سومین بستهالحاقی رایگان بازی Divinity: Original Sin 2 منتشر شد
استودیوی لارین در کنار انتشار سومین بستهالحاقی رایگان برای بازی Divinity: Original Sin 2، قابلیت دعوت کردن از دوستان را نیز در دسترس کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ قرار داده است.
بازی Divinity: Original Sin 2 به طور حتم یکی از پرمحتواترین عناوین عرضه شده در سالهای اخیر است. با این حال، به نظر میرسد کار استودیوی لارین (Larian Studios) با این بازی هنوز تمام نشده است و آنها قصد دارند محتوای بیشتری را برای این عنوان عرضه کنند. علاوه بر اضافه شدن مکانیزم دعوت از دوستان به این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ، کاربران تمامی پلتفرمها محتوای جدیدی را در قالب یک بستهالحاقی دریافت خواهند کرد.
به طور حتم، یکی از بهترین بخشهای سری Divinity این است که به بازیبازان اجازه میدهد بازی را در کنار دیگر دوستانشان تجربه کنند و این همان چیزی است که جای خالی آن در کنسول نینتندو سوییچ به خوبی احساس میشد. خوشبختانه کاربران این کنسول نیز از این پس میتوانند از استفاده از این قابلیت لذت ببرند.
سومین بستهالحاقی رایگان بازی Divinity: Original Sin 2 که استودیوی لارین از آن با عنوان Gift Bags یاد کرده است، ویژگیها و امکانات جدیدی را به بازی اضافه میکند. اولین تغییر ایجاد شده تقویت Petها است. به عبارت دقیقتر، توانایی و جادوهای کلاسهایی که از احضار موجودات بهره میبردند، افزایش یافته است. از این پس شما میتوانید با استفاده از جادوهای Infusion برروی موجودات احضار شده، قدرت آنها را بیش از پیش افزایش دهید. این بستهی گسترش دهنده مکانیزم جدید Combat Randomizer را نیز به بازی اضافه کرده است که مکان و نوع دشمنان موجود در مراحل را به صورت تصادفی تغییر میدهد. به لطف این مکانیزم جدید، شما قادر به حفظ کردن و پیشبینی دشمنان و مبارزات بازی نخواهید بود و مجبور هستید تنها به توانایی و مهارت خود برای پیروزی تکیه کنید.
محتوای رایگان جدید بازی شامل موارد دیگری از جمله یک فروشگاه جدید نیز میشود. علاوه بر این، توانایی چانهزنی از این پس برروی تمامی شخصیتهای حاضر در گروه شما کار میکند و شما دیگر نیازی به انتخاب یک شخصیت خاص برای رسیدن به بهترین قیمت ممکن نخواهید داشت. بازی Divinity: Original Sin 2 در حال حاضر برروی کنسولهای اکسباکس وان، نینتندو سوییچ، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات