Bayonetta ده ساله شد | انتشار پیام و تصویر هنری جدید از پلاتینوم گیمز
ده سال پیش در چنین روزی، بازی Bayonetta در کشور ژاپن عرضه شد. این عنوان که در ابتدا تنها در دسترس پلتفرمهای سونی و مایکروسافت بود، در نهایت به یکی از مجموعههای انحصاری نینتندو تبدیل شد و حتی در سری به شدت محبوب Super Smash Bros نیز قرار گرفت. حال استودیوی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) نیز این روز را جشن گرفته و پیام جدیدی را منتشر کرده است.
علاوه بر یک تصویر هنری بسیار زیبا که توسط طراح شخصیت Bayonetta یعنی خانم ماری شیمازاکی (Mari Shimazaki) طراحی شده، آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamya) نیز پیام ویژهای را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشته است:
از تمام افرادی که در طی ۱۰ سال اخیر از Bayonetta حمایت کردند، صمیمانه سپاسگزارم. امروز یک رویداد بسیار مهم برای من بوده و دلیل آن هم عشق و علاقهی فوق العادهی شماست.
Bayonetta اولین پروژهی من در پلاتینوم گیمز بود و من برای ساخت آن هدف بلند پروازانهای داشتم؛ اینکه بهترین بازی اکشنی که میتوانم را بسازم. به همین خاطر، من تمام انرژی و توان خودم را به تحقق این هدف اختصاص دادم.
حالا پس از ۱۰ سال، زمانی که به آن روزها نگاه میکنم، قلهها و درهها را مشاهده میکنم؛ روزهای خوب و بد. اما تیم ما در نهایت موفق شد تا موانع را پشت سر بگذارد و با کار برروی پروژه به عنوان یک موجودیت، فکر میکنم که واقعاً معجزه کردیم.
برای تمام کسانی که در ساخت سری Bayonetta مشارکت داشتند و همچنین تمام طرفداران Bayonetta که کمک کردند تا ما به اینجا برسیم: از صمیم قلبم از شما سپاسگزارم.
امیدوارم که شما ماجراجوییهای Bayonetta را دنبال کنید و در آینده نیز به حمایت از وی ادامه دهید.
هیدکی کامیا
شما میتوانید تصویر هنری سالگرد ۱۰ سالگی سری Bayonetta را در ادامه مشاهده کنید:
ده سال پیش، آقای کامیا و تیم پلاتینوم گیمز موفق شدند تا یکی از بهترین عناوین اکشن را تولید کنند. حال طرفداران بیصبرانه منتظرند تا داستان Bayonetta را در نسخهی سوم ادامه دهند.
بازی Bayonetta 3 در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
یادش بخیر نسخه اولشو بهمن گودزیلا صاحب کلوپ پژواک ( کلوپ محلمون ) بازی میکرد :laugh:
دهنتو 😀 :rotfl:
یادت بعد از خودش انداختنش به پدرام کرگدن و مصطفی گرتی و احمد کور بیتل :laugh: :laugh: :laugh:
این استدیو خوب بلده بازیه استاندارد بسازه که متای بالای ۹۰ بگیره
نمونش همین nier و Asteral chain
ببخشید دوستان
تاریخ xo2019 کسی میدونه؟
این بانو کیست که همه عالم دیوانه اوست
http://uupload.ir/files/gek2_httpuupload.irfiles5p9h_d8_a8_d8_a7_db_8c_d9_88_d9_86_d8_aa_d8_a7_18.gif.gif
من میگم تو برای هر مدلی یه گیفت داری میگی نه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes:
حیف که نسخه دومش فقط واسه کنسول نینتندو منتشر شد انگار که اصلا هیچوقت منتشر نشد.
الان دارم بازیش میکنم.شاهکاره
نسخه اولش که تنها نکته مثبتش مبارزات و گیم پلی فایتش بود
اونم به غیر از باس فایت ها
داستانش که واقعا ی چیز فوق ابکی و مسخره ای بود
سینماتیک ها ینی اشغال ترین کارگردانی داشتن تو کل صنعت گیم
طراحی شخصیتا خیلی نچسب بود
از همه بدتر طراحی مراحل یا همون لول دیزاین که واقعا تو مخم میرفت اون مراحل موتور سواری یا مراحلی که درودیوار منفجر میشدن باید از این دیوار میپریدی اونور ایدش بد نبود اما پیاده سازی مزخرف
باس ها هم که یک سری موجودات بی هویت و بی پرستیژ و شبیه هم همگی فقط غول پیکر بودن و سفید و یک سری جملات مسخره تلاوت میکردن حتی مبارزه باهاشون هم هیچ لذتی نداشت
واقعا نمیدونم چ چیز این بازی باعث شد انقد محبوب بشه
Byonetta Remasterd 😥
چون استاد میکامی پشت بازی چیزی نمیگم و الا دوست دارم از صد جهت شرکت نینتندو رو ترور کنن با همین مسخره بازیاش خو ۱ و ۲ برا همه پلتفرما اومده بعد ۳ رو میخوان انحصاری کنن پ این ویچر ۳ رو به زور اجرا میکنه بعد …