BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا

BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود

نیما شعبانی
۰۸:۳۰ ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا

شب گذشته شاهد چندین رونمایی جذاب و با کیفیت از سوی بلیزارد (Blizzard) بودیم. این شرکت چندین اثر مورد انتظار خود را طی BlizzCon 2019 معرفی نمود که مهم‌ترین آن‌ها، بازی Diablo IV بود که همراه با دو تریلر جذاب و تاریک معرفی شد. بر اساس توضیحات توسعه دهنده‌ی این اثر طی مراسم معرفی، قرار هست تا شاهد سیستم شخصی‌سازی گسترده‌ای در این اثر باشیم.

بسیاری از کسانی که تشنه‌ی آثار هک‌-اند-اسلش سیاه‌چاله محور و نقش‌آفرینی هستند، قطعا طی ۲۳ سال گذشته خاطرات خوشی را با مجموعه‌ی Diablo تجربه کرده‌اند. این مجموعه طی دهه‌ی ابتدایی خود به عنوان یک اثر بسیار مهم برروی رایانه‌ی شخصی شناخته می‌شد که البته در سال ۲۰۱۲ و با عرضه‌ی سومین نسخه‌ی این مجموعه، بازی‌بازان کنسول‌های بازی نسل هفتم نیز توانستند طعم شیرین یکی از آثار این مجموعه خارق‌العاده را بچشند. البته این اثر بعدها و در سال ۲۰۱۴ برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و در سال ۲۰۱۸ نیز برای کنسول دستی نینتندو سوییچ عرضه شد. حال نیز نوبت چهارمین برگ از این مجموعه رسیده تا ما را با جهان غنی، پر رمز و راز و البته پر خطرش اما اینبار با بازگشت به تم گوتیک و قرون وستایی، در خود غرق کند.

شخصی‌سازی همیشه به عنوان یکی از عوامل اصلی مجموعه‌ی Diablo شناخته می‌شده و بازی‌بازان می‌توانستند با ارتقاء قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت‌های خود، استراتژی و سبک خاصی از نبرد را پی بگیرند. حال بر اساس توضیحات جان مولر (John Meuller)، کارگردان هنری Diablo IV، این اثر قرار هست تا دست بازی‌بازان را در شخصی‌سازی شخصیت‌های خود، به صورت بسیار گسترده‌تری نسبت به قبل، باز بگذارد.

قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌ها در بازی Diablo IV به صورت گسترده‌تری نسبت به قبل که در اخیتار داشتید، در دسترستان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید باربارین رویاهایتان را بسازید.

مولر اضافه کرد که شخصی‌سازی در Diablo IV تنها به ظاهر ختم نخواهد شد و درخت مهارت‌ها در کنار موارد بسیار زیادی مانند رتبه‌بندی مهارتی و Runeword به این اثر بازگشته‌اند و شما می‌توانید با آیتم‌ها و امتیازهای مهارتی که کسب می‌کنید، شخصیت‌ خود را به شکلی دلخواه شخصی‌سازی و ارتقاء داده تا بتوانید به سبک و با استراتژی اختصاصی خود به انجام بازی و نبرد با نیروهای جهنمی بپردازید.

بازی Diablo IV برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و البته پلتفرم رایانه‌ی شخصی در دست توسعه قرار دارد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با عرضه‌ی این اثر در دست قرار ندارد اما با توجه به این موضوع که این اثر برای کنسول‌‍‌های نسل هشتم نیز عرضه می‌گردد، احتمالا تا سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه این اثر باشیم. در ادامه شما را به تماشای تریلرهای معرفی این اثر از طریق این لینک دعوت می‌کنیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا
BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

BlizzCon 2019 | شخصی‌سازی در بازی Diablo IV یک عامل کلیدی خواهد بود - گیمفا