مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III
به بهانه ی انتشار اولین دی ال سی از بازی اساسینز کرید ۳ ، مصاحبه ای با کارگردان آن Marc-Alexis Côté انجام شده است که در ادامه میتوانید آن را ببینید . در این مصاحبه از این گفته شده که چطور کانر میتواند مخفی شود یا چگونه با مادرش در دنیای ماده در ارتباط است و . . .
دی ال سی ظلم شاه واشنگتن در سه قسمت به نام های The Infamy, The Betrayal, و The Deception عرضه میشود . اولین نسخه آن به نام The Infamy چند روزی ست که عرضه شده است .
داستان به طور خیلی خلاصه از این قرار است که واشنگتن بعد از این که به پادشاهی میرسد ، مردم بیگناه زیادی را میشکد و هیچ کس به غیر از شما نمیتواند او را متوقف کند .
چه شد که تصمیم گرفتید داستان این DLC جدا از داستان بازی باشد ؟
هنگامی که کار بر روی این محتوا را آغاز کردیم ، تمام سعی ما بر پربار شدن آن بود . یک روایت بزرگ از تاریخ که میتواند چیزهای تازه ای را آشکار کند . ما میخواستم یک گیم پلی جدید را پیاده کنیم و این اصلا با داستان بازی اصلی نمیساخت . به همین دلیل داستان بازی اصلی را کنار گذاشتیم و به Ratonhnhaké:ton نیز به عنوان یک اساسین نگاه نکردیم . بکار بردن گیم پلی جدید ، حیاتی ترین مسئله برای ما بود . شما فرض کنید فردی AC III را ، به طور کامل و ۴۰ ساعت بازی کرده باشد . حالا بازی کردن به همان گونه و سپری کردن ۷ ساعت تکراری دیگر در این DLC ملال آور خواهد بود . ما داستان بازی را بسیار زیبا ساخته ایم ، قدرت های جدید ، امکانات جدید به همراه وابستگی به بازی اصلی ، مهم ترین چیزها هستند .
کانر در این DLC چه تفاوت هایی با نسخه اصلی بازی میکند ؟
نمیخواهم داستان را بیش از این لو دهم ، اما شما فردی هستید که باید در بازی معماهای زیادی را حل کنید ، برای مثال چرا مادر شما زنده است و اینجا چه کار میکند ؟ به نظر من فهمیدن آن در طول داستان بازی بسیار جذاب تر از گفتن من است !
شما باید بفهمید که چرا کانر بازی اصلی ، دیگر Ratonhnhaké:ton است و یک اساسین نیست و . . . این نیز یکی از نکاتی است که در طول ۳ دی ال سی ، به طور کامل به آن جواب داده میشود .
پس خودش هم میداند که در یک دنیای دیگر است ؟؟
بله ! او کاملا از این مسئله آگاه است و میداند که بعضی چیزها درست و بعضی نادرست هستند . به هر حال او به واقعیت وابسته است ، حالا اگر بخواهد ، میتواند از آن فرار کند !
سری بازی Assassin’s Creed همیشه از عناصری غیر طبیعی بهره گرفته اند ، اما نه تا این حد !(نامرئی شدن کانر) به نوعی کار شما سنت شکنی بوده است ، در مورد آن کمی توضیح دهید .
به نظر من تنها چیز خاص و عجیب در این سری ، سیب عدن بوده است که در سکانس های پایانی هر نسخه ، توانایی ها و اطلاعاتی از آن بدست می آورید . در واقع توجیه نیروی آن سیب ، چیزی فراتر از علم مادی انسان هاست . دقیقا این موضوع برای کانر در این دی ال سی نیز صدق میکند . ما نمیتوانیم با استفاده از قوانین علمی الآن ، نامرئی شدن کانر با استفاده از قدرت گرگ ها را توجیه کنیم .
هنگامی که کانر این قدرت را داشته باشد ، به یک نوع سفر روحی میرود ، این حالت چگونه است ؟
ما در این مورد ، کمی هم از Animus کمک گرفتیم و کمی هم از عقاید بومیان آمریکا ! آنها نگاه ویژه ای به آسمان و رنگ سفید و توانایی های حیوانات داشتند . این کار را برای ما راحت کرد تا بتوانیم این توانایی خارق العاده را به کانر بیفزاییم .
جرج واشنگتن در این DLC به عنوان یک تبهکار شناخته شده است ، با وجود این که در نسخه اصلی ، یکی از رهبران بزرگ انقلاب بوده است ، شما چه تغییراتی در تاریخ واقعی داده اید ؟
بعضی دست کاریها را در جنگ های او با بومیان انجام دادیم و پیاز داغ آن را زیاد کردیم . اما شما واشنگتنی که در بازی میبینید ، با واشنگتن واقعیت ، خیلی تفاوت دارد . در داستان بازی ، واشنگتن تحت تاثیر قدرت سیب عدن قرار گرفته و خود را باخته است . در حالی که در واقعیت ، اصلا همچنین چیزهایی وجود ندارد . پس کسی که تا بحال واشنگتن را نمیشناخته است ، نباید از فقط از روی یک بازی در مورد او قضاوت کند !
این DLC مانند یک نمایش تلویزیونی ساختاربندی شده بود ، چرا اینگونه و اپیزودیک ؟
مدل اپیزودیک ، یکی از مدلهایی بود که ما واقعا آن را دوست داشتیم . چند شرکت دیگر را دیدیم که به آن فرک میکنند و ما آن را بر روی AC III اعمال کردیم . از بسیاری از جهات ، این گونه ساختار بهتر است ، برای کسی که اولین بار است دارد AC بازی میکند ، آنها جذاب بوده و برای همه میتواند داستان بازی را شفاف تر کند . ما وقت زیادی را سر این گونه ساختار صرف کردیم ، بعضی وقت ها کاملا ارتباط خود را با دنیای بیرون قطع میکردیم تا تمرکزمان بهم نخورد ، چند شبانه روز نمیخوابیدیم ولی وقتی رضایت مردم را دیدیم ، شگفت زده شدیم . البته هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و شگفت زده شدن وجود دارد ، اما همین برای ما کافی ست .
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
از Dlc خوشم نمیاد.. مرسی بابت مطلب :yes:
ممنونم ! ولی اگه از دی ال سی خوشت نمیاد و این بازی رو دوست داری ، تا دو سال دیگه میخوای چیکار کنی ؟
wooooow چه باحال!ادامه داستان!
این دی ال سی ها واسه بخش سینگل پلیر هم هست یا فقط واسه مولتی بازاست؟
پیشنهاد میکنم یه بار دیگه بخونید اخه جنایت های واشنگتن چه ربطی به مولتی داره
باهوش اگه قبل این پست ، پست های قبلی این دی ال سی رو میخوندی ملتفت میشدی 😐
شما که با هوشید بگید چه ربطی داشت این همه این جا توضیح داده بعد همه ی پست های قبلی هم دمورد ساعت گیم پلیش توضیح نداده بود که شما این رو میگید هر چی راجب این خوندم زده بود هفیت ساعت گیم پلی منظورش چیه برای مولتی ساعت تعین میکنند
من که هر چی به تو بگم نمیفهمی استاد 😐 😐
http://acf.blogfa.com/
نامرئی یه پرواز کردنش مونده 😐
خیلی خوب بود دی ال سی اومده یا نه اخه تو سایت اسکیدرو یه چیزایی زده بود
یه چیز دیگه اخر مقاله فکر میکنند رو نوشتید فرک میکنند ولی ممنون از خبر
من حتما دانلودش میکنم ممنون امیر عزیز کارت حرف نداشت :-* :yes:
بیا بیا تو بیا طاقت ندارم :snicker: