Death Stranding، سلطان جدید پلی‌استیشن ۴ | تحلیل فنی Digital Foundry نیز منتشر شد

۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

همان‌طور که مستحضر هستید، به تازگی نقدها و نمرات بازی Death Stranding منتشر شده است که تا حدودی راضی کنند بوده و در عین حال، پایین‌تر از تصورات طرفداران سر سخت آن است. اما به تازگی تحلیل فنی Digital Foundary نیز منتشر شده است که به ظهور سلطان جدیدی در کنسول پلی‌استیشن ۴ اشاره دارد.

قطعا زمانی که حرف از جنبه‌های گرافیکی بازی Death Stranding می‌شود، بازی‌بازان و اهالی صنعت بازی‌های ویدئویی، آن را شگفت‌انگیز می‌خوانند. اکنون تحلیل فنی Digital Foundry نسبت به این بازی، لقب آن را به «بنچمارک جدیدی برای کنسول‌های نسل جاری» تغییر داده است.

اگر به خاطر داشته باشید، جنبه‌های گرافیکی بازی Horizon: Zero Dawn نیز همگان را شگفت‌زده کرد و اکنون بازی Death Stranding که توسط دسیما انجین (Decima Engine)، موتور بازی‌سازی Horizon: Zero Dawn، توسعه یافته است، این تحسینات را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. تحلیلگران Digital Foundry، جزئیات، کیفیت تصویر، انیمیشن‌ها و مدل شخصیت‌های بازی Death Stranding را مورد ستایش قرار داده‌اند. همچنین بر اساس تحلیل آن‌ها، این بازی کاملا برروی نرخ فریم ۳۰ قفل شده است و تنها در برخی از میان‌پرده‌ها، اندکی نزول می‌کند. همچنین با وجود قابلیت‌های HDR، ۴K و وجود محیط‌های دوردست در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ پروی این بازی، این کنسول توانسته است تجربه‌ای شگفت‌انگیز را ارائه کند.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. لازم به اشاره است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز تایید شده و در اوایل تابستان ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این بازی، پیش‌نمایش آن تحت عنوان «جهان به دستان کوجیما چشم دوخته است» را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. همچنین هایلایت جدید این بازی به نکاتی می‌پردازد که باید پیش از خرید آن بدانید. و در نهایت، نقدها و نمرات آن را نیز می‌توانید از نشانی قرار گفته، مشاهده کنید.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من عاشق این بازیم
    این بازی زندگیه
    شاهگاره. تجریش برا همه (جز electropop) لازمه In Love In Love

    0
    0
    • A_Hideo_Kojima_Fan گفت:

      خیلیا میگن شبیه ساز کولبری و این چرت و پرتا
      .
      ولی من عاشق اینم که ساعت ها پیاده زیر بارون و برف و هوای سرد با آهنگای عالیه بازی راه برم و قدم بزنم
      .
      دوست دارم این بازی رو تا مرحله ی پلت پیش ببرم و کامل کاملش کنم
      .
      نمیدونم چرا ولی واقعا احساس میکنم این راه رفتن برای من لذت بخش و جذاب خواهد بود
      .
      خود کوجیما هم گفت ممکنه بعضیا بازیه منو آشغال بدونن و خوششون نیاد که این اتفاق هم تو نقدا افتاد!
      .
      از صداقت کوجیما تو این قسمت خوشم اومد و روحیه ی بالاش حتی بعد از نمرات امروز ، طوری که از کسایی که به بازی صد و کامل دادن تو یه عکس خیلی قشنگ قدردانی کرد
      .
      https://www.instagram.com/p/B4Uo_92nx_m/?igshid=1nctthm0gzyq8

      0
      0
      • PERSIAN STALKER گفت:

        دوست عزیز من این هیجان درونته که منتظر بازی گذاشتت و دل نداری و لحظه شماری میکنی واسه بازی
        من تو قسمت نظرات انتظاراینو داشتم که بیان و احساس درونشونو بگن ولی مثل اینکه برای خیلیها متای ۸۴ ننگینه و احساس سرخوردگی میکنن واسه نظر دادن و البته خدا رحم کرد که متاش بالا نشد وگرنه خیلیها که الان داریم میبینیم امید از بازی بریدن اون موقع ارث و میراثشونو طلب میکردن و برای خودشون اعتباری میزدن تا اسمونها اما الان معلوم شد که تعداد اندکی منتظر این بازی هستن
        خودم به شخصه منتظرم تا ببینم با چی روبرو هستم و برای رسیدن به صحنه های خفنی که دیدم دل دل میکنم

        0
        0
      • Arash.last of us گفت:

        داداش مطمئنم به لطف موتور بازیسازی دسیما گرفییک خیلی خوبه Laugh داستان هم مطمئنم خیلی خوبه Laugh ولی به نظرم گیمپلی بازی خیلیا رو راضی نمیکنه.همه که مث تو قدم زدن تو هوای بارونیو دوس ندارن.طرفداران بزن بکش برو جلو خیلی زیا ترن اینو می دونی فقط امیدوارم تو فروش شکست نخوره Laugh

        0
        0
      • nimabastami گفت:

        بازیشو باید حتما باید تجربه کرد. خودم از اون روزی که تریلر اولشو دیدم عاشقش شدم. اصلا کاری ام با متاش ندارم درسته متاش دور از انتظار بود اما این اولین سبک در نوبه ی خودشه Yes

        0
        0
        • Arash.last of us گفت:

          این بازی یه سبک جدیده برا همین نمراتش کمتر از بازیهای دیگر سونی بود Cool به نظرتون کوجیما نمی تونست یه بازی تو سبک آنچارتد بده نمراو درو کنه Cool هدف کوجیما اینه یه سبک جدیدو به وجود بیاره و خودشو جاودانه کنه تو تاریخ Laugh تا همه به عنوان بنیان گذار یک سبک بازی بشناسنش Laugh موفقم شد.مبارک تمام فنای ps4وpc به امید خدا از این بازی لذت ببرید البته لطفا با بازیهای بزن بکش برو جلو مقایسش نکنید.چون این سبک جدیده Cool

          0
          0
    • Omidsoltani7 گفت:

      داداش معذرت بابت ریپلای
      سر پست نمره های دث استرندینگ یه عده چه خودزنی کردن…
      چقدر تاسف آور هست که یه عده انقدر تنگ نظر هستن
      در مورد این بازی….
      همیشه کوجیما…توی همه آثارش…در مورد گرافیک،،مدعی بوده…این بار هم که میبینید…به یه لولی رسیده که هیترهای خودشو بازیشو توی غار برده…
      در مورد داستان بازی…همه همنظر هستن که شاهکار…کلمه کوچیکی واسش هست…در مورد موسیقی..فقط میتونم بگم عالی
      در مورد گرافیکم که به نظر میرسه (تا الان) بهترین خروجی رو گرفته..
      اما…
      در مورد گیم پلی…نظرات مختلفی دیدم…
      اما تا خودمون تجربه نکنیم…قطعا نمیتونیم نظر بدیم
      این بازی از نظر شخصی من…تجربش…یکی از واجبات سال ۲۰۱۹ هست.
      دث با چیزی حدود ۷۰-۸۰ ساعت گیمپلی و اتمسفر بازی و شخصیتای داخلش و اون موسیقی هایی مسحور کنندش و از همه مهمتر امضای کوجیما…مبارک همه بچه هایی که منتظر تجربه این عنوان هستن
      ((ارزش هر فردی رو به انتخابش بسنج…یکی طاووس یکی فضله طاووس))

      0
      0
  • A_Hideo_Kojima_Fan گفت:

    ای کاش فیلم تحلیل digital foundry رو قرار میدادید آقای آهاز
    .
    ولی در کل جا داره یه تشکر بزرگ از شما داشته باشم
    .
    خیلی به بهبود فضای سایت کمک کردید ، کامنتا سریع تر تایید میشن ، یه سری از فیکا کامنتاشون یا تایید نمیشه یا کمتر تایید میشه و اخبار رو خیلی سریع قرار می دید Rose

    0
    0
    • ممنون خیلی به من لطف داری، ویدیوش رو اگه بخوام قرار بدم زیاد فرقی نمیکنه چون مثل تریلر نیست؛ همش حرفه و باید ترجمه بشه.
      اما همکاران یا خودم در آینده ترجمش می کنیم و با صداگذاری گوینده ی محترم گیمفا، واستون تو سایت قرار میدیم.

      0
      0
  • رفتم تفاوت بازی رو ps4 و ps4pro رو دیدم خدا رو شکر جز تو مبحث رزلوشن که رو pro رو حالت ۴k هست،گرافیک بازی،افکت ها،تکسچر ها و فریم ریت و….هر دو نسخه یکی هستش که خبر خوبی برای کسایی مثل من هستش

    0
    0
  • ST.ranger گفت:

    تحلیل فنی digital foundry رو تو یوتیوب دیدم اگه چشام اشتباه نکرده باشن رئالترین گرافیک این نسل رو داره.در این مورد re ramake 2 هم فوقالاده عمل کرده بود
    از ویدیو هاش هم معلومه بازی برای مخاطب خاص ساخته شده و مناسب هر کسی نیست و همچین ریسکی رو هر کارگردانی انجام نمیده! و از این لحاظ من برای این بازی احترام زیادی قائلم

    0
    0
  • Roohi گفت:

    بخش نظرات نمرات بازی رو لطف کردن گند زدن توش دلم نیومد اونجا کامنت بزارم!!!

    بازی و نمرات بازی دقیقا همون چیزیه که انتظارشو میکشیدم و از اولشم معلوم بود قراره کوجیما یه بازی کاملا جدید و خاص بسازه نه یه بازی عامه پسند و صرفا برای سرگرمی پس نمراتش کاملا طبیعیه Yes

    کسایی که باید این بازیو درک کنن درک میکنن و نهایت لذت رو از این شاهکار میبرن Wink

    اصلا این بازی خود زندگیه…

    مرسی کوجیما Heart

    0
    0
  • sasuto گفت:

    این بازی درش عشق خالص کوجیما نسبت به دنیای گیم وجود داره . معلومه هر کسی نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه . اگه قرار بود همه توانایی ارتباط با همه رو داشته باشن که دنیا این شکلی نبود . همه مون میشدیم شبیه گوشی هایی که میتونن به هر Wi-fi متصل بشن

    0
    0
  • bi.taraf گفت:

    بعضی ها متعصبانه نظر میدن در مورد بازی
    علاقه و حماقت دو چیز متفاوت هستن مثل اینکه بنز و گاری رو بزارن جلوت تو بدلیل علاقه و تعصبتی که رو گاری داری اونو بر میداری
    این حماقته…. حداقل بسنج بعد بگو فلان است و بهمان است

    0
    0
  • خب اینم واسه اون کاربر سونی فن نمایی که تو پست نمرات میگفت انیمشناش ضعیفه و من میدونستم بخاطر همین نمره پایینی میگیره بیا که قهوه ای شدی بنچمارکی واسه نسل جدید!

    0
    0
  • بازی که سالها هم تو محیطش بگردی و کاوش کنی فکر نمیکنم ی باگ پیدا بشه..
    ی دنیای واقعی و سنگین
    ی جهان بازه استثنائی
    که من تنها رقیبش رو رد دد و در آینده سایبرپانک میدونم..
    به اذعان خیلی از منتقدین این بازی، مرجع و به نوعی بازی مادر محسوب میشه و تا سالها از مکانیزم ها ایده ها و گیم پلی و نوع داستان سرائیش الهامات زیادی گرفته خواهد شد..

    0
    0
  • این بازی تو خیلی موارد میتونه بهترین سال و حتی نسل باشه. موسیقی و گرافیک و داستان؛ فقط گیم پلی هست که اونم بدترین نیست! خیلی مسخره ست اگه کسی که بازی رو دوست داشته بخاطر متای خوب ۸۴ کلا بیخیالش بشه (کامنت بیخیال شدن زیاد داشتیم، حالا البته بعضیاش هم فیک بود)
    Evil Within استاد میکامی متاش ۷۵ شد، البته رو pc که ۶۸!!! ولی انصافا کسی که سبک وحشت و بقا رو دوست داره و این بازی رو انجام داده کیف کرده؛ غیر از اینه؟؟؟ اصن متصور هست که کسی بازی ترسناک دوست داشته باشه و بخاطر متا بیخیال اون عنوان شده باشه!؟
    دیگه تو متای ۸۴ که پر از بازیهایی هست که تجربه شون “برای علاقه مندان اون سبک” واجبه.

    0
    0
    • Grandwarden گفت:

      واقعا هنوز هم باورم نمیشه که متای within 1 این نمره بوده باشه….قطعا بی نقص نبود ولی متاش باید روی ۸۰ و خورده ای می بود.به هر حال خیلی از بازی ها بودن که متاش اون چیزی که ما فکر میکردیم نبودن ولی تجربشون فرای تصورات ما بود.من مطمئنم واسه دوستداران این سبک این بازی هم توی همون دسته قرار میگیره.

      0
      0
      • سر همون متای مسخره هست که الآن بازی تو سبک جذاب وحشت و بقا خیلی خیلی کم داریم. سازنده میگه وقتی بازی میکامی رو اینجوری کوبیدن با اون همه نکات جذاب، من چجوری میتونم راضیشون کنم.

        0
        0
        • Grandwarden گفت:

          متاسفانه حقیقتی هستش که باهاش روبرو هستیم و این نکته برای منی که واقعا عاشق این سبک هستم به نوعی عذاب محسوب میشه.به نظرم دلیل اینکه نسخه دوم تا حد زیادی از ترسناک بودن خارج شد همین دلیلی بود که شما ذکر کردی.نسخه دوم این بازی یکی از ناامید کننده ترین بازی هایی بوده که تو زندگیم انجام دادم.نه اینکه بازی بدی باشه ولی اونقدر نسخه اول جو سنگین و خفه ای داشت که نسخه دوم با تمام بهبود های بسیار خوبی که در زمینه گیم پلی و بحث فنی داشت نتونست به تجربه بهتری از نسخه اول(حداقل برای من) تبدیل بشه

          0
          0
          • قطعا جادوی میکامی و اون جو ترسناک نسخه اول تو شماره دومش نبود ولی من برعکس با بازی حال کردم. Big Smile بزرگ کردن محیط های سندباکس طرح جدیدی بود و جرات تیم سازنده رو نشون میداد ولی خب نتونستن اون نبوغ میکامی رو تو ایجاد فضاهای ترسناک ارائه کنن. البته تو نسخه دوم هم چندتا از خوش ساخت ترین هیولاهای تاریخ بازیهای ترسناک حضور داشتن ولی در مجموع چون وسعت بازی زیاد شده بود نتونستن به کل فضاها رسیدگی کنن و اونجاهایی که فرصت نفس کشیدن پیدا میشد قطعا بازی رو از نسخه اول که دهن آدم رو صاف میکرد و هیچ فرصت استراحتی نبود جدا میکرد.

            0
            0
  • Grandwarden گفت:

    دوستان عزیز ی نکته ای رو جا داره دوباره ذکر کنم اونم‌ اینکه طبق قراردادی که بین کوجیما و منتقدان بسته شده منتقدان حق ندارن چیزی بعد از چپتر ۳ بازی رو حتی بعد از اعلام نمرات هم نشون بدن.

    0
    0
  • mehrab123 گفت:

    ماشالاه ایرانی ها تو پیج اینستاگرام استاد کم نیستن ROTFL ROTFL ROTFL

    0
    0
  • hossy360 گفت:

    سلام به همه
    کوجیما همیشه تو بازیاش داستان پردازی و کارگردانی عالی داشته گرافیک بازی های اخیر شم خیره کنندست اما همیشه تو زمینه گیم پلی ضعف داشت حتی تو متال گیر اش حتی آخرین نسخه رو به نظرم اصلا نباید open world می کرد هم از هیجان بازی کم کرد هم توان اجرا side quest جذابو نداشت
    گیم پلی اکشن استیلت خوب جز نسخه اخر که اونم به اسرار open world شدن خراب شد
    splinter cell خیلی گیم پلی جذاب تر و روان تر نو اورانه تری داشت
    open world با side quest خوب غیر کسل کننده
    witcher 3
    red dead 2
    borderland 3
    کوجیما فکر کنم باید خودش بیشتر بازی کنه Blush Blush

    0
    0