد که از بازی تعریف کنن اون وقت ببین دث بهش میرسید یا نه

      • saeed_nl70 گفت:

        اها حالا بهونتون این شده که بخاطر چهره هاش فروخته؟
        اکثر تبلیغات و بازاریابیاشو خوده کوجیما کرد نه سونی
        طرف خودش با کوجیما حال میکنه تعریف میکنه میگی پول داده بشون
        ببین تو میدونی مشکلت چیه؟ شما توی جبهه ی ماکروسافت چهره و سلبریتی ندارین.درمونده این

  • amiryaghi222 گفت:

    بازیش گرفتم با اینکه عاشق تمام متالگیرام اما تعصب ندارم بازیش به شدت خسته کنندس فقط باس بار ببری منوی ستینگ خیلی پیچیده که ۱۰ساعتم بازیش کنی بازم عادت نمیکنی مپ خالی فقط سبز ه نه درختی کنترل بد شخصیت هر لحظه میوفته زمین بد یه ساعت یاید بچه رو اروم کنی گزیه نکنه متا ۸۳ خیلی زیادم بش دادن انگار پولمو ریختم سطل ذوباله

    • MASOUD.PS4 گفت:

      تو خوشت نیومده خوب پس الکی جو نده.
      فکر نکن چون تو حوصله شو نداری بقیه هم ندارن پس متا متا نکن دراصل خودتو باید انداخت تو سطل زباله : :rotfl:

    • saeed_nl70 گفت:

      ۱= اونجا که گفتی عاشق تمام متالگیرام دروغ گفتی خواستی اعتبار بدی به حرفت فقط
      ۲= چه ربطی داره اگه یه نفر عاشق متال گیر باشه که سبکش متفاوته حتما هم باید اینو دوس داشته باشه؟ نمیفهمم چه دلیلی داره میاین به هم ارتباطش میدین این دو بازی رو
      ۳= اگه به شدت خسته کننده بود میگی به شدت.حتی ۳ ساعت هم بازیش نمیکردی.اونوتق ۱۰ ساعته داری میریش
      ۴= اینکه بچه هر لحظه میوفته زمین یا باید بچه آروم کنی نشون میده تو اصن بازیش نکردی چونکه اصل گیم پلی اش همینه که درست راه بری و کنترلش کنی.هسته ی گیم پلی اینه.تودرست بازیش کنی نیاز به بچه آروم کردن نداری.ناتوانی خودتو تقصیر بازی ننداز
      ۵=بهشون میگم متا رو بیارن پایین تا شما راضی باشی.من موندم وقتی زباله رو مینویسی ذوباله.چطور انتظار داری حرفاتو باور کنیم؟

      • Reason گفت:

        کامنتت خیلی خوب بود جدی
        هوشمندانه و منطقی جوابشو دادی واقعا ممنون‌ ازت

      • Playgrond games گفت:

        سونی فنا خواهشا بازیش کنین بعد نظر بدین
        من نیم ساعت از بازیشو تو یوتیوب دیدم بلکه شاید نظرم عوض شه
        باور کنین خوابم گرفت یارو کل نیم ساعتو داشت راه میرفت
        حالا درسته داستانش شاید قشنگ باشه ولی ارزش این شکنجه رو نداره
        این همه بازی داستانی باحال چرا خودتونو اذیت میکنین

        • saeed_nl70 گفت:

          من برده نیستم که فن شرکتی باشم
          من گیمرم.
          وقتی میبینم یه سریا حرف الکی میزنن جوابشونو میدم این منو فنه جبهه ی خاصی نمیکنه
          اون زمان که Sea of Thieves هیچی نداشت جز دریانوردی توی یه دنیای خالی ماموریت هاشم دو سه مدل بیشتر نبود هیچکدومتون اینا رو بیان نکردید همه گفتید اینو مولتی پلیر بازی کنید شاهکاره و فلانه.چطور اون عذاب نبود این با این گرافیک و موسیقی و داستان خفن حالا چون گیم پلی اش راه رفتنیه شد عذاب و شکنجه؟ من نمیفهمم این چه عذابیه که خیلیا ۶۰ ساعت پاش وقت گذاشتن
          تو اگه با نیم ساعت میتونی تشخیص بدی چه بازی ای خوبه چه بازی ای بده تو دیگه خیلی شاهکاری

    • Armin215 گفت:

      واقعا چرا وقتی ک بازی رو تجربه نکردی میای و به دروغ, بهش هیت میدی؟
      و از کجا فهمیدم ک دروغ میگی؟
      گفتی ده ساعت هم بازیو بازی کنی نمیفهمی منوی بازی چطوریه پس یعنی حداقل ده ساعت رو رفتی (ب این نکته اشاره کنم ک اگه واقعا بازی کره باشی و نفهمی ک منوی بازی چطوریه, بهت حق میدم ک هیت بدی) اما بعدش گفتی ک محیط بازی تکراریه ک بزرگترین دروغیه ک میتونستی بگی. همون دو ساعت اول میری توی جنگل
      همینطور نقشه ی بازی ب اندازه ای بزرگ هست ک چندین مکان مختلف رو پوشش میده.
      دوستان عزیز لطفا وقتی چیزی رو شخصا تجربه نکردین, بیخود و بی جهت هیت ندین ب بازی

  • mo1234 گفت:

    آقای کوجیما من که پولی رو که بابت بازیت دادم حلالت نمیکنم مطمعن باش خیر نمیبینی من ۶۰ دلار پول دادم که بازی کنم نه اینکه تمرین کولبری و باربری کنم ۶۰ دلار منو که خوردی یه آبم روش ولی مطمعن باش یجا از دماغت در میاد که خودت نمیفهمی پولی رو که با کلک و حقه از جیب امثال مثل من در آوردی حرومت باشه ایشالا با تشکر

  • Kayat گفت:

    همین خودش باعث شد تا عطشم برای این بازی چندین برابر بشه. همواره عاشق بازی های ژاپنی بودم و هستم. وقتی می بینم کسائی که علاقه ای مشابه من دارند به این شکل از بازی استقبال کردند باعث میشه دو دستی تو سر خودم بزنم که چرا کسری بودجه دارم و هنوز نمی تونم بخرمش.

  • این بازی برخلاف گفته ی کوجیما ژانر جدیدی نبود ! بلکه تجربه ی متفاوتی بود ! بازی هم پیاده روی داره ، هم مخفی کاری و هم اکشن ، منتها بخش پیاده روی اش بیشتره . آیتم های خیلی خیلی زیادی هم داره ! پیشنهاد می کنم اگه میخواین بازی کنید ، حتما آنلاین بشید وگرنه حوصله تون سر میره ! همون طور که گفتم یه تنوع خوبی داره نسبت به سایر بازی ها ، تنها نکته ی ناامید کننده اش این بود که کوجیما قبل از انتشار گفته بود ژانر جدیدی رو تعریف میکنه ، ولی اینطور نیست واقعا . این من رو ناراحت کرد ، میشه گفت که بازی یه اثر Cult هستش ، جبهه ی موافق و مخالف زیادی داره …

    • saeed_nl70 گفت:

      یه بازی مشابه اش رو نام ببر

      • مثل اینکه شما هم درکی از ژانر ندارید ! ژانر جدید یعنی چیز هایی رو اضافه کنه که پایه و اساس جدیدی رو در بازی ها به وجود بیاره ، الان راه رفتن ، استفاده از آیتم های مختلف و کات سین های طولانی نمیتونه المان های اساسی ای رو در بازی به وجود بیاره که بشه اون رو یک ژانر جدید و نوپا دونست ! اونی که شما میگی به این دلیل هست که بازی هسته ی گیم پلی اش متمرکز بر راه رفتن و اتصال هست ، وگرنه خب راه رفتن که تو تمام بازی ها وجود داره 🙂 منتها اینقدر متمرکز نیست . این رو میگن متفاوت بودن نه ژانر !!!

Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا
Death Stranding بزرگترین فروش اولیه یک مجموعه‌ی جدید نسل هشت را در ژاپن داشته است - گیمفا