عناوین آیندهی یوبیسافت هویتی متمایز و قویتر خواهند داشت
براساس صحبتهای مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبیسافت (UbiSoft)، بازیبازانی که عناوین این شرکت را در اختیار دارند میتوانند در آینده از تجربهی این بازیها به صورت کراسپلی لذت ببرند. علاوه بر این، شرکت یوبیسافت مصمم است تا در آینده عناوینی را به بازار عرضه کند که هر یک هویتی متمایز از دیگران داشته و فرمولی متفاوت را به بازیبازان عرضه میکنند.
آقای ایوز گیلمات (Yves Guillemot) در جریان ارائهی گزارش مالی شرکت یوبیسافت بیان کرد:
بله. هدف ما این است که به مرور زمان، قابلیت کراسپلی را به تمامی بازیهایی که حالت PVP دارند، اضافه کنیم. این موضوع در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.
البته آقای فردریک دوگوت (Frédérick Duguet)، از دیگر مدیران ارشد شرکت یوبیسافت، نیز در جریان این کنفرانس خبری اضافه کردند:
من میخواهم به این موضوع اشاره کنم که هنوز برای نتیجهگیری کمی زود است. ما باور داریم که این موضوع به افزایش ارتباط کاربران کمک خواهد کرد ولی هنوز برای نتیجهگیری نهایی زود است. ما مجددا از رشد بالای Brawlhalla در نیمهی دوم سال بسیار خوشحال هستیم. در حال حاضر، این تنها چیزی است که میتوانیم بگوییم.
بازی Brawlhalla یکی از دو بازی حال حاضر شرکت یوبیسافت است که از قابلیت بازی میانپلتفرمی یا همان کراسپلی پشتیبانی میکند. با توجه به صحبتهای مدیران ارشد شرکت یوبیسافت و همچنین موفقیت قابل قبول این بازی، به نظر میرسد باید منتظر اضافه شدن این ویژگی به دیگر محصولات این شرکت نیز باشیم.
در ادامهی این جلسه، آقای ایوز گیلمات به موضوع عدم موفقیت بازی Ghost Recon Breakpoint نیز اشاره و دربارهی برنامههای شرکت یوبیسافت برای جلوگیری از تکرار این شکست صحبت کردند. اولین قدم شرکت یوبیسافت در این راه اطمینان از این موضوع است که هر بازی کاملا خاص بوده و نقاط قوت ویژهی خود را دارد.
اول از همه این که هدف اصلی ما که میخواهیم برروی آن تمرکز کنیم این است که مطمئن شویم که هر ساختهی جدید با یک فرمول تازه و متفاوت ارائه میشود و همچنین هر فرمول جدید در محصولات مختلف یک تجربهی بسیار بهینه شده را به شما ارائه میکند. علاوه بر این، ما باور داریم که این سه بازی پتانسیل بسیار بالایی داشته و المان تفاوتگرایی در آنها به خوبی ارائه خواهد شد تا قابلیت بازاریابی بازیهای ما بالا بروند. ما در طول سالهای گذشته، گیمپلی بازیها را به شکلی معنیدار و موثر بهبود بخشیدهایم. ما سرویسهای لایو خود را بهینه کردهایم و حالا قصد داریم پایههای جدیدی را اضافه کنیم تا مطمئن شویم که تمامی بازیهای جدیدمان با یک المان هویتی خاص و قوی کار خود را آغاز میکنیم. ما باور داریم که که این یک گام کلیدی برای رسیدن به بازاریابی بالاتر و رشد مخاطبین خواهد بود.
سه عنوانی که آقای گیلمات در صحبتهای خود به آنها اشاره کرده است، بازیهای Gods & Monsters, Rainbow Six: Quarantine و Watch Dogs: Legion هستند که شرکت یوبیسافت آنها را در سال مالی ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ به بازار عرضه میکند. اگرچه شرکت یوبیسافت قرار بود این عناوین را در سال مالی جاری عرضه کند ولی این شرکت با هدف جلوگیری از تکرار اشتباهات بازی Ghost Recon Breakpoint، این سه بازی را با تاخیر به بازار عرضه خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظرم یوبی سافت به شکستی مثل بریک پوینت نیاز داشت تا یکم به خودش بیاد.
معلوم نیست به چنتا شکست دیگه هم نیاز داره که به خودش بیاد. اون از افتضاح یونیتی، این از وضع برک پوینت، اون از لانچ بد رینبو سیکس که خدا میدونه با چه شانسی تونست بازی رو نجات بده و به اوج برسونه. وضعیت بقیه پروژههاشم که معلوم نیست اصلا.
اگه با این روند پیش بره احتمالا به سرنوشت ea دچار شه. امیدوارم زود به خودش بیاد.
یونیتی بازی بدی نبود فقط باگ زیاد داشت که تا حدیم اوکی شد وگرنه از نظر داستانی خیلی قشنگ بود
جنابعالی لازم نکرده غصه یوبی سافت رو بخوری منظورت از یونیتی باگ هاشه دیگه خب نمونش days gone وقتی بحثش میاد جلو میگید انحصاری فلانه بهمانه همین بازی باگ هاش از بازی مدلتی پلتفرم یوبی سافت بیشتر بود.قبل کامنت گذاشتن ۱ دقیقه بهش فکر کن اینقدر هم تعصبی و چرت و پرت تحویل بقیه نده به خودت احترام قائل نیستی حداقل بقیه رو اینجا اذیت نکن
من از موقعی که فارکرای ۳ رو بازی کردم هیچ بازی مثلش از یوبی ندیدم
امیدارم یوبی به خودش بیاد
اینهمه آیپی باحالی که این داره هیچ شرکتی نداره
.
.
.
.
.
.
.
راستی زمان برگذاری کنفرانس XO 2019 کی هستش ؟
هشتم ماه دومه ۲۰۲۰
از شعار های مزخرف همیشگیشه
اون از IP بازی AC ک خرابش کرد و اینم از بقیه IP هاش…
الانم با کمال پررویی شعار میدن ک آره…
هویت عناوین متمایزو ول کن چ فایده وقتی نیاز به اینترنت داره و کرک نمیشه
خدا کنه مثل for honor نباشه تکراری و چرت فقط صداگذاری شخصیتاش عالی بود
بهتره اساسین و فارکرای بعدی رو خوب بسازن مثل نسخه های اولیه شون.فارکرای مثل نسخه دوم یا سوم باشه.اساسین هم مثل سه چهار نسخه اول یا مثل اورجینز.
خب انگار گوست ریکون بریک پوینت کار خودشو کرد
یوبی سافت شرکتیه که بیشتر از نصف بازی هایی که باهاش خاطره داریم و حتی بازی کردیم مال همین شرکت بوده…(هرکی بگه نه دروغ گفته )
و امیدوارم به روز های اوجش برگرده (البته با اسسین ادیسه و دویژن تا حدودی برگشت اما خب از ریشه ها دور بود و برای طرفدار های این سری چندان خوشایند نبود و همینطور هم که تو تحلیل فنی بهترین گرافیک بازی های سال ۲۰۱۸ اقا سعید گفت جزییات گرافیکی و انیمیشن ها خیلی فاصله داشت برای رقابت با عناوین گاد آف وار و رددد اما خب موتور گرافیکی بازی بدکی نبود)
در کل من از یوبی سافت داستان پخته و همینطور گیمپلی غنی میخوام… نه فقط گرافیک خوب و گیمپلی سطحی 🙂
به نظر شکست بریک پوینت باعث شده یوبیسافت یه تکونی به خودش بده
از یه طرف از شکستش ناراحتم به دلیل اینکه یه بازی خوب خراب شد و از طرفی خوشحال چون همون طور که تو متن اومده قراره یه تکونی به خودشون بدن
حشمت فردوس : یوبیسافت این تو بمیریا از اون تو بمیریا نیست ما رو سیا نکن بچه جون
هر وقت اوبیسافت تونست برترین بازی زندگیم یعنی Assassin’s Creed 1 رو به نوعی ریمیک کنه که حداقل اندک مکانیک های RDR2 مثل تمیز کردن اسلحه و خورد و خوراک داشته باشه و مثل اصلش تا بعد از ده سال ارزش بازی کردن داشته باشه، هر وقت تونسته کاری کنه که سری AC یک تقلید توخالی و بی روح ترکیبی از Dark Souls و Witcher نباشه، هروقت تونست اتمسفری مخوف و ناایمن ولی جذاب با داستانی قدرتمند مثل Farcry3 این سری رو به اون حالت برگردونه، هروقت فهمید که نظر SJWها پشیزی نمی ارزه و Watch Dogs باید مثل نسخه اول به همون فضا و اتمسفر واقع گرایانه، تاریک، جدی و بی رحم نسخه اول برگرده، هروقت تونست نسخه اول Watch Dogs رو ریمیک کنه طوری که همه به تحسینش بشینن و بگن یوبیسافت به اوج برگشته، هر وقت فهمید که جذابیت گوست رِکون به داستان منحصر به فرد و سیستم کارتیمی بی نظیر و متفاوت ترین و از بهترین سیستم های شوتینگ یعنی تاکتیکال شوتینگ بود اونوقته که میگیم یوبیسافت تکون خورده و داره به اوج برمیگرده.