توسعهدهندگان Diablo IV زمانی حالت دوربین سوم شخص را برای این اثر در نظر داشتند
BlizzCon امسال به صورت پیشبینی شدهای به معرفی و نمایش Diablo IV پرداخت. هر چقدر که BlizzCon سال ۲۰۱۸ با معرفی Diablo Immortal ما را بسیار ناامید کرد، BlizzCon 2019 عطش وصف ناشدنی را برای تجربهی Diablo IV در دلمان به وجود آورد و با برگرداندن این مجموعه به ظاهر گوتیک و قرونوسطایی سابق خود، ما را به وجد آورد. از زمان معرفی این اثر در دو روز گذشته، شاهد انتشار اطلاعات بسیار زیادی از این بازی بودیم و حال طی مصاحبهی جدیدی که از توسعهدهندگان Diablo IV به عمل آمده، به نظر میرسد که ایدهی اولیهی این بازی کاملا متفاوت با آثار قبلی این مجموعه بوده است.
مت مکدید (Matt McDaid)، سرپرست تیم توسعهی هنری Diablo IV، طی مصاحبهای اعلام کرد که تیم توسعهدهندهی بازی Diablo IV در ابتدا یک دید کاملا سوم شخص مشابه با بازیهای مجموعهی Dark Souls و البته آخرین نسخهی God of War را در نظر داشتند. البته در نهایت تیم توسعه دهنده تصمیم گرفت تا دوربین کلاسیک بالا به پایین یا ایزومتریک را برای این اثر انتخاب کنند زیرا تنها این حالت برای مجموعهی Diablo به عنوان حالت استاندارد شناخته میشود و حس درست را به بازیبازان قدیمی این مجموعه وارد میکند.
ما در ابتدا گزینههای متفاوتی را برای مراحل پیش از توسعهی Diablo IV در نظر داشتیم. ما حالتهای متفاوت دوربین را برای این اثر تست کردیم اما زمانی که به حالت ایزومتریک رسیدیم، هرچه بیشتر یک Diablo را در آن حس کردیم.
سال گذشته شایعاتی در رابطه با مشکلاتی که Diablo IV در هنگام توسعهی خود تجربه کرده به گوشمان رسید و حتی شنیدیم که این اثر از زمان توسعهی خود چندین دفعه ریبوت شده است. مکدید طی صحبتهای خود هیچ اشارهای به این مشکلات نکرد اما به نظر میرسد که استودیوی بلیزارد (Blizzard) در ابتدا توسعهی Diablo IV را با سبک و سیاقی مانند آثار نقشآفرینی این روزها آغاز کرده بود اما برای اینکه بتواند یک Diablo کلاسیک را به بازیبازان ارائه دهد، تصمیم گرفت تا مراحل توسعه را از ابتدا و به سبک و سیاق آثار قبلی Diablo، آغاز و از بگیرد.
بازی Diablo IV در حال حاضر برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و همچنین پلتفرم رایانهی شخصی در دست توسعه قرار دارد. همچنین به نظر میرسد که این اثر برای کنسولهای نسل نهم نیز توسعه یافته و به عنوان یک اثر میاننسلی عرضه گردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خداروشکر
داداش اینجا دیابلو باز خفن نداریم؟؟؟یه سوال دارم ازش
شانس اوردیم
وگرنه یک ای پی دیگه هم به گند کشیده میشد
میشه تصور کرد که خیلی خوب میشه ولی سبک diablo سوم شخص نیستش و همون طوری که هست همه میپسندن
نمیتونستن مثل Dragon Age 3 هر دو تا رو بزارن واسه کسایی که از ایزومتریک خوششون نمیاد؟