۹۰ درصد از مراحل توسعهی persona 5 scramble: the phantom strikers به اتمام رسیده است
همانطور که مطلع هستید، بازی persona 5 scramble: the phantom strikers چندی پیش در جریان کنسرت مجموعهی persona معرفی شد و بسیاری از بازیبازان، آن را نسخهای فرعی از این مجموعه میپندارند. اکنون شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی امگا فورس (Omega Force)، توسعهدهندگان بازی persona 5 scramble: the phantom strikers، توضیحاتی را دربارهی این عنوان ارائه کردهاند که در ادامه به مرور آنها میپردازیم.
شرکت کوئی تکمو به تازگی استریم جدیدی را برگزار کرده و در جریان آن توضیح داده است که داستان بازی persona 5 scramble: the phantom strikers، حدودا ۶ ماه پس از وقایع persona 5 رخ میدهد. همچنین داستان آن توجه ویژهای را بر رشد و پیشرفت دار و دستهی فانتوم ثیوز (The Phantom Thieves) خواهد داشت. به علاوه، شخصیتهای ماکوتو (Makoto) و هارو (Haru) در دانشگاه پذیرفته شدهاند و داستان آن حول محور سفرهای دارو دستهی فانتوم ثیوز، در پیرامون کشور ژاپن جریان دارد . اما توسعهدهندگان این بازی توضیح میدهند که این سفر طبق برنامه پیش نمیرود و رویدادهای ناگواری پیش خواهد آمد. با این تفاسیر، به نظر میرسد که بازی persona 5 scramble: the phantom strikers برخلاف فرضیات طرفداران، حقیقتا یک ادامه بر persona 5 و این مجموعه خواهد بود.
اما از این موضوعات که بگزریم، بر اساس توضیحات توسعهدهندگان بازی persona 5 scramble: the phantom strikers، حدودا ۹۰ درصد از مراحل توسعهی آن به اتمام رسیده است. با این تفاسیر، این بازی در مراحل بهینهسازی قرار دارد. همچنین تاریخ انتشار این بازی در ژاپن، پنجشنبه ۱ اسفندماه ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۰ فوریهی ۲۰۲۰ میلادی) اعلام شده است و همچنان تاریخ عرضهی آن در غرب مشخص نیست. همچنین این بازی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. احتمالا در ابتدا بازی persona 5: Royal منتشر میشود و سپس شرکت کوئی تکمو، تاریخ انتشار نسخهی غربی persona 5 scramble: the phantom strikers را مشخص خواهد کرد. در نتیجه، احتمالا این نسخه در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد و در کنار انتشار Persona 5: Royal، سالی هیجانانگیز برای طرفداران دار و دستهی فانتوم ثیوز رقم خواهد خورد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات