توضیحات استودیوی کوالیشن در مورد آیندهی مجموعهی Gears
تقریبا دو ماه از انتشار بازی Gears 5 میگذرد و هماکنون بسیاری از بازیبازان و کاربران در حال تجربهی این بازی منحصر به فرد و شوتر هستند. در همین راستا به تازگی استودیوی سازنده اعلام کرده که قصد دارد بازی Gears را در راستای تصمیمات بازیبازان و خواستههای آنان پیش ببرد و برنامههای زیادی برای این مجموعه پرطرفدار دارد.
پنجمین نسخه از سری بازی محبوب و پرطرفدار Gears of War که تحت عنوان Gears 5 شناخته میشود در مراسم E3 سال گذشته معرفی شد و علاقهمندان و هواداران بازیهای اکشن را برای باری دیگر به سوی خود کشاند. پس از انتشار بازی Gears 5، این بازی توانست نقدها و نمرات خوبی را از سوی منتقدان دریافت و توجه همگان را به سوی خود جلب کند. استودیوی سازنده نیز در تلاش است تا جایی که میشود از بازی خود پشتیبانی کرده و محتویات و آیتمهای مختلفی را در اختیار بازیبازان قرار دهد.
پس از اینکه نسخهی قبلی این سری با انتقادات منفی و زیادی مواجه شد، تیم سازنده تصمیم گرفت که تغییراتی را در سیستمهای مختلف این عنوان از جمله طراحی دنیای بازی، مکانیسم نقشآفرینی و قسمتهای مبارزاتی بازی اعمال کند که همگی آنان توجه بسیاری از بازیبازان و کاربران را به خود جلب کردند. حال به تازگی، مت سیرسی (Matt Searcy)، طراحی بخش داستانی بازی، طی مصاحبهای که اخیرا انجام داده از تاثیرات قسمتهای مختلف از جلمه جهان، مبارزات، سیستم مخفی کاری و پیشروی در موفقیت بازی Gears 5 نسبت به نسخههای پیشین میگوید و بیان میکند که این بخشها در آینده گسترش بیشتری خواهند داشت و در نسخههای بعدی نیز شاهد این نوع از اساسها خواهیم بود.
Gears 5 قدمهای زیادی به جلو برداشت و دید ما را نسبت به این مجموعه بهتر کرد. همانطور که شما هم گفتید بازیبازان و طرفداران نیز پاسخ مثبتی به این نسخه از سری بازی Gears دادند. Gears 5 در واقع عاملی برای پایهریزی تاسیسات جدید برروی این مجموعه بود تا آن را به آینده منتقل کنیم. پس باید بگویم که ما این تشکیلات را برای آینده این سری نیز مهیا خواهیم کرد و به این نوع پیشروی خود ادامه خواهیم داد. در آینده میتوانیم بازیبازان و کاربران را شگفتزده کرده و آیتمهای جدید و مختلفی را در اختیار آنها قرار دهیم.
بازی Gears 5 در حال حاضر برروی کنسول اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این بازی جذاب، شما میتوانید نقد و بررسی آقای امیرمهدی نامجو تحت عنوان «اره، گلوله، خون» را مطالعه کنید. همچنین ساختهی کوالیشن یکی از زیباترین عناوین نسل نهم محسوب میشود و نسخهی رایانههای شخصی آن نیز به خوبی بهینه شده است.
اگر به مباحث فنی بازیها علاقه دارید و مشتاق به دریافت اطلاعات بیشتر حول این موضوع هستید، پیشنهاد میکنیم به ویدئوی تحلیل فنی این بازی تحت عنوان «تحلیل فنی ۴۷: چرخ دندههای پرزرق و برق | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Gears 5» نیز نگاهی داشته باشید.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
دوستان به نظرم باید تغییرات اساسی انجام بدن تا موفق شه مثل گاد آف وار۳ به۴ :laugh:
دقیقا و متاسفانه مایکرو اون آزادی رو به استودیو هاش نمیده، هنر یعنی خلاقیت و ریسک که وابسته به آزادیه.
در عوض به همین دلیله سونی اینقدر موفقه.
بازی گیرز چه ربطی به گاد اف وار داره!؟
از لحاظ اینکه به ورته ی تکرار داره میوفته
الان دقیقا میگی گیرز چیکار کنن زاویه دوربین عوض کنن
هر بازی رو که نمیشه از بیخ کوبید یه چیز دیگه درست کرد
اتفاقا گیرز نیاز چندانی به تغییر نداره این نسخه ها مثل همه نسخه های دیگه شاهکار بود از بازخورد فروش معلومه
نمراتش هم عالی شد دلیل نرسیدن به نمرات سه گانه ضعف سری نیست کلا به جز بازی های نینتندو هیچ کدوم از آثار دیگه نمرات در خورشون رو دریافت نمیکنن!
میشه کلمه ی شاهکار رو چپ و راست به این و اون بازی نبندید؟
بعدم دلیل نرسیدن نمرات سه گانه اگه ضعف سری نیست یعنی چیه؟ خودت این جمله رو میتونی هضمش کنی؟
تو وقتی ترمه ۲ دانششگاه معدلت ۱۹ میشه ترم ۳ معدلت ۱۶ میشه یعنی دلیل بر ضعفت نیست؟
تو وقتی یه پیتزای خوشمزه از رستوران میخوری و بعدش یه پیتزای معمولی از همون رستوران میخوری دلیل بر ضعفش نیست؟
این بازی از نسخه های قبلش نمره اش کمتر شده اگه این دلیل بر ضعفش نیست پس دلیلش منم؟
تا وقتی خوده تو که داری پول میدی و از این محصول استفاده میکنی چشماتو روی حقیقت باز نکنی.به راحتی میشه هر آشغالی رو بهت فروخت تو هم کف و سوت میزنی براشون
بازی گیرز ۵ از هر لحاظ نسبت نسخه چهارش پیشرفت داشت نمیدونم چجوری نمرش یکی شده
در ضمن شاهکاره 😉
البته نمیشه گفت گاد جدید نسخه ۴ به حساب میاد چون گاد ۲۰۱۸ یه ریبوت بود برای سری گاد
در مورد گیرز هم امیدوارم این سری دوباره به دوران اوج خودش برگرده و در نسل نهم شاهد درخشش گیرز هم باشیم همونطور که پارسال گاد ترکوند و به موفقیت های زیاد رسید :yes:
ریبوتم نمیشه به حسابش آورد..بازی عملا داره داستان خودشو ادامه میده از نسخه های قبل
فقط کاره بسیار خوبی که شد اینه که گیم پلی اش زیر و رو شد
قبلا هم گفتم بازی برای من در حد ۷/۵ تا ۸ هست
کیفیت ساخت بازی به شدت بالاست ولی ایراداتی داره بازی که نمیشه ازش گذشت به خصوص پایان بازی که برای من راضی کننده نبود
۲ اکت جهان باز بازی هم خیلی جای کار داره
شخصیت پردازی ها هم هنوز مشکل دارن
دیالوگ ها نسبت به نسخه قبل بهبود داشت مکانیزم هایی مثل طوفان خوشبختانه توی این نسخه هم بود
اون انتخاب مسخره بین دل و jd هم که کلا دربارش حرف نزنم بهتره
در کل کوالیشن هنوز جای کار داره ولی نسبت به گیرز۴ خیلی عنوان با کیفیت تری بود مشخصه هم وقت بیشتری گذاشتن و هم وسواس بیشتری به خرج داده بودن
فن باشیم مث محمد رضا
با شخصیت با شعور و منصف ….
بازی کلیف بی
بخاطر شخصیتای دوست داشتنی
گروه دلتا
بخاطر طراحی مراحل بی نظیر
عالی بود
مارکوس لعنتی نماد گرزه مث کریتوس واسه گاد اف وار
مث مکس پین واسه مکس پین
مث خشونت واسه من هانت
مث شینجی میکامی واسه رزدنت اویل و اویل ویتن
ب نظرم مارکوس فقط باید اولیت قهرمان ( بخوانید ضد قهرمان) و کارکتر اصلی سری گرز باشه.
در اخر کاش کلیف بی دوس داشتنی برگرده
ب سری خودش
سالاری رضا جان :heart: :heart:
کلیف زود کشید کنار هرچند با جایگاهی که الان راد توی کوالیشن پیدا کرده بعیده بذارن کلیف برگرده خودشم دل و دماغ قبل رو نداره
حالا ما میگیم میخواستین مارکوس رو بذارید کنار قبول ولی حداقل شخصیت ها و گروهی به جای بچه های دلتا بیارید که بخوره به گیرز
هرچند توی این نسخه از نسخه قبلی بهتر ظاهر شدن و شخصیت فاز هم اضافه شده بود ولی هنوز فاصله دارن با بچه های دلتا
عزیزی محمد رضا
ب نظرم مایکرو نسل خوبی نداشت
ب طبع استدیو هاشم از پس وظیفه خودشون انچنان ک طرفداراش انتظار داشتن
بر نیومدن ….(ب جز رسته ریسینگ ک غوغا ب پا کردن)
حتی ای پی الن ویک از دست داد
(البته جای خوشحالی داره ک گیمرای بیشتری
این شاهکارو تجربه میکنن)
اصلا متا بازیها برام مهم نیس
موقعی ک بازی اویل ویتن ۱ بازی کردم و متاش دیدم از همون موقع متا برام بی اهمیت شد
اخرین بازی ک کردم days gone بود ک اونم متا خوبی نگرفت و من ازش لذت بردم
البته بعد ۲۱ گیگ اپدیت …..
چون بازی ایراد فنی و دیر شدن بافت داشت..
اویل ویتین ۱ که غوغا بود
روستای اول بازی قشنگ خاطرات رزیدنت ایول۴ رو زنده میکرد
همون گان پلی
همون زاویه دوربین
لول دیزاین خفن
روویک ویکتوریانا
یا باس های کله گاوصندوقی که محشر بودن
از بهترین IP های نسل بود
دیزگان رو فرصت نکردم بازی کنم متاسفانه
الن ویک رو هم همون بهتر که رسیده به خوده رمدی چون مایکرو با رمدی بعیده دوباره همکاری گسترده در سطح عناوین AAA داشته باشن و الان که IP دست خوده رمدی هست حداقل نسخه دوم رو نسل بعد میبینیم
شوربختانه مسایل روز هم که وارد جریان گرز شد مثه مسسایل فمنیستی و این داستانا.یکم تاثیرگذار بود روی این مساله
من مخالف بازی کردن با شخصیت های زن نیستم تو بازیا همونطور که توم ریدر بسیار عالیه
اما ذات گرز خیلی خشن و مردونه است و شخصیت اصلیش باید یه به اصطلاح کله خره صدا کلفته قوی هیکل باشه
عجیبه که من نسخه ی ۴ رو بیشتر از این نسخه دوس دارم
ای جان تو فقط پیشرفت کن من بازیش کردم واقعا شاهکار هفت عالم گیم بود… نمرات بد بازی کوجیمارو شست رفت
دیگه اصلا به کوجیما فکر نمیکنم گرچه چون دوتا کنسول رو دارم اینجور میگم
ممنون
شاهکار هفت عالم؟ کنتر که نمیندازه..کلمه ی شاهکار کلا نقل و نباته تو دهتتون
از اونجایی که دایز گان شاهکاره ( البته خودم قبول دارم )
گیرز شاهکاره
حتما که نباید متا بالای نود بشه
یکی از بهترین تجربه های امسال در کنار دیویل مای کرای پنج و اویل دو ریمیک
قبلا گفتم
سری Gears هم باید کاملا از استودیو کووالیشین گرفته بشه راد فرگوسن هم بفرستن برای کار دفتری چیزی هر جا غیر از بخش
:yes: Xbox
گیرز ۵ سومین آیپی استدیو نوپای کوالیشن هست
در ضمن کارمنداش هم بیشترشون تو یوبی رو آساسین و فارکرای کار میکردن توقع متای بالای نود از کارمندای یوبی انتظار نمیره
گیرز هم بازی بسیار سختیه اینرو خود سازنده های اصلی گفتن
بنظرم خوب دارن پیشرفت میکنن
واقعیت امر اینه که این سری پروندش بسته شده بود و مایکروسافت به وسیله این استودیو زورچپون بازش کرد و اصرار داشت دوباره ازش بازی بسازه و این واقعا جای تاسفه که کارگردان این بازی کلیف بلنیزسکی نیست..(املاش درست بود دیگه؟)
*بلزینسکی
کاش یه تغییر اساسی بکنه هم توی انجین هم توی گیمپلی
کاملا درسته اگه نسخه بعدی مثل God Of War تغییر اساسی داشته باشه (البته باید در و تخته جور باشه)
عالی میشه
ولی Gears یه گیمپلیی داره که تکراری نمیشه . هرکی خودش تست کنه ببینه درست میگم یا نه.
هر کاری می کنند بکنند ولی جهان باز نکنند