اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد

آرین مرادی
۲۲:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا

پس از معرفی بازی Diablo 4، اکنون اطلاعات بسیار زیادی از این عنوان در طی نمایشگاه مربوطه منتشر شده است. ایین اطلاعات مربوط به گیم‌پلی بازی، شخصیت‌های مختلف و کلاس‌های متنوع بازی خواهد بود.

طبق صحبت‌های انجام شده در این نمایشگاه، نسخه‌ی دوم این سری در اصل همان‌ عنوانی است که Diablo 4 قرار است از آن الهام بگیرد. همچنین بیان شد که Diablo 4 کمی از راه نسخه‌ی سوم دور می‌شود و به محیط‌های تاریک و حس انتقامی که در نسخه‌ی دوم آن را احساس کردید، باز خواهد گشت.

داستان بازی شما را به ۵ منطقه‌ی مختلف که همگی به صورت جهان‌آزاد طراحی شده‌اند، می‌برد. تیم سازنده اطلاعات زیادی از بخش ماجراجویی نسخه‌ی سوم بدست آورده‌اند و از انان برای ساخت یک داستان غیر خطی برای Diablo 4 استفاده خواهند کرد. اکنون شما مجبور نخواهید بود که داستان اصلی بازی را ابتدا به پایان برسانید و بعد به سراغ دیگر ماموریت‌های فرعی بروید؛ بلکه همانند بسیاری از عناوین نقش‌آفرینی و جهان‌آزاد دیگر، می‌توانید در میانه‌ی ماموریت‌های اصلی و داستانی، به سراغ فعالیت‌های متفرقه نیز بروید.

در این بازی شما با ۵ کلاس و شخصیت مختلف سر و کار خواهید داشت. از میان ۵ کلاس موجود در بازی، ۳ کلاس را در نمایشگاه شاهد بودیم ولی متاسفانه اطلاعات زیادی از ۲ کلاس دیگر در دسترس نیست.

کلاس Barbarian: این کلاس همیشه در میان محبوب‌ترین شخصیت‌های سری Diablo بوده است. به واسطه‌ی مبارزات تن به تن، این کلاس برای بیشتر بازی‌بازان شناخته شده و محبوب است. در حقیقت، این استراتژی که به میان دشمنان بپرید و سیل عظیمی از حرکات مختلف و فنون رزمی را بر سر آنان پیاده کنید، فکر جالبی برای تجربه‌ی سری Diablo است. در Diablo 4 نیز این کلاس با همان ویژگی‌های همیشگی بازخواهد گشت: کوهی از عضله، ضربات سنگین، مبارزه‌ی تن به تن. اکنون به واسطه‌ی سیستم‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است، شما می‌توانید تا ۴ اسلحه‌ی سبک و سنگین را برای شخصیتتان انتخاب کنید. با استفاده از هر فن مخصوص و قابلیت، سلاح مربوطه به صورت خودکار در دست شخصیت شما قرار می‌گیرد و در عین حال نیز خصوصیات Passive دیگر اسلحه‌ها نیز شامل حال شخصیت شما خواهند شد. با این حساب، استفاده از ۴ اسلحه‌ی مختلف با سطح Legendry به صورت همزمان می‌تواند در مبارزات بسیار به شما کمک کند. همانند نسخه‌های قبل نیز منبع اصلی انرژی شخصیت شما خشم یا همان Fury خواهد بود. به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده راه درستی را برای این کلاس در Diablo 4 در پیش گرفته است.

کلاس Druids: سازندگان توضیح دادند که در ابتدا قرار نبود کلاس Druids در بازی حضور داشته باشد، ولی پس از مشاهده‌ی تصاویری که یکی از کارکنان استودیو کشیده بود، سریعا اقدام به اضافه کردن این کلاس به بازی کردند. این کلاس همیشه جزو شخصیت‌های فعال در میان کلاس‌های مختلف به حساب می‌آید؛ چرا که با استفاده از جدوهای مختلف می‌تواند در زمین مبارزه بسیار موثر باشد. در نسخه‌ی چهارم، شما به راحتی می‌توانید در میان جادوهای مختلف تعویض کنید و به همین واسطه فردی موثر در مبارزات باشید.

کلاس Sorceress: این کلاس آخرین موردی بود که در رابطه با آن بحص شد. به نظر می‌رسد که کلاس Sorceress همان جیزی است که تا الان نیز مشاهده کرده‌ایم و در نمایشگاه تنها به قابلیت‌های ابتدایی آن اشاره شد. قابلیت اصلی این کلاس استفاده از المان‌های مختلف جادویی برای از بین بردن سریع دشمنان و البته دسته‌جمعی آنان خواهد بود.

در رابطه با بخش شخصی‌سازی، شما می‌توانید جنسیت شخصیتتان، حالت و رنگ مو، زخم‌ها و بخش‌های دیگر را تغییر دهید. در این نسخه شاهد بازگشت درخت مهارت‌ها نیز خواهیم بود که بازی‌بازان قدیمی، از دیدن آن بسیار خوشحال خواهند شد. سازندگان بیان کرده‌اند که به واسطه‌ی این درخت مهارت، بازی‌بازان می‌توانند شخصیت خودشان را دقیقا همان‌طور که می‌خواهند بسازند.

بازی Diablo 4 برای کنسول‌های نسل حاضر، کنسول‌های نسل بعد و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی از این بازی در دسترس نیست ولی شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در این نشانی به صورت کامل مشاهده یا دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بنظر بازی فوق‌العاده ای میاد. دیابلو ۳ هنوز که هنوزه گیم پلیش جواب میده، این دیگه میخواد چی باشه :inlove:

  • شماره ی جدیدی از دیابلو . واو . بله . همانطوری که در جلسات قبل عرض کرده بودم اصالت بعضی از بازی ها تضمین کننده ی موفقیتشان است . والسلام . و در اخز جا داره تشکر کنم از تیم سازنده و خدا فوت بگم به همه دستندرکاران .
    اسپم :
    خَزَندِگان از آب‌پرده‌داران هستند. سطح بدنشان از پوست خشک و شاخی پوشیده شده‌است. بدن پوشیده از پولک، یا قطعات و صفحات استخوانی متنوع است. اسکلت خزندگان کاملاً استخوانی است. قلبشان در اغلب موارد چهارحفره‌ای با دیوارهٔ ناقص و در برخی موارد مانند کروکودیل‌ها چهار حفره ایِ کامل شده‌است. از آنجا که آرایه قدیمی «خزندگان» یک گروه فراگیر نیست، در سال‌های اخیر کمتر استفاده می‌شود. طبقهٔ سنتی «خزندگان» (منطقه سبزرنگ در شکل) یک گروه نافراگیر شامل همه آب‌پرده‌داران (Amniota) به جز پستاندران و پرندگان است. بر خلاف آن، کلاد آب‌پرده‌داران خودش یک گروه فراگیر است.

اطلاعاتی از بازی Diablo 4 منتشر شد - گیمفا