ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا

ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard

سعید آقابابایی
۰۹:۲۲ ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا

سلام به تمام گیمایی های عزیز و بزرگوار. امیدوار هستم که اوضاع زندگی به کامتان باشد و فرصت برای لذت بردن از دنیای بازی ها که باعث جمع شدن همه ما در این وبسایت شده است، نیز داشته باشید. امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی دیگر در خدمت شما باشیم و امید داریم که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم، زیرا همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب ویدئویی گیمفا نیز لذت ببرید. ویدئوی امروز از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفاست که به موضوعی جذاب اختصاص دارد. موضوع بررسی بزرگترین بازی های یکی از بزرگترین کمپانی های گیم دنیا به نام Activision-Blizzard.  کمپانی بسیار عظیمی که در واقع خودش از دو شرکت غول تشکیل شده است که هر کدامشان بازی های شاهکار زیادی دارند و می تواند لیست خودشان را داشته باشند، ولی خب از آنجایی که در هر صورت این دو شرکت یعنی اکتیویژن و بلیزارد در نهایت یک مجموعه در کنار هم هستند و به منظور بالاتر رفتن کیفیت عناوین این ویدئوی ۱۰ برتر، تصمیم گرفتیم برترین بازی های این کمپانی ها را به صورت کلی، یعنی تحت نام Activision-Blizzard بررسی کنیم. کمپانی که از سال های دور تا امروز برخی از برترین خاطرات کلی از بازیبازهای دنیا را برای آنها خلق کرده است و هنوز هم دارد با عناوینی مثل کال او دیوتی مدرن وارفیر و ورلد او وارکرفت و اوورواچ به این کار با قدرت ادامه می دهد. Activision-Blizzard یکی از بزرگترین کمپانی ها از نظر تعدد  و تنوع فرنچایزهای  قدرتمند و محبوب به حساب می آید که خوشبختانه این کمپانی در نسل های اخیر در مسیر صحیحی قرار داشته و توانسته تا به اینجا انتظارات طرفدارانش را از فرنچایزهای قدرتمندی که هر دو شاخه اکتیویژن و بلیزارد در اختیار دارند، برآورده کند. البته ناگفته نماند که در همیشه در مورد سری کال او دیوتی و پول پرستی اکتیویژن و نوع انتشار دستینی جنجال هایی بین اکتیویژن و طرفداران وجود داشته است و حتی بلیزارد هم در مقطعی به خاطر معرفی بازی موبایل دیابلو با طرفداران به مشکل خورد، ولی خب در کلیت کار، همیشه Activision-Blizzard جزو موفق ترین و عظیم ترین و سودآورترین بازی های هر نسل بوده و هستند که مثلا یکی از آنها ۱۵ سال است دارد به بلیزارد سو می دهد! امروز می خواهیم به بررسی بازی هایی بپردازیم که نقطه اوج در کارنامه عناوین Activision-Blizzard محسوب می شوند.

در واقع در این ویدئو قصد داریم تا به ۱۰ عدد از برترین بازی های کمپانی Activision-Blizzard در تاریخ بازی های رایانه ای اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. عناوینی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که در این لیست از هر فرنچایز فقط یک نسخه که برترین آن هست قرار داده شده است و همچنین تنها عناوینی قرار دارند که ساخت آنها نیز علاوه بر انتشار،  توسط خود اکتیویژن و بلیزارد صورت گرفته است، یعنی شاهد بازی هایی مثل دستینی و سکیرو نخواهید بود. به مانند همیشه در ویدئوهای ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این ویدئو حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و بنده، انتخاب هایی را که از نظرم برتر بوده اند در لیست جای داده ام. پس دقت کنید که این ویدئو، “برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard” از نگاه ما است، زیرا که اساس چنین ویدئوهایی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد. رتبه بندی و ترتیبی که در این ویدئو برای بازی های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی. به هر حال چه خوشمان بیاید و چه خیر، سلیقه شخصی نیز در چنین ویدئوهایی در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این بازی ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر بازی که بیشتر از آن خاطره داشته باشد و به آن علاقمند باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این ویدئو سعی کرده ایم تا بازی هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد این که جزو برترین های تاریخ Activision-Blizzard هستند برقرار است. بدون شک عناوین قرار گرفته در این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard، با ویدئوی ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید عنوانی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که آن بازی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین بازی برتر Activision-Blizzard است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات بنده گرد آوری شده اند و در این ویدئو قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا عنوان دیگری می تواند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم های مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این ویدئو را به عنوان یک ویدئوی سرگرم کننده که به همراه آن برخی از شیرین ترین خاطراتتان را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها نیز خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا
ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Senatorbigy گفت:

    فعلا نصف ویدیو رو دیدم و بسیار هم عالی :inlove: tnxXx

    • MASOUD.PS4 گفت:

      عذر بابت ریپلی

      سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان گل حتما بخونید بسیار بسیار بدرد میخوره.
      دوستان بنده بنابه دلایل مالی چند وقتیه بازی هایی که زیاد تایم داستانی ندارن رو هکی خریداری میکنم و خوب میدونم بیشترمون الان مجبوریم 😥
      انحصاری هارو‌که اگه بیل بزنم حتما اکانت قانونی میخرم :rotfl:
      خوب حالا یه چیزو میخوام بگم برای اونایی که نمیدونن پس اونایی بلدن هیس :rotfl:
      دوستان کسانی که اکانت هکی میفروشن برای شما اموزش میدن که مثلا اول رمز و جیمیل رو بزنید و بعد بازی رو بزارید تو لیست دانلود بعد ریستور لانسیس کنید بعد سانگ اوت کنید درسته؟ ?:-)
      خوب بنده میخواهم این رو بهتون بگم که این فروشنده ها قشششششنگ دارن سرشمارو کلاه میزارن :evilgrin:
      حالا چطور کلاه میزارن ؟
      ببینید اون اکانتی که شما ازشون خریداری میکنید هکیه وخودتون میدونید مال شخص دیگریه و شما که وارد کنسول میکنید شما میشید ظرفیت دوم اون اقا میشه ظرفیت سوم و چون اونا همیشه به نت وصل هستن خوب مهم نیست چون قفل رو نمیبینن وپیگیر نمیشن .
      حالا دور نشیم از قضیه راهنمایی من برای شما اینه که وقتی اکانت هکی میخرید اون رو میزنید توی کنسول بازی هاشو بزارید تو لیست دانلود اما اما اما به هیییییچ عنوان سانگ اوت نکنید فقط و فقط لوگ اوت کنید .حالا چرا این کارو بکنیم ببینید این کار ۲ دلیل داره که به نفع شماست و به ضرر اکانت فروشا.
      نکته اول اینکه اگر بازی قفل بشه شما میتونید دوباره راحت برید داخل اکانت و بازیتون مجدد باز میشه چون حتما حتما دلیل این نیست که بازیتون برای اینکه طرف فهمیده قفل شده نه شاید اون اکتیو کرده و شما شدی ظرفیت ۳ وراحت میتونی قفل بازی رو باز کنی .
      واما دلیل دوم که مهم ترین دلیله اینه که هریک ماه یا هفته یه سری به اکانت طرف بزنید و هرچی بازی جدید خریده رو مجدد برای خودتون بزارید تولیست دانلود و بازی کنید بدون هیچ هزینه.
      اقا بنده چند مدت پیش یه اکانت خریدم بازی ویچر۳ چون قبلا دیسک شو خریده بودم دیگه هکی خریدم بعد هرماه که چک میکردم بازی میخرید و بنده میزاشتم برای خودم دانلود وبازی میکردم و یه اکانت دیگه داشتم که فالوت روخریده بودم تاالان اون ۳ تا بازی خریده بود و هی هرچی بره جلو اون میخره ومن لذت میلرم :rotfl:
      حالا بازی ها .هیتمن ۲.بلک اپس۴.مافیا۳.هل بلید.دارک سولز۳.gta.دیسانرد۲. اینا از تو اکانت ها رو برداشتم تازه هردو اکانتم گاد و دیزگان و رد دد رو هم خریده بودن که بنده اونارو خودم قانونی خریدم ودارم.
      اکانت فروش برای اینکه تو برای هربازی بری پیش اون سانگ اوت میگه بکن اخه چرا نفهمیدین تاالان :rotfl:
      دروغ میگن بن میشید نه دوست من بن شدن فقط رمز عوض کردن و خرج کردن پول طرفه وگرنه اگه کسی بن شد یقه منو بگیره :rotfl:
      دوستان کلی وقت گذاشتم نوشتم چون دوستون دارم و میدونم همه گی به چه سختی پول درمیاریم وحالا که هکی میخریم چرا پول مفت بدیم به اکانت فروشا .
      توصیه من به شم همیشه رمزو جیمیل بازی هایی میخرین رو بنویسید یه جا برای خودتون .
      وهرکس که تاالان سانگ اوت نکرده بره اکانتارو چک کنی کلی بازی خریدن :rotfl:
      میدونم الان امثال برقزده میان میگن شماهم هکی میزنید اره چرا تو بزنی من نزنم .تو رایگان دانلود کنی حالا منم به دوستانم روشی رو گفتم که بلد نیودن و هرکس متوجه نشد بگه تا ایدی تلگرام بدم و‌اونجا توضیح بدم .
      باتشکر از خودم :rotfl: و مدیر گرامی

  • m.asd گفت:

    the world could always use more heroes
    :inlove: :inlove: :inlove:

  • سلام خدمت اقای اقابابایی عزیز ویدیوی عالی ای رفتید یه شرکت عالی
    عناوین بسیار بسیار خوبی داره و همه میدونیم کدوم بازیش رتبه اولی رو میگیره

  • یه جمعه صبح دیگه و باز ما که له له زنان برای یک پست جدید از آقای آقابابایی به گیمفا سر میزنیم!
    سپاس فراوان سعیدجان، خیلی آقایی

    راسی، لَود وایر یه پست بلند بالا درباره حرکت عجیب و غریب بند sabaton و تانکشون نوشته که حتما پیشنهاد میدم کامل بخونی سعیدجان خیلی مطلب باحالی بود.

  • مدرن وارفر یه جهش گرافیکی فوق العاده نسبت به نسخه ۳ داشت. گیم پلیشم عالی بود.
    مرسی آقای بابایی. ..

  • farshadx گفت:

    بلیزارد کمپانی مورد علاقه بنده هست
    شاید اگه این کمپانی نبود منم گیمر نمیشدم
    از بزرگی کمپانی Activision-Blizzard بهتون بگم که
    بعد از سونی و ماکرو سومین کمپانی بزرگ صنعت گیم هست با اینکه مثل سونی و ماکرو کنسول نداره ولی حتی از نینتندو که کنسول هم داره بزرگتره
    همیشه گفتم و میگم بازی شاهکاره که بتونه به صورت بلند مدت ادم رو سرگرم کنه
    و تمام بازیهای بلیزارد این کارو انجام میدن
    بازی که ۲۳ سال تو ژانر خودش بهترین بازی هست Diablo
    بازی که ۱۵سال تو ژانر خودش بهترین هست و هنوز کلی میفروشه و پلیر داره و پشتیانی میشه World of Warcraft
    بهترین بازی استراتژِیک (حداقل از نظر من) Warcraft که از اولین نسخه اش ۲۵ سال گذشته
    overwatch و heartstone که بماند دیگه
    نظر شخصی Blizzard افتخار صنعت گیم

    • m.asd گفت:

      اگه بلیزارد وارد عرصه انیمیشن بشه دیزنی و دریمورک هم حریفش نمیشن تو ساخت سینماتیک های بازی هاش که جای هیچ بحثی نمیزاره هر انیمیشن اورواچش منو عاشق تر میکنه :inlove:

    • Ozhan گفت:

      دمت گرم منم کمپانی مورد علاقم بلیزارده با اینکه این نسل pc یم دیگ توان اجرای بازی های روزو نداره و رو کنسولم فقط دیابلو دارم ولی هنوز دارم تمامی عناوینی که این شرکت خلق کرده رو تو سیستمم دارم و گاهی بازیشون میکنم
      به جران میگم تاثیرگذار ترین عناوین تاریخو ساخته
      اگ دیابلو خلق نمیشد ما هنوز داشتیم نقش افرینی های نوبتی شرقی بازی میکردیم
      اگ wow خلق نمیشد هیچوقت سبک mmorpg اینقد محبوب نمیشد
      اگ از توی وارکرفت دوتا خلق نمیشد الان کسی نمیدونست moba چه سبکی هست
      سال ۲۰۱۶ با اینکه رقیب غولی مث اتچارتد داشت و همه احتمال گوتی شدن انچارتد رو میدادن ولی با سبک فرست پرسن اکشن انلاین کاری کرد که هم گوتی رو ببره هم کلی بازی بعدش ازش الهام بگیرن و هنوزم موفق باشه(البته بگم که چیزی از ارزش های انچارتد کم نشد که هیچ بلکه بیگ وینر رو هم برد)
      این dota که الان دسته ولوه و داره ازش نون میخوره مدیون بلیزارده.همچنین بازی های موبای دیگ مث لیگ او لجند یا صدها بازی موبای دیگ که ازش الهام گرفتن
      کدوم بازی رو دیدین بعد از نزدیک دو دهه از انتشارش(wow) هنوز ملیونی پلیر داشته باشه و زنده باشه
      از هارت استون نگم که باعث شد کلی بازی کارتی دیگ ازش الهام بگیرن اونم شرکت های غول مث بتسدا یا سی دی پروجکت یا …. ولی هنوز به صد قدمیه هارت استون نرسیدن
      استارکرفتش که استراتژیکه هنوز جام جهانی داره تو ای اسپورت و مردم دارن حرفه ای بازیش میکنن
      من هر کاری این کمپانی بکنه همچنان دنبالشم و پشتیبانیش میکنم
      صنعت گیم خیلی خیلی مدیونه به این شرکت
      فقط امیدوارم پول پرستیه اکتیویژن روش تاثیر بدی نذاره و کاماکان به ساخت شاهکارهای ابدیش ادامه بده
      زنده باد بلیزارد…

  • legendboy گفت:

    بلیزارد بلیزکان امسال رو ترکوند
    کلا بلیزارد جزو آبروی صنعت گیم هست

  • درود بر شما سعیدآقابابایی عزیز

  • Dragon 313 گفت:

    سلام به آقای اقا بابایی خیلی متشکر از شما. :yes: :yes: :yes:

  • SoLTaN گفت:

    Blizard is god !
    ۱۰ سال باهاش زندگی کردم کل زندگیمو نابود کرد اما ارزش داشت….

  • سعید اقا خسته نباشی من از همون اول فهمیدم رتبه ی اول شاهکار تاریخ بازی ها یعنی wow هستش :inlove: لامصب کمپانی بیلیزارد انگار نمیتونه بازی بد بسازه بابت ویدیو ممنون سعید اقا که روزمون ساخته شد

  • morfin گفت:

    جای تمامی گیم ها رو سر جاشون قبول دارم مخصوصا wow اما جای warcraft بالاتر از جایگاه ششم هست بازی که بعد از ۱۵ سال هنوز هم طرفداران خودش و تورنومنت های خودش پلیر های معروف مثل مون و گرابی خودش رو داره از نظر من بهترین داستان بازی بی شک برای وارکرافت فروزن ترون کمپین اندد ها یا بهتر بگم کتاب ارتاس نوشته کریستی گلدن هست شاید براتون جالب باشه که بدونید پر طرفدار ترین بد من دنیا پر طرفدار ترین کرکتر وارکرفت بعد از چیزی حدود ده سال از مرگش هنوز هم ارتاس هست .پ ن فعلا که ۸.۲ اصلا خاص نبود فکر نکنم ۸.۳ هم چیزه خاصی باشه ولی بی صبرانه منتظر شدو لندم راستی برید مونت نلساریون دث وینگو بگیرید تا ایونت تموم نشده

  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید به :rose: سعید :rose: جان
    مرسی از ویدیوی عالی :heart:

  • amin.electric گفت:

    اکتیویژن بلیزارد دمش گرم چرا چون بازیاشو تمام انلاین کرد :yes: دیگه همه قانونی بازیای اکتیویژن بلیزاردو تجربه میکنن از الان به بعد نسخه :yes: full unlocked

  • lumpennn گفت:

    دوستان یه سوال من چند ماه پیش bo4 رو کنسولم(ps4) بود گرافیکش خیلی خوب بود تازگی دوباره نصبش کردم گرافیکش انگار خیلی اومده پایین البته بازی رو هارد اکسترنال نصب شده واسه کسی این مشکل هست؟ البته رد ددم انگار خیلی گرافیکش اومده پایین

ویدئو گیمفا: پیوند کاپیتان پرایس و سارا کریگان! | برترین عناوین کمپانی Activision-Blizzard - گیمفا