تاریخ انتشار بازی Riverbond برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

محمد سعیدی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۱۵

استودیوی سازنده‌ی بازی Riverbond که در گذشته از انتشار این عنوان برروی نینتندو سوییچ خبر داده بود، امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را مشخص کرد. همچنین قرار است یک به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک برای این بازی در دسترس قرار گیرد که در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این خصوص باشید.

Riverbond از سری بازی‌های موفق به سبک تیراندازی است که شما در آن باید تیم‌های ۴ نفره را تشکیل داده و با رقبای خود به نبرد بپردازید. یکی از نکات جالب در مورد این بازی، تجهیزات فراوانی است که می‌توانید در مبارزات خود به کار ببرید. اگر از علاقه‌مندان به عناوین به این سبک هستید، Riverbond را هرگز از دست ندهید. قابل ذکر است که استودیوی کوکوکیوکامبر (Cococucumber) وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را برعهده داشته است.

سازندگان Riverbond اواسط تابستان از عرضه‌ی این بازی برروی نینتندو سوییچ خبر دادند که جزئیات بیشتر به همراه تریلری از آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. حال آگاه شدیم که این بازی از تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ (۱۰ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) به دست دارندگان کنسول مذکور خواهد رسید. ضمنا یک به‌روزرسانی رایگان در همین تاریخ منتشر می‌شود که از محتویات آن می‌توان به پوسته‌ها و یک جهان جدید اشاره کرد. Riverbond هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید